Je spreekt het precies hetzelfde uit, maar je schrijft het met een H. Ja, geloof mij, er is in ieder geval één ouderpaar dat hun kind Bhram heeft genoemd. De H ertussen vinden ze waarschijnlijk mooier staanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:14 schreef afcajos het volgende:
Bhram?Hoe spreek je dat uit. Bee haa ram?
![]()
Zijn er serieus mensen die hun kind Bhram noemen?
Ik krijg daar inderdaad ook altijd het 'white trash'-gevoel bijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:36 schreef karr-1 het volgende:
Moderne namen zijn vreselijk. Je hebt ook een tijd gehad dat alle kinderen ineens Bloem en Manestraal moesten heten. Tegenwoordig heten ze allemaal Ashley en Kimberley. Wat een kampernamen zijn dat zeg.
Toffe naam!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
Bij ons tegenover: Lenthe
Mijn neef heet Leroy, maar die is al 25 jaar geleden geboren. Brian en Kimberley zijn amerikaanse kampernamen die via tv en zo hier in Nederland terecht zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:40 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zou niet weten wat er mis is met namen als Brian, Leroy, Kimberley enzo. 10x liever zo'n naam dan Bloem of Valentijn!
En de volgende kinderen heten Zomer, Winter en Herfst.quote:
Ouch.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:42 schreef ruftman het volgende:
Ik ken iemand die zijn zoon Neo heeft genoemd. Met een gebbortekaartje in de stijl van, jawel, The Matrix.
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Geef je kinderen gewoon een nummer!
Kind1, Kind2.
En voor de gelovigen:
Kind1, Kind2, Kind3, Kind4, Kind5, Kind6, Kind7, Kind8.
Dat is helemaal erg !!!! Alhoewel ik ook mensen ken die hun kind Annika genoemd hebben naar een karakter uit Star Trek. Maar dat vind ik dan nog wel een beetje normale naam.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:42 schreef ruftman het volgende:
Ik ken iemand die zijn zoon Neo heeft genoemd. Met een gebbortekaartje in de stijl van, jawel, The Matrix.
Lenthe is een zuigende naam. Hoe noem je de kinderen daarna dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:44 schreef Meneermax het volgende:
Lenthe vind ik inderdaad ook wel een coole naam. Maar wat te denken van namen als 'Apple', 'Pilot Inspektor'? Dat zijn namen die in de USA echt (door celebs) aan hun kids zijn gegeven. Maar goed dat die kids nooit echt hoeven te werken of zo.
Kindje hier in de buurt heet Duran, en haar zusje Lolaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg !!!! Alhoewel ik ook mensen ken die hun kind Annika genoemd hebben naar een karakter uit Star Trek. Maar dat vind ik dan nog wel een beetje normale naam.
Of van die fantasy freaks. Met dan een Lord of the Rings geboortekaartje ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg !!!! Alhoewel ik ook mensen ken die hun kind Annika genoemd hebben naar een karakter uit Star Trek. Maar dat vind ik dan nog wel een beetje normale naam.
Dan verzin je wat anders leuks. Wat heeft de naam van je eerste kind te maken met die van je eventuele volgende?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lenthe is een zuigende naam. Hoe noem je de kinderen daarna dan?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:47 schreef Meneermax het volgende:
Myrthe vinnik wel leuk. Wat ik mij altijd afvraag: waarom zijn er wel kids die 'Rozemarijn' of zelfs 'Koriander' heten, maar noemt niemand zijn kind 'Peterselie', 'Bonenkruidje' of voor mij part 'Bosui'
Sterre is ook zo'n vreselijke naam. Maar Myrthe, Merel en Jeppe doen mij ook griezelen......quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:46 schreef 525TDS het volgende:
Of dit:
Jitte
Myrthe
Jeppe (serieus)
Sem (lekker origineel zeg)
Sterre (kom óp nou!)
Jurre (héééélp)
Als je nou zo'n hekel aan kinderen hebt, begin er dan niet aan maar geef ze niet van die waardeloze-15-in-een-dozijn-compleet-niet-originele namen.
dat wordt Merel vanzelf als ze onder een te hete douche heeft gestaan...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Merel hoor je ook nog weleens, maar Roodborstje nooit, gek hè?
Ha ha ha ik wil best Mordor heten hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:50 schreef Meneermax het volgende:
Frodo? Of toch maar 'Hij die niet genoemd mag worden'. Of gewoon lekker bruut: Mordorrrrrrrr
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat wordt Merel vanzelf als ze onder een te hete douche heeft gestaan...
Dat vind ik mooie namen, gewoon netjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:52 schreef tuxepux het volgende:
Mijn neefjes en nichtjes heten gewoon Teun en Gijs en Floortje enzo
Lenthe is NIET leuk !!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dan verzin je wat anders leuks. Wat heeft de naam van je eerste kind te maken met die van je eventuele volgende?
Als je eerste zoon Jan heeft, hoeft de tweede toch ook niet persé Piet te heten?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of van die fantasy freaks. Met dan een Lord of the Rings geboortekaartje ofzo..
keurige namen, niets mis meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:52 schreef tuxepux het volgende:
Mijn neefjes en nichtjes heten gewoon Teun en Gijs en Floortje enzo
Daar kun je in sommige kringen zelfs nog geld voor vangenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:57 schreef Meneermax het volgende:
Blootborstje daarentegen biedt wel weer perspectief.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:34 schreef Rekkie het volgende:
Bloem, Valentijn, Roosje, Madelief, Zon
Ja ze bestaan echt!
Wellesquote:
hmm, mijn kind ga ik dus denk ik maar miljardair noemenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:53 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Het schijnt zelfs dat de keuze van je naam van invloed is op wat voor een persoon je later wordt. Ben benieuwd.
Heel veel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dan verzin je wat anders leuks. Wat heeft de naam van je eerste kind te maken met die van je eventuele volgende?
Als je eerste zoon Jan heeft, hoeft de tweede toch ook niet persé Piet te heten?
Ik ken wel een Lakisha, hoor..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:01 schreef pisnicht het volgende:
hmm, mijn kind ga ik dus denk ik maar miljardair noemen![]()
wees blij dat we nog niet van die amerikaanse negernamen krijgen als Shaneeka, Jakeeshia of Mantiquah
Jayden vind ik nog wel leukquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:23 schreef Jape het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid Jaydens die tegenwoordig geboren wordt.
Madelief is al oud hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:34 schreef Rekkie het volgende:
Bloem, Valentijn, Roosje, Madelief, Zon
Ja ze bestaan echt!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:03 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik ken wel een Lakisha, hoor..
En een Kaleisha, trouwens![]()
Prima namen allemaal toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:05 schreef karr-1 het volgende:
De populairste namen 2008 tot het tweede kwartaal zijn http://www.svb.nl/interne(...)indernamen/index.jsp
Ik ken iemand die heet Matrix en die is geboren voordat de film uitkwam.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:42 schreef ruftman het volgende:
Ouders zijn wiskunde nerds?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heet Matrix en die is geboren voordat de film uitkwam.
Leuke namen voor een meisjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:10 schreef fathank het volgende:
Die van mij gaan later Marco en Dennis heten btw.
quote:
Als je je kind net zo noemt als de kleine van Britney ben je toch wel ver heen.quote:In circa 50 geraadpleegde namenboeken in verschillende talen komt de naam Jayden niet voor. Pas in 1993 verscheen de naam op lijstjes met populaire namen, met name in landen waar de voertaal Engels is.
Het is een Amerikaanse gewoonte om bij sommige namen alleen de eerste letter uit te spreken. Zo wordt iemand met de naam Jacob of James aangesproken als J. uitspraak Jay. Ook Jozef, Jamy en Jill ondergaan vaak dit lot. Bekend van de Amerikaanse televisie is Jay Leno die eigenlijk James Douglas Muir Leno heet. Ook meisjes met namen die beginnen met een J worden wel eens met die ene letter aangesproken. De naam Jayden is vermoedelijk een liefkozende verlenging van de korte naam Jay.
De naam Jay is ook een vogelnaam, in het Nederlands de Vlaamse Gaai, in het Latijn Gaius. Een dronken man die zwalkend over straat loopt wordt in Amerika ook wel Jaywalker genoemd. Het woord jay betekent ook nog kletskous en in het Amerikaans boerenpummel. Een jaytown is een boerendorp.
Op 12 september 2006 beviel de Amerikaanse popzangeres Britney Spears van een tweede zoon, die de namen Jayden James Federline kreeg.
Boeken lezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:05 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Madelief is al oud hoorLas je die kinderboeken nooit vroeger?
quote:
Helemaal mee eens....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
Kampernamen als Jannes, Giovanni, Priscilla, Jarno, Ricardo, Monique of Jonathan![]()
![]()
Hell. Als je al ziet dat zo'n kind geboren is in de krant weet je al genoeg over de achtergrond van de ouders.
Verder heb ik een schijthekel aan namen als:
Sterre, Aarde, Vuurtje etc.
ik zal je wel helpen:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
Vriendin van me heeft haar zoontje 'Storm' genoemd.. ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan moet denken
Gebaseerd op:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
Vriendin van me heeft haar zoontje 'Storm' genoemd.. ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan moet denken
Simpel zat, die vriendin meteen dumpen en betere vrienden zoeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
Jiskefet liefhebbers zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
Storm..... Ik moet gelijk aan Jiskefet denken:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:46 schreef Burdie het volgende:
Appel, Storm
, Vlinder
, Berk
.
Och, stomme namen zijn van alle tijden.
en waarom is dat dan zo??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:09 schreef fathank het volgende:
Alle namen eindigend op -(e)y zijn paupernamen. Kelly, Kimberley, Candy, Romy, Wesley, Rodney etc
Omdat vooral kampers dat soort namen overmatig veel gebruiken.....quote:
Dat geeft maar weer aan wat een non-naam het is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:16 schreef DiRadical het volgende:
In circa 50 geraadpleegde namenboeken in verschillende talen komt de naam Jayden niet voor. Pas in 1993 verscheen de naam op lijstjes met populaire namen, met name in landen waar de voertaal Engels is.
haha, jij gaat met neg0rs om!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:03 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik ken wel een Lakisha, hoor..
En een Kaleisha, trouwens![]()
Marduk klinkt ook nog wel stoerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Gebaseerd op:
http://www.storm.nl/
Dus de volgende wordt Nomad of Roodhaar?
Ik ken de volgende reeks namen in een gezin. Brunhilde, Bogdana en Bartelijn. En allen zijn ze twisted!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:53 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Het schijnt zelfs dat de keuze van je naam van invloed is op wat voor een persoon je later wordt. Ben benieuwd.
Niet meer, ik heb mijn leven gebeterd.quote:
Die van mij Charlotte Sophie, roepnaam: Lot en Desmond Morris , roepnaam: Morrisquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:10 schreef fathank het volgende:
Die van mij gaan later Marco en Dennis heten btw.
Gay, betekend vrolijk...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:07 schreef Ladidadida het volgende:
Laatst was in het nieuws dat er mensen hun kind '@' wilden noemen. Dat mocht niet. Goh
Minstens.....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:16 schreef zagevent het volgende:
Dannyboy, Mensje, Bloem, Storm, Engel, Chelsea, Britney,...![]()
Kindermishandeling noem ik het.
Ow, gelukkig heb ik mn username zelf gekozen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je ouders je username hebben gekozen, ben je sowieso gedoemd tot het gayleven!
Pien heb ik ook nooit gesnapt, dat doe je toch niet.... Het lijkt wel op Pino of zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:38 schreef Ab-Normaal het volgende:
Puk
Pien
Mara
Noor
Jip,
Love
Angel
Hoe verzin je het
Ik kende ooit een directrice van een groot bedrijf die Ashley heette. Dus ik verwachte een donker iemand, maar ze was blond met blauwe ogen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:44 schreef Ab-Normaal het volgende:
Moet je nagaan krijg je ooit een hoge functie, ja loopt u maar door naar Pien
Of nog gekker ja loop maar door naar mevrouw Love![]()
Ashley Simpson?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik kende ooit een directrice van een groot bedrijf die Ashley heette. Dus ik verwachte een donker iemand, maar ze was blond met blauwe ogen.
quote:
gelukkig nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We hebben een Jeffrey in de zaal jongens !![]()
bron?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Omdat vooral kampers dat soort namen overmatig veel gebruiken.....
eveneens bron?quote:
zo heet mijn neefje dus serieus. Je zou straks maar rond de 45 zijn en mensen spreken je aan met pukquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:38 schreef Ab-Normaal het volgende:
Puk
Eigen smaak is prima, maar bedenk dan wel dat zo'n kind minimaal 80 jaar met die naam door het leven moet. Puk, Pien etc zijn leuk als het kind 5 is, maar wil je zo genoemdn worden als je 50 bent en directeur bent of zo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef RM-rf het volgende:
Wat is er trouwens mis mee dat iedere ouder gewoon zijn eigen smaak heeft qua naamgeving voor zn kind ...
het zijn ook hun kinderen en of een ander hun gekozen naam zo 'fantastisch' vind of niet is verder niet erg van belang.
Ik zou m'n kind zelf ook geen 'Wesley' noemen, 'Shakeera' of 'Bloemenregen' maar als anderen dat wel willen, moeten ze dat vooral doen, waarom zou je daarvan een probleem gaan maken?
als ik de haren van mijn kind fel blauw of groen zou verven en bovenop kaal en voor de rest een mat laat groeien, vind je dan dat ik dat nog steeds zomaar moet kunnen doen omdat ik dat zo mooi vind?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef RM-rf het volgende:
Wat is er trouwens mis mee dat iedere ouder gewoon zijn eigen smaak heeft qua naamgeving voor zn kind ...
het zijn ook hun kinderen en of een ander hun gekozen naam zo 'fantastisch' vind of niet is verder niet erg van belang.
Ik zou m'n kind zelf ook geen 'Wesley' noemen, 'Shakeera' of 'Bloemenregen' maar als anderen dat wel willen, moeten ze dat vooral doen, waarom zou je daarvan een probleem gaan maken?
Zoals Jos?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
Sub-klacht: Mensen die meisjes jongensnamen geven (en andersom).
omdat dit KLB isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef RM-rf het volgende:
waarom zou je daarvan een probleem gaan maken?
Jezus, wat treurig. Dat doet je toch niet? Ik heb er hier ook weer eentje, zo'n semi-creatieve ouder die denkt dat de naam "Kaar" bij haar dochter past.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Closed het volgende:
Collega hier heeft dochter "Aeon" genoemd.. character uit de film "Aeon Flux"
ja, het is toch jouw kind?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef pisnicht het volgende:
[..]
als ik de haren van mijn kind fel blauw of groen zou verven en bovenop kaal en voor de rest een mat laat groeien, vind je dan dat ik dat nog steeds zomaar moet kunnen doen omdat ik dat zo mooi vind?
wat een kul, je weet niet welke namen opeens wel of niet bevallen en evengoed kunnen al die hier 'politiek-correct' gevonden namen over enkele jaren weer compleet 'not-done' worden; of is iemand er later enorm ontevreden mee is, ondanks dat hier 63% vand e fokgebruikers het een 'prima' naam vind ... nou en?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Eigen smaak is prima, maar bedenk dan wel dat zo'n kind minimaal 80 jaar met die naam door het leven moet. Puk, Pien etc zijn leuk als het kind 5 is, maar wil je zo genoemdn worden als je 50 bent en directeur bent of zo?
Ik heet Robin, Roodborstje is Nederlandse vertaling van Robinquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Merel hoor je ook nog weleens, maar Roodborstje nooit, gek hè?
Nee, het kind is van zichzelf. Dat de ouders een naam moeten kiezen en niet het kind zelf is al erg genoeg. Ga dan niet stom lopen doen met namen als Tsippe of Storm.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef RM-rf het volgende:
ja, het is toch jouw kind?
Als ouder ben je wel verantwoordelijk en moet je je kind dus ook in bescherming nemen tegen de rest van de wereld. Als jij je kind (voordat hij het zelf kan beslissen) dus met een of ander wazig kapsel naar school stuurt en je hebt hem Jezus genoemd (talking about uniek!) dan is het toch vragen om problemen op school?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dan is het verder ook jouw zaak dat je kind voor lul loopt.
of ben jij van het type die vind dat anderen vooral alles over anderen wil gaan bepalen en beter denkt te weten wat mensen wel of niet moeten doen..?
[..]
Dus omdat jij het mooi vind, moet je kind voor lul lopen. Lekkere moeder ben je dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef RM-rf het volgende:
dan is het verder ook jouw zaak dat je kind voor lul loopt.
of ben jij van het type die vind dat anderen vooral alles over anderen wil gaan bepalen en beter denkt te weten wat mensen wel of niet moeten doen..?
Daar worden ze hard van, zie ook a boy named suequote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als ouder ben je wel verantwoordelijk en moet je je kind dus ook in bescherming nemen tegen de rest van de wereld. Als jij je kind (voordat hij het zelf kan beslissen) dus met een of ander wazig kapsel naar school stuurt en je hebt hem Jezus genoemd (talking about uniek!) dan is het toch vragen om problemen op school?
Er komen hier heel wat namen voorbij die je persoonlijk apart zou kunnen noemen maar er zijn ook namen waarmee je een kind gewoon benadeeld in zijn verdere leven. Het feit dat jij hier zo'n beetje de enige bent die dat normaal vindt, doet je ook niet afvragen of je misschien jouw mening iets zou moeten bijstellen?
quote:
...
And he said: "Son, this world is rough
And if a man's gonna make it, he's gotta be tough
And I knew I wouldn't be there to help ya along.
So I give ya that name and I said goodbye
I knew you'd have to get tough or die
And it's the name that helped to make you strong."
He said: "Now you just fought one hell of a fight
And I know you hate me, and you got the right
To kill me now, and I wouldn't blame you if you do.
But ya ought to thank me, before I die,
For the gravel in ya guts and the spit in ya eye
Cause I'm the son-of-a-bitch that named you "Sue.'"
I got all choked up and I threw down my gun
And I called him my pa, and he called me his son,
And I came away with a different point of view.
And I think about him, now and then,
Every time I try and every time I win,
And if I ever have a son, I think I'm gonna name him
Bill or George! Anything but Sue! I still hate that name!
Joop, joop en joop (indien ze flinke jopen heeft)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Jah, of zo'n meid die ik ken die Joop heet
Ja... Als OUDER...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als ouder ben je wel verantwoordelijk
ben je nu zo dom of kun je niet lezen...?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het mooi vind, moet je kind voor lul lopen. Lekkere moeder ben je dan?
'het-kind-is-van-zichzelf'quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:41 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Nee, het kind is van zichzelf. Dat de ouders een naam moeten kiezen en niet het kind zelf is al erg genoeg. Ga dan niet stom lopen doen met namen als Tsippe of Storm.
dus als het kind geboren is en nog nergens vanaf weet mag hij/zij/het al een naam van jouw kiezen? veel succes straks heten alle kinderen:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:41 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Nee, het kind is van zichzelf. Dat de ouders een naam moeten kiezen en niet het kind zelf is al erg genoeg. Ga dan niet stom lopen doen met namen als Tsippe of Storm.
Voordat je überhaupt sex krijgt, word je waarschijnlijk gecastreerd zodat je geen nageslacht kan krijgen. Dat zou in elk geval wel het beste scenario zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik noem mijn kind Modje.
Je vergeet het beste stuk!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Daar worden ze hard van, zie ook a boy named sue
Edit: ah, het staat er al bijquote:And he said: "Son, this world is rough
And if a man's gonna make it, he's gotta be tough
And I knew I wouldn't be there to help ya along.
So I give ya that name and I said goodbye
I knew you'd have to get tough or die
And it's the name that helped to make you strong."
Als jij blijkbaar zulke absurde keuzes maakt dat je kind erdoor voor schut gaat lopen, is er niets mis mee om je daar eens op aan te spreken. Wat je er vervolgens mee doet, is wél je eigen keuze.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja... Als OUDER...
als het niet gaat om een kind waarvan je ouder bent maar omd e kinderen vana nderen zal het me aan mn reet ruften hoe die genoemd worden.
Waarom heb jij kennelijk wél een probleem met de naamkeuze van anderen?
[..]
ben je nu zo dom of kun je niet lezen...?
het gaat erom of ANDEREN dat van jouw mogen.... ik bepaal enkel wat ik wel of niet toesta voor mn eigen kinderen, wat anderen met hun kinderen doen is verder hun zaak en ik ga ervanuit dat ofwel die mensen zelf wel weten wat het beste voor henzelf is, of anders ze de negatieve gevolgen ook zelf merken zullen..
in het geval van iets subjectiefs als naamgeveing of hoe je je kind kleed is er geen enkele grond om je met de keuze's van anderen te gaan bemoeien alsof jij wel eventjes beter weet wat die mensen kennelijk wel of niet van jou moeten doen.
haha staat er al bij iddquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:11 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Je vergeet het beste stuk!
[..]
Edit: ah, het staat er al bij![]()
Anders verzin je er even geen dingen bij...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:09 schreef McWurth het volgende:
dus als het kind geboren is en nog nergens vanaf weet mag hij/zij/het al een naam van jouw kiezen?
dus jij spreekt ouders aan waarvan je merkt dat de gekozen naam jou niet bevalt ..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:12 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als jij blijkbaar zulke absurde keuzes maakt dat je kind erdoor voor schut gaat lopen, is er niets mis mee om je daar eens op aan te spreken. Wat je er vervolgens mee doet, is wél je eigen keuze.
Ik ga wild vreemden niet aanspreken nee maar ik heb wel vrienden in mijn omgeving die met kinderen bezig zijn en waar er soms namen de revue passeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dus jij spreekt ouders aan waarvan je merkt dat de gekozen naam jou niet bevalt ..
hoe vaak heb je dat al gedaan en wat was precies de reactie van die ouders?
Jayden is gewoon de nieuwe 'sjonnie'.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:23 schreef Jape het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid Jaydens die tegenwoordig geboren wordt.
Te laatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:10 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Voordat je überhaupt sex krijgt, word je waarschijnlijk gecastreerd zodat je geen nageslacht kan krijgen. Dat zou in elk geval wel het beste scenario zijn.
Misschien is ze daar verwektquote:
Ik ken een Kimberley en een Klaas-Jan die met elkaar getrouwd zijn, da's toch ook geen combi (en ja, die Kimberley is idd white trash uit de VS ingevlogen)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:02 schreef DiRadical het volgende:
Je kunt niet je eerste kind Kimberly noemen en dan de tweede Klaas-Jan gaan.
Pien is een afkorting voor o.a. carolien, ik heb het ook nooit gesnapt. Ken iemand die zo heet, die heet in het 'echt' dus Carolien, maar die vindt Pien leuker :S Maargoed, sowieso een vaag type.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:39 schreef karr-1 het volgende:
Pien heb ik ook nooit gesnapt, dat doe je toch niet.... Het lijkt wel op Pino of zo.
In Limburg betekend Pien Pijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pien is een afkorting voor o.a. carolien, ik heb het ook nooit gesnapt. Ken iemand die zo heet, die heet in het 'echt' dus Carolien, maar die vindt Pien leuker :S Maargoed, sowieso een vaag type.
Ik ken zelfs een meid die Martijn heet...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Jah, of zo'n meid die ik ken die Joop heet
Een collega van mijn vader heet Anne. Schijnt een Frieze jongensnaam te zijn of zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ken zelfs een meid die Martijn heet...
Dan spoor je toch echt niet als ouders
Zo heet een klant van mij ook. Toen ik die voor het eerst moet bellen was er een belnotitie om Anne Achternaam te bellen. Ik verwachtte natuurlijk een mooie damesstem maar om het compleet te maken, had die beste man ook nog eens een ontzettend lage stemquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een collega van mijn vader heet Anne. Schijnt een Frieze jongensnaam te zijn of zo.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:54 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zo heet een klant van mij ook. Toen ik die voor het eerst moet bellen was er een belnotitie om Anne Achternaam te bellen. Ik verwachtte natuurlijk een mooie damesstem maar om het compleet te maken, had die beste man ook nog eens een ontzettend lage stem
Yeah Rightquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:56 schreef onderscheid het volgende:
ik ken iemand die heet machinist
WTF. Neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:57 schreef servus_universitas het volgende:
Anne is toch een vrij standaard jongensnaam?
Volgens mij wel hoor. Tenminste, ik ken drie Anne's en dat zijn allemaal mannen. Ik ken niet één vrouwelijke Anne. Maar natuurlijk is Anne ook een prima meisjesnaam, maar ik denk niet direct aan een vrouw als ik de naam Anne hoor.quote:
Bij mij in de buurt: Kaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:02 schreef intraxz het volgende:
Ik kwam een half jaar geleden een ooievaar tegen met de naam Bono eronder![]()
![]()
![]()
Mijn god zeg. Mannen die Anne hetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Tenminste, ik ken drie Anne's en dat zijn allemaal mannen. Ik ken niet één vrouwelijke Anne. Maar natuurlijk is Anne ook een prima meisjesnaam, maar ik denk niet direct aan een vrouw als ik de naam Anne hoor.
FAIL, ik ken 2 mannelijke Anne's uit Limboquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Mannen die Anne hetenZeker iets van boven de rivieren dit
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan mag je me vertellen waar. Want ik ken ieder bedrijf in Limburg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
FAIL, ik ken 2 mannelijke Anne's uit Limboland..... geboren en getogen Limboers!
Bij 1 bedrijf zelfs.
Waterschap likmekutjelekkernat!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan mag je me vertellen waar. Want ik ken ieder bedrijf in Limburg.
OMG dat meen je niet. En dan ook nog vernoemd worden naar zo'n slechte groep ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:22 schreef Samcali het volgende:
Hier aan de overkant woont een kereltje dat "Kane" heet
MTV gekeken zeker?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:44 schreef Meneermax het volgende:
Lenthe vind ik inderdaad ook wel een coole naam. Maar wat te denken van namen als 'Apple', 'Pilot Inspektor'? Dat zijn namen die in de USA echt (door celebs) aan hun kids zijn gegeven. Maar goed dat die kids nooit echt hoeven te werken of zo.
Jongen in de straat hier ook. Anne. Niet echt cool ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Handig ook, voor in het buitenland..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef vencodark het volgende:
Ons buurjongetje heet iig Mink. Het is een beetje apart maar ergens past het wel bij hem. Lijkt me een Scandinavische naam en het is een superblond ventje om te zien. Dus het past wel.
(verdorie, wou dat ik ff wist, hoe ik 3 quotes in 1 dinges kon stoppen)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:53 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
In Nederland heb je in ieder geval niet echte nerdnamen geloof ik. Kan mij er zo niet één bedenken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
(verdorie, wou dat ik ff wist, hoe ik 3 quotes in 1 dinges kon stoppen)
Maare, dat geloof ik wel. Die populaire typjes bij Sweet Sixteen en andere MTV programma's heeten ook allemaal Kimberly, Brittany, Britney, Brooke, Lindsay, Kelly of Keith, Brad of een andere 'coole' naam in Amerika. Een nerd heet daar nooit Keith ofzo en een populair typje heet nooi Lloyd of iets dergelijks.![]()
Maar in hoeverre is dat in NL zo?
Wat dacht je van samenvoegingen zoals Jan-Peter. Klaas-Jan, Jan-Douwe.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In Nederland heb je in ieder geval niet echte nerdnamen geloof ik. Kan mij er zo niet één bedenken.
Woon je toevallig in Oldenzaal? Ik ken daar namelijk ook iemand met een arisch zoontje genaamd Mink...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ons buurjongetje heet iig Mink. Het is een beetje apart maar ergens past het wel bij hem. Lijkt me een Scandinavische naam en het is een superblond ventje om te zien. Dus het past wel.
Ouders denken er ook niet altijd bij na dat hun lieve kleine baby'tje ook groot en volwassen wordt. Dan kan je niet aankomen met een naam als...euh Lizzy ofzo.
Dat vind ik niet echt nerdnamen, meer wat chic.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dacht je van samenvoegingen zoals Jan-Peter. Klaas-Jan, Jan-Douwe.
Dubbele namen zoals bijv. Robert-Jan of Klaas-Arnold komen aardig dicht in de buurt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In Nederland heb je in ieder geval niet echte nerdnamen geloof ik. Kan mij er zo niet één bedenken.
Diederik(je)!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat was ik!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dubbele namen zoals bijv. Robert-Jan of Klaas-Arnold komen aardig dicht in de buurt.
edit: iemand was me voor.![]()
Heel veel mensen vonden Herman Brood anders vrij hip.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:09 schreef krapula het volgende:
en ik ken ook geen hippe Herman's
goed punt, maar Herman Berghuis heeft ervoor gezorgd dat zelfs mijnheer Brood de naam niet meer kan redden...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel veel mensen vonden Herman Brood anders vrij hip.
Crap. Goed punt. Vanaf nu, is Herman heten, niet meer cool.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:14 schreef krapula het volgende:
[..]
goed punt, maar Herman Berghuis heeft ervoor gezorgd dat zelfs mijnheer Brood de naam niet meer kan redden...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Crap. Goed punt. Vanaf nu, is Herman heten, niet meer cool.![]()
Btw, moest je nu echt een plaatje posten? Ik wordt altijd een beetje onwel als ik zijn hoofd zie. Voortaan, als die gast op tv komt, moet hij zo'n zwart plaatje voor zijn hoofd hebben. Een balkje is niet genoeg.
quote:
Je hebt gelijk. En een waarschuwing voor alle toekomstige ouders: dit komt ervan, als je je kind Herman noemt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef krapula het volgende:
[..]
![]()
die foto onderstreept mn punt nog even
uh huhquote:
Mink Kok heet anders al 47 jaar Mink. Dus misschien ongebruikelijk maar zeker niks nieuwsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef vencodark het volgende:
Ons buurjongetje heet iig Mink. Het is een beetje apart maar ergens past het wel bij hem.
Is vaak met bepaalde namen he. Maar de naam hoor je gewoon heel zelden. Ik ken er dus iig maar 1.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:24 schreef Jape het volgende:
[..]
Mink Kok heet anders al 47 jaar Mink. Dus misschien ongebruikelijk maar zeker niks nieuws
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mink_Kok
Sem is ook zo'n naam die al lang bestaat maar tot voor kort niet zoveel gebruikt werd.
Is dat geen Friese naam trouwens?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:25 schreef Fakkan het volgende:
Ik ken iemand die Sterre heet. Dat klinkt zo bre3z4h, sterruh.
Nee man gek. Ik zou het echt wel kut vinden als ik zo zou hetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:57 schreef servus_universitas het volgende:
Anne is toch een vrij standaard jongensnaam?
Vind ik stiekem toch weer beetje ouderwets.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee man gek. Ik zou het echt wel kut vinden als ik zo zou heten![]()
![]()
Gisteren weer eens een gewone 'Piet' ontmoet. Een jongen van een jaar of 20. Dat vind ik dan wel weer tof
quote:
Offtopic...maar indd. hoe heette die griet ook alweer? Is ook lekker veel van gekomen qua zangcarriére.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef boskameel het volgende:
Of dat vrouwelijke aapmensch van idols die een kind had gekregen, welke little sunshine heette ofzo. Hoe fucking sad ben je dan bezig. "MAAR HET IS TOCH ZO'N LEUKE NAAM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Ohja, dat was hm.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan me nog vaag een 'Beautiful Hope' herinneren van een Idols 'ster'.
Willow is leuk als je een roodharige Ier of Schot bent. Of in Lord of the Rings speelt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Tijdens kraamstage:
Sissy, Oceane, Veerle, IJsbrandt, Maximillius, Beatrix. Meghan, Heather, Willow
Willow vind ik eigenlijk wel mooi.![]()
Omgeving:
Panter, Djurny, Djazz, Fientje, Wolf, Beer, Angel
Tsja.
Hoaxquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Tijdens kraamstage:
IJsbrandt,
OUDquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:41 schreef Triptamine het volgende:
Tijdens mijn werk(postbode ftw!) zag ik ooit een geboortebord in de tuin staan met "Ege". Ik wilde er meteen een L achter zetten. Dat kind gaat zo erg gepest worden![]()
In OUD had ook iemand zijn kind Chinook genoemd. Nu weet ik dat het ook een indianenstam is maar ik denk altijd aan:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja OUD is wel fokking triest jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:58 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
OUD![]()
Heb daar een kind gespot wat luistert naar de naam Storm.
Wie vernoemt zn kind nou naar Jiskefet
Volgens mij was het Beautifull Hopequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Desunoto het volgende:
Dat vind ik dan wel een mooie naam, maar niet zoals Sylvia Meijs en Raphäel vd Vaart het uitspreken: Dami-jan.quote:
Klinkt Hindoestaans ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef wolferl het volgende:
Nu heb ik een collega die haar kind Hadjoe heeft genoemd.
Dat is het geluid als ik nies.
Panter..:| Beer..:| Wat een gruwels.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Tijdens kraamstage:
Sissy, Oceane, Veerle, IJsbrandt, Maximillius, Beatrix, Chanel, Meghan, Heather, Willow
Willow vind ik eigenlijk wel mooi.![]()
Omgeving:
Panter, Djurny, Djazz, Fientje, Wolf, Beer, Angel
Tsja.
Als ik een jongen was geweest, had ik Alexander geheten. Best netjes, maar toch ben ik blij dat ik een meisje benquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:32 schreef zyx1981 het volgende:
In de jaren 80 konden ze er ook wat van. Wanneer ik een meisje was geweest, dan hadden mijn ouders me Carmelitia genoemd (klinkt als een soa)
Alexia?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:52 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Als ik een jongen was geweest, had ik Alexander geheten. Best netjes, maar toch ben ik blij dat ik een meisje ben
Sander?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef karr-1 het volgende:
Als ik een meisje was geweest had ik Sandra geheten.
Nope de naam die ik nu heb begint niet eens met een S.quote:
Martijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nope de naam die ik nu heb begint niet eens met een S.
als ze nog een dochter krijgen wordt dat dan Beetje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ex-collega's van me hebben hun dochtertje Aatje genoemd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef L.no het volgende:
Ik kende iemand die haar kind Puta noemde.
Nee, Spaans voor 'hoer'.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Fuck?
Dat was de eerste reactie die ik op m'n werk te horen kreeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ze nog een dochter krijgen wordt dat dan Beetje?
Hulde voor die oudersquote:
Jayden / Aidenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:23 schreef Jape het volgende:
Ja, maar dat is dus geen moderne naam!
Wat dacht je van Youandi?
Dat staat dus voor "You and I". Romantisch he!![]()
Vrienden van mij : Ronin. Met de dvd hoes als geboortjekaartje van...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:42 schreef ruftman het volgende:
Ik vind Tijn nog wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:59 schreef Dalamar het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat ouders hun kinderen aandoen. Bij ons in de straat "Tijn". Dat is toch gvd alsof dat kind eigenlijk "Martijn" heet, maar alsof een 1 jarige aangifte van de geboorte heeft gedaan op het stadhuis.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef mgerben het volgende:
Aernoud
Robert
Simon
Delano
Thom
Wessel
Indy
Stephan
Noel
Joris
Stan
Stijn
Luuk
Roderick
Scott
Florus
Sebastiaan
Duco
Boudewijn
of meisjes:
Daphne
Marieke
Ingeborg
Rianne
Brigit
Marlotte
Danique
Claire
Lisa
Lisette
Florien
Judith
Inspiratie? Iemand?
ja en dan ook nog met dubbel Lquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Desunoto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
toch niet tijn van fok!radio hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:06 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat ik het nog niet zo slecht gedaan heb met Saskia, Tijn en Nienke![]()
Ik zag laatst een Thijn ... dát vond ik pas raar staan.. Alsof de ouders niet konden kiezen tussen Tijn en Thijs ofzo.. ('mijn' Tijn is trouwens geen afkorting of wat dan ook.. hij heet gewoon Tijn)
die heet Martijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
toch niet tijn van fok!radio he
Ik dacht altijd dat ie door mevrouw Dorrestein verzonnen was. Ik hoop het, anders blijken er straks nog kinderen rond te lopen die Biba en Ebbe hetenquote:
Mooie namen, E.T.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:06 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat ik het nog niet zo slecht gedaan heb met Saskia, Tijn en Nienke![]()
Ik zag laatst een Thijn ... dát vond ik pas raar staan.. Alsof de ouders niet konden kiezen tussen Tijn en Thijs ofzo.. ('mijn' Tijn is trouwens geen afkorting of wat dan ook.. hij heet gewoon Tijn)
Whehe als ik Esther of Sanne hoor krijg ik juist het gedrocht gebeuren hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Weet je wat ik altijd heb bij meisjesnamen als ik zie dat er ergens een kind geboren wordt :
Als ik de naam van het meisje zie dan weet ik al of het een lekker wijf wordt of nietOmdat ik automatisch die naam koppel aan meisjes die je kent.
Bijvoorbeeld als een Esther of Sanne geboren wordt dan weet ik dat je daar aandelen in moet kopen.
Maar als bijvoorbeeld een Nicole geboren wordt weet ik dat dat het buurtgedrocht gaat worden.
Zodat jij straks kan zeggen "Luke, i am your father"?quote:
Ik zie dat kind al zitten in elke klas op elke school bij elke leraar... "Mijn naam is Bhram.....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:14 schreef afcajos het volgende:
Bhram?Hoe spreek je dat uit. Bee haa ram?
![]()
Zijn er serieus mensen die hun kind Bhram noemen?
Lenthe is een gehucht bij Zwolle.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:44 schreef Meneermax het volgende:
Waspikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:01 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Lenthe is een gehucht bij Zwolle.
Je noemt je kind toch ook niet Grolloo of Jipsingboermussel
Misschien iets voor een topic bij OUD. Plaatsnamen die je als naam voor je kinderen kunt gebruiken
Eexta ?
Ameide ?
God..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef Dynd het volgende:
Er zit iemand in mijn klas die Zilla heet
Ofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:13 schreef Koenholio het volgende:
Als je de Hut van achternaam heet moet je je kind gewoon Jabba noemen.
En dan een Ome Tom hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Of
Nico Eduard Gerard Edwin Rick
Hermafrodietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:27 schreef ChatGirl het volgende:
Een ander kindje hier in de buurt heet Boote. Geen idee of het een jongen of meisje is, want het bord in de tuin was groen, dus dat helpt ook niet echt.
Hee die ken ik ook, sportmaatje van me geweest toen ik nog studeerde... Wel een ok gast, maar die naam iddquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:24 schreef Samcali het volgende:
Een collega van me heette met zijn voornaam Spencer, en met zijn achternaam Buth.
Dat was Wim-Lex toen hij zijn dochter presenteerde aan het publiek: Het is een wolk van een baby.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:14 schreef Tommeke het volgende:
Ik las toensjus ergens dat iemand z'n kind Wolk noemde![]()
_!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:05 schreef postmortum het volgende:
Is Destiny al genoemd ? Dat vind ik echt zo'n naam die een tienermoedertje geeft aan haar ongewilde kindjeIk ken ook zo'n iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom lees je dit?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mijn neef heet Leroy, maar die is al 25 jaar geleden geboren. Brian en Kimberley zijn amerikaanse kampernamen die via tv SBS6 en zo hier in Nederland terecht zijn gekomen.
Meen je dat nou echt? Zielig kind.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef IIsa het volgende:
[..]
ja en dan ook nog met dubbel L
beautifull hope dus.
't is al fout maar dan nog fouter!
ook uit limburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |