KANKERLAK! Jij bent een newbie. En in ONZ ben ik wel vaker zo. In R&P zie je meer mijn dramatische kant maar zelfs kutnoobs hebben mij al door tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:04 schreef Strangler het volgende:
En ik dan? Ik krijg al zo weinig liefde in die SC.![]()
![]()
Zeurende mensen worden in de SC overgeslagenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:04 schreef Strangler het volgende:
En ik dan? Ik krijg al zo weinig liefde in die SC.![]()
![]()
MLI is op oorlogspad!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:06 schreef MLI het volgende:
[..]
KANKERLAK! Jij bent een newbie. En in ONZ ben ik wel vaker zo. In R&P zie je meer mijn dramatische kant maar zelfs kutnoobs hebben mij al door tegenwoordig.
Kutnoob, kutnoob, je bent zelf een kutnoob!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:06 schreef MLI het volgende:
[..]
KANKERLAK! Jij bent een newbie. En in ONZ ben ik wel vaker zo. In R&P zie je meer mijn dramatische kant maar zelfs kutnoobs hebben mij al door tegenwoordig.
Oh, is het een kiss ass topic?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeurende mensen worden in de SC overgeslagen
Oh en: IBTL
ZEG! KANKERLAKJE! Wat dénk jij wel niet! Komt hier een kutnoob die zich gisteren geregistreerd heeft mij vertellen dat ík een kutnoob ben? Je hebt mazzel dat ik niet ongesteld ben, anders zou ik je aan je haren door je beeldscherm trekken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:09 schreef Strangler het volgende:
[..]
Kutnoob, kutnoob, je bent zelf een kutnoob!
Ik denk dat je een kutnoob bent, dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef MLI het volgende:
[..]
ZEG! KANKERLAKJE! Wat dénk jij wel niet! Komt hier een kutnoob die zich gisteren geregistreerd heeft mij vertellen dat ík een kutnoob ben? Je hebt mazzel dat ik niet ongesteld ben, anders zou ik je aan je haren door je beeldscherm trekken.
Dan denk je dat maar. Ik ben toevallig wel de dramakoningin van Fok! en ik wil Pheno (whehehe phone) hier hebben en ik post hier trouwens al iets van 3 jaar en daarom moet jij gewoon je mond houden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:15 schreef Strangler het volgende:
[..]
Ik denk dat je een kutnoob bent, dat zeg ik toch?
Je weet niet wat je zegtquote:
Nee, we hebben niet dezelfde "humor".quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:07 schreef MLI het volgende:
Pheno, is dat een bekende naam in ONZ trouwens?
Geilquote:
Dan ben ik blij dat ik me pas gister geregistreerd heb, dat scheelt kennelijk toch weer 3 jaar drama.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan denk je dat maar. Ik ben toevallig wel de dramakoningin van Fok! en ik wil Pheno (whehehe phone) hier hebben en ik post hier trouwens al iets van 3 jaar en daarom moet jij gewoon je mond houden.
Dat "dachten" wij al.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, we hebben niet dezelfde "humor".
Dramaqueensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:19 schreef Strangler het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik me pas gister geregistreerd heb, dat scheelt kennelijk toch weer 3 jaar drama.
Ja. Maar het is voor velen ook leuk leesvoer/kanonnenvoer. In jouw geval ben je er veel vermaak mee misgelopen. Dus hup, wegwezen jij. Ga maar gauw mijn posthistory doorspitten of zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:19 schreef Strangler het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik me pas gister geregistreerd heb, dat scheelt kennelijk toch weer 3 jaar drama.
Om de man van het naamtopic maar eens aan te halen: je weet niet wat je zegt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Maar het is voor velen ook leuk leesvoer/kanonnenvoer. In jouw geval ben je er veel vermaak mee misgelopen. Dus hup, wegwezen jij. Ga maar gauw mijn posthistory doorspitten of zo.
Ga lurken!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:22 schreef Strangler het volgende:
[..]
Om de man van het naamtopic maar eens aan te halen: je weet niet wat je zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |