Wyri had het over DIG crew. KPD != DIG. Dat is de dus. Ik heb geen intentie om mod te zijn, waar dan ook op Fok. Als ik mijn tijd aan Fok kwijt wil, mogen ze me een dev baantje geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus? Hij is wel crew en hij zit veel in dig slowchat en #dig. En volgens mij ben jij best jaloers dat jij geen mod bent van KPD.
Omdat we het een echte spam slet wouden laten doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
Waarom maken jullie hem niet vol?
[Slowchat #225] de crew kweekvijver
+10quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat we het een echte spam slet wouden laten doen.
Niet, ik ben geen mod.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Yo, de echte kweekvijver voor Modjes, dat is de KSC.
Nee, niet IEDEREEN uit de KSC is mod.quote:
Wyri had het over DIG crew. Maar wie ben jij om te bepalen hoe dat geinterpreteerd moet worden? Ik ben ook crew, en ik ben nu ook in DIG. Dus ben ik ook DIG crew. Oke, ik ben geen mod van DIG, maar ik ben wel crew in DIG, net als Sjowhan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wyri had het over DIG crew. KPD != DIG. Dat is de dus. Ik heb geen intentie om mod te zijn, waar dan ook op Fok. Als ik mijn tijd aan Fok kwijt wil, mogen ze me een dev baantje geven.
Van die baggercrew, nog erger dan dat het nu al isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:17 schreef Cothen het volgende:
Wat voor crew gaan we kweken dan?
Lastige opgaaf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Van die baggercrew, nog erger dan dat het nu al is
Goed... wanneer ben ik blauw??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Merovingian het volgende:
Van die baggercrew, nog erger dan dat het nu al is
Maak de vaste kliek in ONZ mod en je bent al een heel eind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
Lastige opgaaf.
Dat hebben ze toch al gedaan. Zie de boswachter en dat soort badmongolen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
Maak de vaste kliek in ONZ mod en je bent al een heel eind.
En kwaliteitsusers zoals wij mogen niets. Niet eens sql'enquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En kwaliteitsusers zoals wij mogen niets. Niet eens sql'en
Jij mag niet zeuren. Jij was blauw en hebt het vrijwillig opgegevenquote:
Whehehe en hoe, anyway moet maar eens gaan kijken naar een dingetje om series op te kunnen kijken in de trein en muziek op te kunnen luisteren op de fietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij mag niet zeuren. Jij was blauw en hebt het vrijwillig opgegeven
en ik dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehehe en hoe, anyway moet maar eens gaan kijken naar een dingetje om series op te kunnen kijken in de trein en muziek op te kunnen luisteren op de fiets.
Jij mag per definitie al niet zeurenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij mag per definitie al niet zeuren
Weet ik veel, ik heb ook geen blauw kleurtjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:20 schreef mschol het volgende:
zoja: hoe kan ik leuk blauw kleurtje krijgen
Moet eens kijken wil iig niet dat je gare extra software nodig hebt om er iets op te zeggenquote:
Forum crew is zeker ook FP crew die op het forum zit. Lul niet zo krom man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wyri had het over DIG crew. Maar wie ben jij om te bepalen hoe dat geinterpreteerd moet worden? Ik ben ook crew, en ik ben nu ook in DIG. Dus ben ik ook DIG crew. Oke, ik ben geen mod van DIG, maar ik ben wel crew in DIG, net als Sjowhan.
Crew is crew. Waar ze ook zitten op fok.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Forum crew is zeker ook FP crew die op het forum zit. Lul niet zo krom man.
Goed dat is dat het is en nu weer aan het werkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet eens kijken wil iig niet dat je gare extra software nodig hebt om er iets op te zeggen.
Dat wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Merovingian het volgende:
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed dat is dat het is en nu weer aan het werk.
Crew is crew, daarom wordt er achter de scherm ook onderscheid gemaakt in crew. Of kan jij het het forum crew gedeelte? Nee, dat dacht ik al. Geen DIG crew dus. Nuff said.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:57 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Crew is crew. Waar ze ook zitten op fok.
crew = crew en daarom is er ook /44quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:57 schreef slacker_nl het volgende:
Crew is crew, daarom wordt er achter de scherm ook onderscheid gemaakt in crew. Of kan jij het het forum crew gedeelte? Nee, dat dacht ik al. Geen DIG crew dus. Nuff said.
Je gaat er wel hard tegenin he? Gaat het je persoonlijk aan ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Crew is crew, daarom wordt er achter de scherm ook onderscheid gemaakt in crew. Of kan jij het het forum crew gedeelte? Nee, dat dacht ik al. Geen DIG crew dus. Nuff said.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:47 schreef slacker_nl het volgende:
Het ligt weer aan mij.. merovingian, ik zeg dat DIG crew crew is van DIG. Jij zegt dat KPD daar ook onder valt, ik weerleg dat, jij wilt het niet snappen, maar dan ligt het aan mij. Terwijl ik redelijk duidelijk was, DIG != KPD. Dat het verder niks afdoet aan je crewschap heeft er verder niks mee te maken. Ik heb nergens gezegd dat crew geen crew is...
@Cothen:
Dat klopt, maar er is ook een /something else waardoor je alleen in een subsite forumgedeelte kan inloggen cq lezen als crew zijnde. Maar dat betekend niet dat je forum crew bent, omdat je op het forum post (ik ging mee met Merovingian's stelling dat crew welke in DIG post DIG crew is).
Maar het ligt aan mij.. Toedels.
Goede tip.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
![]()
Je moet het leven ff niet zo serieus nemen, zeker niet op fok
Goedemorgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:32 schreef slacker_nl het volgende:
Jammer dat je geen /ignore hebt op Fok.
Goedemorgen allemaal.
Dat wens ik u ook!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen.
Dat dacht ik laatst ook al, maar vond het zo lullig om te zeggen.quote:Alhoewel, het lijkt vaker zo te zijn, dat "discussies" waar Merovingian zich in mengt, een ondertoontje krijgen
Ik denk dat dat eerder een geluk is voor jouquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:32 schreef slacker_nl het volgende:
Jammer dat je geen /ignore hebt op Fok.
Goedemorgen allemaal.
Ondertoon? Geen serieuze in dit gevalquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Alhoewel, het lijkt vaker zo te zijn, dat "discussies" waar Merovingian zich in mengt, een ondertoontje krijgen
Koffiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:53 schreef slacker_nl het volgende:
En dat is geen ondertoon wil je zeggen. Dude, wake up and smell some coffee.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:56 schreef Merovingian het volgende:
He Sjowhan! Je was nog het onderwerp van een hele discussie!
of de vellen er bij hangenquote:
Same here, dat jij een custom definitie erbij pakt om jezelf als DIG crew aan te merken en daarna niet wilt luisteren triggert ook irritaties.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:53 schreef Merovingian het volgende:
Maar ik geef toe, soms draaf ik een beetje door hoor. Maar dat heb ik eigenlijk alleen met eigenwijze mensen die het beter denken te weten maar er eigenlijk gigantisch naast zitten en niet willen luisteren, en vervolgens nog zeggen dat ik onzin uitkraam ofzo. Daar kan ik dus echt niet tegen![]()
En dan kan ik wel eens een beetje geirriteerd raken
Ik merkte mezelf niet als crewlid aan, maar Sjowhan, stond er in eerste instantie nog niet eens bij stil dat ik het zelf ook wasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Same here, dat jij een custom definitie erbij pakt om jezelf als DIG crew aan te merken en daarna niet wilt luisteren triggert ook irritaties.
Maar goed zand erover. DIG crewlid-wanabee
He! Daar zit ik! Net links van het midden, met die doek over mijn kop. Zien jullie me?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:05 schreef Cothen het volgende:
hmmm
...zand erover....
...komt allen tezamen....
....verbroedert u.....
Tezamen verbroederend over het zand?
[ afbeelding ]
Met die uzi zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
He! Daar zit ik! Net links van het midden, met die doek over mijn kop. Zien jullie me?
Je gaat toch niet mijn Kalasjnikov beledigen he?quote:
pff..quote:
Ik wel gelukkig, en hij staat goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:32 schreef Pheno het volgende:
Netjes. Ik heb er de ruimte niet meer voor over
Ik zo vaak, maar die stinken alleen maarquote:
"The NVIDIA PureVideo Decoder is now the new name for the NVIDIA DVD Decoder"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:32 schreef ScarFace- het volgende:
Hm.
Purevideo daarvan kun je een 30 dagen trial downen dacht dat je sowieso moest betalen.
Zal het eens proberen als ik tijd heb. Ooit.
woon nog thuis, weinig vaste lasten, en een aardig loon..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb momenteel te weinig geld om echte dingen meer te kopen.
Ik ga altijd voor goed spul wat dan wel wat meer kost.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
woon nog thuis, weinig vaste lasten, en een aardig loon..
dus ik heb wel wat te besteden per maand(en na student te zijn geweest en altijd 2de handsspul te hebben ge-(kocht/kregen) vind ik dat ik mij zelf wat goodies mag veroorloven
en tja tv en/of monitor zijn nu aan zet om vervangen te worden voor een groter exemplaar
maarja er is zo veel keuze
ik zoek wel zo goed mogelijk spul. maar was altijd gebonden aan een laag budget dus koopjes jagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor goed spul wat dan wel wat meer kost.
Als ik er geen geld voor heb is het niet de moeite om te upgraden dan wacht ik liever en koop meteen wat goeds
Oke, ik koop ook niet de top maar toch wel wat boven de middenmeukquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zoek wel zo goed mogelijk spul. maar was altijd gebonden aan een laag budget dus koopjes jagen(wat ik overigens nog steeds doe alleen omdat ik meer geld heb ben ik iets makkelijker)
Ik heb er gewoon geen zin meer in om pcs te kopen. Desktop neemt ruimte boven in, die ik graag voorandere doeleinden wil gebruiken. Plus dat ik toch altijd beneden zit met een laptop/macbook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke, ik koop ook niet de top maar toch wel wat boven de middenmeuk
Ik hád wel wat spaarcenten, maar dat banksaldo is behoorlijk geslonken de laatste tijd door wat tegenvallersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
woon nog thuis, weinig vaste lasten, en een aardig loon..
dus ik heb wel wat te besteden per maand(en na student te zijn geweest en altijd 2de handsspul te hebben ge-(kocht/kregen) vind ik dat ik mij zelf wat goodies mag veroorloven
en tja tv en/of monitor zijn nu aan zet om vervangen te worden voor een groter exemplaar
maarja er is zo veel keuze
Daarom heb ik een barebone gekocht, dat ding is vrij compleet voor wat ik doe en kan makkelijk op me bureauquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen zin meer in om pcs te kopen. Desktop neemt ruimte boven in, die ik graag voorandere doeleinden wil gebruiken. Plus dat ik toch altijd beneden zit met een laptop/macbook.
geen oplossing voor me.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarom heb ik een barebone gekocht, dat ding is vrij compleet voor wat ik doe en kan makkelijk op me bureau
Heb je soms het waanbeeld sergeant in het Amerikaanse leger te zijn ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef slacker_nl het volgende:
Mogguh dweilvrouwen!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dweil yourself!
"De woorden slettebak of sletje zijn van het woord slet afgeleid.
De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil ...."
Bron
jij ook bezitter van zen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, lekker series zitten kijken in de trein vanmorgen op me Zen
De normalequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
jij ook bezitter van zen?
welke? gewoon de normale Creative ZEN ? of die zakformaat dingen?
ik heb de Leather case gehaald, was wel slecht leverbaar maar vind em er beter uitzien dan de clear case.. helaas nog wel een screenprotector nodig als ik ook SD kaartjes erin ga stoppen (er is niet helemaal goed over het hoesje nagedacht kennelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De normale. Erg leuk dingetje. Waar ik erg blij mee ben is dat ik in de trein gewoon een filmpje kan gaan zitten kijken en daarna precies verder gaan waar ik gebleven was met me muziek
. Heb er wel gelijk een clear case bij gekocht
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |