jemig zegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:32 schreef Rkatier het volgende:
hij poste anders in het verleden ook hier
[..]
quote:29 april raporten van de wii-les
janwillem is van wii-les af gegaan
quote:Je doet het beter dan eerst, maar nog steeds slecht...
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Keltie het volgende:
TVp.. Kijk vanavond wel of ik fan ben
iedereen is fan dat weet je toch!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Keltie het volgende:
TVp.. Kijk vanavond wel of ik fan ben
Paparazzi ben je ook hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef Rkatier het volgende:
Geen idee of dit al een keer gepost is:
[ afbeelding ]
Emar's zus
Ze luisterd Iron Maiden![]()
wie is de zus, rechts of links?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef Rkatier het volgende:
Geen idee of dit al een keer gepost is:
[ afbeelding ]
Emar's zus
Ze luisterd Iron Maiden![]()
het verschil zit hem erin dat alles wat ik post gewoon te vinden is op google of hyves.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Paparazzi ben je ook he![]()
Ze mag er idd wezen en het mooiste is dat je dan ook de kans hebt om familie van Emar te worden
Als die hond doodgaat zetten ze hem op en kan die fluffy vervangenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:37 schreef Def1987 het volgende:
[..]
wie is de zus, rechts of links?
Ze zijn serieus fanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn jullie nou serieus fan of vinden jullie het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht is?
Ik zit hier om alles af te krakenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn jullie nou serieus fan of vinden jullie het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht is?
Ze vinden het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, vastquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:22 schreef Rkatier het volgende:
Er zitten ook mensen tussen die serieus fan zijn
Ik ookquote:
Wat een baas ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Sponsorstrucks vol met Snes games
Gejat van de AVGN. Ik vond het irriterender dat hij begon te zeuren over bepaalde gameplay features van Smb: The Lost Levels. Een voorbeeld zijn de groene (uit mijn hoofd gezegd) trampoline's, die je buiten het beeld laten springen. Het voegt gewoon een extra moeilijkheid toe om bepaalde afstanden te overbruggen. Het is een gameplay feature! Niet eens waard om er (zwaar overdreven) gefrustreerd over te gaan doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:05 schreef Keltie het volgende:
Flippen over het ontbreken van een labeltje op de SNES (Supermario Allstars).. En dat alles, al stotterend met een debiel accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |