quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oke ik wou ff trakteren... dus ik google afbeeldingde (ja mooi werkwoord) op "lots of coke" en zie hier!
[ afbeelding ]
* Leanne valt aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is bored .... pleurt pak met koekjes op de koffie tafel .... food !!
* Sm0keZ duikt weg in een hoekjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne valt aan
AAAAAAAAAAAJIEJEIWOOOOOOOOOOOOO
*pakt extra koekjes voor saai overleg wat over 5 min begint
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ duikt weg in een hoekje
Zeg, je valt toch niet zomaar mijn 'mannenvlees' aan?quote:
sorry heb gewoon nog niet mijn levensverzekering betaald.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dan ga ik even helemaal stoppen met werken
Kut collega zit toch alles dubbel te doen en leest niets,
dan doe ik het ook niet hahahaha
Vanmiddag waarschijnlijk een nieuwe fiets!
serieus,quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Die hele fiets is bijna even groot als mijn voet man!![]()
check die vette velgen!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Die hele fiets is bijna even groot als mijn voet man!![]()
Sportwielen!!quote:
Krijg je een slaapzak van waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alleeen die ijzeren punt op me zadel lijkt niet zo super!
Mijn zadel gaat wel over van fiets, anders voel ik daar beneden echt een tijd nietsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg je een slaapzak van waarschijnlijk
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn zadel gaat wel over van fiets, anders voel ik daar beneden echt een tijd niets![]()
Fietsenboer bij ons in town stopt er mee... en er staat volgens mijn ouders nog een nieuwe mooie gezelle fietsquote:
daarom ga ik altijd met de auto!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg je een slaapzak van waarschijnlijk
Ja groot gelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fietsenboer bij ons in town stopt er mee... en er staat volgens mijn ouders nog een nieuwe mooie gezelle fietsStraks ff checken...
wil je mijn fiets kopen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fietsenboer bij ons in town stopt er mee... en er staat volgens mijn ouders nog een nieuwe mooie gezelle fietsStraks ff checken...
Jij hebt zo'n (blauwe?) opoe fiets toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:36 schreef Leanne het volgende:
[..]
wil je mijn fiets kopen?
ik wil een nieuwe
Nope, ik ben vandaag gewoon traagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja groot gelijk
Trouwens Fok bij jullie ook zo traag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |