T'is een achievement in Bioshock geloof ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:51 schreef kepler het volgende:
bij het lezen van de titel moest ik gelijk denken aan flipperenMoet ik ook maar weer eens gaan spelen
dat ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
T'is een achievement in Bioshock geloof ik.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:51 schreef kepler het volgende:
bij het lezen van de titel moest ik gelijk denken aan flipperenMoet ik ook maar weer eens gaan spelen
ik ken het ook wel van Duke Nukemquote:
En dat van iemand die als een gek een sidescrollin' beat-em-up aan het hypen is.quote:
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
Duke 3d is tof....als we 10 jaar terug in de tijd konden
ik neem aan dat je God of War bedoeld?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Samen met GoW III voor mij dé titel van 2009.
Ja. Je weet wel, die game die als eerste aanspraak maakte op de afkorting.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:34 schreef PP. het volgende:
[..]
ik neem aan dat je God of War bedoeld?
ja, je weet dat je je in het Xbox topic bevind, waar de mensen zich meestal bezich houden met xbox games?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja. Je weet wel, die game die als eerste aanspraak maakte op de afkorting.
Alleen non gamers en 360 fanboysquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Daar zullen de meeste mensen aan denken!
We hebben hier geen non gamers en ook geen 360 fanboysquote:
Oh sorry. Ik doelde inderdaad op Gears of War 3. Ook wel reëel om dat te denken gezien het feit dat deel 2 in november in de winkels ligt ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:02 schreef PP. het volgende:
[..]
ja, je weet dat je je in het Xbox topic bevind, waar de mensen zich meestal bezich houden met xbox games?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
9.001 (gemiddeld 13 per dag)
[ afbeelding ]
Het zal het tijdstip wel zijn maar wat is die 9.001? euro's? achievementpoints? jouw gewichtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
9.001 (gemiddeld 13 per dag)
[ afbeelding ]
z'n totaal aantal kansloze posts.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het zal het tijdstip wel zijn maar wat is die 9.001? euro's? achievementpoints? jouw gewicht?
Dat ik daar niet aan dacht, damn...quote:
tijd voor gears.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:35 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan dacht, damn...![]()
Maar he ik begin moe te worden
Tijd voor Wormsquote:
Ja, heb ik ook eens gehad! Bleek dat ik een van mn comtrollers ergens op had gegooid met de onderkant naar beneden waardoor de guide-knop ingedrukt werd... Maar ik dacht echt last van spoken te hebben, 360 uit het stopcontact gehaald enzo...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn 360 gaat spontaan aan.Vannacht een keer, en vanochtend weer.
Gooien met een controllerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook eens gehad! Bleek dat ik een van mn comtrollers ergens op had gegooid met de onderkant naar beneden waardoor de guide-knop ingedrukt werd... Maar ik dacht echt last van spoken te hebben, 360 uit het stopcontact gehaald enzo...
2?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gooien met een controller![]()
Hoeveel verbruik jij er in die 5 jaar?
Tijdens de E3 van dit jaar was ik niet zo erg onder de indruk van deze game, maar nu ik deze trailer zie stijgt de interesse in deze game toch wel met 100%. Vooral de co-op in deze game lijkt me een duidelijk pluspunt. Het mooiste zou zijn als ze een vijand introduceren zoals Nemesis in Resident Evil 3quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Hij wilt je gewoon dat je niet op houdt met spelen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Dat kan alleen Emar ons vertellenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
Eindelijk een goede 3D Sonic?
http://www.gamekyo.com/vi(...)deo-de-gameplay.html
ja laat hem de officiele fok review doenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kan alleen Emar ons vertellen
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
Eindelijk een goede 3D Sonic?
http://www.gamekyo.com/vi(...)deo-de-gameplay.html
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen de demo van Force Unleashed
yeah baby!! De eerste echte next-gen Star Wars game! Kijk er al zoooooooooooo lang naar uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb totaal niks met star wars maar toch ff de demo proberen, ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
kijken of al die coole technieken ook echt werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:05 schreef kepler het volgende:
[..]
kijken of al die coole technieken ook echt werken
quote:
Volgens mij kun je dat rood ook uitzetten maar ik weet dat niet zeker! Maar dan nog lijkt het me wel vet en de uitdaging ligt volgens mij niet echt in het uitstippelen van een parkoers!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb net een demo filmpje gezien van mirrors edge. Waarom staat er zoveel spul op elke dak. Overal staat er wel een hek, of een trap. Waar je kan springen is rood, lekker makkelijk. Dit zal voor mij 20 min leuk zijn om te spelen en daarna heb ik het al gezien. Je word gewoon geforceerd om over dingen heen te springen, lijkt mij saai worden, vind ik dan. En dat wijf werd 3 keer in dr kop geschoten en ze liep gewoon door![]()
Niet mijn type game dus.
Ik hou er niet van als iets niet functioneels zo in je strot geduwd word omdat het nieuw is zodat je in heel het spel constant hetzelfde moet doen. Ik wil zo snel mogelijk van dak naar dak springen zoals in assassins creed en niet eerst over 3 hekjes heenklimmen, daarna onder 4 trappen wegschuiven.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat rood ook uitzetten maar ik weet dat niet zeker! Maar dan nog lijkt het me wel vet en de uitdaging ligt volgens mij niet echt in het uitstippelen van een parkoers!
Maar idd het kan ook zo tegenvallen ja! We wachten het af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |