OP aangepastquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
En waar CrazyM Langzaam gek wordt
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou laat ik hier ook maar eens gaan posten
niet zoveel zin!quote:
Welcome to the teamquote:
breek med e mond niet open ...quote:
Ik wacht tot je weer post dat het niet werkt als je het niet erg vindquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
Waaaah, programma werkt EINDELIJK mee naar 3 dagen lang gekloot
stond een pathsetting foutquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wacht tot je weer post dat het niet werkt als je het niet erg vind
* Sgele geeft 'm terug aan Guidoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:58 schreef DonGuido het volgende:
Bijna deel 300 wat een feest!
* DonGuido zet alvast een cactus neer om de boel wat op te vrolijken!
BARRA dit is wel echt een verrassing!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou laat ik hier ook maar eens gaan posten
Lukt het een beetje?quote:
Ben ik ook wel goed inquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
BARRA dit is wel echt een verrassing!![]()
Met een hoop gevloek en kapotte handen welquote:
nee da's klote behang!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Met een hoop gevloek en kapotte handen wel
Weer twee lagen behang en 1 laag verf![]()
Van dat hele gladde behang wat er al mwa jaartje of 50? hangt is niet makkelijk te verwijderen
Ook niet met zo'n stoommachine?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Met een hoop gevloek en kapotte handen wel
Weer twee lagen behang en 1 laag verf![]()
Van dat hele gladde behang wat er al mwa jaartje of 50? hangt is niet makkelijk te verwijderen
ow ja dat heb ik ooit ook eens geprobeerd met mn strijkijzerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet met zo'n stoommachine?Dat werkt namelijk best handig
Nope want er is nog overheen geverfdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet met zo'n stoommachine?Dat werkt namelijk best handig
gewoon op de brandstapel gooien danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Nope want er is nog overheen geverfdDan moeten we dus eerst de verflaag er af halen (structuurverf) waarbij je voor 1/3 het behang al meeneemt.. Met spons en plantenspuit werkt het dan ook..
Met de verhuizing (6 jaar geleden) gingen er 40 zakken behang met het grofhuisvuil mee![]()
Zit nu 'pas' op 2
hmm thee, lekker.quote:
Altijd welkomquote:
omg... succesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Nope want er is nog overheen geverfdDan moeten we dus eerst de verflaag er af halen (structuurverf) waarbij je voor 1/3 het behang al meeneemt.. Met spons en plantenspuit werkt het dan ook..
Met de verhuizing (6 jaar geleden) gingen er 40 zakken behang met het grofhuisvuil mee![]()
Zit nu 'pas' op 2
dat valt dan idd wel mee!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit nu 'pas' op 2
Daarvoor hebben we nou het grofhuisvuil jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon op de brandstapel gooien dan
Scheelt afval
ook handig!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we nou het grofhuisvuil ja![]()
Gooi het zo vanuit het zolderraam naar beneden
hele huis op de zolder naquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat valt dan idd wel mee!
maar die 40 zakken waren vast ook niet van 1 kamer / zolder?
succes!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
hele huis op de zolder na![]()
Leuk hoor zo'n broer die niet wou verhuizen en dus geen flikker heeft gedaan![]()
* lynda gaat weer verder![]()
thee voor Crazyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm thee, lekker.
BNog een bakje over ?
Dank uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |