Mensen met een GS boven de 25.000 krijgen gratis kaartjes voor de finalequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:59 schreef Sackboy het volgende:
Xbox 360 hoofdsponsor nieuwe show Popstars
die heeft ie schijnbaar niet gespeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En KoTOR dan? Beste (star wars) game EVER!
Op zich niet zo gek. Die Imperial basissen zijn nu eenmaal steriel en leeg. De death star kon je nu ook niet echt omschrijven als “gezellig”. Maar ik heb screenshots gezien van een jungleplaneet en een planeet die is opgebouwd uit schroot. Dus qua afwisseling zit het wel goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:57 schreef Chocobo het volgende:
Gek is dat,... de plaatjes en de filmpjes lieten een prachtige sfeervolle omgeving zien en toch bereiken ze de steriele omgevingen weer,.... dat is echt typisch een Star Wars game. Ga vanavond de demo eens downen!
quote:Ubisoft has strong-punched a Soulcalibur IV demo onto Xbox Live Marketplace.
The fighting game is already out, of course, but those sitting on the fence can try the beautiful and balanced fourth instalment in this 700MB sampler.
Soulcalibur IV on Xbox 360 is the version that features Yoda as a special playable character. His small proportions make him a pain to pummel, but those of you with both systems can also consider the PS3 version with its playable Darth Vader. Cohhhhhh-chuuuuur.
www.eurogamer.net
Is dat album slechter dan st. Anger? want die heb ik 2 jaar lang uitgeleed aan vriendin van me en toen ze hem terug gaf miste ik het album pasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:33 schreef Ron.666 het volgende:
Waarom hebben jullie het toch steeds over Star Wars? Daar is toch maar ooit een fatsoenlijke game voor ontwikkeld?
[ afbeelding ]
![]()
Blegh en de nieuwe Metallica is ook niet meer wat het is geweest. Klinkt wel als het meest extreme Guitar Hero nummer ever!
Iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:05 schreef Rkatier het volgende:
Je moet nog opletten dat je niet tegen cyberia praat terwijl je sackboy bedoeldof anders om
Nope.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:28 schreef Ulreazj het volgende:
Ik wil een xbox kopen. Een kabel die omvormt naar vga of dvi voor een computer tft scherm zit er niet bij zeker ?
Die Duitsers zijn echt hard. Hebben ze een reparatiecentrum, zetten ze een stel kankerpatienten aan het werk daar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Vieze fucking kankerlijers!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die Duitsers zijn echt hard. Hebben ze een reparatiecentrum, zetten ze een stel kankerpatienten aan het werk daar.
Zal wel zo'n centrum zijn met prikkeldraad, wachttorens en Duitse herders. Een chemokuuroord ofzo.
[..]
Die Duitsers zijn echt hard. Hebben ze een reparatiecentrum, zetten ze een stel kankerpatienten aan het werk daar.
Zal wel zo'n centrum zijn met prikkeldraad, wachttorens en Duitse herders. Een chemokuuroord ofzo.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LOL!!111!!EINS!!!!![]()
![]()
[..]
Met die trillende ondervoede handjes kunnen ze natuurlijk niks repareren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee kutquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:27 schreef Dancin_Rhino het volgende:
goed voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |