Kindje hier in de buurt heet Duran, en haar zusje Lolaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg !!!! Alhoewel ik ook mensen ken die hun kind Annika genoemd hebben naar een karakter uit Star Trek. Maar dat vind ik dan nog wel een beetje normale naam.
Of van die fantasy freaks. Met dan een Lord of the Rings geboortekaartje ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg !!!! Alhoewel ik ook mensen ken die hun kind Annika genoemd hebben naar een karakter uit Star Trek. Maar dat vind ik dan nog wel een beetje normale naam.
Dan verzin je wat anders leuks. Wat heeft de naam van je eerste kind te maken met die van je eventuele volgende?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lenthe is een zuigende naam. Hoe noem je de kinderen daarna dan?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:47 schreef Meneermax het volgende:
Myrthe vinnik wel leuk. Wat ik mij altijd afvraag: waarom zijn er wel kids die 'Rozemarijn' of zelfs 'Koriander' heten, maar noemt niemand zijn kind 'Peterselie', 'Bonenkruidje' of voor mij part 'Bosui'
Sterre is ook zo'n vreselijke naam. Maar Myrthe, Merel en Jeppe doen mij ook griezelen......quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:46 schreef 525TDS het volgende:
Of dit:
Jitte
Myrthe
Jeppe (serieus)
Sem (lekker origineel zeg)
Sterre (kom óp nou!)
Jurre (héééélp)
Als je nou zo'n hekel aan kinderen hebt, begin er dan niet aan maar geef ze niet van die waardeloze-15-in-een-dozijn-compleet-niet-originele namen.
dat wordt Merel vanzelf als ze onder een te hete douche heeft gestaan...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Merel hoor je ook nog weleens, maar Roodborstje nooit, gek hè?
Ha ha ha ik wil best Mordor heten hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:50 schreef Meneermax het volgende:
Frodo? Of toch maar 'Hij die niet genoemd mag worden'. Of gewoon lekker bruut: Mordorrrrrrrr
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat wordt Merel vanzelf als ze onder een te hete douche heeft gestaan...
Dat vind ik mooie namen, gewoon netjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:52 schreef tuxepux het volgende:
Mijn neefjes en nichtjes heten gewoon Teun en Gijs en Floortje enzo
Lenthe is NIET leuk !!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dan verzin je wat anders leuks. Wat heeft de naam van je eerste kind te maken met die van je eventuele volgende?
Als je eerste zoon Jan heeft, hoeft de tweede toch ook niet persé Piet te heten?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of van die fantasy freaks. Met dan een Lord of the Rings geboortekaartje ofzo..
keurige namen, niets mis meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:52 schreef tuxepux het volgende:
Mijn neefjes en nichtjes heten gewoon Teun en Gijs en Floortje enzo
Daar kun je in sommige kringen zelfs nog geld voor vangenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:57 schreef Meneermax het volgende:
Blootborstje daarentegen biedt wel weer perspectief.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:34 schreef Rekkie het volgende:
Bloem, Valentijn, Roosje, Madelief, Zon
Ja ze bestaan echt!
Wellesquote:
hmm, mijn kind ga ik dus denk ik maar miljardair noemenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:53 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Het schijnt zelfs dat de keuze van je naam van invloed is op wat voor een persoon je later wordt. Ben benieuwd.
Heel veel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dan verzin je wat anders leuks. Wat heeft de naam van je eerste kind te maken met die van je eventuele volgende?
Als je eerste zoon Jan heeft, hoeft de tweede toch ook niet persé Piet te heten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |