abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60935735
Ik gooide um dicht, dus hier weer verder

Nog even mijn post uit het vorige topic..
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef Meaghan het volgende:
Wat een lieverds allemaal Vooral de combi hond/kat foto's zijn geweldig!

Het was vandaag weer "lappendag"

Indy in de aanval..

Indy met 8 weken..

.. en Indy nu

En Luna, m'n maffe mops

pi_60935825
ff een stiekume tvp
pi_60936880
Lief die stompe snuitjes. .

Grappig om een mopsje met zo'n terrier te zien. Zijn echt wel aardig wat overeenkomsten.
Eigenlijk een hele hoop ook...

Verder tvp he. Foto's zijn leuk. .
pi_60937586
Stali, het zijn geen terriers, maar Engelse bulldoggen Ik heb 'vroeger' American Staffordshire Terriers gehad, maar buiten de korte vacht en de vachtkleur zie ik nou niet echt gelijkenis
pi_60937886
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:52 schreef Meaghan het volgende:
Stali, het zijn geen terriers, maar Engelse bulldoggen Ik heb 'vroeger' American Staffordshire Terriers gehad, maar buiten de korte vacht en de vachtkleur zie ik nou niet echt gelijkenis
Een Engelse (dat deel wist ik niet) Bulldog is toch ook een terrier? Of ben ik nu echt dozig bezig. .
Ik vind het trouwens heel leuke honden en ze zijn wat patseriger qua spierbundels maar ik meen de bouw zelfs te herkennen in Ollie, onze dwerg jack notabene. Gewoon de manier van staan, de poten en de rug alleen wat fijner gebouwd.

Maar ik heb er absoluut geen verstand van he? Is er overigens nog een relatie tussen de mopshond en de bulldog?
pi_60938410
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:00 schreef Stali het volgende:

[..]

Een Engelse (dat deel wist ik niet) Bulldog is toch ook een terrier? Of ben ik nu echt dozig bezig. .
Ik vind het trouwens heel leuke honden en ze zijn wat patseriger qua spierbundels maar ik meen de bouw zelfs te herkennen in Ollie, onze dwerg jack notabene. Gewoon de manier van staan, de poten en de rug alleen wat fijner gebouwd.

Maar ik heb er absoluut geen verstand van he? Is er overigens nog een relatie tussen de mopshond en de bulldog?
Een Engelse Bulldog behoort tot de dogachtigen en heeft verder niks met de terriergroep te maken. Maar de American Staff. Terrier is bv. wel weer ontstaan uit een kruising met de oude Bulldog, maar die bulldoggen zagen er heel anders uit dan de bullen van nu. En Ik heb zelf ook ooit een Jackie gehad en die vond ik ook zo stoer qua bouw en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn volgende hond een American Staffordshire Terrier werd

En de mopshond wordt ook wel de Hollandsche Bulldog genoemd, maar ze komen oorspronkelijk uit het Verre Oosten, Tibet en hebben een heel andere geschiedenis dan de Engelse Bulldog.
pi_60938789
Grappig, het zit dus heel anders dan ik altijd gedacht heb.
Bedankt voor je uitleg.
pi_60963983
Hey d'r zijn er ineens 2 topics!
01-08-2008
pi_60964331
die ander bevat wel meer foto's
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:36:53 #10
163650 Greys
pi_60968452
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:24 schreef draculettetje het volgende:
die ander bevat wel meer foto's
Maar deze was veel eerder open EN geopend door de sluiter van het vorige topic

Bink baadt pootje:

en zwemt een stukje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60970605
Potverdikkie, ik loop gewoon achter met dit deel

Draculettetje; wat heeft Ronja een leuk vriendje om mee te spelen En ze ziet er nog zo knuffelig uit

Meaghan; wat een geweldige bulldogs heb je ! En superleuk trio met de mops erbij, lief!
De eerste foto, met de tandjes Dat vind ik altijd zo leuk bij bulldogs. Hoe oud zijn je 3 doggies?

Greys; wat een kleine Bink(je) zo in het water ! Kan hij goed zwemmen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 09:15:07 #12
163650 Greys
pi_60973475
Carmella ( ! ) Bink kon vroeger beter zwemmen dan nu, maar ze is dan ook al 12,5 jaar oud
Vroeger zwom ze gerust een flink rondje voor ze weer naar de kant kwam, maar nu doet ze vooral veel pootjebaden en kleine stukjes zwemmen. Bang dat de oren nat worden denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60973499
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar deze was veel eerder open EN geopend door de sluiter van het vorige topic

Bink baadt pootje:
[ afbeelding ]

en zwemt een stukje!
[ afbeelding ]
da's waar!

en wat foto's weer!
pi_60973526
vanmorgen trouwens een kwartier bezig geweest om ronja uit de tuin van de buren te krijgen
pi_60981398
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 01:44 schreef Carmella het volgende:
Potverdikkie, ik loop gewoon achter met dit deel

Draculettetje; wat heeft Ronja een leuk vriendje om mee te spelen En ze ziet er nog zo knuffelig uit

Meaghan; wat een geweldige bulldogs heb je ! En superleuk trio met de mops erbij, lief!
De eerste foto, met de tandjes Dat vind ik altijd zo leuk bij bulldogs. Hoe oud zijn je 3 doggies?

Greys; wat een kleine Bink(je) zo in het water ! Kan hij goed zwemmen?
Ze kunnen zelfs kwartetten met elkaar Ik heb nog een reu, maar die staat niet op de foto. De twee bullendames zijn 1 jaar oud, bullenmannetje is 2 en Luna is 1,5 jaar oud.

Dit is Sem

En nog een van Luna

pi_60988385
Dan hier Joost en Gijs nog maar een keer

01-08-2008
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 augustus 2008 @ 23:35:59 #17
163650 Greys
pi_61025477
Joost en Gijs, om op te vreten!

Ik doe nog even een enorme Bink-spam hoor
Even een ode aan de bejaarde... die zich nog niet bejaard maar zeer piep voelt!

Betrapt met stiekeme vriendin:

Bink heeft trouwplannen:

Weltrusten!

Goedemorgen.....

Gatver, dat water is NAT

Hoe vind je mijn nieuwe loungebank?

Twaalf jaar, maar ik zie er geen DAG ouder uit dan 11
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61026717
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:38 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Ze kunnen zelfs kwartetten met elkaar
! Wat leuk! Heb je zelf een kennel?
pi_61026824
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:57 schreef Pure-Poison het volgende:
Dan hier Joost en Gijs nog maar een keer

[ afbeelding
Jaaaaa!!! ! Oh dat witte bolletje, ik dacht eerst dat het door de foto's kwam, maar het blijft op elke foto weer net een knuffel uit de winkel Is hij ook zo makkelijk en rustig als hij eruit ziet?
En de teckel Wat een leuke foto zo samen op de bank, kleintjes Wat een superstel
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:35 schreef Greys het volgende:

Twaalf jaar, maar ik zie er geen DAG ouder uit dan 11

Wat een schatje! En mooie foto's, wat kan hij (zij?) mooi poseren Lief!
pi_61027871
Engelse bulldogs
Ik lees stiekem mee
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_61030118
wat een mooie plaatjes weer!
pi_61036897
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Carmella het volgende:

[..]

! Wat leuk! Heb je zelf een kennel?
Ja, maar wel puur hobbymatig hoor We hadden vroeger American Staffordshire Terriers en hebben daar ooit twee nestjes mee gehad. We hebben dan ook al jaren een geregistreerde kennelnaam die we nu dus weer gaan gebruiken voor de Engelse Bulldoggen. Volgend jaar hopen we ons eerste nestje te verwachten met Indy en de vader wordt hoogstwaarschijnlijk Sem
pi_61044352
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:51 schreef Carmella het volgende:

[..]

Oh, ik word er al zowat emo van bij het zien van de foto's Ik ben zo'n emotioneel geval met dieren

Ik hoop dat Kaya snel verbetering merkt. Ik weet als mens wat het is om reuma en veel pijn te hebben, lijkt me zo naar voor een dier, waar aan je niks uit kunt leggen. Wat een bikkel zo in het water Hoe vaak gaan jullie aqua-therapie doen?
Ahhh, en ik schiet gezien mijn honden-gemoedstoestand van dit moment dan weer een beetje vol van je medeleven... Lief.

Maar het aquarium gaan we even niet meer in. Uiteindelijk veel te belastend voor haar geweest en ze loopt nu al weer anderhalve week verre van soepel. Zelfs van "gewone" fysio kreeg ze een terugslag. Ernstig teleurstellend dus! Even afwachten wat de fysio en complementaire dierenarts in overleg gaan beslissen.

Hier wat foto's in een wat natuurlijkere omgeving.

[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_61067715
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef P_B het volgende:

Zelfs van "gewone" fysio kreeg ze een terugslag. Ernstig teleurstellend dus! Even afwachten wat de fysio en complementaire dierenarts in overleg gaan beslissen.
Oh wat jammer! Ik hoop dat er iets anders komt dat haar wat kan helpen...
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef P_B het volgende:

Hier wat foto's in een wat natuurlijkere omgeving.
Wat een geweldige foto's heb je gemaakt, zoveel verschillende uitdrukkingen, erg leuk om te zien
pi_61081125
wat een mooie foto's!
idd jammer dat het water en de fysio zo teleurstellend zijn geweest! Hoop dat jullie nog wat kunnen vinden wat helpt
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:28:57 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61131638
Binkie Gijs Joost
Zucht, mopsen en bullen zo sneu, als je een kennel hebt, selecteer je dan ook op honden die wel natuurlijk kunnen bevruchten en bevallen? Ik vind echt dat de mens die rassen volledig verpest heeft, sorry
De chihuahua gaat ook al die kant op tegenwoordig, pootjes steeds korter, liefst geen neus meer er op, nog ff en die kunnen ook alleen nog maar waggelen.
Over chihuahua's gesproken, mijn mannen, lekker hoog op de poten en fijn boven de twee kilo:

En natuurlijk ook mn Chico en de Billemans:

Oh en een filmpje van Chico, 's morgens op kantoor, ff lekker uit zn plaat gaan zodat zelfs Billy er bang van wordt. Chico vergeet dat ie bijna 11 is
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61138269
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Binkie Gijs Joost
Zucht, mopsen en bullen zo sneu, als je een kennel hebt, selecteer je dan ook op honden die wel natuurlijk kunnen bevruchten en bevallen? Ik vind echt dat de mens die rassen volledig verpest heeft, sorry
De chihuahua gaat ook al die kant op tegenwoordig, pootjes steeds korter, liefst geen neus meer er op, nog ff en die kunnen ook alleen nog maar waggelen.
Over chihuahua's gesproken, mijn mannen, lekker hoog op de poten en fijn boven de twee kilo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en een filmpje van Chico, 's morgens op kantoor, ff lekker uit zn plaat gaan zodat zelfs Billy er bang van wordt. Chico vergeet dat ie bijna 11 is
[ link | afbeelding ]
Grote diepe zucht.. Ik weet nu wel dat je bullen en mopsen niks vindt. Ik begrijp eigenlijk niet waarom je altijd zo moet afgeven op de bullen en waarom je denkt dat ik daar een boodschap aan moet hebben. En dat van iemand die zelf honden heeft waarvan het ene ras geen haar heeft en het andere zo'n kleine schedel heeft waardoor de hersens en de ogen er niet eens fatsoenlijk inpassen. Dat vind ík dan weer sneu. Doorgefokte Goldens met zware HD en gestoorde karakters vind ik ook sneu en zo zijn er tig meer rassen waar wat op aan te merken is. Mijn honden zijn kerngezond en lijden nergens onder en zijn absoluut niet sneu of zielig. Ik heb ze dan ook bij een goede fokker vandaan en heb er flink wat geld voor moeten neertellen. Ieder z'n mening en je mag vinden van bullen, mopsen etc. wat je wil, maar ga niet verkondigen dat je mijn honden sneu vindt terwijl je ze nog nooit hebt meegemaakt van dichtbij.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:21:54 #28
176471 oh-oh
pi_61138633
Ik vraag aan jou hoe je selecteert voor de fok. Of jou eigen honden in staat zijn tot natuurlijke voortplanting en zo. Ik heb me namelijk wel verdiept in die rassen en weet er vrij veel vanaf. Jij roept ook maar wat over de chihuahua en de chinees toch? Ik ken maar 1 engelse bul die ik niet sneu vind en dat is die van een vriendin, die er een godsvermogen voor neergeteld hebben bij een superfokker en de hond daarna tegen strikte instructies in altijd buiten hebben laten lopen ipv het advies te volgen en haar het eerste jaar lekker vet te mesten in een bench. Nou is ze geen showhond maar een doorgegroeide bul die megafit is, uren kan rennen en geen grammetje vet heeft, alleen spieren, en wordt ze zowat gediskwalificeerd in de ring. Omdat ze niet aan de standaard voldoet. Dat vind ik vrij eng ja.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61142101
Er zijn wel degelijk fokkers bezig om de honden zodanig te fokken dat er natuurlijk gedekt en geworpen kan worden, maar niemand durft er nog echt aan om zijn teef natuurlijk te laten werpen gezien de risico's. En nee, persoonlijk durf ik dit risico ook niet te nemen met mijn teefjes als de tijd daar is. De tendens is nu wel dat men niet meer te klein wil fokken en de honden wat hoger op de poten staan en niet meer te gedrongen zijn en daar wil ik graag aan meewerken. Ik weet ook nog niet zeker welke reu wij gaan gebruiken, maar het moet iig wel in de lijn blijven en qua bouw goed aansluiten op de de teefjes.

En niet zo verstandig van die vriendin om de strikte instructies, van een superfokker notabene niet op te volgen. Ik ken deze instructies namelijk ook en heb ze wel opgevolgd in het belang van mijn honden. Een bull heeft het eerste jaar rust nodig om zijn beendergestel goed te laten uitgroeien en mag zeker niet overbelast worden met teveel beweging. Niks vetmesten in een bench, maar gewoon gezond verstand gebruiken en een hond de rust gunnen om sterk en gezond uit te laten groeien. Gek doen met je hond kan je na dat eerste jaar altijd nog. En waarom überhaupt een bull nemen als je voorkeur uitgaat naar een hond die lichamelijk tot het uiterste kan en wil gaan? Beetje vreemde keus dan om voor een bull te gaan en ook niet bepaald verantwoord. Ik hoop maar voor je vriendin dat de hond geen nadelige gevolgen ondervindt naarmate hij ouder wordt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Meaghan op 26-08-2008 16:43:56 ]
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:04:00 #30
176471 oh-oh
pi_61143106
Nou, haar vader wilde een bul en de rest van de familie duidelijk niet ( ze hebben chineesjes, een peruaan, een poedel , een podenco en een chihuahua verder ). De hond loopt gewoon van pup af aan de hele dag buiten op het terrein, net als de andere honden ( ze wonen ruim en vrij ). Die fokker was kwaad dat de hond geen hoog genoeg vetgehalte had en te hoog op de poten stond. Maar die bul kan tenminste rennen zonder te waggelen en vrij ademen. Verder letten ze natuurlijk erop dat een jonge hond geen rare sprongen maakt en zich niet stuk loopt, dat doe je bij alle pups. Maar zoals de fokker voorgeschreven had, maar zo veel tijd per dag uit de bench voor de eerste tijd, zo heeft een hond toch geen leven?

Ik kan er gewoon echt met mijn hoofd niet bij dat er rassen zijn die zich niet meer op natuurlijke wijze kunnen voortplanten omdat de mens de uiterlijken van de honden zo geëngineerd heeft door de jaren heen dat dat niet meer kan. En bij de chihuahua gaat het ook hard die kant op tegenwoordig, dat vind ik even afschuwelijk. Dat de meeste mensen niet eens beseffen dat een chihuahua ook 4 poten heeft en kan lopen ipv in een tas te zitten vind ik even bizar. Alle 4 mijn honden, ook de drie oudjes , kunnen nog met gemak 4 uur over het strand rennen. En die zijn ouder dan de gemiddelde bul of mops ooit zullen worden
( Groucho Marx )
pi_61148366

pi_61149490
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:23 schreef ijsmeis het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wát een leuke foto's Ijsmeis Ik ben dol op close-ups

Oh-oh leuke kleine hondjes heb je Lief!
pi_61149563
Dankjewel Carmella .

Ze zijn eigenlijk niet van mij, maar van mijn vriend. En de bovenste is zo'n kleine niet .
pi_61152419
Ik wil ook even m'n 2 lieve cavjes showen:

pi_61157759
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef JuudjeBroek het volgende:
Ik wil ook even m'n 2 lieve cavjes showen:

[ link | afbeelding ]
Leuk Spaniel-duo !
pi_61158303
wat een mooie close up's ijsmeis, wat kunnen ogen dan spreken
en er liggen 2 lieve cavjes naast elkaar op de bank
pi_61164161
[quote]Op vrijdag 22 augustus 2008 00:25 schreef Carmella het volgende:

[..]

Jaaaaa!!! ! Oh dat witte bolletje, ik dacht eerst dat het door de foto's kwam, maar het blijft op elke foto weer net een knuffel uit de winkel Is hij ook zo makkelijk en rustig als hij eruit ziet?
En de teckel Wat een leuke foto zo samen op de bank, kleintjes Wat een superstel
[..]

Ja hij is echt zo wit,hij gaat ongeveer eens in de 6weken in bad (of hij moet zich tussendoor echt heel extreem bevuilen in het bos ofzo),en hij is net zo lief en makkelijk als hij eruit ziet Enige nadeel is dat ie buiten wel eens dominant kan zijn en dan ook voor niks en niemand bang is
Joost is heel anders(het is natuurlijk ook een heel ander ras)eigenwijs en zijn eigen zinnetje,voor hem moet je veel strenger zijn,maar ook weer niet te want van b.v mannen met een zware stem kan die echt onderdanig worden, maar ook een echte lieverd en knuffelkont! Ik ben ook gek op kleine hondjes,grote ook wel hoor,bepaalde rassen iig maar voor bij ons kleintjes (ik wil er graag nog 1 of 2 bij maarja mijn husband vind deze 2genoeg)
01-08-2008
pi_61164199
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Binkie Gijs Joost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die honden van jou zijn en blijven geweldig! Dat filmpje
En wat heerlijk dat je ze mee naar je werk kunt,dat wil ik ook wel!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Pure-Poison op 27-08-2008 13:21:10 ]
01-08-2008
  Moderator woensdag 27 augustus 2008 @ 13:17:24 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_61164283
Twee topics!! Nou ja, ik post mijn post hier nog wel een keertje, als de ene dan dicht gaat, ben ik het andere niet meer kwijt.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier even iets minder nieuws...

We ontdekten net bij Falco (te zien in m'n fobo) een behoorlijke bult in zn nek. En nog best groot, een hele handvol. Hij zat de laatste dagen al niet zo lekker in z'n vel, maar als je m ziet, zie je er niks van, van die bult. We zochten dus ook niet echt iets achter zn 'niet lekker in zn vel zitten'. Maar tijdens het kammen dus ineens ontdekt, en natuurlijk flink geschrokken. Ik weet niet dat het is, ik ben natuurlijk geen dierenarts. Maar ik vind het wel een beetje eng, want die bult zit best dicht bij de luchtpijn, en Falco lijkt het ook een beetje benauwd te hebben, al kan dat ook liggen aan de warmte en het spelen.
In ieder geval mochten we meteen komen bij de DA, dus de vader van mn vriend (Fal is van hun, en niet van mijzelf) is er nu dus heen. Ik hoop maar dat t meevalt!!
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:02 schreef Pure-Poison het volgende:
Dat is idd schrikken Guppyfriend,weet je al wat meer?
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, Fal is weer terug!

De bult in z'n hals was veroorzaakt door een ontstoken tekenbeet... We hebben die teek een tijdje terug goed verwijderd, maar blijkbaar is er toch iets in het wondje gekomen wat is gaan ontsteken. Erg vervelend voor Falco natuurlijk en suffig dat wij het niet eerder zagen. Maar met die haren en zo he.
De DA heeft het iig schoongemaakt Fal heeft nu dus een erg sexy kale plek Daarnaast heeft ie een flinke pillendoos meegekregen (antibiotica of penicilline of zo) en een zalfje.

Blijkbaar was er verder niks aan de hand, dus ik hoop dat het allemaal goedkomt. Falco zelf vind in ieder geval dat ie ontzettend zielig is!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_61164518
ah jullie hadden het al weer gevonden wou het net gaan zeggen
pi_61164543
pff wel schrikken guppy, gelukkig valt het dan toch mee
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:31:55 #42
176471 oh-oh
pi_61164586
Oh rot zeg, van een tekenbeet. Wordt hij nou preventief behandeld voor lyme of moeten jullie dat gewoon goed in de gaten houden?
( Groucho Marx )
pi_61166173
Wat een leuke foto's weer in dit topic
Zal binnenkort ook eens foto's van Astra plaatsen.. ze is al behoorlijk gegroeid! Volgende week wordt ze dan ook 4 maanden
pi_61169165
roja bijna een half jaar maar idd wat groeien ze dan nog hard he kiwitjuhh
pi_61182390
Toby

*Kattentunnel kapot maken* 9 weken

*Samen computeren* 9 weken

*Uit het raam kijken* 9 weken

*Kiekeboe* 10 weken

*Hangjongere* 11 weken

*Samen spelen op bed (Normaal niet de bedoeling dat Toby in/op bed ligt )* 12 weken

*And pose!* 13 weken

pi_61182513
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 01:02 schreef Frappelsien het volgende:
Toby
Wat een mooi beestje is Toby

En die foto op bed, beide een blik van "hoezo, doen we iets verkeerds?"
pi_61183962
wat een mooi koppie heeft toby
en die op het bed! geweldig
  Moderator donderdag 28 augustus 2008 @ 08:32:39 #48
155227 crew  Guppy
dus
pi_61184332
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh rot zeg, van een tekenbeet. Wordt hij nou preventief behandeld voor lyme of moeten jullie dat gewoon goed in de gaten houden?
Ik dacht dat er bij de pillen ook preventieve behandeling voor Lyme zit, omdat die ook speciaal voor tekenbeten zijn. Maar we houden m de komende tijd sowieso extra in de gaten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_61188563
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 01:02 schreef Frappelsien het volgende:
Toby

*Kattentunnel kapot maken* 9 weken

[ afbeelding ]

*Samen computeren* 9 weken

[ afbeelding ]

*Uit het raam kijken* 9 weken

[ afbeelding ]

*Kiekeboe* 10 weken

[ afbeelding ]

*Hangjongere* 11 weken

[ afbeelding ]

*Samen spelen op bed (Normaal niet de bedoeling dat Toby in/op bed ligt )* 12 weken

[ afbeelding ]

*And pose!* 13 weken

[ afbeelding ]
Ow wat een geweldig mooi en schattig hondje Wat voor hondje is het?
01-08-2008
pi_61189707
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ow wat een geweldig mooi en schattig hondje Wat voor hondje is het?

Hihi

Nou, hou je vast, er zit geen malteser in, geen west highland terrier..
Een (beige) dwergkees, franse bulldog/jack russel.

Met het karakter van een lieve kalme (eigenwijze) franse bull.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')