Met die uzi zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
He! Daar zit ik! Net links van het midden, met die doek over mijn kop. Zien jullie me?
Je gaat toch niet mijn Kalasjnikov beledigen he?quote:
pff..quote:
Ik wel gelukkig, en hij staat goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:32 schreef Pheno het volgende:
Netjes. Ik heb er de ruimte niet meer voor over
Ik zo vaak, maar die stinken alleen maarquote:
"The NVIDIA PureVideo Decoder is now the new name for the NVIDIA DVD Decoder"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:32 schreef ScarFace- het volgende:
Hm.
Purevideo daarvan kun je een 30 dagen trial downen dacht dat je sowieso moest betalen.
Zal het eens proberen als ik tijd heb. Ooit.
woon nog thuis, weinig vaste lasten, en een aardig loon..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb momenteel te weinig geld om echte dingen meer te kopen.
Ik ga altijd voor goed spul wat dan wel wat meer kost.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
woon nog thuis, weinig vaste lasten, en een aardig loon..
dus ik heb wel wat te besteden per maand(en na student te zijn geweest en altijd 2de handsspul te hebben ge-(kocht/kregen) vind ik dat ik mij zelf wat goodies mag veroorloven
en tja tv en/of monitor zijn nu aan zet om vervangen te worden voor een groter exemplaar
maarja er is zo veel keuze
ik zoek wel zo goed mogelijk spul. maar was altijd gebonden aan een laag budget dus koopjes jagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor goed spul wat dan wel wat meer kost.
Als ik er geen geld voor heb is het niet de moeite om te upgraden dan wacht ik liever en koop meteen wat goeds
Oke, ik koop ook niet de top maar toch wel wat boven de middenmeukquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zoek wel zo goed mogelijk spul. maar was altijd gebonden aan een laag budget dus koopjes jagen(wat ik overigens nog steeds doe alleen omdat ik meer geld heb ben ik iets makkelijker)
Ik heb er gewoon geen zin meer in om pcs te kopen. Desktop neemt ruimte boven in, die ik graag voorandere doeleinden wil gebruiken. Plus dat ik toch altijd beneden zit met een laptop/macbook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke, ik koop ook niet de top maar toch wel wat boven de middenmeuk
Ik hád wel wat spaarcenten, maar dat banksaldo is behoorlijk geslonken de laatste tijd door wat tegenvallersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
woon nog thuis, weinig vaste lasten, en een aardig loon..
dus ik heb wel wat te besteden per maand(en na student te zijn geweest en altijd 2de handsspul te hebben ge-(kocht/kregen) vind ik dat ik mij zelf wat goodies mag veroorloven
en tja tv en/of monitor zijn nu aan zet om vervangen te worden voor een groter exemplaar
maarja er is zo veel keuze
Daarom heb ik een barebone gekocht, dat ding is vrij compleet voor wat ik doe en kan makkelijk op me bureauquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen zin meer in om pcs te kopen. Desktop neemt ruimte boven in, die ik graag voorandere doeleinden wil gebruiken. Plus dat ik toch altijd beneden zit met een laptop/macbook.
geen oplossing voor me.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarom heb ik een barebone gekocht, dat ding is vrij compleet voor wat ik doe en kan makkelijk op me bureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |