OP aangepastquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
En waar CrazyM Langzaam gek wordt
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou laat ik hier ook maar eens gaan posten
niet zoveel zin!quote:
Welcome to the teamquote:
breek med e mond niet open ...quote:
Ik wacht tot je weer post dat het niet werkt als je het niet erg vindquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
Waaaah, programma werkt EINDELIJK mee naar 3 dagen lang gekloot
stond een pathsetting foutquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wacht tot je weer post dat het niet werkt als je het niet erg vind
* Sgele geeft 'm terug aan Guidoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:58 schreef DonGuido het volgende:
Bijna deel 300 wat een feest!
* DonGuido zet alvast een cactus neer om de boel wat op te vrolijken!
BARRA dit is wel echt een verrassing!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou laat ik hier ook maar eens gaan posten
Lukt het een beetje?quote:
Ben ik ook wel goed inquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
BARRA dit is wel echt een verrassing!![]()
Met een hoop gevloek en kapotte handen welquote:
nee da's klote behang!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Met een hoop gevloek en kapotte handen wel
Weer twee lagen behang en 1 laag verf![]()
Van dat hele gladde behang wat er al mwa jaartje of 50? hangt is niet makkelijk te verwijderen
Ook niet met zo'n stoommachine?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Met een hoop gevloek en kapotte handen wel
Weer twee lagen behang en 1 laag verf![]()
Van dat hele gladde behang wat er al mwa jaartje of 50? hangt is niet makkelijk te verwijderen
ow ja dat heb ik ooit ook eens geprobeerd met mn strijkijzerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet met zo'n stoommachine?Dat werkt namelijk best handig
Nope want er is nog overheen geverfdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet met zo'n stoommachine?Dat werkt namelijk best handig
gewoon op de brandstapel gooien danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Nope want er is nog overheen geverfdDan moeten we dus eerst de verflaag er af halen (structuurverf) waarbij je voor 1/3 het behang al meeneemt.. Met spons en plantenspuit werkt het dan ook..
Met de verhuizing (6 jaar geleden) gingen er 40 zakken behang met het grofhuisvuil mee![]()
Zit nu 'pas' op 2
hmm thee, lekker.quote:
Altijd welkomquote:
omg... succesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Nope want er is nog overheen geverfdDan moeten we dus eerst de verflaag er af halen (structuurverf) waarbij je voor 1/3 het behang al meeneemt.. Met spons en plantenspuit werkt het dan ook..
Met de verhuizing (6 jaar geleden) gingen er 40 zakken behang met het grofhuisvuil mee![]()
Zit nu 'pas' op 2
dat valt dan idd wel mee!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit nu 'pas' op 2
Daarvoor hebben we nou het grofhuisvuil jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon op de brandstapel gooien dan
Scheelt afval
ook handig!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we nou het grofhuisvuil ja![]()
Gooi het zo vanuit het zolderraam naar beneden
hele huis op de zolder naquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat valt dan idd wel mee!
maar die 40 zakken waren vast ook niet van 1 kamer / zolder?
succes!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
hele huis op de zolder na![]()
Leuk hoor zo'n broer die niet wou verhuizen en dus geen flikker heeft gedaan![]()
* lynda gaat weer verder![]()
thee voor Crazyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm thee, lekker.
BNog een bakje over ?
Dank uquote:
quote:
Oh ?quote:
quote:
haags is ook 1 van de minst mooie dialecten...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
jah
moet zelf uitkijken dat ik niet teveel haags ga praten nu.
zachte g lijkt me mooier
moet zelf uìtkèken dat ik niet teveil haags ga pratuh nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
jah
moet zelf uitkijken dat ik niet teveel haags ga praten nu.
zachte g lijkt me mooier
hihiquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
moet zelf uìtkèken dat ik niet teveil haags ga pratuh nu.
zachtuh g lèkt me mauieâh
Ik vind Haags wel een geinig taaltje
Rotterdams vind ik dan weer niet echt grappig..alsof die gasten aan het zingen zijn de hele dagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
hihi
ik hang tussen het haags en rotterdams in, ben van mezelf netjes ABN hoor ik altijd
maar hier tussen de hagenezen en scheveningers van TNT neig ik toch een beetje naar de arbeiderstaal
quote:kankâhpipo
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
Haags grapje..
Hoe noemen ze een kliniclown in den haag?
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moest toch ff glimlachen
Nou...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb al vanaf vanochtend een gevulde koek op mijn bureau liggen... maar heb hem nog steeds niet opengemaakt en opgegeten
heb geen hongerquote:
Geen collega's in de buurt die je kan bekogelen?quote:
nadeel van een eigen kantoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen collega's in de buurt die je kan bekogelen?
ja en nu woon je bij mij in de buurt!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haags is ook 1 van de minst mooie dialecten...
blij dat ik dialect vrij ben door al mijn verhuizingen door de tijd heen... anders had ik nu plat gesproken
veluwe for the win!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en nu woon je bij mij in de buurt!
pfff bijna klaar met kokkerellen dan hup mn bed in
zit jij helemaal zielig alleen in een kantoortjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nadeel van een eigen kantoor
Goed bezig meiske!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat deze muur niet meer in zo'n goede staat is![]()
* lynda trekt behang eraf.. Oeps baksteen![]()
Dan maar beginnen met afwerken
[ afbeelding ]
Zie euh die gipsplaten boven bureau ed
Zit nog te twijfelen of ik hem houd of niet.. Is niet echt praktischquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou dat!
en ik heb ook zo'n kast
rare muur!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen of ik hem houd of niet.. Is niet echt praktisch![]()
Nu wachten op vader.. Als ik maar een beetje kracht zet op die muur brokkelt hij af
Niet te hard duwen danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen of ik hem houd of niet.. Is niet echt praktisch![]()
Nu wachten op vader.. Als ik maar een beetje kracht zet op die muur brokkelt hij af
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zit jij helemaal zielig alleen in een kantoortje
Zo dan, apart muurtje!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat deze muur niet meer in zo'n goede staat is![]()
* lynda trekt behang eraf.. Oeps baksteen![]()
Dan maar beginnen met afwerken
[ afbeelding ]
Zie euh die gipsplaten boven bureau ed
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
Nou ik ga nog even een meeting in en dan naar huis
Mensen fijne avond
Waar slaat dat nou weer opquote:
nu nog een meetingquote:
t is nog geen half 6quote:
tang op een varken ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Sgele het volgende:
Die meeting sloeg als een tang op een varken... Inmiddels al in de trein
Je kent die uitdrukking niet?quote:
nopiedopie, die kende ik nog nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je kent die uitdrukking niet?
Dat ie nergens op slaat...het slaat als een tang op een varken...of als een lul op een drumstel met een kutgeluid
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
tjah, elke dag wassen met riool water eist zijn tolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |