quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef Meaghan het volgende:
Wat een lieverds allemaalVooral de combi hond/kat foto's zijn geweldig!
Het was vandaag weer "lappendag"![]()
Indy in de aanval..
Indy met 8 weken..
.. en Indy nu![]()
En Luna, m'n maffe mops![]()
Een Engelse (dat deel wist ik niet) Bulldog is toch ook een terrier? Of ben ik nu echt dozig bezig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:52 schreef Meaghan het volgende:
Stali, het zijn geen terriers, maar Engelse bulldoggenIk heb 'vroeger' American Staffordshire Terriers gehad, maar buiten de korte vacht en de vachtkleur zie ik nou niet echt gelijkenis
Een Engelse Bulldog behoort tot de dogachtigen en heeft verder niks met de terriergroep te maken. Maar de American Staff. Terrier is bv. wel weer ontstaan uit een kruising met de oude Bulldog, maar die bulldoggen zagen er heel anders uit dan de bullen van nu. En Ik heb zelf ook ooit een Jackie gehad en die vond ik ook zo stoer qua bouw en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn volgende hond een American Staffordshire Terrier werdquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Een Engelse (dat deel wist ik niet) Bulldog is toch ook een terrier? Of ben ik nu echt dozig bezig..
Ik vind het trouwens heel leuke honden en ze zijn wat patseriger qua spierbundels maar ik meen de bouw zelfs te herkennen in Ollie, onze dwerg jack notabene. Gewoon de manier van staan, de poten en de rug alleen wat fijner gebouwd.
Maar ik heb er absoluut geen verstand van he? Is er overigens nog een relatie tussen de mopshond en de bulldog?
Maar deze was veel eerder open EN geopend door de sluiter van het vorige topicquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:24 schreef draculettetje het volgende:
die ander bevat wel meer foto's
da's waar!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar deze was veel eerder open EN geopend door de sluiter van het vorige topic
Bink baadt pootje:
[ afbeelding ]
en zwemt een stukje!
[ afbeelding ]
Ze kunnen zelfs kwartetten met elkaarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:44 schreef Carmella het volgende:
Potverdikkie, ik loop gewoon achter met dit deel![]()
Draculettetje; wat heeft Ronja een leuk vriendje om mee te spelenEn ze ziet er nog zo knuffelig uit
Meaghan; wat een geweldige bulldogs heb je! En superleuk trio met de mops erbij, lief!
De eerste foto, met de tandjesDat vind ik altijd zo leuk bij bulldogs. Hoe oud zijn je 3 doggies?
Greys; wat een kleine Bink(je) zo in het water! Kan hij goed zwemmen?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:38 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Ze kunnen zelfs kwartetten met elkaar![]()
Jaaaaa!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:57 schreef Pure-Poison het volgende:
Dan hier Joost en Gijs nog maar een keer
[ afbeelding
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:35 schreef Greys het volgende:
Twaalf jaar, maar ik zie er geen DAG ouder uit dan 11![]()
Ja, maar wel puur hobbymatig hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Carmella het volgende:
[..]! Wat leuk!
Heb je zelf een kennel?
Ahhh, en ik schiet gezien mijn honden-gemoedstoestand van dit moment dan weer een beetje vol van je medeleven... Lief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:51 schreef Carmella het volgende:
[..]
Oh, ik word er al zowat emo van bij het zien van de foto'sIk ben zo'n emotioneel geval met dieren
![]()
Ik hoop dat Kaya snel verbetering merkt.Ik weet als mens wat het is om reuma en veel pijn te hebben, lijkt me zo naar voor een dier, waar aan je niks uit kunt leggen. Wat een bikkel zo in het water
Hoe vaak gaan jullie aqua-therapie doen?
Oh wat jammer! Ik hoop dat er iets anders komt dat haar wat kan helpen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef P_B het volgende:
Zelfs van "gewone" fysio kreeg ze een terugslag. Ernstig teleurstellend dus! Even afwachten wat de fysio en complementaire dierenarts in overleg gaan beslissen.
Wat een geweldige foto's heb je gemaakt, zoveel verschillende uitdrukkingen, erg leuk om te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef P_B het volgende:
Hier wat foto's in een wat natuurlijkere omgeving.
Grote diepe zucht.. Ik weet nu wel dat je bullen en mopsen niks vindt. Ik begrijp eigenlijk niet waarom je altijd zo moet afgeven op de bullen en waarom je denkt dat ik daar een boodschap aan moet hebben. En dat van iemand die zelf honden heeft waarvan het ene ras geen haar heeft en het andere zo'n kleine schedel heeft waardoor de hersens en de ogen er niet eens fatsoenlijk inpassen. Dat vind ík dan weer sneu. Doorgefokte Goldens met zware HD en gestoorde karakters vind ik ook sneu en zo zijn er tig meer rassen waar wat op aan te merken is. Mijn honden zijn kerngezond en lijden nergens onder en zijn absoluut niet sneu of zielig. Ik heb ze dan ook bij een goede fokker vandaan en heb er flink wat geld voor moeten neertellen. Ieder z'n mening en je mag vinden van bullen, mopsen etc. wat je wil, maar ga niet verkondigen dat je mijn honden sneu vindt terwijl je ze nog nooit hebt meegemaakt van dichtbij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef oh-oh het volgende:
BinkieGijs
Joost
![]()
Zucht, mopsen en bullen zo sneu, als je een kennel hebt, selecteer je dan ook op honden die wel natuurlijk kunnen bevruchten en bevallen? Ik vind echt dat de mens die rassen volledig verpest heeft, sorry![]()
De chihuahua gaat ook al die kant op tegenwoordig, pootjes steeds korter, liefst geen neus meer er op, nog ff en die kunnen ook alleen nog maar waggelen.
Over chihuahua's gesproken, mijn mannen, lekker hoog op de poten en fijn boven de twee kilo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk ook mn Chico en de Billemans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en een filmpje van Chico, 's morgens op kantoor, ff lekker uit zn plaat gaan zodat zelfs Billy er bang van wordt. Chico vergeet dat ie bijna 11 is![]()
[ link | afbeelding ]
Leuk Spaniel-duoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef JuudjeBroek het volgende:
Ik wil ook even m'n 2 lieve cavjes showen:
[ link | afbeelding ]
Die honden van jou zijn en blijven geweldig! Dat filmpjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef oh-oh het volgende:
BinkieGijs
Joost
![]()
Zucht, mopsen en bullen zo sneu, als je een kennel hebt, selecteer je dan ook op honden die wel natuurlijk kunnen bevruchten en bevallen? Ik vind echt dat de mens die rassen volledig verpest heeft, sorry![]()
De chihuahua gaat ook al die kant op tegenwoordig, pootjes steeds korter, liefst geen neus meer er op, nog ff en die kunnen ook alleen nog maar waggelen.
Over chihuahua's gesproken, mijn mannen, lekker hoog op de poten en fijn boven de twee kilo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk ook mn Chico en de Billemans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en een filmpje van Chico, 's morgens op kantoor, ff lekker uit zn plaat gaan zodat zelfs Billy er bang van wordt. Chico vergeet dat ie bijna 11 is![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier even iets minder nieuws...
We ontdekten net bij Falco (te zien in m'n fobo) een behoorlijke bult in zn nek. En nog best groot, een hele handvol. Hij zat de laatste dagen al niet zo lekker in z'n vel, maar als je m ziet, zie je er niks van, van die bult. We zochten dus ook niet echt iets achter zn 'niet lekker in zn vel zitten'. Maar tijdens het kammen dus ineens ontdekt, en natuurlijk flink geschrokken. Ik weet niet dat het is, ik ben natuurlijk geen dierenarts. Maar ik vind het wel een beetje eng, want die bult zit best dicht bij de luchtpijn, en Falco lijkt het ook een beetje benauwd te hebben, al kan dat ook liggen aan de warmte en het spelen.
In ieder geval mochten we meteen komen bij de DA, dus de vader van mn vriend (Fal is van hun, en niet van mijzelf) is er nu dus heen. Ik hoop maar dat t meevalt!!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:02 schreef Pure-Poison het volgende:
Dat is idd schrikken Guppyfriend,weet je al wat meer?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, Fal is weer terug!
De bult in z'n hals was veroorzaakt door een ontstoken tekenbeet... We hebben die teek een tijdje terug goed verwijderd, maar blijkbaar is er toch iets in het wondje gekomen wat is gaan ontsteken. Erg vervelend voor Falco natuurlijk en suffig dat wij het niet eerder zagen. Maar met die haren en zo he.
De DA heeft het iig schoongemaakt Fal heeft nu dus een erg sexy kale plekDaarnaast heeft ie een flinke pillendoos meegekregen (antibiotica of penicilline of zo) en een zalfje.
Blijkbaar was er verder niks aan de hand, dus ik hoop dat het allemaal goedkomt. Falco zelf vind in ieder geval dat ie ontzettend zielig is!
Wat een mooi beestje is Tobyquote:
Ik dacht dat er bij de pillen ook preventieve behandeling voor Lyme zit, omdat die ook speciaal voor tekenbeten zijn. Maar we houden m de komende tijd sowieso extra in de gatenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh rot zeg, van een tekenbeet. Wordt hij nou preventief behandeld voor lyme of moeten jullie dat gewoon goed in de gaten houden?
Ow wat een geweldig mooi en schattig hondjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:02 schreef Frappelsien het volgende:
Toby![]()
*Kattentunnel kapot maken* 9 weken
[ afbeelding ]
*Samen computeren* 9 weken
[ afbeelding ]
*Uit het raam kijken* 9 weken
[ afbeelding ]
*Kiekeboe* 10 weken
[ afbeelding ]
*Hangjongere* 11 weken
[ afbeelding ]
*Samen spelen op bed (Normaal niet de bedoeling dat Toby in/op bed ligt)* 12 weken
[ afbeelding ]
*And pose!* 13 weken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ow wat een geweldig mooi en schattig hondjeWat voor hondje is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |