Jij drinkt je koffie zwart?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:00 schreef cablegunmaster het volgende:
PHENO!!!!! VUILE :p
eerst koffie dan sex![]()
Dat dacht ik al. Als je er melk in wilde, zou je namelijk wel eerst de seks hebben, en daarna pas de koffie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soms wel andere keren met suiker
die koffie wil ik niet drinkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Als je er melk in wilde, zou je namelijk wel eerst de seks hebben, en daarna pas de koffie.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die koffie wil ik niet drinken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik ook niet want dat betekent dat ik heel veel.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:16 schreef Ladylike het volgende:
pffff koffiepauze.. heb echt geen zin vandaag
Zo kom je wel aan de 100 posts vandaagquote:
Waar heb je het nou weer over.........................................................................?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
in de vorm van snoepleuk week werkje :p fabriekje spek voeren
100 posts, dat is echt al heel lang geleden....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo kom je wel aan de 100 posts vandaag
Anders lukt het deze week wel met jouw postgedragquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:25 schreef Pheno het volgende:
Misschien vandaag nog. Maar straks moet ik eerst naar het ziekenhuis, dat heeft toch enige prioriteit.
quote:
machiene werk, spek opvangen in bakkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over.........................................................................?
heb ik een gedrag dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Anders lukt het deze week wel met jouw postgedrag![]()
[..]
Je doet iig alsofquote:
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:29 schreef de_priester het volgende:
ik heb koffie .... maar geen sex.
telt fappen ook?
Doe jij pabo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je hebt een heel topic voor je zelf een naam topic
Die van de seksartikelen?quote:
kut. en als die er niet is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Neealleen als iemand anders dat doet.
ik wou dat pabo ophield met mij kennen. Ik ben verhuisd, heb het niet gemeld, en nog STEEDS krijg ik die bagger magazinesquote:
Schiet dan ook eens opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
100 posts, dat is echt al heel lang geleden....
Je hebt wel Muck weer ingehaaldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
100 posts, dat is echt al heel lang geleden....
Een fotowaardige jongemeid "inwerken"quote:
Je fapt op andere magazines?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:33 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik wou dat pabo ophield met mij kennen. Ik ben verhuisd, heb het niet gemeld, en nog STEEDS krijg ik die bagger magazines
ik kreeg een notice dit is je laatste tijdschrift! je hebt nog nooit wat besteld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:33 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik wou dat pabo ophield met mij kennen. Ik ben verhuisd, heb het niet gemeld, en nog STEEDS krijg ik die bagger magazines
...of zijn buren hebben wat besteld op zijn adres.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kreeg een notice dit is je laatste tijdschrift! je hebt nog nooit wat besteld.
moet haast wel betekenen dat je iets besteld hebt
of familieledenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of zijn buren hebben wat besteld op zijn adres.
ja kloptquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kreeg een notice dit is je laatste tijdschrift! je hebt nog nooit wat besteld.
moet haast wel betekenen dat je iets besteld hebt
Note for koffiedrinkers!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
fappen op magazines is zoooo 1970
koffie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |