Hier! pak aan!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
Blerg,
vandaag weer een kut dag. Denk je: Ik begin goed met 2 meldingen wegwerken, gelijk 2 nieuwe erbij
STERF
en dan ook nog 1 die ee nInterne cd-rom speler wil in plaats van ee nexterne brander .....
maar goed, we gaan er gewoon het beste van maken vandaag
Dan denk je maar dat er thee in zitquote:
Mogguh FUBARRRRRRRRR!quote:
Ik, want ik ben jullie prive demotivatorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet jij eens raden wie er nóg minder zin heeft
we hadden geen zin meerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en heb ik nog wat gemist gisteren ?
Zoals gedacht keken de mensen nogal raar toen ik in de auto voorbij reedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik, want ik ben jullie prive demotivator
quote:
Zat je weer lekker mee te lallen en op je deur/raam te beuken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals gedacht keken de mensen nogal raar toen ik in de auto voorbij reed
Hoezo dat dan, via je werk krijg je betaald?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:40 schreef Valkire het volgende:
Goedemorgen![]()
zit toch liever thuis te fokken
Ja ik snap 'm ook even nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, via je werk krijg je betaald?
Wat Droxz zegtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:40 schreef Valkire het volgende:
Goedemorgen![]()
dan ga je toch naar huisquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:40 schreef Valkire het volgende:
Goedemorgen![]()
Haha ja dat is waar, maar er is "geen reet te doen op me werk".quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, via je werk krijg je betaald?
Dan hoor je hier wel thuis natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef Valkire het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar, maar er is "geen reet te doen op me werk".duurt nog zeker 2 weken voor het drukker wordt, zeggen ze
Relaxed tochquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef Valkire het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar, maar er is "geen reet te doen op me werk".duurt nog zeker 2 weken voor het drukker wordt, zeggen ze
Als ik naar huis ga krijg ik niet betaaldquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan ga je toch naar huis
En Beller is er niet...dat scheelt ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxed toch
Sinds wanneer zit jij hier eigenlijk? Ben ik een keer 4 weken op vakantie, komen er meteen weer allemaal nieuwe mensen enzo
wat een leven....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:50 schreef Valkire het volgende:
[..]
Als ik naar huis ga krijg ik niet betaald
Ach ik zie het maar als een tijdelijke vrijwillige opname in een gesloten inrichting.
eigenlijk mag ik niet klagen, ik ben om 2 uur al klaar
Ja okee, dat zou het ook wel eens kunnen zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
En Beller is er niet...dat scheelt ook
Ik mag tot 14:15quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een leven....
ik mag tot 18:00
maarja ik kan ook thuiswerken als ik wil
Thuiswerken komt af en toe heel goed uitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een leven....
ik mag tot 18:00
maarja ik kan ook thuiswerken als ik wil
Sinds een paar weken, ik zat wel vaak mee te lezen en toen dacht ik laat ik eens gek doen en registrerenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxed toch
Sinds wanneer zit jij hier eigenlijk? Ben ik een keer 4 weken op vakantie, komen er meteen weer allemaal nieuwe mensen enzo
goedemorgen topics gaan een keer dicht he.. dus ik dacht....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxed toch
iddquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zat je weer lekker mee te lallen en op je deur/raam te beuken?
Je zal maar moeten werken voor je geld zegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
GODVER NIET LEUK
4 meldingen weggewerkt.
Open je even webformulieren....
4 nieuwe !!!!
Dweilen met de kraan open
Fok! mag blij met ons zijn, GRTDOJW brengt alleen maar nieuwe mensen op t forumquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:56 schreef Valkire het volgende:
[..]
Sinds een paar weken, ik zat wel vaak mee te lezen en toen dacht ik laat ik eens gek doen en registreren
Tja, je hebt groot gelijk, waarom nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goedemorgen topics gaan een keer dicht he.. dus ik dacht....
Wil je nooit meer van die enge dingen zeggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zal maar moeten werken voor je geld zeg
ik krijg bijna uitslagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wil je nooit meer van die enge dingen zeggen?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja? Was t weer tijd voor de maandelijkse soa-test?
Hey Smokez! long time no seequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leanne
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
al zolang geen wisselsende contacten gehad
en mijn vriendin hoop ik ook niet
Klopt, ben ook een tijdje weggeweest!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey Smokez! long time no see![]()
ik wel hoor en jij?
uhu geen je moeder meer grapjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
En Beller is er niet...dat scheelt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |