Wyri had het over DIG crew. KPD != DIG. Dat is de dus. Ik heb geen intentie om mod te zijn, waar dan ook op Fok. Als ik mijn tijd aan Fok kwijt wil, mogen ze me een dev baantje geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus? Hij is wel crew en hij zit veel in dig slowchat en #dig. En volgens mij ben jij best jaloers dat jij geen mod bent van KPD.
Omdat we het een echte spam slet wouden laten doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
Waarom maken jullie hem niet vol?
[Slowchat #225] de crew kweekvijver
+10quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat we het een echte spam slet wouden laten doen.
Niet, ik ben geen mod.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Yo, de echte kweekvijver voor Modjes, dat is de KSC.
Nee, niet IEDEREEN uit de KSC is mod.quote:
Wyri had het over DIG crew. Maar wie ben jij om te bepalen hoe dat geinterpreteerd moet worden? Ik ben ook crew, en ik ben nu ook in DIG. Dus ben ik ook DIG crew. Oke, ik ben geen mod van DIG, maar ik ben wel crew in DIG, net als Sjowhan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wyri had het over DIG crew. KPD != DIG. Dat is de dus. Ik heb geen intentie om mod te zijn, waar dan ook op Fok. Als ik mijn tijd aan Fok kwijt wil, mogen ze me een dev baantje geven.
Van die baggercrew, nog erger dan dat het nu al isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:17 schreef Cothen het volgende:
Wat voor crew gaan we kweken dan?
Lastige opgaaf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Van die baggercrew, nog erger dan dat het nu al is
Goed... wanneer ben ik blauw??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Merovingian het volgende:
Van die baggercrew, nog erger dan dat het nu al is
Maak de vaste kliek in ONZ mod en je bent al een heel eind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
Lastige opgaaf.
Dat hebben ze toch al gedaan. Zie de boswachter en dat soort badmongolen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
Maak de vaste kliek in ONZ mod en je bent al een heel eind.
En kwaliteitsusers zoals wij mogen niets. Niet eens sql'enquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En kwaliteitsusers zoals wij mogen niets. Niet eens sql'en
Jij mag niet zeuren. Jij was blauw en hebt het vrijwillig opgegevenquote:
Whehehe en hoe, anyway moet maar eens gaan kijken naar een dingetje om series op te kunnen kijken in de trein en muziek op te kunnen luisteren op de fietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij mag niet zeuren. Jij was blauw en hebt het vrijwillig opgegeven
en ik dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehehe en hoe, anyway moet maar eens gaan kijken naar een dingetje om series op te kunnen kijken in de trein en muziek op te kunnen luisteren op de fiets.
Jij mag per definitie al niet zeurenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij mag per definitie al niet zeuren
Weet ik veel, ik heb ook geen blauw kleurtjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:20 schreef mschol het volgende:
zoja: hoe kan ik leuk blauw kleurtje krijgen
Moet eens kijken wil iig niet dat je gare extra software nodig hebt om er iets op te zeggenquote:
Forum crew is zeker ook FP crew die op het forum zit. Lul niet zo krom man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wyri had het over DIG crew. Maar wie ben jij om te bepalen hoe dat geinterpreteerd moet worden? Ik ben ook crew, en ik ben nu ook in DIG. Dus ben ik ook DIG crew. Oke, ik ben geen mod van DIG, maar ik ben wel crew in DIG, net als Sjowhan.
Crew is crew. Waar ze ook zitten op fok.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Forum crew is zeker ook FP crew die op het forum zit. Lul niet zo krom man.
Goed dat is dat het is en nu weer aan het werkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet eens kijken wil iig niet dat je gare extra software nodig hebt om er iets op te zeggen.
Dat wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Merovingian het volgende:
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed dat is dat het is en nu weer aan het werk.
Crew is crew, daarom wordt er achter de scherm ook onderscheid gemaakt in crew. Of kan jij het het forum crew gedeelte? Nee, dat dacht ik al. Geen DIG crew dus. Nuff said.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:57 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Crew is crew. Waar ze ook zitten op fok.
crew = crew en daarom is er ook /44quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:57 schreef slacker_nl het volgende:
Crew is crew, daarom wordt er achter de scherm ook onderscheid gemaakt in crew. Of kan jij het het forum crew gedeelte? Nee, dat dacht ik al. Geen DIG crew dus. Nuff said.
Je gaat er wel hard tegenin he? Gaat het je persoonlijk aan ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Crew is crew, daarom wordt er achter de scherm ook onderscheid gemaakt in crew. Of kan jij het het forum crew gedeelte? Nee, dat dacht ik al. Geen DIG crew dus. Nuff said.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:47 schreef slacker_nl het volgende:
Het ligt weer aan mij.. merovingian, ik zeg dat DIG crew crew is van DIG. Jij zegt dat KPD daar ook onder valt, ik weerleg dat, jij wilt het niet snappen, maar dan ligt het aan mij. Terwijl ik redelijk duidelijk was, DIG != KPD. Dat het verder niks afdoet aan je crewschap heeft er verder niks mee te maken. Ik heb nergens gezegd dat crew geen crew is...
@Cothen:
Dat klopt, maar er is ook een /something else waardoor je alleen in een subsite forumgedeelte kan inloggen cq lezen als crew zijnde. Maar dat betekend niet dat je forum crew bent, omdat je op het forum post (ik ging mee met Merovingian's stelling dat crew welke in DIG post DIG crew is).
Maar het ligt aan mij.. Toedels.
Goede tip.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
![]()
Je moet het leven ff niet zo serieus nemen, zeker niet op fok
Goedemorgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:32 schreef slacker_nl het volgende:
Jammer dat je geen /ignore hebt op Fok.
Goedemorgen allemaal.
Dat wens ik u ook!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen.
Dat dacht ik laatst ook al, maar vond het zo lullig om te zeggen.quote:Alhoewel, het lijkt vaker zo te zijn, dat "discussies" waar Merovingian zich in mengt, een ondertoontje krijgen
Ik denk dat dat eerder een geluk is voor jouquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:32 schreef slacker_nl het volgende:
Jammer dat je geen /ignore hebt op Fok.
Goedemorgen allemaal.
Ondertoon? Geen serieuze in dit gevalquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Alhoewel, het lijkt vaker zo te zijn, dat "discussies" waar Merovingian zich in mengt, een ondertoontje krijgen
Koffiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:53 schreef slacker_nl het volgende:
En dat is geen ondertoon wil je zeggen. Dude, wake up and smell some coffee.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:56 schreef Merovingian het volgende:
He Sjowhan! Je was nog het onderwerp van een hele discussie!
of de vellen er bij hangenquote:
Same here, dat jij een custom definitie erbij pakt om jezelf als DIG crew aan te merken en daarna niet wilt luisteren triggert ook irritaties.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:53 schreef Merovingian het volgende:
Maar ik geef toe, soms draaf ik een beetje door hoor. Maar dat heb ik eigenlijk alleen met eigenwijze mensen die het beter denken te weten maar er eigenlijk gigantisch naast zitten en niet willen luisteren, en vervolgens nog zeggen dat ik onzin uitkraam ofzo. Daar kan ik dus echt niet tegen![]()
En dan kan ik wel eens een beetje geirriteerd raken
Ik merkte mezelf niet als crewlid aan, maar Sjowhan, stond er in eerste instantie nog niet eens bij stil dat ik het zelf ook wasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Same here, dat jij een custom definitie erbij pakt om jezelf als DIG crew aan te merken en daarna niet wilt luisteren triggert ook irritaties.
Maar goed zand erover. DIG crewlid-wanabee
He! Daar zit ik! Net links van het midden, met die doek over mijn kop. Zien jullie me?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:05 schreef Cothen het volgende:
hmmm
...zand erover....
...komt allen tezamen....
....verbroedert u.....
Tezamen verbroederend over het zand?
[ afbeelding ]
Met die uzi zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
He! Daar zit ik! Net links van het midden, met die doek over mijn kop. Zien jullie me?
Je gaat toch niet mijn Kalasjnikov beledigen he?quote:
pff..quote:
Ik wel gelukkig, en hij staat goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:32 schreef Pheno het volgende:
Netjes. Ik heb er de ruimte niet meer voor over
Ik zo vaak, maar die stinken alleen maarquote:
"The NVIDIA PureVideo Decoder is now the new name for the NVIDIA DVD Decoder"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:32 schreef ScarFace- het volgende:
Hm.
Purevideo daarvan kun je een 30 dagen trial downen dacht dat je sowieso moest betalen.
Zal het eens proberen als ik tijd heb. Ooit.
woon nog thuis, weinig vaste lasten, en een aardig loon..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb momenteel te weinig geld om echte dingen meer te kopen.
Ik ga altijd voor goed spul wat dan wel wat meer kost.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
woon nog thuis, weinig vaste lasten, en een aardig loon..
dus ik heb wel wat te besteden per maand(en na student te zijn geweest en altijd 2de handsspul te hebben ge-(kocht/kregen) vind ik dat ik mij zelf wat goodies mag veroorloven
en tja tv en/of monitor zijn nu aan zet om vervangen te worden voor een groter exemplaar
maarja er is zo veel keuze
ik zoek wel zo goed mogelijk spul. maar was altijd gebonden aan een laag budget dus koopjes jagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor goed spul wat dan wel wat meer kost.
Als ik er geen geld voor heb is het niet de moeite om te upgraden dan wacht ik liever en koop meteen wat goeds
Oke, ik koop ook niet de top maar toch wel wat boven de middenmeukquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zoek wel zo goed mogelijk spul. maar was altijd gebonden aan een laag budget dus koopjes jagen(wat ik overigens nog steeds doe alleen omdat ik meer geld heb ben ik iets makkelijker)
Ik heb er gewoon geen zin meer in om pcs te kopen. Desktop neemt ruimte boven in, die ik graag voorandere doeleinden wil gebruiken. Plus dat ik toch altijd beneden zit met een laptop/macbook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke, ik koop ook niet de top maar toch wel wat boven de middenmeuk
Ik hád wel wat spaarcenten, maar dat banksaldo is behoorlijk geslonken de laatste tijd door wat tegenvallersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
woon nog thuis, weinig vaste lasten, en een aardig loon..
dus ik heb wel wat te besteden per maand(en na student te zijn geweest en altijd 2de handsspul te hebben ge-(kocht/kregen) vind ik dat ik mij zelf wat goodies mag veroorloven
en tja tv en/of monitor zijn nu aan zet om vervangen te worden voor een groter exemplaar
maarja er is zo veel keuze
Daarom heb ik een barebone gekocht, dat ding is vrij compleet voor wat ik doe en kan makkelijk op me bureauquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen zin meer in om pcs te kopen. Desktop neemt ruimte boven in, die ik graag voorandere doeleinden wil gebruiken. Plus dat ik toch altijd beneden zit met een laptop/macbook.
geen oplossing voor me.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarom heb ik een barebone gekocht, dat ding is vrij compleet voor wat ik doe en kan makkelijk op me bureau
Heb je soms het waanbeeld sergeant in het Amerikaanse leger te zijn ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef slacker_nl het volgende:
Mogguh dweilvrouwen!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dweil yourself!
"De woorden slettebak of sletje zijn van het woord slet afgeleid.
De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil ...."
Bron
jij ook bezitter van zen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, lekker series zitten kijken in de trein vanmorgen op me Zen
De normalequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
jij ook bezitter van zen?
welke? gewoon de normale Creative ZEN ? of die zakformaat dingen?
ik heb de Leather case gehaald, was wel slecht leverbaar maar vind em er beter uitzien dan de clear case.. helaas nog wel een screenprotector nodig als ik ook SD kaartjes erin ga stoppen (er is niet helemaal goed over het hoesje nagedacht kennelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De normale. Erg leuk dingetje. Waar ik erg blij mee ben is dat ik in de trein gewoon een filmpje kan gaan zitten kijken en daarna precies verder gaan waar ik gebleven was met me muziek
. Heb er wel gelijk een clear case bij gekocht
.
Nice heb de 4GBquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de Leather case gehaald, was wel slecht leverbaar maar vind em er beter uitzien dan de clear case.. helaas nog wel een screenprotector nodig als ik ook SD kaartjes erin ga stoppen (er is niet helemaal goed over het hoesje nagedacht kennelijk)
en de 8GB versie voor 99 euro, kan zo 2x 16GB SD kaart + 8GB op apparaat aan spullen meenemen
Koop dan broeken met twee zakkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nice heb de 4GB. Leather case heb ik niet genomen omdat er geen screenprotector bij zat en dat terwijl dat ding naast me sleutels in me broekzak zit
.
Hoi. Goed!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:00 schreef Jo0Lz het volgende:.
Hoi. Hoe gaat het met iedereen alhier!?
Zozo. Dus jij draagt broeken!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nice heb de 4GB. Leather case heb ik niet genomen omdat er geen screenprotector bij zat en dat terwijl dat ding naast me sleutels in me broekzak zit
.
het hoesje klapt dicht met 2 kleine magneetjes waardoor hij ook echt dicht blijft zitten..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
.
Daar zit me telefoon en portemenee al in, en ga het niet in me kontzakken stoppen want dan ben ik het kwijtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Koop dan broeken met twee zakken
Wat dacht jij dan mini rokjes zodat ik me melkflessen kan showen?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
Zou je inderdaad niet verwachten van een man...
Voor zover ik weet behoord de woonplaats van Wyri niet toe aan Schotland...quote:
In je fantasie kan alles.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet behoord de woonplaats van Wyri niet toe aan Schotland...
Jij fantaseert over Wyri in een door de wind omhoog gewaaide schotse rok?quote:
Er zijn ook Schotten in .nl, er speelt er vaak eentje doedelzak op de Dam.. In tenue.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet behoord de woonplaats van Wyri niet toe aan Schotland...
Wij moeten echt eens gaan afspreken lekker dingquote:
Inderdaad. Sip hé!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:26 schreef JortK het volgende:
Bert nog steeds niet terug?
Mijn gedachtenkronkels bestaan momenteel alleen uit:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:13 schreef phluphy het volgende:
Mijn fantasie was zo mooi en onschuldig ten opzichte van jullie gedachtenkronkels.
Oh jee... sterkte!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:07 schreef Cothen het volgende:
[..]
Mijn gedachtenkronkels bestaan momenteel alleen uit:
veel... werk.... moet.... morgen.... af....
en de termen kenniswerker en het nieuwe werken blijven maar terugkomen.
Automatiserenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag ook weer aan het rennen geweest. Drukdrukdruk
Laat me ff lekker azijnzeikenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
AutomatiserenEn anders delegeren
Goed plan, ik denk dat ik vanmiddag ook maar een paar uurtjes vrij neem...quote:
Je ziet er anders best een beetje pips uit... Misschien een beetje grieperig? Zou je eigenlijk in je bed moeten liggen.quote:
das standaard werkweek voor mij en niet echt een planquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:56 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Goed plan, ik denk dat ik vanmiddag ook maar een paar uurtjes vrij neem...
Oh ja, ambtenaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
das standaard werkweek voor mij en niet echt een plan
Je moet het ook vragen, dwing je respect mee afquote:
Je moet het niet vragen maar gewoon nemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet het ook vragen, dwing je respect mee af
Kijk jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je moet het niet vragen maar gewoon nemen
JortK moet inderdaad een andere baan nemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:22 schreef slacker_nl het volgende:
En toch kan jij het niet nemen, ik kan het altijd vragen
Wat zo erg zijn we nou toch ook weer nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:13 schreef phluphy het volgende:
Ik ben echt te naïef voor dit forum.![]()
Mijn fantasie was zo mooi en onschuldig ten opzichte van jullie gedachtenkronkels.
Nu is ie wreed verstoord.![]()
Praat nu maar weer over computers en zo.
Don't think soquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
JortK moet inderdaad een andere baan nemen.
uhu, maar dat is ook zoals ik had verwacht.. ga veel makkelijker even langs 1,2 of 3 filmsquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij hebt wel voordeel van je kaart he
Dat timen we goed, ik ben vanaf 11 september vrijquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:14 schreef slacker_nl het volgende:
Morgen is m'n laatste werkdag*Nouja, ik moet dinsdag op woensdagnacht werken. Donderdag begint m'n vakantie en dan ben ik tot 11 september VRIJ!!!!!
Je hebt de kermis gemist dan..quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo ben er ook weer, druk weekend gehad en vandaag ff bij me zussie langs geweest die sinds vandaag ook in alkmaar woont.
The invasion of the WyriHaximenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[...]vandaag ff bij me zussie langs geweest die sinds vandaag ook in alkmaar woont.
Te weinig sexquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef Cothen het volgende:
Denk niet dat er twijf bestaat of je daadwerklijk bent gestopt... Of je moet iets anders onder de leden hebben dat restullteert in chagarijnige posts....
Lekker wijf? Zo ja: adres?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo ben er ook weer, druk weekend gehad en vandaag ff bij me zussie langs geweest die sinds vandaag ook in alkmaar woont.
alleen-sex is nog altijd meer dan geen sex.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is alleen-sex (in de meeste gevallen)
Alleen-sex is geen vervanger voor sex-met-vrouwke-sexquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:24 schreef Cothen het volgende:
[..]
alleen-sex is nog altijd meer dan geen sex.
Nee die staat er nogquote:
Ja vond ik ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:19 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Lekker wijf? Zo ja: adres?
ontopic: goede keuze van woonplaats![]()
Heeft Alkmaar er maar 16 ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:56 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja vond ik ook! Ze was iig er blij om de AH XL te zien. (Hebben ze niet op texel dus het is altijd leuk om 16 kassa's te zien ipv de 5 die de grootste op texel heeft
.) En was leuk want het was haar eerste dag hier
.
Toen ik daar nog op het Dalton op school zat ging ik op het De Savornin Lohmanplein altijd eten halen bij de AHquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:27 schreef mschol het volgende:
wij hebben wel een XL als ik ah.nl moet geloven
@ Elandstraat.. nooit geweest overigens..
die biij De Savornin Lohmanplein is groot zat (11 kassa's oid)
Volgens mij zijn er wel meer dan 16, ik zal ze vanmiddag eens tellen. Ik was trouwens een keer in Portugal bij zo'n mega-supermarkt, waar ze bijvoorbeeld een strijkplanken-afdeling hadden die al even groot is als de gemiddelde zuivel-afdeling van een AH-XLquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 06:47 schreef Sjowhan het volgende:
Wij hebben helemaal geen XL-appie. 7 Kassa's maximaal geloof ik.
Daarvoor moet ik niet naar de AH-XL. Daar vallen ze tegen. Bij de kleine AH aan de overkant van de straat echter...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:13 schreef Cothen het volgende:
Ik kwam er altijd voor een kassa-meisje
Fucking niet normaal, maar wel ook lekkere kassa meisjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel meer dan 16, ik zal ze vanmiddag eens tellen. Ik was trouwens een keer in Portugal bij zo'n mega-supermarkt, waar ze bijvoorbeeld een strijkplanken-afdeling hadden die al even groot is als de gemiddelde zuivel-afdeling van een AH-XL
Daar hadden ze gewoon 100 (ja, honderd) kassa's
De tering 100 kassa's 0_o. De hele provincie deed daar boodschappen zeker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel meer dan 16, ik zal ze vanmiddag eens tellen. Ik was trouwens een keer in Portugal bij zo'n mega-supermarkt, waar ze bijvoorbeeld een strijkplanken-afdeling hadden die al even groot is als de gemiddelde zuivel-afdeling van een AH-XL
Daar hadden ze gewoon 100 (ja, honderd) kassa's
Ik denk het... Ze hadden ook een visafdeling even groot als de gemiddelde vleesafdeling, en daar hadden ze gewoon een aquarium van zo'n 1000 liter, met daarin een stuk of veertig levende kreeften die je er zelf uit kon vissen met een schepnetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De tering 100 kassa's 0_o. De hele provincie deed daar boodschappen zeker?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:23 schreef Cothen het volgende:
Internet Explorer krijgt 'pornoknop'
Das weer eens wat anders dan de turbo-knop die ik op mijn 386 had.
Combi van alleen-sex en scriptie zeker, die schouderklachtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:59 schreef Cothen het volgende:
hmmm, één bijna non-stop scruptie-schrijven begint nu wel zijn tol te eisen. M'n schouders trekken het niet echt meer
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:39 schreef slakkie het volgende:
[..]
Combi van alleen-sex en scriptie zeker, die schouderklachten
Daar maak ik gewoon tijd voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:39 schreef slakkie het volgende:
Combi van alleen-sex en scriptie zeker, die schouderklachten
Dat dus.quote:
select * from change;quote:
Sorry?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow wacht de grote #dig lemonparty?!
Dat weet jij natuurlijk niet maar we hebben een lemoparty met alle #diggers in #dig vanavond en jij mag als eerst onze woede voelenquote:
OP zich nimks bijzonders. Ze worden nu gebruiktin een tentoon stelling over online alter ego's en ze hebben van een hele boel spellen screenshots van 'poppetjes' bij elkaar gezocht en gebruiken datquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:31 schreef Cothen het volgende:
Wat is er zo speciaal aan WOW screenshots?
Moet je maar geen drank drinken doordeweeksquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:15 schreef daanski82 het volgende:
Lebber WyriHaximus :-p,
* daanski82 is op zijn werk niets aan het doen hij is brak
Ik ben ook brak en heb toch al zeker 2 weken geen druppel alcohol op. Van hard werken kan je blijkbaar ook brak wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Moet je maar geen drank drinken doordeweeks
Dan een lekkere warme douche nemen en op tijd het bed inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:24 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik ben ook brak en heb toch al zeker 2 weken geen druppel alcohol op. Van hard werken kan je blijkbaar ook brak worden
Heeft ook zoveel zin als je toch niet kan slapenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan een lekkere warme douche nemen en op tijd het bed in
Zo zo, je moet je wel aardig uitgeleefd hebben met slacker in julliequote:
You don't wanna knowquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zo zo, je moet je wel aardig uitgeleefd hebben met slacker in jullieroom
, dat je al zó vroeg naar bed gaat!
Wat? Post jij nooit in het verkeerde topic?quote:
mompelt iets over edithistoryquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:22 schreef Merovingian het volgende:
Wat? Post jij nooit in het verkeerde topic?
Ja dat weet ik ook wel dat modjes dat kunnen lezen. Dus? Je zal wel vreemdere dingen zien dat wat ik hier heb gepost.quote:
Netjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 gaat stax lekker naar Frankrijk, zijn wel verdiende vakantie van 3 weken is aangebroken :-D
Prettige vakantie!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 gaat stax lekker naar Frankrijk, zijn wel verdiende vakantie van 3 weken is aangebroken :-D
Ah have funquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef daanski82 het volgende:
Jammer van die Fransen inderdaad. Die Francaises daarentegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:51 schreef JortK het volgende:
Frankrijk is een mooi land, alleen jammer van al die Fransen...
Hij is homo, hij moet het juist van de Fransen hebben...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:06 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jammer van die Fransen inderdaad. Die Francaises daarentegen
Gefeliquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:01 schreef Cothen het volgende:
Scriptie is af
Nu moet ik nog gaan wachten tot ze klaar zijn met printen
slacker:JortK is #1 king swaffelaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef slakkie het volgende:
[..]
Hij is homo, hij moet het juist van de Fransen hebben...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:16 schreef Merovingian het volgende:
Om er nog even op terug te komen: Kinderporno
Ze is vorige week 24 geworden. Of is dat nog te jong voor je?quote:
60+ is meer wat voor hemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:19 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ze is vorige week 24 geworden. Of is dat nog te jong voor je?
60-jarige mannen. Ik had altijd al zo'n vermoeden over Jort, maar nu is het me echt helemaal duidelijkquote:
Daarom loopt i dus altijd zo raar als i langs ze 'vriendin' is geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:30 schreef Merovingian het volgende:
[..]
60-jarige mannen. Ik had altijd al zo'n vermoeden over Jort, maar nu is het me echt helemaal duidelijk
Ik zag hem laatst ook al Durex Extra Strong kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daarom loopt i dus altijd zo raar als i langs ze 'vriendin' is geweest.
Ik heb er hier nog wel eentje voor jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:42 schreef Cothen het volgende:
Op zit soort momenten mis ik Bertje en de Ponymeisjes.
Linkje was nou ook weer niet direct nodig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb er hier nog wel eentje voor je
Het is ook nooit goed...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Linkje was nou ook weer niet direct nodig.
Nou, vooruit, mag jij weer over 60jarige mannetjes praten...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Merovingian het volgende:
Het is ook nooit goed...
Zolang we het maar bij praten houden doe ik ook vrolijk meequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nou, vooruit, mag jij weer over jort ze lemonparty praten...
quote:Onderwerp: We zijn het er Allemaal Drugs wat je Wilt
Van: "Geneesmiddelen Laag"
bericht:
Bij ons, uw gezondheid! Wat zal gebruik maken van al onze geneesmiddelen enthousiasme. Onze prijzen ook!
Wij zijn gezond! Je krijgt alle geneesmiddelen op recept emolto snel verstuurd. We accepteren alle grote creditcards
quote:Onderwerp: Ik hou van Onze Apotheek getest, Pillen
Van: "Koop Gewoon de Geneeskunde"
bericht:
Wij zijn trots op u het beste de apotheek op het internet. Wij zijn de beste, kom naar ons.
Drugs, die graag een andere. Ik beter slapen of eten? Deze tabletten kunnen u helpen. Zeer snel gemaakt gewoon goed.
quote:Onderwerp: Nu Get De macra Horloges Hulpdiensten
Van: "Zeer Snelle Horloges"
bericht:
Deze Horloges zullen hou van jou. Zeer snel en veilig horloge merken. Alles is zeer snel en neutraal. Get dure Horloges zeer snel en zeer goedkoop hier en bestel zonder risico. U krijgt een garantie.
quote:Onderwerp: Onze Farmaceutisch korting Zo ja Handig
Van: "Nooit meer Blind."
bericht:
Het voordeel van ons Europees rijbewijs Internet apotheek is niet alleen het brede scala van geneesmiddelen.
Eenvoudig, snel, discreet en veilig. Onze pillen zijn onmiddellijk alle creditcards geaccepteerd.
Die staat niet in digiweed andersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:10 schreef JortK het volgende:
[..]
slacker:JortK is #1 king swaffelaar
Dat is een meisje waar ik zo pedo voor wordt en ookeenmartijn.org voor aanvraag.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:16 schreef Merovingian het volgende:
Om er nog even op terug te komen: Française
Wist ik, maar Wyri ging zo lekker door over Jort dat ik maar mee deedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef slakkie het volgende:
Maarruh, ben blij dat je de kast uitgekomen bent, ik had het overigens over daanski..![]()
meh onze kast staat altijd open dus in uit in uit wat boeit utquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:34 schreef Cothen het volgende:
Ik blijf er wel in trouwens, met vriendin![]()
bi!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
meh onze kast staat altijd open dus in uit in uit wat boeit ut
Ik zou haast de TT veranderenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:25 schreef Cothen het volgende:
[Slowchat #225] waar we allemaal uit de kast komen
pwnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:42 schreef Cothen het volgende:
Heuj!
Ik heb hier voor me mijn scriptie liggen in tienvoud
Nu blijkt alle de SmartArt er voor gezorgd te hebben dat er onder een paarwoorden een rood lijntje is getekend
quote:
Ja, thuis heb ik ook nog wel een GB of 150 over. Maar op mijn werk krijg je dagelijks een irritante melding zodra je meer dan 30MB in je mailbox hebt, en als je meer dan 80MB hebt kan je geen mail meer versturenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:53 schreef slakkie het volgende:
1.2G /home/wesleys/mail
Typisch gevalletje van investeren in de verkeerde dingen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, thuis heb ik ook nog wel een GB of 150 over. Maar op mijn werk krijg je dagelijks een irritante melding zodra je meer dan 30MB in je mailbox hebt, en als je meer dan 80MB hebt kan je geen mail meer versturen
En dan moet je dus van je inbox en sent items gaan verplaatsen naar een pst-bestand ergens op een netwerkschijf, en dat kopieren gaat met ca. 20kB/s, en zolang kan je outlook niet gebruiken
Als ze nou even 10.000 euro investeren, kunnen ze een server neerflikkeren met 10TB opslag, zodat elk van de 10.000 man personeel hier 1GB opslagruimte heeft. Maar 10.000 euro is natuurlijk een veel te grote investering voor een klein en arm bedrijf als Nuon
Lijkt me ook. Maar ja, wat kan je eraan doen als uitvoerdertje...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van investeren in de verkeerde dingen?
Dan maar een kut reclame blokje minder?
Ja, al een tijdje.quote:
Wat, kan jij niet eens Japans? Amateurquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:08 schreef mschol het volgende:m'n MPC geeft bij niet alles de subtitels meer weer
dan is het kijken van japans spul zo ruk :S
Ik moet nog een week werken, dan een maandje vrijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje.
Heb zelfs vakantie volgende week. Alleen maandag nog even.
Jij hebt vertalingen nodig voor je hentaiquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:08 schreef mschol het volgende:m'n MPC geeft bij niet alles de subtitels meer weer
dan is het kijken van japans spul zo ruk :S
ja graag anders snap ik niet wat ze kreunenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij hebt vertalingen nodig voor je hentai
Dat dacht ik alquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ja graag anders snap ik niet wat ze kreunen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ja graag anders snap ik niet wat ze kreunen
Even snel mijn gegevens terugmailen! Enige nadeel is dat 3.5 miljoen dollar ook maar 243 euro is ofzo.quote:Hello Dear,
My name is Mrs.Juliana Javier ; I am a dying woman who has decided todonate what I have to you/church. I am 59 years old and I was diagnosed forcancer for about 2 years ago immediately after the death of my husband who has left meeverything he worked for and because the doctors told me i will not live longer than some weeks because of my health i decided toWILL/donate the sum of $3 500 000 Three million five hundred thousanddollars to you for the good work of humanity and also to help themotherless and less privilege and also for the assistance of the widows.
I wish you all the best and may the good Lord bless you abundantly andplease use the funds well and always extend the good work to others.Here is the Contact information of my Attorney below:
F & S Consultores
Abogados y Asesores Tributarios
Sr.Antonio Rafae
lAvenida Diagonal
546-5 28089
madrid Spain
Phone/Fax:+34-634-052-809
Email:abogadorafaelantonio@notarios.com
Forward your contact details to the lawyer for immediate communication
Full Name:
Full address:
Tel/fax:
State/Country
and tell him that I have WILLED $3 500 000.00to you and I have also notified him. I know I don't know you but I havebeen directed to do this. Thanks and God bless.
NB: I will appreciate your utmost confidentiality in this matter until thetask is accomplished as i don't want anything that will jeopardize my last wish.
From Mrs.Juliana Javier
Oh, je krijgt nu ook spam?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:34 schreef Merovingian het volgende:
W00t!!!! Ik erf gewoon even 3.5 miljoen dollar!!!!!
[..]
Even snel mijn gegevens terugmailen! Enige nadeel is dat 3.5 miljoen dollar ook maar 243 euro is ofzo.
Gewoon valse gegevens terugmailenquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:34 schreef Merovingian het volgende:
W00t!!!! Ik erf gewoon even 3.5 miljoen dollar!!!!!
[..]
Even snel mijn gegevens terugmailen! Enige nadeel is dat 3.5 miljoen dollar ook maar 243 euro is ofzo.
Eens kijken of de versie die ik nu aan het binnenhalen ben niet stottert kwa geluidquote:
Zijn er een beetje goede versies van al?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eens kijken of de versie die ik nu aan het binnenhalen ben niet stottert kwa geluid.
Geen idee nog, als ik een goede heb hoor je het wel. Wou deze film eigenlijk in de bios zien maar die zakkewassers laten hem niet meer in de originele versie draaien in alkmaar. Alleen nog de nederlansequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Zijn er een beetje goede versies van al?
Doe mij jouw gegevens eensquote:
* Merovingian wacht op 1080p ripquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geen idee nog, als ik een goede heb hoor je het wel. Wou deze film eigenlijk in de bios zien maar die zakkewassers laten hem niet meer in de originele versie draaien in alkmaar. Alleen nog de nederlanse. Dus dan maar downloaden
.
Laat het ff weten als die er isquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
* Merovingian wacht op 1080p rip
Zal ik doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Laat het ff weten als die er is.
Ja, het was best een fel zonnetje! Ik was van 10.00 tot 12.30 buiten, maar niet verbrand. Zon was nog niet fel genoeg zo vroeg denk ik...quote:Ben helemaal verbrand omdat ik met alleen een kortebroek in de zon zat.
Tofquote:
hehe ik van van 12 tot half 5 zonder shirtquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, het was best een fel zonnetje! Ik was van 10.00 tot 12.30 buiten, maar niet verbrand. Zon was nog niet fel genoeg zo vroeg denk ik...
Ben vandaag met Justin heen geweest. Naar de NL versie, uiteraard.quote:
ripsquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eens kijken of de versie die ik nu aan het binnenhalen ben niet stottert kwa geluid.
dat viel mij bij wall-e ook op toen ik bij de NL versie zat... kinderen begrijpen het niet (goed)quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ben vandaag met Justin heen geweest. Naar de NL versie, uiteraard.
Hij vond het best tof, alleen begreep hij sommige dingen niet direct. Dat is bij meerdere films zo, de grapjes zijn net iets te ingewikkeld voor de kleintjes.
Moeten ze dat engelse versie hier maar in de bios laten draaienquote:
Ah leuk. Hou je toch op die leeftijd, begreep dingen vroegah ook niet die ik op tv zag nu in eens welquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij vond het best tof, alleen begreep hij sommige dingen niet direct. Dat is bij meerdere films zo, de grapjes zijn net iets te ingewikkeld voor de kleintjes.
Je moet echt naar de Wall-E OV gaan kijken. Geniaal!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Das wel zonde van de geluidseffecten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:16 schreef slakkie het volgende:
Eigenlijk moeten ze in bioscopen gewoon gaan werken met koptelefoons zodat ouders de originele versie kunnen zien en kinderen de vertaalde versie.
in pathe draait ie nog wel in OVquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moeten ze dat engelse versie hier maar in de bios laten draaien. de versie die ik nu had was goed trouwens
. Films kijken is erg leuk in de bios en had hem daar ook graag gezien maar ga niet naar een Nederlanse versie zitten kijken
.
Hmm die zit niet in alkmaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
in pathe draait ie nog wel in OV
sinds ik die kaart heb doe ik niet moeilijk en kijk ik eigenlijk elke film wel, uitzondering zijn de bollywood films![]()
wel jammer dat er van nims island alleen een NL versie draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |