quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef Meaghan het volgende:
Wat een lieverds allemaalVooral de combi hond/kat foto's zijn geweldig!
Het was vandaag weer "lappendag"![]()
Indy in de aanval..
Indy met 8 weken..
.. en Indy nu![]()
En Luna, m'n maffe mops![]()
Een Engelse (dat deel wist ik niet) Bulldog is toch ook een terrier? Of ben ik nu echt dozig bezig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:52 schreef Meaghan het volgende:
Stali, het zijn geen terriers, maar Engelse bulldoggenIk heb 'vroeger' American Staffordshire Terriers gehad, maar buiten de korte vacht en de vachtkleur zie ik nou niet echt gelijkenis
Een Engelse Bulldog behoort tot de dogachtigen en heeft verder niks met de terriergroep te maken. Maar de American Staff. Terrier is bv. wel weer ontstaan uit een kruising met de oude Bulldog, maar die bulldoggen zagen er heel anders uit dan de bullen van nu. En Ik heb zelf ook ooit een Jackie gehad en die vond ik ook zo stoer qua bouw en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn volgende hond een American Staffordshire Terrier werdquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Een Engelse (dat deel wist ik niet) Bulldog is toch ook een terrier? Of ben ik nu echt dozig bezig..
Ik vind het trouwens heel leuke honden en ze zijn wat patseriger qua spierbundels maar ik meen de bouw zelfs te herkennen in Ollie, onze dwerg jack notabene. Gewoon de manier van staan, de poten en de rug alleen wat fijner gebouwd.
Maar ik heb er absoluut geen verstand van he? Is er overigens nog een relatie tussen de mopshond en de bulldog?
Maar deze was veel eerder open EN geopend door de sluiter van het vorige topicquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:24 schreef draculettetje het volgende:
die ander bevat wel meer foto's
da's waar!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar deze was veel eerder open EN geopend door de sluiter van het vorige topic
Bink baadt pootje:
[ afbeelding ]
en zwemt een stukje!
[ afbeelding ]
Ze kunnen zelfs kwartetten met elkaarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:44 schreef Carmella het volgende:
Potverdikkie, ik loop gewoon achter met dit deel![]()
Draculettetje; wat heeft Ronja een leuk vriendje om mee te spelenEn ze ziet er nog zo knuffelig uit
Meaghan; wat een geweldige bulldogs heb je! En superleuk trio met de mops erbij, lief!
De eerste foto, met de tandjesDat vind ik altijd zo leuk bij bulldogs. Hoe oud zijn je 3 doggies?
Greys; wat een kleine Bink(je) zo in het water! Kan hij goed zwemmen?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:38 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Ze kunnen zelfs kwartetten met elkaar![]()
Jaaaaa!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:57 schreef Pure-Poison het volgende:
Dan hier Joost en Gijs nog maar een keer
[ afbeelding
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:35 schreef Greys het volgende:
Twaalf jaar, maar ik zie er geen DAG ouder uit dan 11![]()
Ja, maar wel puur hobbymatig hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Carmella het volgende:
[..]! Wat leuk!
Heb je zelf een kennel?
Ahhh, en ik schiet gezien mijn honden-gemoedstoestand van dit moment dan weer een beetje vol van je medeleven... Lief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:51 schreef Carmella het volgende:
[..]
Oh, ik word er al zowat emo van bij het zien van de foto'sIk ben zo'n emotioneel geval met dieren
![]()
Ik hoop dat Kaya snel verbetering merkt.Ik weet als mens wat het is om reuma en veel pijn te hebben, lijkt me zo naar voor een dier, waar aan je niks uit kunt leggen. Wat een bikkel zo in het water
Hoe vaak gaan jullie aqua-therapie doen?
Oh wat jammer! Ik hoop dat er iets anders komt dat haar wat kan helpen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef P_B het volgende:
Zelfs van "gewone" fysio kreeg ze een terugslag. Ernstig teleurstellend dus! Even afwachten wat de fysio en complementaire dierenarts in overleg gaan beslissen.
Wat een geweldige foto's heb je gemaakt, zoveel verschillende uitdrukkingen, erg leuk om te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef P_B het volgende:
Hier wat foto's in een wat natuurlijkere omgeving.
Grote diepe zucht.. Ik weet nu wel dat je bullen en mopsen niks vindt. Ik begrijp eigenlijk niet waarom je altijd zo moet afgeven op de bullen en waarom je denkt dat ik daar een boodschap aan moet hebben. En dat van iemand die zelf honden heeft waarvan het ene ras geen haar heeft en het andere zo'n kleine schedel heeft waardoor de hersens en de ogen er niet eens fatsoenlijk inpassen. Dat vind ík dan weer sneu. Doorgefokte Goldens met zware HD en gestoorde karakters vind ik ook sneu en zo zijn er tig meer rassen waar wat op aan te merken is. Mijn honden zijn kerngezond en lijden nergens onder en zijn absoluut niet sneu of zielig. Ik heb ze dan ook bij een goede fokker vandaan en heb er flink wat geld voor moeten neertellen. Ieder z'n mening en je mag vinden van bullen, mopsen etc. wat je wil, maar ga niet verkondigen dat je mijn honden sneu vindt terwijl je ze nog nooit hebt meegemaakt van dichtbij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef oh-oh het volgende:
BinkieGijs
Joost
![]()
Zucht, mopsen en bullen zo sneu, als je een kennel hebt, selecteer je dan ook op honden die wel natuurlijk kunnen bevruchten en bevallen? Ik vind echt dat de mens die rassen volledig verpest heeft, sorry![]()
De chihuahua gaat ook al die kant op tegenwoordig, pootjes steeds korter, liefst geen neus meer er op, nog ff en die kunnen ook alleen nog maar waggelen.
Over chihuahua's gesproken, mijn mannen, lekker hoog op de poten en fijn boven de twee kilo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk ook mn Chico en de Billemans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en een filmpje van Chico, 's morgens op kantoor, ff lekker uit zn plaat gaan zodat zelfs Billy er bang van wordt. Chico vergeet dat ie bijna 11 is![]()
[ link | afbeelding ]
Leuk Spaniel-duoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef JuudjeBroek het volgende:
Ik wil ook even m'n 2 lieve cavjes showen:
[ link | afbeelding ]
Die honden van jou zijn en blijven geweldig! Dat filmpjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef oh-oh het volgende:
BinkieGijs
Joost
![]()
Zucht, mopsen en bullen zo sneu, als je een kennel hebt, selecteer je dan ook op honden die wel natuurlijk kunnen bevruchten en bevallen? Ik vind echt dat de mens die rassen volledig verpest heeft, sorry![]()
De chihuahua gaat ook al die kant op tegenwoordig, pootjes steeds korter, liefst geen neus meer er op, nog ff en die kunnen ook alleen nog maar waggelen.
Over chihuahua's gesproken, mijn mannen, lekker hoog op de poten en fijn boven de twee kilo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk ook mn Chico en de Billemans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en een filmpje van Chico, 's morgens op kantoor, ff lekker uit zn plaat gaan zodat zelfs Billy er bang van wordt. Chico vergeet dat ie bijna 11 is![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier even iets minder nieuws...
We ontdekten net bij Falco (te zien in m'n fobo) een behoorlijke bult in zn nek. En nog best groot, een hele handvol. Hij zat de laatste dagen al niet zo lekker in z'n vel, maar als je m ziet, zie je er niks van, van die bult. We zochten dus ook niet echt iets achter zn 'niet lekker in zn vel zitten'. Maar tijdens het kammen dus ineens ontdekt, en natuurlijk flink geschrokken. Ik weet niet dat het is, ik ben natuurlijk geen dierenarts. Maar ik vind het wel een beetje eng, want die bult zit best dicht bij de luchtpijn, en Falco lijkt het ook een beetje benauwd te hebben, al kan dat ook liggen aan de warmte en het spelen.
In ieder geval mochten we meteen komen bij de DA, dus de vader van mn vriend (Fal is van hun, en niet van mijzelf) is er nu dus heen. Ik hoop maar dat t meevalt!!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:02 schreef Pure-Poison het volgende:
Dat is idd schrikken Guppyfriend,weet je al wat meer?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, Fal is weer terug!
De bult in z'n hals was veroorzaakt door een ontstoken tekenbeet... We hebben die teek een tijdje terug goed verwijderd, maar blijkbaar is er toch iets in het wondje gekomen wat is gaan ontsteken. Erg vervelend voor Falco natuurlijk en suffig dat wij het niet eerder zagen. Maar met die haren en zo he.
De DA heeft het iig schoongemaakt Fal heeft nu dus een erg sexy kale plekDaarnaast heeft ie een flinke pillendoos meegekregen (antibiotica of penicilline of zo) en een zalfje.
Blijkbaar was er verder niks aan de hand, dus ik hoop dat het allemaal goedkomt. Falco zelf vind in ieder geval dat ie ontzettend zielig is!
Wat een mooi beestje is Tobyquote:
Ik dacht dat er bij de pillen ook preventieve behandeling voor Lyme zit, omdat die ook speciaal voor tekenbeten zijn. Maar we houden m de komende tijd sowieso extra in de gatenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh rot zeg, van een tekenbeet. Wordt hij nou preventief behandeld voor lyme of moeten jullie dat gewoon goed in de gaten houden?
Ow wat een geweldig mooi en schattig hondjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:02 schreef Frappelsien het volgende:
Toby![]()
*Kattentunnel kapot maken* 9 weken
[ afbeelding ]
*Samen computeren* 9 weken
[ afbeelding ]
*Uit het raam kijken* 9 weken
[ afbeelding ]
*Kiekeboe* 10 weken
[ afbeelding ]
*Hangjongere* 11 weken
[ afbeelding ]
*Samen spelen op bed (Normaal niet de bedoeling dat Toby in/op bed ligt)* 12 weken
[ afbeelding ]
*And pose!* 13 weken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ow wat een geweldig mooi en schattig hondjeWat voor hondje is het?
Oh gosquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke,dat is een aparte combi! Ben benieuwd wat voor kapsel er uit komt als ie volwassen is,Gijs had het de 1e 6mnd ook ongeveer zo daarna is het zachter en krullend/slag geworden.
Op deze foto is ie ongeveer 5mnd![]()
[ afbeelding ]
Whehe, geweldig hoe het er staatquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:41 schreef Frappelsien het volgende:
Met het karakter van een lieve kalme (eigenwijze) franse bull.
Hihi, ik heb dat echt vaak dat mensen met de chineesjes op de foto willen, vooral veel touristen, Japanners en zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Thanks,is ie ook(Maar die honden van jou zijn ook heel erg leuk,vooral Frits ben ik weg van
)
Op straat krijgen we ook vaak te horen hoe leuk ie is,laatst wilden er zelf een groep meiden met
em op de foto HiHi
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke,dat is een aparte combi! Ben benieuwd wat voor kapsel er uit komt als ie volwassen is,Gijs had het de 1e 6mnd ook ongeveer zo daarna is het zachter en krullend/slag geworden.
Op deze foto is ie ongeveer 5mnd![]()
[ afbeelding ]
Wat een geweldig leuke foto's!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi, ik heb dat echt vaak dat mensen met de chineesjes op de foto willen, vooral veel touristen, Japanners en zo.
En kids zijn altijd weg van dat kleine sjagrijn van een Frits...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat een geweldige foto'squote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Hihi, ik heb dat echt vaak dat mensen met de chineesjes op de foto willen, vooral veel touristen, Japanners en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto's zijn echt GEWELDIG ,voral Frits natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erger dan die stronteigewijze teckel van me?? HaHa,ik hou wel van een beetje uitdagingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Als je je er echt in wil verdiepen heb ik altijd wel wat tips voor je hoor.
Weet waar je aan begint haha, chihuahua's zijn niet de makkelijkste honden...
Ja zeker,maar 1st nog een andere woning en dat valt nog niet mee helaasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
@ PP maar wel plannen dus voor een derde hondje erbij?
als ik het zou kunnen zou ik ook graag nog een hond willen maar helaas
more are on the way, give me a sec, duurt lang met up-loadenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
oooh, Tess is een schattig wollig pluisje!! * Guppyfriend smelt
heb je meer foto's
Doraquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:53 schreef Lindytje het volgende:
Met trots presenteer ik u: Dora!!
Vandaag uit het asiel gehaald!
Naast Sien en Dikke (kruising en een westy), hebben we nu ook een (kruising) teckel!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Lindytje; wat gaaf dat je Dora een nieuw (t)huis hebt gegevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:53 schreef Lindytje het volgende:
Met trots presenteer ik u: Dora!!
Vandaag uit het asiel gehaald!
Naast Sien en Dikke (kruising en een westy), hebben we nu ook een (kruising) teckel!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat een heerlijk pupjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:25 schreef DakDuuf het volgende:
Mijn "kleine" Tess van 14 weken
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:32 schreef Carmella het volgende:
[..]
Lindytje; wat gaaf dat je Dora een nieuw (t)huis hebt gegeven
En wat is ze mooi![]()
En erg goed passende naam
Hoe vindt ze de andere doggies en hoe vinden Sien en Dikke Dora?
hadden ze daar in het asiel niks van gezegd? of was er geen reden opgegeven van waarom ze daar zat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:02 schreef Lindytje het volgende:
Oh oh... Dora heeft een groot probleem...
Ze blaft onophoudelijk als wij weg zijn... Crap.![]()
Nou, dat wordt trainen dan!
Grappig hè, hoe anders honden denken over comfortabel liggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:05 schreef Pure-Poison het volgende:
Joost zijn favoriete slaapplaats is (behalve ons bed) op dit tafeltje,weet niet waarom maar als we even niet opletten..... (en ik smelt weer,dus laat em lekker liggen 't kan me niet schelen ook,vewende nesten dat het zijn HEERLIJK!)
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het al beter met Dora gaat!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:02 schreef Lindytje het volgende:
Oh oh... Dora heeft een groot probleem...
Ze blaft onophoudelijk als wij weg zijn... Crap.![]()
Nou, dat wordt trainen dan!
Laat Nero maar vaker voorbij komenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:58 schreef Accordtje het volgende:
My big friend: Nero
[ afbeelding ]
Wat een leukerds!quote:
Hij is nu 3 jaar.....zal binnenkort nog wel eens wat meer foto's erop zetten...quote:Op donderdag 4 september 2008 23:23 schreef Carmella het volgende:
[..]
Laat Nero maar vaker voorbij komenHoe oud is hij?
![]()
De grotere woning is gevonden,met plek voor nog wel 10 hondjes en een hondenuitlaatplaats voor de deur!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:55 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja zeker,maar 1st nog een andere woning en dat valt nog niet mee helaas(we willen graag in (omgeving) centrum blijven).
Geweldig, gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
De grotere woning is gevonden,met plek voor nog wel 10 hondjes en een hondenuitlaatplaats voor de deur!![]()
![]()
![]()
We gaan 1st verhuizen en alles op orde hebben hoor voordat we ons verder gaan verdiepen in een 3e hondje
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
De grotere woning is gevonden,met plek voor nog wel 10 hondjes en een hondenuitlaatplaats voor de deur!![]()
![]()
![]()
We gaan 1st verhuizen en alles op orde hebben hoor voordat we ons verder gaan verdiepen in een 3e hondje
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee jammer genoeg heeft ze geen site. T zijn chihuahuapupsels he, geen chineesjes.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:33 schreef Maes het volgende:
Oh-oh ben flieft op jouw hondjes![]()
Heeft de fokker ook een site dan kan ik even pupjes kijken
Jaaaaa maar nu nog niet hoor, ik moet nog een jaartje werken en dan kan ik stoppen en dan willen wij er nog een hondje bij. Nu heb ik er gewoon niet genoeg tijd voor met al die veranderingen bij ons thuis. En dat zou zielig zijn voor de nieuweling. Die moet alle aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg heeft ze geen site. T zijn chihuahuapupsels he, geen chineesjes.
Was jij nou nog op zoek naar een leuk tweede hondje?
Jammer dan ! je moet ze echt terecht wijzen, doe je dit niet dan worden ze baas over jou en dit moet in geen geval gebeuren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:39 schreef draculettetje het volgende:
ben alleen bang dat ze dan bang van mijn krukken wordt
Tja, tot je een keer niets vermoedend op het winkelcentrum loopt en er iemand met een gebroken poot op krukken langsloopt, de hond een "flashback" krijgt en uit zijn plaat gaat... Net als het standaardvoorbeeld van de hond die elke keer als de krant wordt opengeslagen in elkaar krimpt omdat ie er 1 keer er mee op zijn donder heeft gekregen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jammer dan ! je moet ze echt terecht wijzen, doe je dit niet dan worden ze baas over jou en dit moet in geen geval gebeuren.
klopt als een bus hoor, maar dat probeer ik al welquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef vamperotica het volgende:
Rest van de reakties niet gelezen....
Maaruh eerlijk???
Ik denk dat je sowieso wel wat "strenger" voor dr mag zijn...
Ferme stem, ietwat harder en steviger als normaal en "wat eerder" als je tot nu toe hebt gedaan...
Weet dat het niet te doen is met krukken en even wicht enzo om het af te pakken en we zijn alletwee moe nu dus ik kom ook niet goed uit mn woorden, maar ( en oke...waarschijnlijk heulemaaaaaal niet te vergelijken) ik merk hier dat de monsters ( en dan vooral die met die verstopte hoorntjes) eerder of eik gelijk luistert op straat als ik meteen ferm optreed als ie niet luistert als wanneer ik eerst "vriendelijk" vraag enz....
Gooi het vooral zaterdag bij de cursus neer!!
Vin dit wel een goeiequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bijt haar eens een keer flink in haar oor. Dit is geen grapLaat duidelijk zien wie er de baas is, dit mag best een beetje overkomen zoals het "normaal" door andere honden gedaan word. Hoe bruut het ook klinkt
![]()
1 keer goed op zen strepen gezet zul je er weinig last meer van hebben
klopt als een bus, maar aangezien alle andere dominantie oefeningen wel van me accepteert en keurig uitvoert eigenlijk alleen dit stukjequote:Op vrijdag 12 september 2008 23:24 schreef vamperotica het volgende:
Nee bang voor krukken en/of jou/jullie is zeker niet de bedoeling.... Maar over je heen laten lopen ook niet...
Hoop dat "ze" met een simpele oplossing kunnen komen!
precies, nou ja morgen dus in overlegquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:34 schreef vamperotica het volgende:
denk 't ook wel.... kan dan ook gewezen worden op foutjes, of beter zus of zo...
Wat een mooie foto!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:55 schreef P_B het volgende:
Oh ja, en een foto van Kaya...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef Pure-Poison het volgende:
DIe hond ging echt tekeer want hij deed em flink pijn,maar hij wist wel gelijk wie de baas was. Hij vertelde er alleen wel bij dat je echt goed moet weten wanneer je dit doed en echt moet weten waar je mee bezig bent want als je het verkeerd aanpakt kan het de boel ook verpesten.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
zowaar ronja vanmorgen uit de tuin van de buren gekregen!
Die blonde.......!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Feli!!!
Fokker van Frits en Karel heeft leuke pupsels
![]()
Ontopic, gemaakt door een vriendin met een ietsje betere cam dan ik heb...
Karel:
[ afbeelding ]
Gewoon door mij gemaakt, Fripsewips:
[ afbeelding ]
Chico:
[ afbeelding ]
Chic & Bil:
[ afbeelding ]
Ha Ha,loopt ze weg ofzo? Hier in de straat woont ook een labrador,die gaat er regelmatig vandoor,baasje er achter aan renend en die hond kwispelend door de winkelstraat,je ziet em gewoon zijn baasje uitlachen!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
zowaar ronja vanmorgen uit de tuin van de buren gekregen!
hihi ik ben idd inmiddels zover dat mevr genegeerd wordt!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:14 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ha Ha,loopt ze weg ofzo? Hier in de straat woont ook een labrador,die gaat er regelmatig vandoor,baasje er achter aan renend en die hond kwispelend door de winkelstraat,je ziet em gewoon zijn baasje uitlachen!!
ha ha nee maar dit is wel een blijvertje!quote:Op donderdag 18 september 2008 07:55 schreef vamperotica het volgende:
Ow....Vertel...Zijn ze overgestapt op honden??![]()
![]()
ja gister even wezen kijken, wel een groot beest hoor (ja duh tis een duitse dog)quote:
Ik hoop dat de honden elkaar mogen, het altijd zo leuk als ze samen kunnen spelen.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja gister even wezen kijken, wel een groot beest hoor (ja duh tis een duitse dog)
vandaag laten we ronja en amber (zo heet ze) eerst kennis maken in het park!
ben benieuwd hoe dat gaat, ook omdat ronja op 1 of andere manier "iets" met schoonvader heeft!
Ik zei altijd als honden verliefd konden zijn is ronja verliefd op hem
ben trouwens een goed boek aan lezen: de zeven levens van mijn hond
dank! het is op zich wel mooi, maar het probleem ervan is dat ze zich dan boven mij stelt en dat moeten we niet hebben, maar daar zijn we ook druk mee bezigquote:Op donderdag 18 september 2008 22:44 schreef vamperotica het volgende:
best wel...
Wel mooi eik...Dat ze je zo wil beschermen!
En dat ze toch ook zoveel vertrowuen heeft om t opzij te zetten
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zal binnenkort even fotootjes maken van onze Bordercollies!
klopt dat de kleinere wendbaarder zijn!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ze rent meer lomp dan hard hoor, snelheid maakt ze niet echt, die van mij lopen haar met gemak eruit maar ja die zijn snel en wendbaar![]()
Ze is trouwens al bijna 9, en een asielhond, die mensen hebben haar al op oudere leeftijd uit een asiel gehaald. Maar ze doet het nog supergoed, terwijl ze al zowat stokoud is voor een dog.
Ik zou haar ook echt zo nemen, tis echt een schattepatat
Yes pleasequote:Op vrijdag 19 september 2008 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zal binnenkort even fotootjes maken van onze Bordercollies!
Zeg, kunnen de foto's nóg kleiner?quote:
Wat een leuk contrastquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog wel leuke doggenplaypics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rubiana heet ze
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:24 schreef Pure-Poison het volgende:
Gijs en Joost in een klein kinderstoeltje![]()
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk koppiequote:
Dat is precies de essentie van de fouten die ik gemaakt heb met hem. Hij is gewoon TE schattig en omdat ie zo klein is ben je zoooooo snel geneigd om hem niet te hard te straffen en hem op te tillen en te knuffelen. Maar goed, we boeken vooruitgang!!!quote:Op zondag 21 september 2008 09:29 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een schatje die Harley![]()
Balen dat ie nog steeds zo verveelend kan zijn,hopelijk word dat wat mindr als ie wat ouder word.
Tja vaak is het, hoe kleiner het hondje hoe groter het karakter! Ik spreek uit ervaring,Gijs kan ook flink dominant zijn en dan maakt het niet uit of ie nu een klein hondje of een grote rotweiler voor z'n neus heeft staan! Gelukkig weet ik het wel in de hand te houden en gedraagd ie zich over het algemeen keurigquote:Op zondag 21 september 2008 09:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is precies de essentie van de fouten die ik gemaakt heb met hem. Hij is gewoon TE schattig en omdat ie zo klein is ben je zoooooo snel geneigd om hem niet te hard te straffen en hem op te tillen en te knuffelen. Maar goed, we boeken vooruitgang!!!
Wat een knapperdquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:42 schreef Accordtje het volgende:
Ik zou nog wat foto's posten van mijn hond had ik gezegd, dus bij deze:
Heb er ook nog een aantal bij zitten van toen het nog een ukkie was....misschien wel leuk ook...
Prachtige beesten en wat staan ze er identiek opquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:11 schreef zeemonster het volgende:
Dit zijn mijn honden , alhoewel 1 ervan . Het zijn namelijk broertjes en 1 woont bij ons, de ander bij mijn ouders.
[ afbeelding ]
De hond op de voorgrond is van mij en heet Moby.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hier weer wat foto's van Astra
Meira en Astra samen.. ze zijn nu de grootste vriendjes!
[ afbeelding ]
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:13 schreef Tezz het volgende:
Mijn Maltezer Harley Davidson. Harley is inmiddels een jaar en 3 maanden en nog steeds is ie dominant, waaks op het irritante af, slaapt ie niet goed 's nachts en luistert hij slecht. Maar............hij is ook heel speels, knuffelig, schattig, grappig en vooral: lief!![]()
En die laatste reeks wint het nog steeds van de eerste, dus.....
[ afbeelding ]
Ja hoor!quote:Op zondag 21 september 2008 22:17 schreef Carmella het volgende:
Wat een leukerd, heb je nog meer foto's?
Even uploaden op photobucket of youtube en dan linkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook een heel leuk filmpje, kan ik die hier ook neerzetten op de een of andere manier?
Toch vind ik het best meevallen. Ik borstel Harley wel zowat dagelijks (inderdaad: oogsnot en halve struiken uit zijn vacht plukken), maar daar ben ik maar een kwartiertje per dag mee kwijt en ik vind het eigenlijk wel een fijn moment. Hond op schoot: lekker knuffelen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Even uploaden op photobucket of youtube en dan linken![]()
Die laatste twee kleine witjes zijn leuk.
Ik vind het altijd zooooo jammer dat dat witte haar altijd vies en plakkerig uit gaat zien.
Ik neem dr geen meer met wit hoor, loop echt de hele dag oogsnot uit Bil zn kuif te plukken en zn sokken te slickeren en zo, blegh.
Ik bedoel als pupquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:27 schreef Tezz het volgende:
Gregor is zeker mooi! Zo trots als hij daar staat! Zijn naam past goed bij hem!
Overigens blijft Harley zo klein hoor, hij is echt wel uitgegroeid nu (hij is bijna anderhalf). Hij weegt 2,5 kilo.
* Sjeekie_Beekie is het daar helemaal mee eens!quote:
Sorry maar als je denkt dat ze een labrador is dan is mijn teckel een koningspoedel!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:26 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
* Sjeekie_Beekie is het daar helemaal mee eens!
Het meest gehoorde commentaar: "Ze staat wel hoog op haar poten voor een Labrador!".
Het standaard gegeven antwoord hier: "Misschien is het dan wel geen Labrador!".
Ze is een Duitse Staande Langhaar.
Daar zijn zequote:
Wat is Lara een beautyquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:10 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara poserend bij de Noorderplas in Tilburg:
[ afbeelding ]
En op haar favoriete ingepikte plekje op de fatboy. Als ze die hoort ritselen, dan weet ze niet hoe snel ze in de startblokken moet gaan staan om erop te springen.
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk guitig ding is Gregorquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
nou ik wil ze eigenlijk ook niet onthoudenZal ze in deze post verkleind (klikbaar) neerzetten
Leuke foto's! Wordt die vacht "vanzelf" zo netjes als ze pup-af zijn of is het ook erg veel onderhoud?quote:
Het vergt wel enig onderhoudquote:Op zondag 28 september 2008 00:46 schreef Carmella het volgende:
[..]
Wat een heerlijk guitig ding is Gregor![]()
Superfoto's
[..]
Leuke foto's! Wordt die vacht "vanzelf" zo netjes als ze pup-af zijn of is het ook erg veel onderhoud?
Of je krijgt te horen: "Is het een bastaard?" van mensen die zelf een Weimaraner hebben.quote:Op zondag 28 september 2008 00:09 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Sorry maar als je denkt dat ze een labrador is dan is mijn teckel een koningspoedel!!
Wij hebben vroeger een kortharige Duitse Staande gehad.
Nou moet ik zeggen dat sommige mensen echt niet weten waar ze het over hebben toen onze hondjes pup waren vroeg er eens een of Gijs een bobtail was en Joost een cocker spaniel.....euhm...Ja hoor meneer,zoiets
Lara is van 6 mei, dus bijna 5 maanden oud. Op deze foto's is ze ongeveer 4 maanden.quote:Op zondag 28 september 2008 00:44 schreef Carmella het volgende:
-knip-
Wat is Lara een beautyEn die ooooooooooortjes
Wat voor ras is ze Zie het al![]()
Hoe oud is Lara?
Die ogenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:21 schreef draculettetje het volgende:
ronja kwam even niet uit het laatste stuk met d'r bot dus kwam lief vragen of ik d'r wou helpen
[ afbeelding ]
Ik hoop dat alles goed gaat of misschien al is gegaan met Gregor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarschijnlijk gaat Gregor morgen onder het mes... 2 voortandjes in de onderkaak staan al tijden op het punt van uitvallen, maar nu word de wortel / tandvlees ook wat zwart dus die gaan er uitHopen dat ie niet volledig onder narcose gaat want vorige keer kwam hij er wat moeilijk uit.
Jeetje 13 jaar, had ik hem zeker nooit gegeven, wat een heerlijk guitig koppie, knapperd!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Tijd geleden al gezegd maar hier zijn wat foto's van één van onze bordercollie's.
Deze meneer is 13 jaar oud en heet Bor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:21 schreef draculettetje het volgende:
ronja kwam even niet uit het laatste stuk met d'r bot dus kwam lief vragen of ik d'r wou helpen
[ afbeelding ]
Hoe gaat het nu met Gregor, is hij al geopereerd?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarschijnlijk gaat Gregor morgen onder het mes... 2 voortandjes in de onderkaak staan al tijden op het punt van uitvallen, maar nu word de wortel / tandvlees ook wat zwart dus die gaan er uitHopen dat ie niet volledig onder narcose gaat want vorige keer kwam hij er wat moeilijk uit.
Ho ja sorry weinig meer achter de pc geweestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles goed gaat of misschien al is gegaan met Gregor.
Ja niet slechter dan normaalquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
fijn dat het allemaal wel mee viel dan eigenlijk!
dus met gregor nu alles weer oke?!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:14 schreef Carmella het volgende:
waterkip; wat heb je een leuk trio, hoe oud zijn ze?Heb je nog meer foto's om te laten zien?
![]()
Ahhhquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Ff twee leuke van vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ok, drie dan!
[ afbeelding ]
Chico voelt gewoon aan als zachte mensenhuid, niet plakkerig of wat dan ook, gewoon heerlijk zacht. Bil heeft wat meer haargroei dus die is niet zo zacht meestalquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:19 schreef Carmella het volgende:
[..]
AhhhLeuke foto's! Ik zou zo tussen ze willen gaan liggen
Hoe voelt hun huid eigenlijk aan? Dat vraag ik me nou zo lang al af
Zijn ze echt heel zacht?
Wat een hoopje met 8 wekenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Double-U het volgende:
Mijn Diego, 8 weken oud![]()
[ link | afbeelding ]
Diego nu, 13 maanden oud, nog steeds!
[ link | afbeelding ]
aawww, die pootjes met 8 maanden. of eigenlijk potenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Double-U het volgende:
Mijn Diego, 8 weken oud![]()
[ link | afbeelding ]
Diego nu, 13 maanden oud, nog steeds!
[ link | afbeelding ]
Ja, daaraan konden we al wel zien dat hij een monster zou worden. Is gelukkig meegevallen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
aawww, die pootjes met 8 maanden. of eigenlijk poten
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
op die foto bij dat terras zie je pas hoe klein ze nog is
Gewéldig, die houdingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:11 schreef childintime het volgende:
[ afbeelding ]
"Ga van die bank af".....
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
hehe ik heb helaas niet meer op deze pc dat filmpje staan, waarin Gregor, rollend in de sneeuw![]()
[ afbeelding ]
*smelt*quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Tijd geleden al gezegd maar hier zijn wat foto's van één van onze bordercollie's.
Deze meneer is 13 jaar oud en heet Bor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zo geboren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
aawww, wat een bekkiehoe komt t, van zn oogje?
De fotonaamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:08 schreef Auticia het volgende:
[..]! Wat een lieve snoet heeft hij!
!
[ afbeelding ]
Die grijze snoet...........quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:47 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baloe, de Golden Retriever van bijna 9(januari). Met zn pootje gaat het erg goed trouwens
Meneer klimt al weer uit zn eigen op de bank
Ze zijn wat te dichtbij genomen, but who cares
Onder zn ogen begint het ook al een beetjequote:
Dat de fokker een deel gaat vergoeden geef ik weinig kans... We hebben hem namelijk niet zelf gekocht, 't is een beetje raar gelopen allemaal. Een kennis van ons heeft 'm in een opwelling gekocht, heeft er 2 dagen voor gezorgd waarna hij 'm bij ons gedumpt heeft en op vakantie is vertrokken. Toen 'ie na 3 weken terug kwam eiste hij "zijn" hond terug maar dat pikten we dus nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Wat een scheet van een cane corso!
Een cherry eye kan idd soms wat minder lijken dacht ik hoor, dat kan een beetje terugtrekken, maar het zal nooit vanzelf weg gaan. Ik zou ook even contact met de fokker opnemen, mss dat die ook een deel van de operatie vergoedt![]()
Ik ken een chihuahua die dat ook had en de fokker heeft heel netjes die operatie betaalt
Teckeltje toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zaterdag gaan we ons meisje uitzoeken en dan nog 2 weekjes wachten en ze komt hier wonen![]()
Ben benieuwd hoe levendig ze nu zijn zal wel een verschil zijn als met 3 weken nu met 6
Yep een kaninchen teckel (dat is de kleinste soort teckel) we kunnen kiezen uit 2 vrouwtjes hopelijk maakt dat het een beetje makkelijker.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:07 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Teckeltje toch?
Ow ik weet nog goed dat we onze Joost gingen uitzoeken,al die teckel pups en er dan een uizoeken![]()
Suc6,wel snel foto's laten zien he
Wat leuk! Gezinsuitbreidingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zaterdag gaan we ons meisje uitzoeken en dan nog 2 weekjes wachten en ze komt hier wonen![]()
Zo'n cutie als Gijs zou je iedereen toch met Sinterklaas of Kerst kado willen doen, zelfs een niet-hondenliefhebber is volgens mij compleet omquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:11 schreef Pure-Poison het volgende:
Gijs en Joost-pimpJoostje is al bijna weer 1 jaar
![]()
Deze foto bedoelde jequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:39 schreef Pure-Poison het volgende:
Ja ze zitten vaak samen in een kinderstoeltje wat ik eens van een nichtje heb gehad(haar zoontje was er te groot voor geworden),staat hier ook ergens een foto van in dit topic.Vaak liggen ze tegen elkaar en dan gerbruiken ze elkaar als hoofdkussentje.Zal kijken of het me lukt een foto te maken binnenkort.
Ik vind ze te schattigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:10 schreef Pure-Poison het volgende:
Het is een kruising Ruwharige jackrussel met een maltezer.Hij is zo lief maar kan ook echt een donderstraal zijn(maar dat maakt em nou juist ook weer leuk),andere reutjes moet ie vaak helemaal maar dan ook echt helemaal niks van hebben(tot in het extreme toe helaas) behalve zijn vriendje Joost dan,daar mag geen andere hond aankomen!Het is een echt knuffelhondje en ze doen dan ook niets liever dan samen bij ons liggen op de bank/bed tv kijken.En Joost is gewoon Joost,een super lieverd,hij wil het liefst heel de dag geaaid en geknuffeld worden,een echt teckel,zo eigenwijs als het maar zijn kan en als ze met z'n 2e de gekke buien hebben wat nogal eens gebeurd racen&stoeien ze met ze 2e door heel het huis!! Ik ben echt knettergek op die mannekes
een jaar en twee maanden. ze is van vorig jaar septemberquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:02 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een schatje is FloorHoe ud is ze op deze foto's?
Sweetquote:Op zondag 26 oktober 2008 06:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
een jaar en twee maanden. ze is van vorig jaar september![]()
het is ook echt een schatje, maar soms ook een wolf in schaapskleren. dan wil je dr wel achter het behang plakken.
Geen idee... Bij Floortje wil het allemaal nog niet zo met de lange haren. Maar misschien duurt dat even?quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
SweetJoost word 19december 1 jaar.Wat ik me afvraag wanneer ze nu echt lang haar krijgen,niet dat dat van mij hoeft maar je ziet soms van die langharige teckels met echt lange lokken.
Onze fokker werkt niet graag met bandjes vandaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Bubseltje,wat een schatje.Maar waarom kun je nog niet kiezen als ze nog geen chip hebben?Heb je al wel een voorkeur?
quote:
Zie msnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:05 schreef Nantes het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik allemaal aan moet denken bij de aanschaf van zo'n beestje?.
Zodat ik niets over het hoofd zie!
Ik vind de middelste de mooiste!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Onze fokker werkt niet graag met bandjes vandaar. Mijn man wil het kleinste meisje en ik diegene die op mijn hand zit. De verschillen zijn niet zo heel groot die vielen me nu pas op toen we de foto's gingen bekijken.
[ afbeelding ]
De grootste is het mannetje (rechts) de middelste die ik 'wil' de andere 'wil' mijn man en die mag kiezen want het is zijn eerste huisdier.
Floortje is echt een droppie en kan zo lief kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Floortje - spam!
Wat een mooierd is zequote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef LPFAN het volgende:
Mag ik jullie mijn hondje Caitlin voorstellen of nah ja mijn hondje het is de hond van mijn ouders maar et is toch mijn meissie.
Wat een lief pupjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze gegroeid. We hebben haar alleen nog neit kunnen uitkiezen want ze waren nog niet gechipt.
Hij moet wachten tot wij klaar zijn met etenquote:Op maandag 3 november 2008 21:58 schreef LPFAN het volgende:
Hahaha heeft hij het ook gekregen? Wat voor ras is hij?
Logisch dat zij zo lekker slaapt, zij is bedwelmd door haar eigen zweetkakkersquote:Op woensdag 5 november 2008 19:19 schreef DuchessX het volgende:
Zo slaapt Senna...ik vind het zo lief met dat pootje onder haar kop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |