abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60935735
Ik gooide um dicht, dus hier weer verder

Nog even mijn post uit het vorige topic..
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef Meaghan het volgende:
Wat een lieverds allemaal Vooral de combi hond/kat foto's zijn geweldig!

Het was vandaag weer "lappendag"

Indy in de aanval..

Indy met 8 weken..

.. en Indy nu

En Luna, m'n maffe mops

pi_60935825
ff een stiekume tvp
pi_60936880
Lief die stompe snuitjes. .

Grappig om een mopsje met zo'n terrier te zien. Zijn echt wel aardig wat overeenkomsten.
Eigenlijk een hele hoop ook...

Verder tvp he. Foto's zijn leuk. .
pi_60937586
Stali, het zijn geen terriers, maar Engelse bulldoggen Ik heb 'vroeger' American Staffordshire Terriers gehad, maar buiten de korte vacht en de vachtkleur zie ik nou niet echt gelijkenis
pi_60937886
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:52 schreef Meaghan het volgende:
Stali, het zijn geen terriers, maar Engelse bulldoggen Ik heb 'vroeger' American Staffordshire Terriers gehad, maar buiten de korte vacht en de vachtkleur zie ik nou niet echt gelijkenis
Een Engelse (dat deel wist ik niet) Bulldog is toch ook een terrier? Of ben ik nu echt dozig bezig. .
Ik vind het trouwens heel leuke honden en ze zijn wat patseriger qua spierbundels maar ik meen de bouw zelfs te herkennen in Ollie, onze dwerg jack notabene. Gewoon de manier van staan, de poten en de rug alleen wat fijner gebouwd.

Maar ik heb er absoluut geen verstand van he? Is er overigens nog een relatie tussen de mopshond en de bulldog?
pi_60938410
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:00 schreef Stali het volgende:

[..]

Een Engelse (dat deel wist ik niet) Bulldog is toch ook een terrier? Of ben ik nu echt dozig bezig. .
Ik vind het trouwens heel leuke honden en ze zijn wat patseriger qua spierbundels maar ik meen de bouw zelfs te herkennen in Ollie, onze dwerg jack notabene. Gewoon de manier van staan, de poten en de rug alleen wat fijner gebouwd.

Maar ik heb er absoluut geen verstand van he? Is er overigens nog een relatie tussen de mopshond en de bulldog?
Een Engelse Bulldog behoort tot de dogachtigen en heeft verder niks met de terriergroep te maken. Maar de American Staff. Terrier is bv. wel weer ontstaan uit een kruising met de oude Bulldog, maar die bulldoggen zagen er heel anders uit dan de bullen van nu. En Ik heb zelf ook ooit een Jackie gehad en die vond ik ook zo stoer qua bouw en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn volgende hond een American Staffordshire Terrier werd

En de mopshond wordt ook wel de Hollandsche Bulldog genoemd, maar ze komen oorspronkelijk uit het Verre Oosten, Tibet en hebben een heel andere geschiedenis dan de Engelse Bulldog.
pi_60938789
Grappig, het zit dus heel anders dan ik altijd gedacht heb.
Bedankt voor je uitleg.
pi_60963983
Hey d'r zijn er ineens 2 topics!
01-08-2008
pi_60964331
die ander bevat wel meer foto's
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:36:53 #10
163650 Greys
pi_60968452
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:24 schreef draculettetje het volgende:
die ander bevat wel meer foto's
Maar deze was veel eerder open EN geopend door de sluiter van het vorige topic

Bink baadt pootje:

en zwemt een stukje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60970605
Potverdikkie, ik loop gewoon achter met dit deel

Draculettetje; wat heeft Ronja een leuk vriendje om mee te spelen En ze ziet er nog zo knuffelig uit

Meaghan; wat een geweldige bulldogs heb je ! En superleuk trio met de mops erbij, lief!
De eerste foto, met de tandjes Dat vind ik altijd zo leuk bij bulldogs. Hoe oud zijn je 3 doggies?

Greys; wat een kleine Bink(je) zo in het water ! Kan hij goed zwemmen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 09:15:07 #12
163650 Greys
pi_60973475
Carmella ( ! ) Bink kon vroeger beter zwemmen dan nu, maar ze is dan ook al 12,5 jaar oud
Vroeger zwom ze gerust een flink rondje voor ze weer naar de kant kwam, maar nu doet ze vooral veel pootjebaden en kleine stukjes zwemmen. Bang dat de oren nat worden denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60973499
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar deze was veel eerder open EN geopend door de sluiter van het vorige topic

Bink baadt pootje:
[ afbeelding ]

en zwemt een stukje!
[ afbeelding ]
da's waar!

en wat foto's weer!
pi_60973526
vanmorgen trouwens een kwartier bezig geweest om ronja uit de tuin van de buren te krijgen
pi_60981398
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 01:44 schreef Carmella het volgende:
Potverdikkie, ik loop gewoon achter met dit deel

Draculettetje; wat heeft Ronja een leuk vriendje om mee te spelen En ze ziet er nog zo knuffelig uit

Meaghan; wat een geweldige bulldogs heb je ! En superleuk trio met de mops erbij, lief!
De eerste foto, met de tandjes Dat vind ik altijd zo leuk bij bulldogs. Hoe oud zijn je 3 doggies?

Greys; wat een kleine Bink(je) zo in het water ! Kan hij goed zwemmen?
Ze kunnen zelfs kwartetten met elkaar Ik heb nog een reu, maar die staat niet op de foto. De twee bullendames zijn 1 jaar oud, bullenmannetje is 2 en Luna is 1,5 jaar oud.

Dit is Sem

En nog een van Luna

pi_60988385
Dan hier Joost en Gijs nog maar een keer

01-08-2008
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 augustus 2008 @ 23:35:59 #17
163650 Greys
pi_61025477
Joost en Gijs, om op te vreten!

Ik doe nog even een enorme Bink-spam hoor
Even een ode aan de bejaarde... die zich nog niet bejaard maar zeer piep voelt!

Betrapt met stiekeme vriendin:

Bink heeft trouwplannen:

Weltrusten!

Goedemorgen.....

Gatver, dat water is NAT

Hoe vind je mijn nieuwe loungebank?

Twaalf jaar, maar ik zie er geen DAG ouder uit dan 11
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61026717
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:38 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Ze kunnen zelfs kwartetten met elkaar
! Wat leuk! Heb je zelf een kennel?
pi_61026824
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:57 schreef Pure-Poison het volgende:
Dan hier Joost en Gijs nog maar een keer

[ afbeelding
Jaaaaa!!! ! Oh dat witte bolletje, ik dacht eerst dat het door de foto's kwam, maar het blijft op elke foto weer net een knuffel uit de winkel Is hij ook zo makkelijk en rustig als hij eruit ziet?
En de teckel Wat een leuke foto zo samen op de bank, kleintjes Wat een superstel
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:35 schreef Greys het volgende:

Twaalf jaar, maar ik zie er geen DAG ouder uit dan 11

Wat een schatje! En mooie foto's, wat kan hij (zij?) mooi poseren Lief!
pi_61027871
Engelse bulldogs
Ik lees stiekem mee
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_61030118
wat een mooie plaatjes weer!
pi_61036897
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Carmella het volgende:

[..]

! Wat leuk! Heb je zelf een kennel?
Ja, maar wel puur hobbymatig hoor We hadden vroeger American Staffordshire Terriers en hebben daar ooit twee nestjes mee gehad. We hebben dan ook al jaren een geregistreerde kennelnaam die we nu dus weer gaan gebruiken voor de Engelse Bulldoggen. Volgend jaar hopen we ons eerste nestje te verwachten met Indy en de vader wordt hoogstwaarschijnlijk Sem
pi_61044352
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:51 schreef Carmella het volgende:

[..]

Oh, ik word er al zowat emo van bij het zien van de foto's Ik ben zo'n emotioneel geval met dieren

Ik hoop dat Kaya snel verbetering merkt. Ik weet als mens wat het is om reuma en veel pijn te hebben, lijkt me zo naar voor een dier, waar aan je niks uit kunt leggen. Wat een bikkel zo in het water Hoe vaak gaan jullie aqua-therapie doen?
Ahhh, en ik schiet gezien mijn honden-gemoedstoestand van dit moment dan weer een beetje vol van je medeleven... Lief.

Maar het aquarium gaan we even niet meer in. Uiteindelijk veel te belastend voor haar geweest en ze loopt nu al weer anderhalve week verre van soepel. Zelfs van "gewone" fysio kreeg ze een terugslag. Ernstig teleurstellend dus! Even afwachten wat de fysio en complementaire dierenarts in overleg gaan beslissen.

Hier wat foto's in een wat natuurlijkere omgeving.

[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_61067715
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef P_B het volgende:

Zelfs van "gewone" fysio kreeg ze een terugslag. Ernstig teleurstellend dus! Even afwachten wat de fysio en complementaire dierenarts in overleg gaan beslissen.
Oh wat jammer! Ik hoop dat er iets anders komt dat haar wat kan helpen...
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef P_B het volgende:

Hier wat foto's in een wat natuurlijkere omgeving.
Wat een geweldige foto's heb je gemaakt, zoveel verschillende uitdrukkingen, erg leuk om te zien
pi_61081125
wat een mooie foto's!
idd jammer dat het water en de fysio zo teleurstellend zijn geweest! Hoop dat jullie nog wat kunnen vinden wat helpt
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:28:57 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61131638
Binkie Gijs Joost
Zucht, mopsen en bullen zo sneu, als je een kennel hebt, selecteer je dan ook op honden die wel natuurlijk kunnen bevruchten en bevallen? Ik vind echt dat de mens die rassen volledig verpest heeft, sorry
De chihuahua gaat ook al die kant op tegenwoordig, pootjes steeds korter, liefst geen neus meer er op, nog ff en die kunnen ook alleen nog maar waggelen.
Over chihuahua's gesproken, mijn mannen, lekker hoog op de poten en fijn boven de twee kilo:

En natuurlijk ook mn Chico en de Billemans:

Oh en een filmpje van Chico, 's morgens op kantoor, ff lekker uit zn plaat gaan zodat zelfs Billy er bang van wordt. Chico vergeet dat ie bijna 11 is
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61138269
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Binkie Gijs Joost
Zucht, mopsen en bullen zo sneu, als je een kennel hebt, selecteer je dan ook op honden die wel natuurlijk kunnen bevruchten en bevallen? Ik vind echt dat de mens die rassen volledig verpest heeft, sorry
De chihuahua gaat ook al die kant op tegenwoordig, pootjes steeds korter, liefst geen neus meer er op, nog ff en die kunnen ook alleen nog maar waggelen.
Over chihuahua's gesproken, mijn mannen, lekker hoog op de poten en fijn boven de twee kilo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en een filmpje van Chico, 's morgens op kantoor, ff lekker uit zn plaat gaan zodat zelfs Billy er bang van wordt. Chico vergeet dat ie bijna 11 is
[ link | afbeelding ]
Grote diepe zucht.. Ik weet nu wel dat je bullen en mopsen niks vindt. Ik begrijp eigenlijk niet waarom je altijd zo moet afgeven op de bullen en waarom je denkt dat ik daar een boodschap aan moet hebben. En dat van iemand die zelf honden heeft waarvan het ene ras geen haar heeft en het andere zo'n kleine schedel heeft waardoor de hersens en de ogen er niet eens fatsoenlijk inpassen. Dat vind ík dan weer sneu. Doorgefokte Goldens met zware HD en gestoorde karakters vind ik ook sneu en zo zijn er tig meer rassen waar wat op aan te merken is. Mijn honden zijn kerngezond en lijden nergens onder en zijn absoluut niet sneu of zielig. Ik heb ze dan ook bij een goede fokker vandaan en heb er flink wat geld voor moeten neertellen. Ieder z'n mening en je mag vinden van bullen, mopsen etc. wat je wil, maar ga niet verkondigen dat je mijn honden sneu vindt terwijl je ze nog nooit hebt meegemaakt van dichtbij.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:21:54 #28
176471 oh-oh
pi_61138633
Ik vraag aan jou hoe je selecteert voor de fok. Of jou eigen honden in staat zijn tot natuurlijke voortplanting en zo. Ik heb me namelijk wel verdiept in die rassen en weet er vrij veel vanaf. Jij roept ook maar wat over de chihuahua en de chinees toch? Ik ken maar 1 engelse bul die ik niet sneu vind en dat is die van een vriendin, die er een godsvermogen voor neergeteld hebben bij een superfokker en de hond daarna tegen strikte instructies in altijd buiten hebben laten lopen ipv het advies te volgen en haar het eerste jaar lekker vet te mesten in een bench. Nou is ze geen showhond maar een doorgegroeide bul die megafit is, uren kan rennen en geen grammetje vet heeft, alleen spieren, en wordt ze zowat gediskwalificeerd in de ring. Omdat ze niet aan de standaard voldoet. Dat vind ik vrij eng ja.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61142101
Er zijn wel degelijk fokkers bezig om de honden zodanig te fokken dat er natuurlijk gedekt en geworpen kan worden, maar niemand durft er nog echt aan om zijn teef natuurlijk te laten werpen gezien de risico's. En nee, persoonlijk durf ik dit risico ook niet te nemen met mijn teefjes als de tijd daar is. De tendens is nu wel dat men niet meer te klein wil fokken en de honden wat hoger op de poten staan en niet meer te gedrongen zijn en daar wil ik graag aan meewerken. Ik weet ook nog niet zeker welke reu wij gaan gebruiken, maar het moet iig wel in de lijn blijven en qua bouw goed aansluiten op de de teefjes.

En niet zo verstandig van die vriendin om de strikte instructies, van een superfokker notabene niet op te volgen. Ik ken deze instructies namelijk ook en heb ze wel opgevolgd in het belang van mijn honden. Een bull heeft het eerste jaar rust nodig om zijn beendergestel goed te laten uitgroeien en mag zeker niet overbelast worden met teveel beweging. Niks vetmesten in een bench, maar gewoon gezond verstand gebruiken en een hond de rust gunnen om sterk en gezond uit te laten groeien. Gek doen met je hond kan je na dat eerste jaar altijd nog. En waarom überhaupt een bull nemen als je voorkeur uitgaat naar een hond die lichamelijk tot het uiterste kan en wil gaan? Beetje vreemde keus dan om voor een bull te gaan en ook niet bepaald verantwoord. Ik hoop maar voor je vriendin dat de hond geen nadelige gevolgen ondervindt naarmate hij ouder wordt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Meaghan op 26-08-2008 16:43:56 ]
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:04:00 #30
176471 oh-oh
pi_61143106
Nou, haar vader wilde een bul en de rest van de familie duidelijk niet ( ze hebben chineesjes, een peruaan, een poedel , een podenco en een chihuahua verder ). De hond loopt gewoon van pup af aan de hele dag buiten op het terrein, net als de andere honden ( ze wonen ruim en vrij ). Die fokker was kwaad dat de hond geen hoog genoeg vetgehalte had en te hoog op de poten stond. Maar die bul kan tenminste rennen zonder te waggelen en vrij ademen. Verder letten ze natuurlijk erop dat een jonge hond geen rare sprongen maakt en zich niet stuk loopt, dat doe je bij alle pups. Maar zoals de fokker voorgeschreven had, maar zo veel tijd per dag uit de bench voor de eerste tijd, zo heeft een hond toch geen leven?

Ik kan er gewoon echt met mijn hoofd niet bij dat er rassen zijn die zich niet meer op natuurlijke wijze kunnen voortplanten omdat de mens de uiterlijken van de honden zo geëngineerd heeft door de jaren heen dat dat niet meer kan. En bij de chihuahua gaat het ook hard die kant op tegenwoordig, dat vind ik even afschuwelijk. Dat de meeste mensen niet eens beseffen dat een chihuahua ook 4 poten heeft en kan lopen ipv in een tas te zitten vind ik even bizar. Alle 4 mijn honden, ook de drie oudjes , kunnen nog met gemak 4 uur over het strand rennen. En die zijn ouder dan de gemiddelde bul of mops ooit zullen worden
( Groucho Marx )
pi_61148366

pi_61149490
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:23 schreef ijsmeis het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wát een leuke foto's Ijsmeis Ik ben dol op close-ups

Oh-oh leuke kleine hondjes heb je Lief!
pi_61149563
Dankjewel Carmella .

Ze zijn eigenlijk niet van mij, maar van mijn vriend. En de bovenste is zo'n kleine niet .
pi_61152419
Ik wil ook even m'n 2 lieve cavjes showen:

pi_61157759
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef JuudjeBroek het volgende:
Ik wil ook even m'n 2 lieve cavjes showen:

[ link | afbeelding ]
Leuk Spaniel-duo !
pi_61158303
wat een mooie close up's ijsmeis, wat kunnen ogen dan spreken
en er liggen 2 lieve cavjes naast elkaar op de bank
pi_61164161
[quote]Op vrijdag 22 augustus 2008 00:25 schreef Carmella het volgende:

[..]

Jaaaaa!!! ! Oh dat witte bolletje, ik dacht eerst dat het door de foto's kwam, maar het blijft op elke foto weer net een knuffel uit de winkel Is hij ook zo makkelijk en rustig als hij eruit ziet?
En de teckel Wat een leuke foto zo samen op de bank, kleintjes Wat een superstel
[..]

Ja hij is echt zo wit,hij gaat ongeveer eens in de 6weken in bad (of hij moet zich tussendoor echt heel extreem bevuilen in het bos ofzo),en hij is net zo lief en makkelijk als hij eruit ziet Enige nadeel is dat ie buiten wel eens dominant kan zijn en dan ook voor niks en niemand bang is
Joost is heel anders(het is natuurlijk ook een heel ander ras)eigenwijs en zijn eigen zinnetje,voor hem moet je veel strenger zijn,maar ook weer niet te want van b.v mannen met een zware stem kan die echt onderdanig worden, maar ook een echte lieverd en knuffelkont! Ik ben ook gek op kleine hondjes,grote ook wel hoor,bepaalde rassen iig maar voor bij ons kleintjes (ik wil er graag nog 1 of 2 bij maarja mijn husband vind deze 2genoeg)
01-08-2008
pi_61164199
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Binkie Gijs Joost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die honden van jou zijn en blijven geweldig! Dat filmpje
En wat heerlijk dat je ze mee naar je werk kunt,dat wil ik ook wel!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pure-Poison op 27-08-2008 13:21:10 ]
01-08-2008
  Moderator woensdag 27 augustus 2008 @ 13:17:24 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_61164283
Twee topics!! Nou ja, ik post mijn post hier nog wel een keertje, als de ene dan dicht gaat, ben ik het andere niet meer kwijt.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier even iets minder nieuws...

We ontdekten net bij Falco (te zien in m'n fobo) een behoorlijke bult in zn nek. En nog best groot, een hele handvol. Hij zat de laatste dagen al niet zo lekker in z'n vel, maar als je m ziet, zie je er niks van, van die bult. We zochten dus ook niet echt iets achter zn 'niet lekker in zn vel zitten'. Maar tijdens het kammen dus ineens ontdekt, en natuurlijk flink geschrokken. Ik weet niet dat het is, ik ben natuurlijk geen dierenarts. Maar ik vind het wel een beetje eng, want die bult zit best dicht bij de luchtpijn, en Falco lijkt het ook een beetje benauwd te hebben, al kan dat ook liggen aan de warmte en het spelen.
In ieder geval mochten we meteen komen bij de DA, dus de vader van mn vriend (Fal is van hun, en niet van mijzelf) is er nu dus heen. Ik hoop maar dat t meevalt!!
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:02 schreef Pure-Poison het volgende:
Dat is idd schrikken Guppyfriend,weet je al wat meer?
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, Fal is weer terug!

De bult in z'n hals was veroorzaakt door een ontstoken tekenbeet... We hebben die teek een tijdje terug goed verwijderd, maar blijkbaar is er toch iets in het wondje gekomen wat is gaan ontsteken. Erg vervelend voor Falco natuurlijk en suffig dat wij het niet eerder zagen. Maar met die haren en zo he.
De DA heeft het iig schoongemaakt Fal heeft nu dus een erg sexy kale plek Daarnaast heeft ie een flinke pillendoos meegekregen (antibiotica of penicilline of zo) en een zalfje.

Blijkbaar was er verder niks aan de hand, dus ik hoop dat het allemaal goedkomt. Falco zelf vind in ieder geval dat ie ontzettend zielig is!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_61164518
ah jullie hadden het al weer gevonden wou het net gaan zeggen
pi_61164543
pff wel schrikken guppy, gelukkig valt het dan toch mee
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:31:55 #42
176471 oh-oh
pi_61164586
Oh rot zeg, van een tekenbeet. Wordt hij nou preventief behandeld voor lyme of moeten jullie dat gewoon goed in de gaten houden?
( Groucho Marx )
pi_61166173
Wat een leuke foto's weer in dit topic
Zal binnenkort ook eens foto's van Astra plaatsen.. ze is al behoorlijk gegroeid! Volgende week wordt ze dan ook 4 maanden
pi_61169165
roja bijna een half jaar maar idd wat groeien ze dan nog hard he kiwitjuhh
pi_61182390
Toby

*Kattentunnel kapot maken* 9 weken

*Samen computeren* 9 weken

*Uit het raam kijken* 9 weken

*Kiekeboe* 10 weken

*Hangjongere* 11 weken

*Samen spelen op bed (Normaal niet de bedoeling dat Toby in/op bed ligt )* 12 weken

*And pose!* 13 weken

pi_61182513
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 01:02 schreef Frappelsien het volgende:
Toby
Wat een mooi beestje is Toby

En die foto op bed, beide een blik van "hoezo, doen we iets verkeerds?"
pi_61183962
wat een mooi koppie heeft toby
en die op het bed! geweldig
  Moderator donderdag 28 augustus 2008 @ 08:32:39 #48
155227 crew  Guppy
dus
pi_61184332
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh rot zeg, van een tekenbeet. Wordt hij nou preventief behandeld voor lyme of moeten jullie dat gewoon goed in de gaten houden?
Ik dacht dat er bij de pillen ook preventieve behandeling voor Lyme zit, omdat die ook speciaal voor tekenbeten zijn. Maar we houden m de komende tijd sowieso extra in de gaten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_61188563
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 01:02 schreef Frappelsien het volgende:
Toby

*Kattentunnel kapot maken* 9 weken

[ afbeelding ]

*Samen computeren* 9 weken

[ afbeelding ]

*Uit het raam kijken* 9 weken

[ afbeelding ]

*Kiekeboe* 10 weken

[ afbeelding ]

*Hangjongere* 11 weken

[ afbeelding ]

*Samen spelen op bed (Normaal niet de bedoeling dat Toby in/op bed ligt )* 12 weken

[ afbeelding ]

*And pose!* 13 weken

[ afbeelding ]
Ow wat een geweldig mooi en schattig hondje Wat voor hondje is het?
01-08-2008
pi_61189707
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ow wat een geweldig mooi en schattig hondje Wat voor hondje is het?

Hihi

Nou, hou je vast, er zit geen malteser in, geen west highland terrier..
Een (beige) dwergkees, franse bulldog/jack russel.

Met het karakter van een lieve kalme (eigenwijze) franse bull.
pi_61196321
Oke,dat is een aparte combi! Ben benieuwd wat voor kapsel er uit komt als ie volwassen is,Gijs had het de 1e 6mnd ook ongeveer zo daarna is het zachter en krullend/slag geworden.
Op deze foto is ie ongeveer 5mnd

01-08-2008
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:09:55 #52
176471 oh-oh
pi_61197041
Gijs is echt te leuk
( Groucho Marx )
pi_61197884
Thanks,is ie ook (Maar die honden van jou zijn ook heel erg leuk,vooral Frits ben ik weg van )
Op straat krijgen we ook vaak te horen hoe leuk ie is,laatst wilden er zelf een groep meiden met
em op de foto HiHi
01-08-2008
pi_61199237
hihi gijs als model
pi_61201998
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke,dat is een aparte combi! Ben benieuwd wat voor kapsel er uit komt als ie volwassen is,Gijs had het de 1e 6mnd ook ongeveer zo daarna is het zachter en krullend/slag geworden.

[ afbeelding ]
Oh gos Wat is het toch ook een hond Gijs zou volgens mij echt een perfecte reclame-hond zijn, zo'n leuk beestje
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:41 schreef Frappelsien het volgende:

Met het karakter van een lieve kalme (eigenwijze) franse bull.
Whehe, geweldig hoe het er staat
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:49:07 #56
176471 oh-oh
pi_61204093
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Thanks,is ie ook (Maar die honden van jou zijn ook heel erg leuk,vooral Frits ben ik weg van )
Op straat krijgen we ook vaak te horen hoe leuk ie is,laatst wilden er zelf een groep meiden met
em op de foto HiHi
Hihi, ik heb dat echt vaak dat mensen met de chineesjes op de foto willen, vooral veel touristen, Japanners en zo.
En kids zijn altijd weg van dat kleine sjagrijn van een Frits...

( Groucho Marx )
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:26:44 #57
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61205241
Mijn Bobje is niet zo'n groot fotomodel maar het is wel leuk om de verandering van kleur te zien van pupje Bob naar volwassen Bob.

Je gelooft bijna niet dat het hetzelfde hondje is
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_61211119
da's echt een hele metamorfose (zeg je dat zo?)!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:00:10 #59
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61212009
Ja en dat zonder Leco
Ow O+
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:13:47 #60
176471 oh-oh
pi_61212318
Bobje.
Billy had ook veel meer zwart als pup, en hij had zn spotties nog niet op zn borst en gezicht.
En Billy's broer Dux was bijna helemaal zwart toen ie geboren werd, en is nu zo wit als een ijsbeertje.
Bij de chinees is echt zwart sowieso zowat de enige kleur die echt kleurvast is. Verder zijn het echte toverballen. En vaak denken mensen dat hun hond echt zwart is maar dan blijkt ie later toch weer slate of blauw te zijn en dus te verkleuren.
( Groucho Marx )
pi_61224048
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Pure-Poison het volgende:

[ afbeelding ]

Oh wat een leuke leukerd
Gijs, wat een leuke naam ook.. daar hou ik wel van bij honden zo'n oerhollandse naam!

Ik denk dat toby wat ruwharig zal worden, het was eerst heel zacht en lang.
Erg veel nesthaar leuk het, nu heeft zijn vacht erg veel weg van een ruwharige jack russel.
Met hier en daar een langer plukje .
pi_61224082
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hihi, ik heb dat echt vaak dat mensen met de chineesjes op de foto willen, vooral veel touristen, Japanners en zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geweldig leuke foto's!

Frits, dat is wel een naam voor zo'n klein hondje inderdaad!
Beetje een chagerijnige macho hoe hij daar zo staat tussen al die vrolijke kinderen.
pi_61226765
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 09:00 schreef Maes het volgende:
Ja en dat zonder Leco

Wat een lieverd is Bobje
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geweldige foto's
pi_61228054
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto's zijn echt GEWELDIG ,voral Frits natuurlijk
Als het hier zo ver is dat er een 3e hondje bij komt wil ik een Frits (Ben er alleen een beetje huiverig voor om nu een chihuahua te kopen aangezien er zo veel mee gefokt word/is ben ik bang om een ongezond hondje te krijgen,maar daar moet ik me gewoon wat meer in gaan verdiepen)
01-08-2008
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:33:30 #65
176471 oh-oh
pi_61229811
Als je je er echt in wil verdiepen heb ik altijd wel wat tips voor je hoor.
Weet waar je aan begint haha, chihuahua's zijn niet de makkelijkste honden...
( Groucho Marx )
pi_61231121
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Als je je er echt in wil verdiepen heb ik altijd wel wat tips voor je hoor.
Weet waar je aan begint haha, chihuahua's zijn niet de makkelijkste honden...
Erger dan die stronteigewijze teckel van me?? HaHa,ik hou wel van een beetje uitdaging Het kan helaas pas als we verhuisd zijn.Toen we in het appartement gingen wonen waar we nu wonen heb ik de huisbaas heel lief aangekeken want we hadden Gijs al zonder hem zouden we daar natuurlijk niet gaan wonen,gelukkig is zijn vrouw ook gek op hondjes en hebben ze er zelf ook een dus mocht Joost er nog bij maar daar moest het echt bij blijven zei hij,ook begrijpelijk aangezien er officeel geen huisdieren mogen wonen.We willen groter gaan wonen maar weet niet hoe lang het duurd voordat we iets naar ons zin hebben gevonden,we zijn niet echt makkelijk geloof ik!
01-08-2008
  Moderator vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:04:54 #67
155227 crew  Guppy
dus
pi_61232846
@oh-oh, ik heb net even zitten lezen over Chinese Naakthonden, gewoon uit interesse. en op die site stond dat de naakte variant geen compleet gebit heeft. hoe moet ik me dat voorstellen? missen ze dan enkele tanden, of heel veel?
ik moet trouwens zeggen dat ik de behaarde variant ook erg mooi vind!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:16:05 #68
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61233248
Ik wil ook heel graag nog een hondje erbij. Mijn stiefdochter en ik hebben al een naam gekozen maar weten nog niet wat voor hondje het moet worden.

Het hoeft absoluut geen ras te zijn maar het liefst wel een pup. De voorpret is ook al leuk.
Ow O+
pi_61239838
@ PP maar wel plannen dus voor een derde hondje erbij?

als ik het zou kunnen zou ik ook graag nog een hond willen maar helaas
pi_61240385
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
@ PP maar wel plannen dus voor een derde hondje erbij?

als ik het zou kunnen zou ik ook graag nog een hond willen maar helaas
Ja zeker,maar 1st nog een andere woning en dat valt nog niet mee helaas (we willen graag in (omgeving) centrum blijven).
01-08-2008
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:53:59 #71
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_61246272
Met trots presenteer ik u: Dora!!
Vandaag uit het asiel gehaald!

Naast Sien en Dikke (kruising en een westy), hebben we nu ook een (kruising) teckel!!

Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:25:45 #72
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_61250210
Mijn "kleine" Tess van 14 weken

Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
  Moderator zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:53:53 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_61250803
oooh, Tess is een schattig wollig pluisje!! * Guppyfriend smelt

heb je meer foto's
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:59:23 #74
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_61250949
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
oooh, Tess is een schattig wollig pluisje!! * Guppyfriend smelt

heb je meer foto's
more are on the way, give me a sec, duurt lang met up-loaden
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:33:49 #75
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_61251970
en nog 2.. met ondergetekende.

Nb: let niet op het baasje, heeft met zn haren ook zn verstand enzo verloren
  Moderator zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:45:38 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_61252296
het zij je vergeven, want Tess is een schatje
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:19:14 #77
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61254378
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:53 schreef Lindytje het volgende:

Naast Sien en Dikke (kruising en een westy), hebben we nu ook een (kruising) teckel!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dora
Snoesje hoor en een hele leuke naam
Ow O+
pi_61254712
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:53 schreef Lindytje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lindytje; wat gaaf dat je Dora een nieuw (t)huis hebt gegeven

En wat is ze mooi En erg goed passende naam Hoe vindt ze de andere doggies en hoe vinden Sien en Dikke Dora?
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:25 schreef DakDuuf het volgende:
Mijn "kleine" Tess van 14 weken

[ afbeelding ]
Wat een heerlijk pupje En gaaf die fotos naast het baasje
pi_61254807
Nou, ook wat foto's van Gregor hier maar dumpen, 11 jaar oud inmiddels, een West Highland White Terrier

pi_61255458
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:

[ afbeelding ]
Ohhhhhhh, wat een geweldige lieve foto Erg leuk! En wat een vrolijke snuitert is Gregor
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:03:17 #81
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_61260538
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:32 schreef Carmella het volgende:

[..]

Lindytje; wat gaaf dat je Dora een nieuw (t)huis hebt gegeven

En wat is ze mooi En erg goed passende naam Hoe vindt ze de andere doggies en hoe vinden Sien en Dikke Dora?
Dankjewel!
Ze heette eerst Pien, maar dat leek ons niet zo heel erg praktisch naast Sien... En toen hebben we gekeken op welke klank ze een beetje reageert, en iets met een 'o' deed het goed, vandaar Dora! (ze is gevonden, dus het asiel had haar Pien genoemd..)

Sien en Dikkie vonden Dora eerst heel eng, want ze bijt nogal fel van zich af als ze iets niet wil, maar na een nachtje slapen gaat het al een stuk beter! Ook wandelen met z'n drieën gaat prima. Ze vinden het allemaal nog wel een beetje spannend, maar er wordt niet meer in een boog om elkaar heen gelopen!

En daarbij is Dora nu al bijna 24 uur mijn schaduw... overal waar ik ga, is Dora ook. Bij mijn vriendin is dat helemaal niet zo, maar mij volgt ze echt overal en ze ligt nu lekker aan mijn voeten te slapen...
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:13:55 #82
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_61260594
Of gewoon tussen mij en de bank in...

zondag 31 augustus 2008 @ 20:02:23 #83
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_61272964
Oh oh... Dora heeft een groot probleem...
Ze blaft onophoudelijk als wij weg zijn... Crap.
Nou, dat wordt trainen dan!
  Moderator zondag 31 augustus 2008 @ 20:04:46 #84
155227 crew  Guppy
dus
pi_61273042
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:02 schreef Lindytje het volgende:
hadden ze daar in het asiel niks van gezegd? of was er geen reden opgegeven van waarom ze daar zat?
dat wordt trainen inderdaad. met geduld en vertrouwen is het op te lossen

edit, na even teruglezen zie ik dat ze gevonden is. misschien wisten ze t dus niet.
magoed, misschien hebben ze bij t asiel wel goede trainingstips. ze zullen daar wel vaker met honden met verlatingsangst te maken hebben gehad. succes!
pi_61316164
Joost zijn favoriete slaapplaats is (behalve ons bed) op dit tafeltje,weet niet waarom maar als we even niet opletten..... (en ik smelt weer,dus laat em lekker liggen 't kan me niet schelen ook,vewende nesten dat het zijn HEERLIJK!)

01-08-2008
pi_61319905
Wow lindytje een nieuw huis voor dora! super gaa, ik hoop dat het met blaffen al beter gaat?!
en tess is gewoon om weg te smelten
hihi en gregor in het zwembad!
of joost op tafel ook al zo geweldig!

ik zal snel eens wat foto's weer van ronja maken, ze is vandaag een half jaar oud!
pi_61321903
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:05 schreef Pure-Poison het volgende:
Joost zijn favoriete slaapplaats is (behalve ons bed) op dit tafeltje,weet niet waarom maar als we even niet opletten..... (en ik smelt weer,dus laat em lekker liggen 't kan me niet schelen ook,vewende nesten dat het zijn HEERLIJK!)

[ afbeelding ]
Grappig hè, hoe anders honden denken over comfortabel liggen
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:02 schreef Lindytje het volgende:
Ik hoop dat het al beter met Dora gaat!
pi_61358149
My big friend: Nero

donderdag 4 september 2008 @ 16:30:49 #89
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61378315
Wat een leuke honden allemaal weer.

Gregor vind ik ook super!

Ik post hier nog even een leuke foto van Bink (van Greys) en Bobbie. Bink en Bobbie zijn vriendinnen (net zoals hun bazinnetjes) vanaf de eerste keer dat ze elkaar zagen is het goed. Bink is de oudste en dus de baas en Bobbie huppelt lekker mee. Gisteravond waren ze weer even bij elkaar op visite na de vakantie. En dat gaat als volgt. Ze rennen elkaar tegemoet, stoten met de neuzen tegen elkaar en doen dan een plasje op dezelfde plaats

Eenmaal binnen hoeft er geen koffie of thee gedronken te worden maar biedt Bink Bob al haar speelgoed aan die Bob dan weer gaat verzamelen op de bank. (jammergenoeg geen foto van) Ze duiken ook vaak samen in de mand met speelgoed. De hele kamer is binnen de kortste keren vol met muizen, ballen, touwen en wat een hond nog meer leuk vind.
Tenminste eenmaal tijdens het gezellig samenzijn daagt Bink Bob uit tot een spelletje hard achter elkaar aan rennen. Geweldig gezicht. Volgende keer moet Greys dat een filmen want je lacht je echt kapot.

Bink en babybob

en iets ouder
Ow O+
  donderdag 4 september 2008 @ 16:45:14 #90
176471 oh-oh
pi_61378706
Binkie & Bob zijn zo leuk samen
Ik hoop dat Dora snel goed alleen leert zijn, niks zo vervelend als een hond die heel de dag zit te blaffen als ie alleen is
( Groucho Marx )
pi_61383431
Bink & Bob wat een schatjes om te zien
01-08-2008
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 21:25:18 #92
163650 Greys
pi_61385795
Bink en Bob zijn echte maatjes, zo leuk! Ze worden helemaal blij van elkaar!
Bink is al 12,5 jaar oud maar wordt een peuter als Bob er is met al dat speelgoed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61389202
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:58 schreef Accordtje het volgende:
My big friend: Nero

[ afbeelding ]
Laat Nero maar vaker voorbij komen Hoe oud is hij?
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:30 schreef Maes het volgende:

Bink en babybob
Wat een leukerds!
pi_61410921
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:23 schreef Carmella het volgende:

[..]

Laat Nero maar vaker voorbij komen Hoe oud is hij?

Hij is nu 3 jaar.....zal binnenkort nog wel eens wat meer foto's erop zetten...
pi_61547434
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:55 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ja zeker,maar 1st nog een andere woning en dat valt nog niet mee helaas (we willen graag in (omgeving) centrum blijven).
De grotere woning is gevonden,met plek voor nog wel 10 hondjes en een hondenuitlaatplaats voor de deur!
We gaan 1st verhuizen en alles op orde hebben hoor voordat we ons verder gaan verdiepen in een 3e hondje
01-08-2008
  donderdag 11 september 2008 @ 13:05:28 #96
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61548564
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

De grotere woning is gevonden,met plek voor nog wel 10 hondjes en een hondenuitlaatplaats voor de deur!
We gaan 1st verhuizen en alles op orde hebben hoor voordat we ons verder gaan verdiepen in een 3e hondje
Geweldig, gefeliciteerd Ik ben nu al blij voor het hondje dat zo'n fijn huisje krijgt
Ow O+
pi_61568248
quote:

[..]

gefeli!
  vrijdag 12 september 2008 @ 08:55:21 #98
176471 oh-oh
pi_61569299
quote:

[..]

Feli!!!

Fokker van Frits en Karel heeft leuke pupsels
Ontopic, gemaakt door een vriendin met een ietsje betere cam dan ik heb...
Karel:

Gewoon door mij gemaakt, Fripsewips:

Chico:

Chic & Bil:
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:33:53 #99
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61569968
Oh-oh ben flieft op jouw hondjes

Heeft de fokker ook een site dan kan ik even pupjes kijken
Ow O+
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:39:41 #100
176471 oh-oh
pi_61570098
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:33 schreef Maes het volgende:
Oh-oh ben flieft op jouw hondjes

Heeft de fokker ook een site dan kan ik even pupjes kijken
Nee jammer genoeg heeft ze geen site. T zijn chihuahuapupsels he, geen chineesjes.
Was jij nou nog op zoek naar een leuk tweede hondje?
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:40:55 #101
176471 oh-oh
pi_61570116
Ow ja en dank je Maes.
Ik ben zelf ook echt afschuwelijk verliefd op ze
( Groucho Marx )
pi_61570503
[quote]Op vrijdag 12 september 2008 08:55 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Feli!!!

Karel:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dan kom je met deze foto's en deze mededeling,dat is toch dramatisch ik ben zo verliefd op Frits
01-08-2008
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:08:58 #103
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61570712
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee jammer genoeg heeft ze geen site. T zijn chihuahuapupsels he, geen chineesjes.
Was jij nou nog op zoek naar een leuk tweede hondje?
Jaaaaa maar nu nog niet hoor, ik moet nog een jaartje werken en dan kan ik stoppen en dan willen wij er nog een hondje bij. Nu heb ik er gewoon niet genoeg tijd voor met al die veranderingen bij ons thuis. En dat zou zielig zijn voor de nieuweling. Die moet alle aandacht krijgen.

We kijken wel al veel naar de verschillende rassen hondjes. Wat vinden we leuk en wat zou bij Bob passen.
Ow O+
pi_61580130
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:55 schreef oh-oh het volgende:

Chic & Bil:
[ afbeelding ]
Kijk ze evenwijdig naast elkaar zitten Leuke foto
pi_61585128
help, misschien kunnen jullie me helpen! Morgen leggen we het ook bij de cursus neer maar misschien mensen heir ook nog met tips:

Het zit zo, onze Ronja (labrador pup van nu een half jaar) heeft moeite met haar prooi (in dit geval een lepeltje van een McFlurry) af te staan wanneer ze dit vind tijdens het uitlaten. Met als gevolg een hoop gegrom, blaf en neiging tot mij bijten.
Ze wordt dan echt te fel, heb het 1 keer eerder gehad met een vogel, toen heeft ze me ook een flinke knauw gegeven. Vandaag dus dat lepeltje.
Op haar commando "los" wordt niet gereageerd, chantage met een snoepje ook niet, in haar nekvel en op de rug ook niet, een flinke "foei" wordt ook niet gereageerd, dominatie handeling (van kop tot staart drukkend in aaien in ong 10 tellen) blijft ze grommen wanneer ik met mn handen bij haar kop terecht kom
als ik met mn handen bij d'r bek kom gaat ze dus van zich afknauwen.

Ik weet dat dit gedrag absoluut niet getolereerd mag worden, maar weet even niet wat te doen.
In spel kent ze bij mij ook gewoon vast en los, ik mag met mn handen tijdens het eten in d'r voerbak komen
een lekker bot geeft ze ook zo aan mij af, maar dit niet.....
pi_61585279
Bijt haar eens een keer flink in haar oor. Dit is geen grap Laat duidelijk zien wie er de baas is, dit mag best een beetje overkomen zoals het "normaal" door andere honden gedaan word. Hoe bruut het ook klinkt

1 keer goed op zen strepen gezet zul je er weinig last meer van hebben
pi_61585423
je bedoelt op het moment dat ze zoiets niet wil loslaten?

misschien nog goed om te vermelden dat ik op krukken loop en niet op mn hurken kan zitten
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:38:09 #108
176471 oh-oh
pi_61585821
Gewoon een mep met een kruk verkopen hoor, zulk gedrag moet je echt niet pikken.
Ik voed mijn honden ook altijd lekker honds op , honden onder elkaar corrigeren elkaar ook niet soft, ik grijp ze ook bij hun kladden en verkoop ze een veeg als ze iets doen wat niet mag, gewoon heel duidelijk en direct.
En ze gedragen zich voorbeeldig en houden veel van me, ze zijn nooit bang, alleen als ze weten dat er wat zwaait voor ze haha.
( Groucho Marx )
pi_61585882
ben alleen bang dat ze dan bang van mijn krukken wordt
pi_61585983
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:39 schreef draculettetje het volgende:
ben alleen bang dat ze dan bang van mijn krukken wordt
Jammer dan ! je moet ze echt terecht wijzen, doe je dit niet dan worden ze baas over jou en dit moet in geen geval gebeuren.
pi_61588209
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Jammer dan ! je moet ze echt terecht wijzen, doe je dit niet dan worden ze baas over jou en dit moet in geen geval gebeuren.
Tja, tot je een keer niets vermoedend op het winkelcentrum loopt en er iemand met een gebroken poot op krukken langsloopt, de hond een "flashback" krijgt en uit zijn plaat gaat... Net als het standaardvoorbeeld van de hond die elke keer als de krant wordt opengeslagen in elkaar krimpt omdat ie er 1 keer er mee op zijn donder heeft gekregen.

Ik zal niet zeggen dat ik een pasklare oplossing heb hoor, maar slaan met krukken lijkt mij toch "iets" te ver gaan. Er is ongetwijfeld een wat hondvriendelijkere methode.

Is het niet gewoon even wat puber-gedrag om te kijken waar de grens ligt? Binnen is er misschien al veelvuldig geoefend, en dus al ingeslepen gedrag, met het loslaten van botjes en tijdens het spelen. De hond weet schijnbaar duidelijk wat wel en niet mag. Buiten is alles in een andere context waardoor ze het daar maar gaat uitproberen en even lekker puberen. Probeer eens het loslaten van iets heel lekkers, zeg maar: de prooi, zoals dat bot buiten te oefenen en kijken wat er dan gebeurd. Mijn hond kon bijvoorbeeld geweldig apporteren...in huis. En buiten snapte ze er vervolgens in het begin ook niks van.

Verder zit er misschien ook nog wel gewoon een stuk spel bij. Jij geeft de hond immers, zij het negatieve, aandacht en dat vind ze maar wat leuk. Hoe harder jij probeert de baas te zijn hoe meer tegen-reactie zij geeft. Ik ben erg nieuwsgierig als je haar straal zou negeren. Misschien dat de lol er dan al snel af is. Je schreef immers dat je binnen gewoon je "dominante-handelingen" kunt uitvoeren dus het klinkt alsof ze heus wel doorheeft dat jij de baas bent dus dat zogeheten "roedelleider-schap" hoef je niet te bevestigen door het er nog eens in te rammen. Waarom zou je een hond willen kweken die bang voor je is?

Ik heb wel eens gezien dat een puberende hond er met een zakje brood vandoor ging en blij blaffend om de baas ging dansen en ongelofelijk ging uitdagen. Op elke boze actie (Hier!!! Losssssss!!! Achterna lopen. Afffff!!! Aaaaarrgghhhh...) van de baas ging hij nog gekker doen: het was immers reuze gezellig en als de baas overdreven opgewonden doet, doe ik lekker mee! Op het moment dat ie genegeerd werd ging hij verbaasd staan kijken en toe ik met kalmerende signalen hem ging benaderen was de lol er al snel van af en kon je het zakje gewoon afpakken. Zonder ge-ren of gegrom.

Ik zou in ieder geval, voor je begint te meppen, nog even afwachten wat de hondenschool te melden heeft. En ik wil het eventueel met alle liefde aan mijn trainster vragen wat zij zou doen. Ik ben uiteindelijk ook maar een leek op opvoed-gebied.

Oh ja, en een foto van Kaya...

Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_61589493
mooie foto van kaya weer!

Ik ben ook niet zo voor slaan, flink op d'r donder geven tuurlijk maar niet met slaan!
Negeren vind ik wel een optie, indien er nog niet gegromd etc is geweest, dus voor het commando los zeg maar
idd morgen ook nog maar eens overleggen!
Ik hou jullie op de hoogte!
pi_61590677
Rest van de reakties niet gelezen....
Maaruh eerlijk???
Ik denk dat je sowieso wel wat "strenger" voor dr mag zijn...
Ferme stem, ietwat harder en steviger als normaal en "wat eerder" als je tot nu toe hebt gedaan...

Weet dat het niet te doen is met krukken en even wicht enzo om het af te pakken en we zijn alletwee moe nu dus ik kom ook niet goed uit mn woorden, maar ( en oke...waarschijnlijk heulemaaaaaal niet te vergelijken) ik merk hier dat de monsters ( en dan vooral die met die verstopte hoorntjes) eerder of eik gelijk luistert op straat als ik meteen ferm optreed als ie niet luistert als wanneer ik eerst "vriendelijk" vraag enz....

Gooi het vooral zaterdag bij de cursus neer!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61590762
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef vamperotica het volgende:
Rest van de reakties niet gelezen....
Maaruh eerlijk???
Ik denk dat je sowieso wel wat "strenger" voor dr mag zijn...
Ferme stem, ietwat harder en steviger als normaal en "wat eerder" als je tot nu toe hebt gedaan...

Weet dat het niet te doen is met krukken en even wicht enzo om het af te pakken en we zijn alletwee moe nu dus ik kom ook niet goed uit mn woorden, maar ( en oke...waarschijnlijk heulemaaaaaal niet te vergelijken) ik merk hier dat de monsters ( en dan vooral die met die verstopte hoorntjes) eerder of eik gelijk luistert op straat als ik meteen ferm optreed als ie niet luistert als wanneer ik eerst "vriendelijk" vraag enz....

Gooi het vooral zaterdag bij de cursus neer!!
klopt als een bus hoor, maar dat probeer ik al wel
merk ook dat ik dat nog steeds moeilijk vind met anderen in de buurt, maar goed dat moet wel gebeuren!
Ga ook voorstellen om toch een deel van de cursus van E over te nemen, zodat zij ook zien hoe en wat
pi_61590870
Ben erg benieuwd wat ze op de cursus zeggen. Bij mij op cursus hebben ze zo eens een hond flink de les gelezen,de hondentrainer heeft em op het moment dat ie wilde happen hard vast gepakt in de buurt /of aan zijn oren en em op de grond gedrukt.DIe hond ging echt tekeer want hij deed em flink pijn,maar hij wist wel gelijk wie de baas was. Hij vertelde er alleen wel bij dat je echt goed moet weten wanneer je dit doed en echt moet weten waar je mee bezig bent want als je het verkeerd aanpakt kan het de boel ook verpesten. Ik zou zelf niet met de krukken gaan meppen(al zou ik er wel erg de neiging hebben),ken het karakter verder van je hond niet maar hij zou er denk ik wel bang van kunnen worden als je pech hebt en da's de bedoeling natuurlijk niet.
01-08-2008
pi_61590906
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bijt haar eens een keer flink in haar oor. Dit is geen grap Laat duidelijk zien wie er de baas is, dit mag best een beetje overkomen zoals het "normaal" door andere honden gedaan word. Hoe bruut het ook klinkt

1 keer goed op zen strepen gezet zul je er weinig last meer van hebben
Vin dit wel een goeie

[ Bericht 0% gewijzigd door vamperotica op 13-09-2008 08:25:21 ]
pi_61590918
ik pak d'r wel in d'r nekvel en druk haar dan op de grond
maar wil zeker niet een hond die "bang" voor mij of mn krukken is / wordt
maar goed ben dus ook wel benieuwd wat ze zeggen
pi_61591036
Nee bang voor krukken en/of jou/jullie is zeker niet de bedoeling.... Maar over je heen laten lopen ook niet...
Hoop dat "ze" met een simpele oplossing kunnen komen!
pi_61591271
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:24 schreef vamperotica het volgende:
Nee bang voor krukken en/of jou/jullie is zeker niet de bedoeling.... Maar over je heen laten lopen ook niet...
Hoop dat "ze" met een simpele oplossing kunnen komen!
klopt als een bus, maar aangezien alle andere dominantie oefeningen wel van me accepteert en keurig uitvoert eigenlijk alleen dit stukje
heb er ook weer aan de bach druppels gezet, ze heeft dit toen eerder met die vogel gedaan en na de druppels niet meer
maar hoop ook op betere oefeningen en raad morgen, ik denk deel cursus actief mee doen ook veel kan schelen
pi_61591308
denk 't ook wel.... kan dan ook gewezen worden op foutjes, of beter zus of zo...
pi_61591365
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:34 schreef vamperotica het volgende:
denk 't ook wel.... kan dan ook gewezen worden op foutjes, of beter zus of zo...
precies, nou ja morgen dus in overleg
pi_61591408
Pcies
pi_61593340
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:55 schreef P_B het volgende:

Oh ja, en een foto van Kaya...

[ afbeelding ]
Wat een mooie foto! Wat een uitstraling, geweldig Ik vind haar grappig en mooi tegelijk
pi_61593363
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef Pure-Poison het volgende:
DIe hond ging echt tekeer want hij deed em flink pijn,maar hij wist wel gelijk wie de baas was. Hij vertelde er alleen wel bij dat je echt goed moet weten wanneer je dit doed en echt moet weten waar je mee bezig bent want als je het verkeerd aanpakt kan het de boel ook verpesten.
Als je weet wat je doet kan het werken, anders kan je nog eens een flinke knauw terug krijgen en kan het ook goed uit de hand lopen. Dus zeker niet voor iedereen weggelegd.
Bij de cursus hebben ze ook een goed beeld van hond & baas om er over te kunnen oordelen hoe de vork in de steel zit en wat gepast is

Draculettetje; ik zou sowieso de rangorde beter aanscherpen, wat iemand anders al aanhaalde hier. Strenger optreden, puntjes op de i zetten
Succes morgen op cursus!
pi_61601019
goed gesprek gehad op cursus, ik ga de dominantie oefeningen tijdens cursus overnemen kunnen zij kijken hoe of wat. Aangezien ze wel alles binnenhuis goed met me doet wordt er gedacht dat zij (=ronja) mij beschouwt als zwakkere buitenhuis omdat ik op krukken loop en dus niet alles met d'r kan doen, heeft ze het idee dat ze mij moet beschermen, vandaar haar felheid.
Dus ga ik ook buitenhuis met haar de dominantie oefeningen doen, op deze manier moet ik laten blijken dat ik boven haar sta!

Kortom een duidelijk en helder gesprek met een goede uitkomst in de zin van oefeningen tijdens cursus overnemen. Ook moet ik niet vergeten dat ze nog maar een half jaar is en niet alles van d'r kan verwachten!
Ik ben opgelucht eigenlijk.

Op zich niet zozeer een concreet antwoord wat te doen wanneer ze zo fel is, maar wel er voor zorgen de situatie te creeren dat zij niet fel HOEFT te worden!
  maandag 15 september 2008 @ 20:48:47 #126
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61656545
Veel succes draculettetje het gaat vast goed komen

Ik heb goed nieuws en iets minder goed nieuws.

Het goede nieuws is dat Bob zo goed als beter is. De hechtingen moeten er nog uit maar ze is bijna helemaal de oude. Buiten is ze nog een beetje angstig maar ik ga elke avond even naar het park en er is altijd wel een leuk hondje om even mee te spelen. Grote honden worden nog van een afstandje bekeken.
Even een fotootje van een zieke Bob en daarna Bob en Maes die in de keuken wachtend op eten

Minder leuk is dat de meneer van de hond die Bob gebeten heeft vanavond kwam vertellen dat ze de hond hebben laten inslapen. Bob was de druppel geweest, hij was niet te vertrouwen. Ik had tranen in mijn ogen ik vind het zo zielig . Ik vind het wel een dappere beslissing, er spelen hier heel veel (kleine) kinderen en de hond beet zonder waarschuwing.
Ow O+
  maandag 15 september 2008 @ 20:53:12 #127
176471 oh-oh
pi_61656687
Bink is een echte bink he, wat fijn dat het beter met haar gaat.
Zonde van die hond, maar wel een goede verantwoordelijke beslissing van die mensen.
( Groucho Marx )
pi_61660613
geweldig bob! fijn dat dat zo goed gaat nu
idd zonde van de hond, een moeilijke beslissing lijkt me dat wel, maar zeker een dappere beslissing!

Hier met Ronja buiten geoefend ha ha ging nog voor geen meter, morgen weer!
pi_61666930
Fijn inderdaad dat het met Bob beter gaat..
Fijn wel van die meneer dat ie het komt vertellen.... En dat ie ook heeft ingezien dat dit niet langer kon... Moeilijke maar dappere en juiste ( denk ik) beslissing...

Of hij had de hond naar een boerderij moeten doen ofzo.... Iets alleenerigs, maar of dat haalbaar was...?
pi_61666956
zowaar ronja vanmorgen uit de tuin van de buren gekregen!
pi_61667003
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
pi_61667087
ik moet ook echt niet vergeten dat ze nog maar een half jaar is!
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:49:25 #133
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_61687537
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:55 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Feli!!!

Karel:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Chico:
[ afbeelding ]
Chic & Bil:
[ afbeelding ]
Die blonde.......!!!!!!!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_61688440
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
Ha Ha,loopt ze weg ofzo? Hier in de straat woont ook een labrador,die gaat er regelmatig vandoor,baasje er achter aan renend en die hond kwispelend door de winkelstraat,je ziet em gewoon zijn baasje uitlachen!!
01-08-2008
pi_61723096
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:14 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ha Ha,loopt ze weg ofzo? Hier in de straat woont ook een labrador,die gaat er regelmatig vandoor,baasje er achter aan renend en die hond kwispelend door de winkelstraat,je ziet em gewoon zijn baasje uitlachen!!
hihi ik ben idd inmiddels zover dat mevr genegeerd wordt!
En de extra oefeningen vanuit de cursus beginnen de vruchten af te werpen!

Vanmiddag gaat ze kennis maken met een gele duitse dog van 4,5, die mijn schoonouders sinds gister in huis hebben!
pi_61723231
Ow....Vertel...Zijn ze overgestapt op honden??
pi_61723428
quote:
Op donderdag 18 september 2008 07:55 schreef vamperotica het volgende:
Ow....Vertel...Zijn ze overgestapt op honden??
ha ha nee maar dit is wel een blijvertje!
pi_61724080
Oe....Leuk!!!!!
pi_61724189
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef vamperotica het volgende:
Oe....Leuk!!!!!
ja gister even wezen kijken, wel een groot beest hoor (ja duh tis een duitse dog)
vandaag laten we ronja en amber (zo heet ze) eerst kennis maken in het park!
ben benieuwd hoe dat gaat, ook omdat ronja op 1 of andere manier "iets" met schoonvader heeft!

Ik zei altijd als honden verliefd konden zijn is ronja verliefd op hem

ben trouwens een goed boek aan lezen: de zeven levens van mijn hond
  donderdag 18 september 2008 @ 10:14:57 #140
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61725354
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja gister even wezen kijken, wel een groot beest hoor (ja duh tis een duitse dog)
vandaag laten we ronja en amber (zo heet ze) eerst kennis maken in het park!
ben benieuwd hoe dat gaat, ook omdat ronja op 1 of andere manier "iets" met schoonvader heeft!

Ik zei altijd als honden verliefd konden zijn is ronja verliefd op hem

ben trouwens een goed boek aan lezen: de zeven levens van mijn hond
Ik hoop dat de honden elkaar mogen, het altijd zo leuk als ze samen kunnen spelen.
Ow O+
  donderdag 18 september 2008 @ 10:58:50 #141
176471 oh-oh
pi_61726346
Mijn kleine ukkies zijn echt dol op doggen en ik ook.
Het zijn echt zulke lieve reuzen.
Ik kom vaak een hele mooie blauwe tegen, en daar spelen die 4 van mij zo leuk mee
( Groucho Marx )
pi_61743987
het was geweldig! de dog is dus 4,5 jaar dus duidelijk ouder dan ronja van een half jaar
maar spelen dat die 2 deden! En in huis wilde Ronja alleen maar bij Amber liggen!
Dus hun kleedjes bij elkaar gelegd en dat ging prima

Buiten mocht amber in eerste instantie niet bij mij in de buurt komen (komt dat stuk van eerder beschreven toch weer boven) maar dat is er langzaam ingegroeid!
Kortom het was een succes!
pi_61744151
fotooooooows
pi_61744174
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:35 schreef vamperotica het volgende:
fotooooooows
niet gemaakt
pi_61744254
pi_61744295
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef vamperotica het volgende:

het is schandalig ik weet het
pi_61744512
best wel...
Wel mooi eik...Dat ze je zo wil beschermen!
En dat ze toch ook zoveel vertrowuen heeft om t opzij te zetten
pi_61744772
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:44 schreef vamperotica het volgende:
best wel...
Wel mooi eik...Dat ze je zo wil beschermen!
En dat ze toch ook zoveel vertrowuen heeft om t opzij te zetten
dank! het is op zich wel mooi, maar het probleem ervan is dat ze zich dan boven mij stelt en dat moeten we niet hebben, maar daar zijn we ook druk mee bezig
ook nieuwe bacch druppeltjes mee voor mij en haar!
pi_61744906
Nee dat zich boven jou zetten is nie goed...
  vrijdag 19 september 2008 @ 08:42:33 #150
176471 oh-oh
pi_61750166
Ik heb nog wel leuke doggenplaypics:

Rubiana heet ze
( Groucho Marx )
pi_61750292
Mooi! ik vind die ene wel heel grappig dat 1 van de "kleinere" hondjes er achter aan loop!
Kunnen die doggen hard rennen zeg

als mn schoonvader vanavond mee gaat zal ik ook foto's maken!
  vrijdag 19 september 2008 @ 08:55:15 #152
176471 oh-oh
pi_61750363
Ze rent meer lomp dan hard hoor, snelheid maakt ze niet echt, die van mij lopen haar met gemak eruit maar ja die zijn snel en wendbaar
Ze is trouwens al bijna 9, en een asielhond, die mensen hebben haar al op oudere leeftijd uit een asiel gehaald. Maar ze doet het nog supergoed, terwijl ze al zowat stokoud is voor een dog.
Ik zou haar ook echt zo nemen, tis echt een schattepatat
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 september 2008 @ 08:58:04 #153
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_61750413
Ik zal binnenkort even fotootjes maken van onze Bordercollies !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_61750467
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
pi_61750496
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ze rent meer lomp dan hard hoor, snelheid maakt ze niet echt, die van mij lopen haar met gemak eruit maar ja die zijn snel en wendbaar
Ze is trouwens al bijna 9, en een asielhond, die mensen hebben haar al op oudere leeftijd uit een asiel gehaald. Maar ze doet het nog supergoed, terwijl ze al zowat stokoud is voor een dog.
Ik zou haar ook echt zo nemen, tis echt een schattepatat
klopt dat de kleinere wendbaarder zijn!
Die dog van mn schoonouders had er een aardig tempo in! Ronja hield dat niet bij, maar goed die was natuurlijk ook snel moe!
9 is idd oud voor een dog!
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:13:37 #156
176471 oh-oh
pi_61750693
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Yes please
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:27:27 #157
207042 MzFox
let's go underground...
pi_61752400
Wat is Rubiana groot!

Lang geleden dat ik hier gepost heb, Mattie is alweer zoveel gegroeid!

Hij ziet er op de eerste foto wel wat magertjes uit, want toen was ie hartstikke ziek. Hij had een flinke wormeninfectie. Nu gaat het gelukkig alweer een stuk beter
pi_61752622
wat een mooie grote kop heeft Mattie!

en die ogen, zo kan Ronja ook echt kijken!
pi_61757716
mooi kopje inderdaad!
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
pi_61764086
Leuke foto's Oh Oh
Wat is Mattie voor hond?

Gijs en Joost in een klein kinderstoeltje
01-08-2008
pi_61767902
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:48 schreef Maes het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zeg, kunnen de foto's nóg kleiner?
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog wel leuke doggenplaypics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rubiana heet ze
Wat een leuk contrast En lekkere plek om ze uit te laten razen
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 17:24 schreef Pure-Poison het volgende:

Gijs en Joost in een klein kinderstoeltje
[ afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef MzFox het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk koppie Vaker foto's posten
pi_61768112
Even een tvp omdat ik zo weg moet .
Leuke foto's allemaal! Morgen zal ik een paar foto's van mijn hondje posten.
pi_61775038
gister foto toestel vergeten
maar ronja vond bussloo echt geweldig

al kwamen we onderweg een andere hond tegen die heeeeel fel tegen d'r was en toen we thuis kwamen zagen we ineens dat ze een klein ienimini plukje haar mist op dr oor
pi_61775732
Ik zou nog wat foto's posten van mijn hond had ik gezegd, dus bij deze:
Heb er ook nog een aantal bij zitten van toen het nog een ukkie was....misschien wel leuk ook...

pi_61776316
Mooi hoor Accordtje En die 1e foto,die oren
01-08-2008
pi_61779741
Dit zijn mijn honden , alhoewel 1 ervan . Het zijn namelijk broertjes en 1 woont bij ons, de ander bij mijn ouders.

De hond op de voorgrond is van mij en heet Moby.
pi_61785818
Hier weer wat foto's van Astra

Meira en Astra samen.. ze zijn nu de grootste vriendjes!

Lange oren, ik?

Koekje?

Ja zoals ik al zei, de grootste vriendjes!

Ook wel met Demi trouwens (beetje slechte foto)
pi_61790398
Mijn Maltezer Harley Davidson. Harley is inmiddels een jaar en 3 maanden en nog steeds is ie dominant, waaks op het irritante af, slaapt ie niet goed 's nachts en luistert hij slecht. Maar............hij is ook heel speels, knuffelig, schattig, grappig en vooral: lief!
En die laatste reeks wint het nog steeds van de eerste, dus.....

Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_61794110
Wat een schatje die Harley
Balen dat ie nog steeds zo verveelend kan zijn,hopelijk word dat wat mindr als ie wat ouder word.
01-08-2008
pi_61794133
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:29 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een schatje die Harley
Balen dat ie nog steeds zo verveelend kan zijn,hopelijk word dat wat mindr als ie wat ouder word.
Dat is precies de essentie van de fouten die ik gemaakt heb met hem. Hij is gewoon TE schattig en omdat ie zo klein is ben je zoooooo snel geneigd om hem niet te hard te straffen en hem op te tillen en te knuffelen. Maar goed, we boeken vooruitgang!!!
pi_61809575
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:32 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dat is precies de essentie van de fouten die ik gemaakt heb met hem. Hij is gewoon TE schattig en omdat ie zo klein is ben je zoooooo snel geneigd om hem niet te hard te straffen en hem op te tillen en te knuffelen. Maar goed, we boeken vooruitgang!!!
Tja vaak is het, hoe kleiner het hondje hoe groter het karakter! Ik spreek uit ervaring,Gijs kan ook flink dominant zijn en dan maakt het niet uit of ie nu een klein hondje of een grote rotweiler voor z'n neus heeft staan! Gelukkig weet ik het wel in de hand te houden en gedraagd ie zich over het algemeen keurig Suc6 met Harley,volhouden en niet te flauw dan komt het vast goed
01-08-2008
pi_61811412
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:42 schreef Accordtje het volgende:
Ik zou nog wat foto's posten van mijn hond had ik gezegd, dus bij deze:
Heb er ook nog een aantal bij zitten van toen het nog een ukkie was....misschien wel leuk ook...
Wat een knapperd
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:11 schreef zeemonster het volgende:
Dit zijn mijn honden , alhoewel 1 ervan . Het zijn namelijk broertjes en 1 woont bij ons, de ander bij mijn ouders.

[ afbeelding ]

De hond op de voorgrond is van mij en heet Moby.
Prachtige beesten en wat staan ze er identiek op
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 19:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hier weer wat foto's van Astra

Meira en Astra samen.. ze zijn nu de grootste vriendjes!
[ afbeelding ]

Heb je die foto misschien groter? Ze zijn zo leuk samen
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:13 schreef Tezz het volgende:
Mijn Maltezer Harley Davidson. Harley is inmiddels een jaar en 3 maanden en nog steeds is ie dominant, waaks op het irritante af, slaapt ie niet goed 's nachts en luistert hij slecht. Maar............hij is ook heel speels, knuffelig, schattig, grappig en vooral: lief!
En die laatste reeks wint het nog steeds van de eerste, dus.....

[ afbeelding ]
Wat een leukerd , heb je nog meer foto's?
pi_61816981
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:17 schreef Carmella het volgende:

Wat een leukerd , heb je nog meer foto's?
Ja hoor!

Harley als pup (10 weken oud):

Harley na een lange wandeling in de regen (vindt ie nie leuk, hihi):

Harley nu:
pi_61817068
wat een ontzettende mooie en leuke foto's weer

ben niet alleen mn fototoestel vergeten, ben het gewoon kwijt!
pi_61836023
hehe bleven ze maar zo klein hé Gregor stond vandaag ook weer op de foto Hevig geinteresseerd te kijken naar de mensen die verderop langs liepen, en zowaar hij luisterde heeeel netjes toen ik zei dat ie moest zitten

pi_61838645
Gregor is ook een cutie hoor
01-08-2008
pi_61842661
Gregor is zeker mooi! Zo trots als hij daar staat! Zijn naam past goed bij hem!

Overigens blijft Harley zo klein hoor, hij is echt wel uitgegroeid nu (hij is bijna anderhalf). Hij weegt 2,5 kilo.
pi_61842682
mooie positie van gregor!
pi_61843054
Ik heb ook een heel leuk filmpje, kan ik die hier ook neerzetten op de een of andere manier?
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:41:12 #180
176471 oh-oh
pi_61843200
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook een heel leuk filmpje, kan ik die hier ook neerzetten op de een of andere manier?
Even uploaden op photobucket of youtube en dan linken
Die laatste twee kleine witjes zijn leuk.
Ik vind het altijd zooooo jammer dat dat witte haar altijd vies en plakkerig uit gaat zien.
Ik neem dr geen meer met wit hoor, loop echt de hele dag oogsnot uit Bil zn kuif te plukken en zn sokken te slickeren en zo, blegh.
( Groucho Marx )
pi_61851041
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Even uploaden op photobucket of youtube en dan linken
Die laatste twee kleine witjes zijn leuk.
Ik vind het altijd zooooo jammer dat dat witte haar altijd vies en plakkerig uit gaat zien.
Ik neem dr geen meer met wit hoor, loop echt de hele dag oogsnot uit Bil zn kuif te plukken en zn sokken te slickeren en zo, blegh.
Toch vind ik het best meevallen. Ik borstel Harley wel zowat dagelijks (inderdaad: oogsnot en halve struiken uit zijn vacht plukken), maar daar ben ik maar een kwartiertje per dag mee kwijt en ik vind het eigenlijk wel een fijn moment. Hond op schoot: lekker knuffelen.
Wassen doe ik hem wel regelmatig (zeker eenmaal per maand) en dat is wel wat langer werk.
pi_61851762
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 07:27 schreef Tezz het volgende:
Gregor is zeker mooi! Zo trots als hij daar staat! Zijn naam past goed bij hem!

Overigens blijft Harley zo klein hoor, hij is echt wel uitgegroeid nu (hij is bijna anderhalf). Hij weegt 2,5 kilo.
Ik bedoel als pup dan zijn ze nog zoo lief

En dat vieze, achja, weet je weer hoe wit ze kunnen zijn als je ze schoonmaakt En dat wit valt eigenlijk ook wel mee als je ze tegen de sneeuw af ziet steken

nat? welneeee

dinsdag 23 september 2008 @ 17:39:38 #183
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61854905
Gregor is super! Die tong
Ow O+
pi_61856465
wehehe ik kan hier dit hele topic volspammen, maar doe et niet Voor mensen die meer foto's willen zien, op mijn photobucket account staan nog meer leuke (tong) foto's

http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?start=80 Pagina 5 en 6
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:03:30 #185
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61856655
Wat een lekker ding
Ow O+
pi_61857312
heb natuurlijk ff zitten spieken wat een ontzettende leuke foto's!
pi_61857427
nou ik wil ze eigenlijk ook niet onthouden Zal ze in deze post verkleind (klikbaar) neerzetten

Heerlijk, na een natte boswandeling op de bank slapen op een deken

deze staat op mijn nieuwe bankpas

Zo'n motor die start was dan wel weer eng

alles klikbaar naar 5MP formaat

[ Bericht 46% gewijzigd door Cocktailprikker op 23-09-2008 19:40:20 ]
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:10:00 #188
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_61952613
Lara poserend bij de Noorderplas in Tilburg:

En op haar favoriete ingepikte plekje op de fatboy. Als ze die hoort ritselen, dan weet ze niet hoe snel ze in de startblokken moet gaan staan om erop te springen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_61956462
Lara is mooi
01-08-2008
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:26:52 #190
44200 Sjeekie_Beekie
pi_61960517
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:31 schreef Pure-Poison het volgende:
Lara is mooi
* Sjeekie_Beekie is het daar helemaal mee eens!
Het meest gehoorde commentaar: "Ze staat wel hoog op haar poten voor een Labrador!".
Het standaard gegeven antwoord hier: "Misschien is het dan wel geen Labrador!".
Ze is een Duitse Staande Langhaar.

Twee weken geleden was ze met mijn nichtje van bijna 17 maanden aan het spelen in de kennel... dat wil zeggen, Lara lag op de pallet te kijken hoe mijn nichtje haar knuffel in en uit de kennel en/of het nachthok aan het slepen was. Mijn schoonzusje kwam de plaats oplopen om haar dochtertje op te halen en maakte net iets te weinig geluid. Lara had haar niet horen en zien aankomen en toen ze ineens voor de kennel stond om mijn nichtje te begroeten, sprong ze op, ging tussen mijn schoonzusje en nichtje instaan en liet grommend haar tanden zien .

Ze is waakt enorm over mijn nichtje. Ze sjouwen samen heel het huis en de plaats rond en het zijn echt goede maatjes van elkaar. Als ze ligt te slapen in de kinderwagen of de box, ligt Lara er tegenaan. Niemand, dus ook mama niet, komt zomaar aan haar vriendinnetje. Toen ze in de gaten had wie het nu was, stond ze zichzelf een hernia te kwispelen en liet ze een deemoedsplasje op de schoenen van mijn schoonzusje. Het was in ieder geval gelijk duidelijk dat mijn nichtje door haar wel goed beschermd wordt.

Mijn schoonzusje heeft het niet zo op honden, maar ze vind het wel stoer dat haar dochtertje brokjes voert aan Lara. Heel voorzichting pakt ze dan met haar voortanden het brokje uit haar vingertjes. Soms laat ze hem niet gelijk los en stopt ze heel d'r handje in d'r bek. Mijn nichtje is dan ook helemaal niet bang voor Lara. In tegenstelling tot de hond van vrienden van hen, daar is ze panisch voor, omdat hij altijd zo'n ongeleid projectiel is en haar ondersteboven loopt. Als ze bij ons komt, staat ze te springen zodra ze Lara in het vizier heeft.

Lara is op de eerste verjaardag van mijn nichtje geboren, dus ze schelen precies een jaar. Dat is misschien wel een goede verklaring waarom ze het zo goed kunnen vinden.
Soms moet ze de Fatboy met [een van] de kinderen delen, en dat vindt ze me toch erg .
Oudste, Jongste en Lara
  zaterdag 27 september 2008 @ 23:14:42 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61961325

Charlie & Lex
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61962181
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:26 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

* Sjeekie_Beekie is het daar helemaal mee eens!
Het meest gehoorde commentaar: "Ze staat wel hoog op haar poten voor een Labrador!".
Het standaard gegeven antwoord hier: "Misschien is het dan wel geen Labrador!".
Ze is een Duitse Staande Langhaar.

Sorry maar als je denkt dat ze een labrador is dan is mijn teckel een koningspoedel!!
Wij hebben vroeger een kortharige Duitse Staande gehad.

Nou moet ik zeggen dat sommige mensen echt niet weten waar ze het over hebben toen onze hondjes pup waren vroeg er eens een of Gijs een bobtail was en Joost een cocker spaniel.....euhm...Ja hoor meneer,zoiets
01-08-2008
pi_61962634
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Charlie & Lex
Daar zijn ze De smiley volstaat compleet
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:10 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara poserend bij de Noorderplas in Tilburg:
[ afbeelding ]

En op haar favoriete ingepikte plekje op de fatboy. Als ze die hoort ritselen, dan weet ze niet hoe snel ze in de startblokken moet gaan staan om erop te springen.
[ afbeelding ]
Wat is Lara een beauty En die ooooooooooortjes
Wat voor ras is ze Zie het al
Hoe oud is Lara?
pi_61962663
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
nou ik wil ze eigenlijk ook niet onthouden Zal ze in deze post verkleind (klikbaar) neerzetten
Wat een heerlijk guitig ding is Gregor Superfoto's
quote:
Op maandag 22 september 2008 07:22 schreef Tezz het volgende:

Harley nu:
[ afbeelding ]
Leuke foto's! Wordt die vacht "vanzelf" zo netjes als ze pup-af zijn of is het ook erg veel onderhoud?
pi_61965205
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:46 schreef Carmella het volgende:

[..]

Wat een heerlijk guitig ding is Gregor Superfoto's
[..]

Leuke foto's! Wordt die vacht "vanzelf" zo netjes als ze pup-af zijn of is het ook erg veel onderhoud?
Het vergt wel enig onderhoud , maar ik vind het niet zo erg om te doen. Ik borstel hem dagelijks, maar dat vind ik wel een fijn moment van de dag. Gewoon voor de tv, hond op schoot en maar frunniken.
Dagelijks dus alle klitten eruit en wat verzorging in de vacht (zodat het niet meteen weer gaat klitten). Verder verzorg ik ook dagelijks de oogjes (snot eruit en traanstrepen maskeren).
En dan doe ik hem maandelijks in bad, helemaal uitkammen en droogfohnen , oortjes plukken, vacht bij de pootjes bijknippen en eventueel nageltjes.

Overigens laat ik hem wel om de drie maanden knippen. Hij 'hoort' langharig te zijn (vacht tot op de grond), maar dat is me net een beetje teveel van het goede. Dan ben je dagelijks wel twee uur bezig met borstelen enzo, en dat is me wel wat te veel. Buiten dat vind ik kortgeknipt ook wel stoer staan, dus meestal is ie een beetje halflang van vacht.
  zondag 28 september 2008 @ 10:43:56 #196
44200 Sjeekie_Beekie
pi_61965790
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:09 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Sorry maar als je denkt dat ze een labrador is dan is mijn teckel een koningspoedel!!
Wij hebben vroeger een kortharige Duitse Staande gehad.

Nou moet ik zeggen dat sommige mensen echt niet weten waar ze het over hebben toen onze hondjes pup waren vroeg er eens een of Gijs een bobtail was en Joost een cocker spaniel.....euhm...Ja hoor meneer,zoiets
Of je krijgt te horen: "Is het een bastaard?" van mensen die zelf een Weimaraner hebben.
Nota bene OOK een staande hond.
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:44 schreef Carmella het volgende:
-knip-
Wat is Lara een beauty En die ooooooooooortjes
Wat voor ras is ze Zie het al
Hoe oud is Lara?
Lara is van 6 mei, dus bijna 5 maanden oud. Op deze foto's is ze ongeveer 4 maanden.
Oudste, Jongste en Lara
pi_61989871
mooie foto's van lara!

en charlie en lex! jeu!

ik heb mn fototoestel weer terug! kan ik weer foto's maken van Ronja en Amber!
pi_62061469
ronja kwam even niet uit het laatste stuk met d'r bot dus kwam lief vragen of ik d'r wou helpen

pi_62061672
Waarschijnlijk gaat Gregor morgen onder het mes... 2 voortandjes in de onderkaak staan al tijden op het punt van uitvallen, maar nu word de wortel / tandvlees ook wat zwart dus die gaan er uit Hopen dat ie niet volledig onder narcose gaat want vorige keer kwam hij er wat moeilijk uit.
pi_62061826
succes gregor en cocktailprikker morgen
pi_62070130
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:21 schreef draculettetje het volgende:
ronja kwam even niet uit het laatste stuk met d'r bot dus kwam lief vragen of ik d'r wou helpen

[ afbeelding ]
Die ogen
01-08-2008
pi_62075800
ze kan nog lekker zo met d'r puppy look kijken!
het gaat ook gelukkig steeds beter ook buiten!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:20:30 #203
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_62079927
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarschijnlijk gaat Gregor morgen onder het mes... 2 voortandjes in de onderkaak staan al tijden op het punt van uitvallen, maar nu word de wortel / tandvlees ook wat zwart dus die gaan er uit Hopen dat ie niet volledig onder narcose gaat want vorige keer kwam hij er wat moeilijk uit.
Ik hoop dat alles goed gaat of misschien al is gegaan met Gregor.
Ow O+
pi_62098421
idd hoe is het gegaan met gregor gister?
pi_62119579
hier weer enorme lol gehad met ronja
aangezien we uit eten waren ben ik met de laatste ronde meegeweest en heb ik op het hoekje gewacht zodat ze me niet zou zien
ze kwam meteen om me af gerend en begroette me alsof ze me eeuwen niet had gezien
erger nog ze wilde zelfs op schoot (was met de rolstoel) maar ze is duidelijk geen schoothondje meer ha ha
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:50:26 #206
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62126424
Tijd geleden al gezegd maar hier zijn wat foto's van één van onze bordercollie's.
Deze meneer is 13 jaar oud en heet Bor!

pi_62137880
mooie hond is bor!
pi_62140465
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Tijd geleden al gezegd maar hier zijn wat foto's van één van onze bordercollie's.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jeetje 13 jaar, had ik hem zeker nooit gegeven, wat een heerlijk guitig koppie, knapperd!
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:21 schreef draculettetje het volgende:

[ afbeelding ]

Om op te eten, die blik, geweldig
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe gaat het nu met Gregor, is hij al geopereerd?
  zondag 5 oktober 2008 @ 01:45:58 #209
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62140980
Je merkt helaas wel dat Bor ouder wordt. Hij is ontzettend sloom aan het worden helemaal als je het vergelijkt met onze hyperactieve driedubbele ADHD bordercollie van 3. Maargoed dat is logisch. Hij heeft ook een beetje een waas over zijn ogen en hij wordt wat dovig. Maargoed hopelijk blijft ie nog lang bij ons !
pi_62143331
lijkt me wel een verschil ja een oudere en wat jongere hond in 1 huis!
maar idd ook logisch.
jammer eigenlijk he dat ook dieren met kwaaltjes oud worden?! al zou je ze natuurlijk geen moment willen missen
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:37:49 #211
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62143736
Nouja, hij heeft die kwaaltjes door ouderdom hoor. Voor de rest heeft ie nergens last van !

Volgens mij gaat ie nog wel een paar jaar mee !
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:01:15 #212
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_62153930
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:20 schreef Maes het volgende:

[..]

Ik hoop dat alles goed gaat of misschien al is gegaan met Gregor.
Ho ja sorry weinig meer achter de pc geweest Het viel reuze mee, stress voor de dierenarts was groter dan dat eigenlijk nodig was. Van het hele (onverdoofde) tanden trekken heeft hij niks gemerkt, kwam er zo uit Verbaasde me dat er zon lange wortel aan zat Foto zal ik vd week eens oploaden

De andere tand kon voorlopig nog blijven zitten, het was meer een soort van blauwe plek volgens de dierenarts, al leek het mij of zen kaak aan het wegrotten was
pi_62174021
fijn dat het allemaal wel mee viel dan eigenlijk!
dus met gregor nu alles weer oke?!
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:17:09 #214
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_62181179

Cleo

Kaa

Toy
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 19:22:36 #215
155227 crew  Guppy
dus
pi_62181341
OMG die cleo, hahaha
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:01:22 #216
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62184841

Een van deze 2 meisjes komt over 5 weken hier wonen .
pi_62184948
Oh Bubseltje wat een schatjes .
Heb je al een naam?
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:07:30 #218
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62185057
Ze gaat Beau heten
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:19:32 #219
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_62185490
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
fijn dat het allemaal wel mee viel dan eigenlijk!
dus met gregor nu alles weer oke?!
Ja niet slechter dan normaal Tegenwoordig slaapt hij denk ik 21 uur per dag ... uitlaten, af en toe wat eten / snoepen en 3 keer door de kamer rennen met speelgoed en klaar is het.

Leuke honden worden hier weer gepost Als je dat zo ziet wordt je toch een beetje warm van binnen
pi_62185882
oh wat een kleintjes komen er voorbij!

en die cleo! geweldig maar die andere 2 vind ik ook leuk!
pi_62191873
Cocktailprikker; wat fijn dat alles goed is gegaan

waterkip; wat heb je een leuk trio, hoe oud zijn ze? Heb je nog meer foto's om te laten zien?

Bubseltje; wat een mini's Wat leuk aftellen naar gezinsuitbreiding
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:19:23 #222
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_62227047
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:14 schreef Carmella het volgende:

waterkip; wat heb je een leuk trio, hoe oud zijn ze? Heb je nog meer foto's om te laten zien?

Cleo,3 jaar, ADHD teef,die bij de fokker niet loops wilde worden.
Erg gevoelig,moeilijk te corrigeren ,maar kan om het geringste al haar plas laten lopen.
Nu een half jaar in bezit,begint langzaam vorderingen te maken .
Moet nog veel zelfvertrouwen ontwikkelen
Hobby's balletjes en stokken klein maken .

Kaa, word overmorgen 9.
Ouwe cafe herder met een flinke reputatie.
Totaal niet materialistisch ingesteld,is altijd alles kwijt of sloopt het .
Grote mond,klein hartje neemt het allemaal niet te serieus.
Hobby,s kuilen graven,met zo groot mogelijke takken of palen slepen en heel imponerend naar andere reuen
zich gedragen als ze interesse in de teven hebben.
Geniet zichtbaar van de reputatie die hij in vroeger jaren verworven heeft,er zijn er nog steeds (mens,dier) die een straatje voor hem omgaan.
Grootste angst: Dat er op zijn poten of staart word gestaan (oud cafe trauma ) en de dierenarts .

Toy voorheen Latoya 10 jaar.
Was werkzaam als fokteef en stond bekend als die muts op de bank.
Typisch geval van stille wateren,..........
Heeft van de drie haar jachtinstinct het beste ontwikkeld .
Bekijkt problemen van een afstandje en treedt soms hardhandig op,als de andere twee bijstand behoeven.
Waarschuwt dan niet en heeft dan het motto ,if it can bleed it can die.
Beschikt ook over de grootste kaakkracht.
Favoriete bezigheid ,tot aan het middel door het water lopen ,katten en vogels opjagen en voedsel.
Weet ook rugzakken,kasten en voorraadbusssen feilloos te openen.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:30:13 #223
176471 oh-oh
pi_62229106
Wow, Waterkip, ik vind ze super, gave namen ook
( Groucho Marx )
pi_62235837
Waterkip wat een leuke foto's En super om de verhaaltjes bij de honden te lezen, erg leuk!!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:26:35 #225
176471 oh-oh
pi_62270849
Ff twee leuke van vandaag

Nou ok, drie dan!
( Groucho Marx )
pi_62278911
De 1e foto En die laatste lekker in de zon tussen de papieren
01-08-2008
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:24:08 #227
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_62335760
Paar filmpjes van jack Russel pups, nest van 2 a 3 maanden oud:

http://opperschaap.net/~wesleys/hondjes/

[ Bericht 29% gewijzigd door slacker_nl op 12-10-2008 21:32:08 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_62339297
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Ff twee leuke van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ok, drie dan!
[ afbeelding ]
Ahhh Leuke foto's! Ik zou zo tussen ze willen gaan liggen Hoe voelt hun huid eigenlijk aan? Dat vraag ik me nou zo lang al af Zijn ze echt heel zacht?
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:38:23 #229
176471 oh-oh
pi_62343963
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:19 schreef Carmella het volgende:

[..]

Ahhh Leuke foto's! Ik zou zo tussen ze willen gaan liggen Hoe voelt hun huid eigenlijk aan? Dat vraag ik me nou zo lang al af Zijn ze echt heel zacht?
Chico voelt gewoon aan als zachte mensenhuid, niet plakkerig of wat dan ook, gewoon heerlijk zacht. Bil heeft wat meer haargroei dus die is niet zo zacht meestal
( Groucho Marx )
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:58:48 #230
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_62389055
Mijn Diego, 8 weken oud

Diego nu, 13 maanden oud, nog steeds !
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_62390500
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Double-U het volgende:
Mijn Diego, 8 weken oud
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat een hoopje met 8 weken En wat een prachtige hond nu Ik vind ze zo gaaf hè, zowel het uiterlijk, maar vooral ook het heerlijke karakter
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 06:22:54 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_62394914
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Double-U het volgende:
Mijn Diego, 8 weken oud
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
aawww, die pootjes met 8 maanden. of eigenlijk poten
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:56:14 #233
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_62417497
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 06:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

aawww, die pootjes met 8 maanden. of eigenlijk poten
Ja, daaraan konden we al wel zien dat hij een monster zou worden. Is gelukkig meegevallen.
Op dit moment is het 45 kilo liefde, hij ligt het liefst op schoot
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_62418296
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef Double-U het volgende:

hij ligt het liefst op schoot
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:11:04 #235
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62420013

Zo ziet een Westie in de sneeuw er dus uit

"Ga van die bank af".....

Klein maar dapper!
pi_62425348
Wat een schatje childintime
Ik heb dat met Gijs dus ook,denk je dat ie echt heel mooi wit is,maar als je em dan in de sneeuw ziet!
01-08-2008
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:32:39 #237
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62428169
In de sneeuw lijkt'ie echt helemaal geel
pi_62428345
hehe ik heb helaas niet meer op deze pc dat filmpje staan, waarin Gregor, rollend in de sneeuw

donderdag 16 oktober 2008 @ 11:19:47 #239
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62429335
Hier lijkt'ie prachtig wit
pi_62431110
Mijn nieuwe aanwinst!!!!!!!! Vandaag 15 weken oud!
Ze heeft Floor en wordt straks een grote bruine jachthond

BlaBlaBla
pi_62431409
Wat is Floor een schatje
pi_62434750
Lief he! Ben ook helemaal verliefd.
Ondeugend, lief en een heerlijke knuffel!
BlaBlaBla
pi_62435145
Hier nog een paar foto's, hierna hou ik weer op met spammen

(L)

Zij is het hondje met het rode halsbandje
BlaBlaBla
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:01:29 #244
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62453452
Ze poseert echt
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:27:14 #245
155227 crew  Guppy
dus
pi_62462051
op die foto bij dat terras zie je pas hoe klein ze nog is
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:31:51 #246
176471 oh-oh
pi_62462162
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
op die foto bij dat terras zie je pas hoe klein ze nog is
Ja psies, op die foto;s alleen lijkt ze al heel groot en dan zie je ineens wat voor ukje het is, lief
( Groucho Marx )
pi_62463063
Die foto op het terras was toen we haar net kregen. Daar is ze 8 weken en een paar dagen.
Inmiddels is ze al 15 weken!

Het gaat veels te hard zo haha.

Zondag leuk weer naar de puppycursus. Ben benieuwd hoe het gaat

Thanx voor de reacties
BlaBlaBla
pi_62466015
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:11 schreef childintime het volgende:

[ afbeelding ]
"Ga van die bank af".....
Gewéldig, die houding
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
hehe ik heb helaas niet meer op deze pc dat filmpje staan, waarin Gregor, rollend in de sneeuw

[ afbeelding ]
Gregor is ook zo'n leuke
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:59 schreef MarjoleinA het volgende:

[ afbeelding ]
*smelt* Spam jij maar door hoor, jeetje wat een droppie
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:08:57 #249
48233 Auticia
warriorette
pi_62468524
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
! Wat een lieve snoet heeft hij! !

I bet you are flying inside.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:13:41 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_62470163
aawww, wat een bekkie hoe komt t, van zn oogje?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:26:02 #251
48233 Auticia
warriorette
pi_62470486
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
aawww, wat een bekkie hoe komt t, van zn oogje?
Hij is zo geboren.

't Is zo'n lieve !
I bet you are flying inside.
pi_62475673
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:08 schreef Auticia het volgende:

[..]

! Wat een lieve snoet heeft hij! !

[ afbeelding ]
De fotonaam En het blijft een heerlijk ding Auticia, leuk om hem weer eens te zien
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:05:32 #253
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62476094
Ik heb altijd een zwak voor oude honden. Mijn Fox is 17 geworden, mijn bastaardje 15 en mijn JR maar 12,5.....(had Cushing)

Ik vind ze zo aandoenlijk als ze oud worden. Ik vergeef ze dan ook alles. Ze mogen een appel stelen, sjaggie zijn en "seniele" kinderlijke buien hebben

Hun hele leven zijn ze een deel van je gezin geweest en op een dag vragen ze gewoon extra zorg. Die geef ik ze dan ook volop en vergeef ze hun typische gedrag. De moeilijkste stap is altijd die laatste gang naar de DA..... Mijn Westie is nu 5 en ik hoop dat het nog heeeeeeeeeel lang duurt
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:47:45 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62532056

Baloe, de Golden Retriever van bijna 9 (januari). Met zn pootje gaat het erg goed trouwens Meneer klimt al weer uit zn eigen op de bank

Ze zijn wat te dichtbij genomen, but who cares
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:07:19 #255
207042 MzFox
let's go underground...
pi_62566996
Ons hondje (een Cane Corso) heeft sinds vandaag een cherry eye geloof ik Heeft iemand hier ervaring mee? Is het bijv normaal dat het soms weg gaat en dan weer terug komt?
Ik las op internet dat het alleen weg te halen valt met een operatie. Heeft iemand enig idee hoeveel dat ongeveer gaat kosten? Ik zal morgen ook even bij de dierenarts informeren...

Owja, en hier nog ff een fotootje van ons kereltje

[ Bericht 22% gewijzigd door MzFox op 21-10-2008 22:16:17 ]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:22:36 #256
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62567561
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:47 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Baloe, de Golden Retriever van bijna 9 (januari). Met zn pootje gaat het erg goed trouwens Meneer klimt al weer uit zn eigen op de bank

Ze zijn wat te dichtbij genomen, but who cares
Die grijze snoet...........
pi_62567570
Wat een mooierd MzFox
Mischien heb je hier wat aan http://www.canecorsonancy.nl/cherryeye.htm
01-08-2008
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:38:58 #258
176471 oh-oh
pi_62568171
Wat een scheet van een cane corso!
Een cherry eye kan idd soms wat minder lijken dacht ik hoor, dat kan een beetje terugtrekken, maar het zal nooit vanzelf weg gaan. Ik zou ook even contact met de fokker opnemen, mss dat die ook een deel van de operatie vergoedt
Ik ken een chihuahua die dat ook had en de fokker heeft heel netjes die operatie betaalt
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:47:22 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62568485
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:22 schreef childintime het volgende:

[..]

Die grijze snoet...........
Onder zn ogen begint het ook al een beetje Maar qua gedrag is het echt net een pup
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:04:55 #260
207042 MzFox
let's go underground...
pi_62570711
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Wat een scheet van een cane corso!
Een cherry eye kan idd soms wat minder lijken dacht ik hoor, dat kan een beetje terugtrekken, maar het zal nooit vanzelf weg gaan. Ik zou ook even contact met de fokker opnemen, mss dat die ook een deel van de operatie vergoedt
Ik ken een chihuahua die dat ook had en de fokker heeft heel netjes die operatie betaalt
Dat de fokker een deel gaat vergoeden geef ik weinig kans... We hebben hem namelijk niet zelf gekocht, 't is een beetje raar gelopen allemaal. Een kennis van ons heeft 'm in een opwelling gekocht, heeft er 2 dagen voor gezorgd waarna hij 'm bij ons gedumpt heeft en op vakantie is vertrokken. Toen 'ie na 3 weken terug kwam eiste hij "zijn" hond terug maar dat pikten we dus niet na een hoop discussies zag ie eindelijk in dat 't beter voor de hond was als ie bij ons bleef. Nou, die gast heeft 'm dus bij een vriend van hem gehaald, gewoon iemand die een nestje had thuis...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:45:28 #261
176471 oh-oh
pi_62573406
Oh dat is echt lullig, dan hoop ik in elk geval voor jullie dat het bij die cherry eye blijft qua mankementen
( Groucho Marx )
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:03:51 #262
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62575029
Zaterdag gaan we ons meisje uitzoeken en dan nog 2 weekjes wachten en ze komt hier wonen

Ben benieuwd hoe levendig ze nu zijn zal wel een verschil zijn als met 3 weken nu met 6
pi_62575132
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zaterdag gaan we ons meisje uitzoeken en dan nog 2 weekjes wachten en ze komt hier wonen

Ben benieuwd hoe levendig ze nu zijn zal wel een verschil zijn als met 3 weken nu met 6
Teckeltje toch?
Ow ik weet nog goed dat we onze Joost gingen uitzoeken,al die teckel pups en er dan een uizoeken
Suc6,wel snel foto's laten zien he
01-08-2008
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:28:09 #264
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62575635
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:07 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Teckeltje toch?
Ow ik weet nog goed dat we onze Joost gingen uitzoeken,al die teckel pups en er dan een uizoeken
Suc6,wel snel foto's laten zien he
Yep een kaninchen teckel (dat is de kleinste soort teckel) we kunnen kiezen uit 2 vrouwtjes hopelijk maakt dat het een beetje makkelijker.
pi_62596815
Gijs en Joost-pimp Joostje is al bijna weer 1 jaar

Gijs net wakker met een kneuzig duf hoofd
01-08-2008
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:51:53 #266
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62600235
Ik vind die Gijs wel ZOOOOO leuk

Goed van jullie MzFox , er wordt al veel teveel met honden aangerommeld.
pi_62605469
Gijs moet naar de kapper wat ik eigenlijk heel zonde vind want dat langere haar staat em zo cute
Hij gaat regelmatig in bad en zijn haar word om de dag lekker helemaal uitgeborsteld en gekamt maar toch word het op een gegeven moment dan een beetje ranzig en krijg ik het niet meer mooi
01-08-2008
pi_62622368
Qwea; leuke actiepics van Baloe en het balletje-kluiven, ik zie dat hij er helemaal in op gaat

Mzfox; wat een droppie
Sterkte met z'n oogje
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat leuk! Gezinsuitbreiding Kom je foto's plaatsen als je geweest bent?
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:11 schreef Pure-Poison het volgende:
Gijs en Joost-pimp Joostje is al bijna weer 1 jaar
Zo'n cutie als Gijs zou je iedereen toch met Sinterklaas of Kerst kado willen doen, zelfs een niet-hondenliefhebber is volgens mij compleet om Wat een heerlijk beestje blijft het toch En ook Joost is een schatje! Liggen ze ook wel eens tegen elkaar aan in een mand of op een bank?
pi_62628058
Ja ze zitten vaak samen in een kinderstoeltje wat ik eens van een nichtje heb gehad(haar zoontje was er te groot voor geworden),staat hier ook ergens een foto van in dit topic.Vaak liggen ze tegen elkaar en dan gerbruiken ze elkaar als hoofdkussentje.Zal kijken of het me lukt een foto te maken binnenkort.
01-08-2008
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:57:21 #270
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62628433
Pure, wat voor hondje is Gijs? Ik bedoel, wat voor ras en bij bastaard, welke rassen zijn er gekruisd? Op mij komt hij over als een Terrier achtig hondje; zijn uitdrukking en vachtje.
pi_62634707
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:39 schreef Pure-Poison het volgende:
Ja ze zitten vaak samen in een kinderstoeltje wat ik eens van een nichtje heb gehad(haar zoontje was er te groot voor geworden),staat hier ook ergens een foto van in dit topic.Vaak liggen ze tegen elkaar en dan gerbruiken ze elkaar als hoofdkussentje.Zal kijken of het me lukt een foto te maken binnenkort.
Deze foto bedoelde je

Ik vind trouwens deze foto uit dit topic ook zo leuk Dan zie je pas hoe klein ze nog is...

pi_62634750
Het is een kruising Ruwharige jackrussel met een maltezer.Hij is zo lief maar kan ook echt een donderstraal zijn(maar dat maakt em nou juist ook weer leuk),andere reutjes moet ie vaak helemaal maar dan ook echt helemaal niks van hebben(tot in het extreme toe helaas) behalve zijn vriendje Joost dan,daar mag geen andere hond aankomen!Het is een echt knuffelhondje en ze doen dan ook niets liever dan samen bij ons liggen op de bank/bed tv kijken.En Joost is gewoon Joost,een super lieverd,hij wil het liefst heel de dag geaaid en geknuffeld worden,een echt teckel,zo eigenwijs als het maar zijn kan en als ze met z'n 2e de gekke buien hebben wat nogal eens gebeurd racen&stoeien ze met ze 2e door heel het huis!! Ik ben echt knettergek op die mannekes
01-08-2008
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:22:52 #273
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_62635038
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:10 schreef Pure-Poison het volgende:
Het is een kruising Ruwharige jackrussel met een maltezer.Hij is zo lief maar kan ook echt een donderstraal zijn(maar dat maakt em nou juist ook weer leuk),andere reutjes moet ie vaak helemaal maar dan ook echt helemaal niks van hebben(tot in het extreme toe helaas) behalve zijn vriendje Joost dan,daar mag geen andere hond aankomen!Het is een echt knuffelhondje en ze doen dan ook niets liever dan samen bij ons liggen op de bank/bed tv kijken.En Joost is gewoon Joost,een super lieverd,hij wil het liefst heel de dag geaaid en geknuffeld worden,een echt teckel,zo eigenwijs als het maar zijn kan en als ze met z'n 2e de gekke buien hebben wat nogal eens gebeurd racen&stoeien ze met ze 2e door heel het huis!! Ik ben echt knettergek op die mannekes
Ik vind ze te schattig

Jullie willen er nog een hondje bij toch Pure-Poison??
Ow O+
pi_62635203
Ja dat was wel de bedoeling maar we hebben laatst 2 andere hondjes in huis gehad en dat ging echt helemaal niet goed met Gijs,ik weet niet precies waar het aan lag want heb em nooit eerder zo extreem zien reageren.Op het moment dus nog even niet.
01-08-2008
  Moderator zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:03:35 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_62664302
Floortje - spam!

Mevrouw is de puppy-look nog niet vergeten

Ook de schattig-houding gaat nog steeds prima

Natuurlijk moet je ook goed op het huis passen

En met de bal spelen

Strike a pose

Grote Tecekel!

Nou ben ik die camera wel weer zo'n beetje zat
pi_62674609
Wat een schatje is Floor Hoe ud is ze op deze foto's?
01-08-2008
pi_62675333
zo kwam ik ook weer hier eens even kijken
thuis ligt mn internet er alweer 2 weken uit
nu bij mn zoessie op bezoek! met ronja naar de duinen geweest
helaas geen foto toestel meegenomen
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:19:12 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62677798

Wat zijn ze gegroeid . We hebben haar alleen nog neit kunnen uitkiezen want ze waren nog niet gechipt. Hopelijk over 2 weken wel en doen ze hun best om goed te eten, dat was namelijk een klein beetje een probleem. Komt trouwens vaker voor bij die kleintjes.

Met wat kenners gesproken en die zeiden ook dat ze waarschijnlijk echt lekker klein blijft .
pi_62678065
wat een leuke en schattige foto's!
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 06:54:35 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_62681523
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:02 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een schatje is Floor Hoe ud is ze op deze foto's?
een jaar en twee maanden. ze is van vorig jaar september

het is ook echt een schatje, maar soms ook een wolf in schaapskleren. dan wil je dr wel achter het behang plakken.
pi_62682002
hier dan trouwens eindelijk een foto van ronja samen met amber

en nog 1 van ronja met haar kong die ze voor dierendag heeft gehad
pi_62682389
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 06:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

een jaar en twee maanden. ze is van vorig jaar september

het is ook echt een schatje, maar soms ook een wolf in schaapskleren. dan wil je dr wel achter het behang plakken.
Sweet Joost word 19december 1 jaar.Wat ik me afvraag wanneer ze nu echt lang haar krijgen,niet dat dat van mij hoeft maar je ziet soms van die langharige teckels met echt lange lokken.

Verder leuke foto's allemaal weer

Bubseltje,wat een schatje.Maar waarom kun je nog niet kiezen als ze nog geen chip hebben?Heb je al wel een voorkeur?
01-08-2008
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 10:04:01 #283
155227 crew  Guppy
dus
pi_62682537
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:52 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Sweet Joost word 19december 1 jaar.Wat ik me afvraag wanneer ze nu echt lang haar krijgen,niet dat dat van mij hoeft maar je ziet soms van die langharige teckels met echt lange lokken.

Geen idee... Bij Floortje wil het allemaal nog niet zo met de lange haren. Maar misschien duurt dat even?

De vorige Teckel van de ouders van m'n vriend had wel echt lange lokken. Maar dat was dan ook al echt een oud beestje. Hier nog een foto uit de oude doos:

Ze heette Mientje trouwens
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:14:16 #284
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62682672
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:52 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Bubseltje,wat een schatje.Maar waarom kun je nog niet kiezen als ze nog geen chip hebben?Heb je al wel een voorkeur?
Onze fokker werkt niet graag met bandjes vandaar . Mijn man wil het kleinste meisje en ik diegene die op mijn hand zit. De verschillen zijn niet zo heel groot die vielen me nu pas op toen we de foto's gingen bekijken.

De grootste is het mannetje (rechts) de middelste die ik 'wil' de andere 'wil' mijn man en die mag kiezen want het is zijn eerste huisdier.
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:17:36 #285
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_62682713
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
kong

hier heet het een Jumper heeft Gregor ooit 8 jaar terug ofzo voor Sinterklaas gekregen Hij heeft em zelf uitgepakt en vanaf dat moment zijn die 2 onafscheidelijk
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:07:26 #286
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62719703
Ze word donderdag gechipt maar is dan nog wel jong om mee te mogen 7 weken dus waarschijnlijk kan wel de dag dat we dachten om haar te gaan halen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:05:35 #287
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62754579
Kan iemand mij vertellen waar ik allemaal aan moet denken bij de aanschaf van zo'n beestje? .
Zodat ik niets over het hoofd zie!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:12:11 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62754801
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:05 schreef Nantes het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik allemaal aan moet denken bij de aanschaf van zo'n beestje? .
Zodat ik niets over het hoofd zie!
Zie msn
  maandag 3 november 2008 @ 13:54:07 #289
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62906923
Mag ik jullie mijn hondje Caitlin voorstellen of nah ja mijn hondje het is de hond van mijn ouders maar et is toch mijn meissie.
Caitlin is een schotse collie/herder van 3 jaar en een schat van een hond. Lekker ondeugend ook
Paar foto's:

cheeze

Na de douche
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 3 november 2008 @ 18:18:35 #290
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62913874
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:14 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Onze fokker werkt niet graag met bandjes vandaar . Mijn man wil het kleinste meisje en ik diegene die op mijn hand zit. De verschillen zijn niet zo heel groot die vielen me nu pas op toen we de foto's gingen bekijken.

[ afbeelding ]

De grootste is het mannetje (rechts) de middelste die ik 'wil' de andere 'wil' mijn man en die mag kiezen want het is zijn eerste huisdier.
Ik vind de middelste de mooiste!
pi_62916452
draculettetje; wat een leuke foto van ze samen!
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Floortje - spam!
Floortje is echt een droppie en kan zo lief kijken
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef LPFAN het volgende:
Mag ik jullie mijn hondje Caitlin voorstellen of nah ja mijn hondje het is de hond van mijn ouders maar et is toch mijn meissie.
Wat een mooierd is ze
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat zijn ze gegroeid . We hebben haar alleen nog neit kunnen uitkiezen want ze waren nog niet gechipt.
Wat een lief pupje
  maandag 3 november 2008 @ 20:10:20 #292
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62916639
Thnxx is ze zeker zijn supertrots op haar
  maandag 3 november 2008 @ 20:36:58 #293
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_62917344

Ons kleine Brammetje met z'n oren in z'n nek.
Hiermee zegt hij: Mag ik ook een stukje brood? Alstublieft? Ah? Ah? Pleeeeeeease?
Dunkelheit
  maandag 3 november 2008 @ 21:58:35 #294
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62919854
Hahaha heeft hij het ook gekregen? Wat voor ras is hij?
  maandag 3 november 2008 @ 23:03:14 #295
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_62922289
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:58 schreef LPFAN het volgende:
Hahaha heeft hij het ook gekregen? Wat voor ras is hij?
Hij moet wachten tot wij klaar zijn met eten
Daarna krijgt hij z'n "buit"!

Het is een chihuahua-mixje, geen idee wat het "andere ras" is
Dunkelheit
  maandag 3 november 2008 @ 23:06:25 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62922398
Haha ok Lieff zeg
pi_62978249
Zo slaapt Senna...ik vind het zo lief met dat pootje onder haar kop

#geen
pi_62978309
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:19 schreef DuchessX het volgende:
Zo slaapt Senna...ik vind het zo lief met dat pootje onder haar kop

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Logisch dat zij zo lekker slaapt, zij is bedwelmd door haar eigen zweetkakkers
  woensdag 5 november 2008 @ 21:24:35 #299
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62982400
Lief love goldens vandaag nog 2 op stage gehad ( loop stage in een trimsalon, doe dierverzorging) echt leuke beesten ook heel leuk om te doen
pi_62982673
wat een vreselijk lieve foto van senna

en de andere foto's die voorbij kwamen mogen er ook weer zijn!
  woensdag 5 november 2008 @ 21:34:58 #301
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62982820
Leuke foto's allemaal nog 2 nachtjes slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')