Je leeft dus nog...quote:
Zoooo mee eens,.... ik heb dit net in het PS3 topic gepost!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als iets niet functioneels zo in je strot geduwd word omdat het nieuw is zodat je in heel het spel constant hetzelfde moet doen. Ik wil zo snel mogelijk van dak naar dak springen zoals in assassins creed en niet eerst over 3 hekjes heenklimmen, daarna onder 4 trappen wegschuiven.
quote:Ik zal wel de enige zijn, maar dit lijkt me vreselijk. Als je Assassins Creed al herhaaldelijk vond vraag ik me echt af hoe je je voelt met dit spel als je na 6 uur rennen over daken nog steeds niet het einde ziet.
Prachtig,... maar ik wordt een beetje CoD moe! Zal vast geweldig zijn hoor, maar toch,... weer CoD,... weer WWII. Vind het persoonlijk wel leuk geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Call of Duty: World at War
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfff,.... Fable ook ergens rond die periode toch? Die gaat voor,.............quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:53 schreef gijsje79 het volgende:
Het hoge woord is er eindelijk uit; de officiële releasedatum van Fallout 3 is bekend gemaakt. We wisten al dat het spel nog dit jaar uit ging komen maar wanneer was nog de grote vraag. Bethesda heeft op de Games Convention eindelijk duidelijkheid geschept over het verschijnen van Fallout 3. De game zal namelijk vanaf 31 oktober 2008 verkrijgbaar zijn op de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Onze Amerikaanse buren krijgen de game al drie dagen eerder
quote:
quote:
Dead Space komt ook rond die datum uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pfff,.... Fable ook ergens rond die periode toch? Die gaat voor,.............
Hoe bevalt Army of Two?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef Retarded het volgende:
al op 10%
en nu 25hopen dat de demo het waard is om een vrije dag te hebben (kwam gelukkig zo uit
)
Dat idee heb ik zelf ook. Ik merkte dat in het begin force grip leuk is, maar 5 min later was ik gewoon aan het hakken door push en lighting te gebruiken. Ik was dus ook binnen 15 min door de demo heen en dan heb ik het nog rustig aangedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:00 schreef Edwinuss het volgende:
Star Wars demo is vetAlleen denk dat het eventjes leuk is..
Briljantquote:
OMGquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:59 schreef Sackboy het volgende:
Zomg! Het beste spel van dit jaar, Cobra 11 Crash Time, krijgt een opvolger, Cobra 11 Burning Wheels!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Meer screens + trailer
Komt in november 2008 uit!
Nee die had ik een tijdje terug al met winst verkochtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG![]()
Heb jij dat 1e deel nog sack?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |