Je spreekt het precies hetzelfde uit, maar je schrijft het met een H. Ja, geloof mij, er is in ieder geval één ouderpaar dat hun kind Bhram heeft genoemd. De H ertussen vinden ze waarschijnlijk mooier staanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:14 schreef afcajos het volgende:
Bhram?Hoe spreek je dat uit. Bee haa ram?
![]()
Zijn er serieus mensen die hun kind Bhram noemen?
Ik krijg daar inderdaad ook altijd het 'white trash'-gevoel bijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:36 schreef karr-1 het volgende:
Moderne namen zijn vreselijk. Je hebt ook een tijd gehad dat alle kinderen ineens Bloem en Manestraal moesten heten. Tegenwoordig heten ze allemaal Ashley en Kimberley. Wat een kampernamen zijn dat zeg.
Toffe naam!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
Bij ons tegenover: Lenthe
Mijn neef heet Leroy, maar die is al 25 jaar geleden geboren. Brian en Kimberley zijn amerikaanse kampernamen die via tv en zo hier in Nederland terecht zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:40 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zou niet weten wat er mis is met namen als Brian, Leroy, Kimberley enzo. 10x liever zo'n naam dan Bloem of Valentijn!
En de volgende kinderen heten Zomer, Winter en Herfst.quote:
Ouch.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:42 schreef ruftman het volgende:
Ik ken iemand die zijn zoon Neo heeft genoemd. Met een gebbortekaartje in de stijl van, jawel, The Matrix.
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Geef je kinderen gewoon een nummer!
Kind1, Kind2.
En voor de gelovigen:
Kind1, Kind2, Kind3, Kind4, Kind5, Kind6, Kind7, Kind8.
Dat is helemaal erg !!!! Alhoewel ik ook mensen ken die hun kind Annika genoemd hebben naar een karakter uit Star Trek. Maar dat vind ik dan nog wel een beetje normale naam.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:42 schreef ruftman het volgende:
Ik ken iemand die zijn zoon Neo heeft genoemd. Met een gebbortekaartje in de stijl van, jawel, The Matrix.
Lenthe is een zuigende naam. Hoe noem je de kinderen daarna dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:44 schreef Meneermax het volgende:
Lenthe vind ik inderdaad ook wel een coole naam. Maar wat te denken van namen als 'Apple', 'Pilot Inspektor'? Dat zijn namen die in de USA echt (door celebs) aan hun kids zijn gegeven. Maar goed dat die kids nooit echt hoeven te werken of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |