quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef superXmacho het volgende:
Ik wist niet precies wat voor titel ik het moest geven.![]()
Maar ik heb nog al een rare combinatie van ogen en haar kleur,
Ben van mezelf goud blond, en heb donker bruine ogen,
De arts zij dat dit heel weinig voor komt,
Voor de op heldering heb ik wel een foto (het lijkt op de foto of ik een punt kaak heb maar dat heb ik niet , komt hier gezeik over plaats ik nog wel een foto als bewijs.)
[ afbeelding ]
En wat vinden julie van de combinatie?
''Raar Uiterlijk'' archief:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
[ Op vrijdag 15 augustus 2008 17:11 schreef Quir het volgende:
Vijver? Klinkt serieus, kun je daarvoor behandeld worden? ]
ja kan je voor behandelt worden..
we d8ten dat ik het had omdat een paar uit de vrienden groep het ook hadden en ik ookw el eens een slokje drinken van hun had en ik was heel vaak moe en suf.
Maar ik had een begin er van en was ff 2 weken ziek,
maar toen was het ook klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Daniane het volgende:
Heeeuy.
heb ik alle lol gemist gisterenavond. damn.Ja ze had maarliefst zes dagen een tepelpiercing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Daniane het volgende:
Heeeuy.
heb ik alle lol gemist gisterenavond. damn.Join the club!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The first casualty of war is innocence'
Kan je toch terug lezen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jahwol wij hebben de pret gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt ons niet zielig, maar ongelukkig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jahwol wij hebben de pret gemist.
Haar hoofd is al op Onur geshoptquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef Dutch_Nelson het volgende:
SuperXmacho Ist Macho.
Ik zou bijna Baas Onur erop shoppen
Dan zijn we ongelukkigquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat maakt ons niet zielig, maar ongelukkig.![]()
Ik weiger zielig genoemd te worden en het te accepteren.
Uhh nee...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Goedemiddag alweer.![]()
Jij was er gisteravond bij dus weet jij de hyves van superXmacho?
quote:
Alleen superXmacho kan dat goedmaken.quote:
Ik was er lekker wel bijquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:41 schreef Vamps het volgende:
[..]
Alleen superXmacho kan dat goedmaken.
Wat zijn we laag gezonken zeg.
Ja eentje had hem en misschien hebben jullie hem doorgegeven via dat berichten troepquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus dan zullen we hem vast hebben wil je zeggen.
Iddquote:
Nee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:54 schreef Tabloid het volgende:
[..]
![]()
Zal ik er ook een topic over openen met foto's? En dat we dan kunnen genieten van zes delen.
Indeed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:41 schreef Vamps het volgende:
[..]
Alleen superXmacho kan dat goedmaken.
Wat zijn we laag gezonken zeg.
Had hij ze toevallig in een .rar gezet? want dat deed iemandquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Idd.
Trouwens volgens mij had C2K haar hyves maar zij heeft hem al verwijderd maar hij had wel foto's gedownload van haar.
Maar sommige goede dingen worden nou eenmaal uitgemelkt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:46 schreef Quir het volgende:
Hallootjes! We melken het nu wel heel erg uit, maar met een beetje geluk komen we nog op het niveau van de laatste 4/5 pagina's van het voorgaande topic.
Heeeeeeeuy.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:46 schreef Quir het volgende:
Hallootjes! We melken het nu wel heel erg uit, maar met een beetje geluk komen we nog op het niveau van de laatste 4/5 pagina's van het voorgaande topic.
heey schat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgemelktquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar sommige goede dingen worden nou eenmaal uitgemelkt.
Kijk mij Red Bull drinken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige nog, voor de rest zijn het alleen nog maar gare paardenfoto's.
Striving to be more than average.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Tabloid, wat jij eigenlijk een kutnoob
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
Kijk mij Red Bull drinken.Hoi DanianeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
A little knowledge is a dangerous thing.
Ik heb toch nog status.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Tabloid, wat jij eigenlijk een kutnoob
Ik zie ook geen foto van jou in je fobo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het lijkt mij overigens zeer terecht als jij eens wat pics van jezelf post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige nog, voor de rest zijn het alleen nog maar gare paardenfoto's.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik zie ook geen foto van jou in je fobo.
Heb je Hyves?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik gokken welke je bent!
Welke? Ik sta er maar in mn eentje opquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je Hyves?
Dan kan ik gokken welke je bent!
Akkoord.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
Welke? Ik sta er maar in mn eentje op
ik stuur wel pm
Joah, met jou ook lees ik hierboven.quote:
Waarvan herken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Joah, met jou ook lees ik hierboven.
PM mij trouwens ook eens die pic, kan ik zien of ik je herken.
Dat dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Joah, met jou ook lees ik hierboven.
PM mij trouwens ook eens die pic, kan ik zien of ik je herken.
Ik woon ook in Oss, jeweetselluf.quote:
Gezelligquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:30 schreef Chriz2k het volgende:
Ik chill regelmatig met Quir in z'n osso in Oss.
Yep... was ik wel van planquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:04 schreef Tabloid het volgende:
Daniane jij ging vandaag toch ook weer naar de kermis?
Heb in de eerste paar topics van die 'chick' ook gepost...quote:
Ik wou net weggaan maar omdat je terug bent blijf is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef superXmacho het volgende:
Laat jullie 1 dag alleen en meteen posten jullie 4 pagina's vol.
En ik was op school me aan het dood vervelen,
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:19 schreef Scorpie het volgende:
Hoera, ze is er weer. We willen je hyves!
Dat is balen. Ik heb nog een week vakantie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef superXmacho het volgende:
Ga dan spijbelen en blijf bij ons.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef superXmacho het volgende:
ik werd vrijdag gebelt door de directeur, omdat ik de laaste maand geschorst was, moest ik vandaag om half 9 op school kommen , en mocht ik niet mee op kamp(wat ik alleen maar beter vind)quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is balen. Ik heb nog een week vakantie.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga dan spijbelen en blijf bij ons..
Aan te watte?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik werd vrijdag gebelt door de directeur, omdat ik de laaste maand geschorst was, moest ik vandaag om half 9 op school kommen , en mocht ik niet mee op kamp(wat ik alleen maar beter vind)
moest helpen, hb eigelijk alleen maar in de kantine gezeten, al die brugjes zaten me aan te strunen
De laatste maand geschorst? Je weet dat het de laatste maand vakantie was?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik werd vrijdag gebelt door de directeur, omdat ik de laaste maand geschorst was, moest ik vandaag om half 9 op school kommen , en mocht ik niet mee op kamp(wat ik alleen maar beter vind)
moest helpen, hb eigelijk alleen maar in de kantine gezeten, al die brugjes zaten me aan te strunen
Ik ga Kl doen , in de eeste deed ik 2-talig havo, toen ging ik gt doen , en toen kl , en heb een pest hekel aan duits en pas als je Kl doet heb je geen duits meerquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, laat me raden...
Je doet VMBO-K?
Waarom was je geschorst?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waarom was je zo stout geweest dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Laaste maand voor de vakantie..quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef santax het volgende:
[..]
De laatste maand geschorst? Je weet dat het de laatste maand vakantie was?
KL?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ga Kl doen , in de eeste deed ik 2-talig havo, toen ging ik gt doen , en toen kl , en heb een pest hekel aan duits en pas als je Kl doet heb je geen duits meer
DaT Is zO SuPeR LeIp1!111! hIhI LoL VmBo iS 3gT $uP3R G4Vv jOh 3Gt 4LtIjD $uPeR VeL Vr1ienD1nN¤N 3NzO EgT SuPeR GaF Je wEt tOgquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ga Kl doen , in de eeste deed ik 2-talig havo, toen ging ik gt doen , en toen kl , en heb een pest hekel aan duits en pas als je Kl doet heb je geen duits meer
Vries? Dan woon jij vast in Vriesland.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Laaste maand voor de vakantie..
en aanstrunen , is aankijken heel erg aan kijken , aan staren ,
Is niet echt vries maar zeggen we hier wel veel.
Hier vriest het niet hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Laaste maand voor de vakantie..
en aanstrunen , is aankijken heel erg aan kijken , aan staren ,
Is niet echt vries maar zeggen we hier wel veel.
Oh. ik begon met vmbo-t/havo toen was ik lui en deed ik niks toen moest ik naar vmbo-t (die leraren hadden 't idee dat ik keihard leerde maar gewoon geen havo konquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Vries schrijf je wel zo en de provincie heet Friesland.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vries? Dan woon jij vast in Vriesland.
Kaderquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
KL?.
Ik begrijp er niks meer van.. Ik voel me dom.
Ja zo zielig voor mij he.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef santax het volgende:
Onvoorstelbaar dat die leerkrachten dachten dat je het gewoon niet kon![]()
Ja ik doe Havo (examenjaarquote:
asl je gwn zegt. ik doe dat niet ik ga Kader doen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef santax het volgende:
Onvoorstelbaar dat die leerkrachten dachten dat je het gewoon niet kon![]()
Haal je schoolgeld terug wat je heb daar echt niks geleerd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Vries schrijf je wel zo en de provincie heet Friesland.
Nee wacht ,, schrijgt je het als taal nouw wel met een F of een V
Een F..quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Vries schrijf je wel zo en de provincie heet Friesland.
Nee wacht ,, schrijgt je het als taal nouw wel met een F of een V
Al sla je me dood.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik doe Havo (examenjaar)... Ik kom niet lager.
en waar staat die l voor?
Kader-Leerweg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik doe Havo (examenjaar)... Ik kom niet lager.
en waar staat die l voor?
ja!quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja zo zielig voor mij he.
Als ik dit jaar goede cijfers haal kan ik doorstromen naar Havo
Ashley Olsen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef santax het volgende:
[..]
ja!
Heej maar wie is die chick in je usericon eigenlijk
Gemengt-theroreties (weet nie hoe je het precies schrijft)quote:
Meerdere woordjes weet je niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Gemengt-theroreties (weet nie hoe je het precies schrijft)
In iedergeval niet zoquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Gemengt-theroreties (weet nie hoe je het precies schrijft)
Waarom moet VMBO dan ook in van die vage dingen gedeeld wordenquote:
Ind e oude spelling was het vrieslandquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef Tabloid het volgende:
Wie snapt de logica van Friesland en Vries?
Ja iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Waarom moet VMBO dan ook in van die vage dingen gedeeld worden
Geschreven was zowel in de oude als nieuwe spelling met een v.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ind e oude spelling was het vriesland
van daar dat de mensen die de vries heten het met een v geschrefen is.
En in de nieuwe speling is dat verrandert
Die Friezen nemen het niet zo nauw met de F en de V's he?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je moet wel met de tijd meegaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja maar ik praat toch ook geen Prabants tegen mijn ouders?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zij wel tegen jou?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja maar ik praat toch ook geen Prabants tegen mijn ouders?
niet egt neequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:39 schreef santax het volgende:
[..]
Die Friezen nemen het niet zo nauw met de F en de V's he?
Ja maar ze had wel 'n foto van derzelf met zarGon & nog n naam erop gemaakt en gepost.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Heeft niemand door dat het kloongedrag er nu wel heel dik bovenop ligt met al die spelfouten?
in de 2de moet je ook weer zoon test doen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Quir het volgende:
Huahaha, over school. Of eerst test af laten nemen waarop je overal "zeer hoog" scoort om vervolgens te zeggen van je kan het, maar met een ondertoon van "je gaat het mooi niet doen".
Je bent de enige.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:45 schreef Scorpie het volgende:
Heeft niemand door dat het kloongedrag er nu wel heel dik bovenop ligt met al die spelfouten?
Welk probleempje? Je zat op de stapel en toen begon je te bloeden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
in de 2de moet je ook weer zoon test doen.
En die heb ik echt zitten verknoeien.
Maar ze hadden me wel meteen door.
En toen kwam er nog een probleempje bij op de stapel problem,...
De tweede...quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Spelling/grammaticatest wel met vlag en wimpel geslaagd, neem ik aan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:48 schreef Vamps het volgende:
[..]
Spelling/grammaticatest wel met vlag en wimpel geslaagd, neem ik aan?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Failquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:48 schreef Vamps het volgende:
[..]
Spelling/grammaticatest wel met vlag en wimpel geslaagd, neem ik aan?
nee zal ik mijn stapeltje ff uitleggen;quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Welk probleempje? Je zat op de stapel en toen begon je te bloeden.
Be carefull what you wish forquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef -SG- het volgende:
Oh noeees! ze heeft al meer dan 10 minuten niet gereageerd.
Volgens mijn heb jij ook stiekem gespijbeld tijdens Nederlands.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee zal ik mijn stapeltje ff uitleggen;
Hoe het begon..![]()
Toen ik in de eerste zat, hadden we woensdag van 10 over 12 tot 20 over 2 tekenen.
En daarna waren we uit,
Dus in week nummer 4 dachten ik en een vriendin : als we hem nouw gwn smeren...
Dus wij gingen gwn weg (beter bekent als spijbelen)
En volgende dag werden we niet gepakt.
Dus iedere week maar met tekenen spijbelen.
Op een gegeven moment ook met techniek.
Toen ook maar met werkuur.
Op een gegeven moment spijbelde we echt veel.
Maar goed ging dus naar de 2de klas.
Weer spijbelen..
paar x goed ruzie gehad met een jonge .
Laaste x is er echt gevochten.
En omdat hij bloede kreeg ik overal de schuld van.
En kreeg ik ook te horen van de onderbouw-cordinator: ja , je weet het wel met die kickboxer's ,kunnen nooit hun handtjes thuis houden,
Ze kommen overal achter.
En toen kreeg die jonge dus te horen dat ik aan kickboxen deed.
Ik zei dus zo tegen de onderbouw-cordinator. Dat ik en die jonge al vaker rusie hadden gehad.
En hij viel mij aan.
Ik heb uit verdedeging terug geslagen.
En ze zeiden zo : Haha denk je echt dat hij je aan zal vallen als hij weet dat hij geen schein van kans heeft??
Dus toen werdt ik heel erg in de gaten gehouden.
En hebben ze me moeder gebelt , dat ik een test moet doen of ik ook een ziekte heb waardoor ik agresief kan worden uit het niets.
Heb ik gedaan en was helemaal niets aan de hand.
En toen gingen ze me schorsen. en het werd extra lang van wege het spijbelen.
Maar als je alle uren optelt is dat wel ff wat meer dan de uren die ik geschorst ben geweest.
Maar moet wel alles inhalen![]()
En moet ook teken lessen inhalen!
En de basisschool.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:01 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Volgens mijn heb jij ook stiekem gespijbeld tijdens Nederlands.
ja dat zit bij het werk uur in he..quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:01 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Volgens mijn heb jij ook stiekem gespijbeld tijdens Nederlands.
Op welke school zit je trouwens?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:04 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja dat zit bij het werk uur in he..
en heb zoiezo niet vele gemaakt,.. als ze daar achter kommen..
mag ik de 2de over doen..
Tekende alles in me map zelf af, kon de handtekening van de vak docenten!
is die informatie nuttig?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nog niet.
Maar welke school, naam.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee zal ik mijn stapeltje ff uitleggen;
<knip>
En moet ook teken lessen inhalen!
Waag het niet om het niveau te verhogen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:08 schreef Daniane het volgende:
Mijn god.
dit topic is echt weer terug op niveau!
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Waag het niet om het niveau te verhogen!
Advercaat zei ze in deel 3 ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
hey superXmacho wat wil je later worden dan jij bent vet cool en slim dus je kan vast wel iets superslims worden groetjes kusje dushi!
Ja en ik ben sinterklaas.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:10 schreef Sar2007 het volgende:
Nou nou, jongens, ik heb net alles even doorgelezen, maar SuperXmacho komt over als een hele spontane, knappe en vooral intelligente meid, pest haar niet zo!
Ik de paashaas.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:10 schreef Sar2007 het volgende:
Nou nou, jongens, ik heb net alles even doorgelezen, maar SuperXmacho komt over als een hele spontane, knappe en vooral intelligente meid, pest haar niet zo!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
hey superXmacho wat wil je later worden dan jij bent vet cool en slim dus je kan vast wel iets superslims worden groetjes kusje dushi!
Slijmerd..quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Dat is toch zo'n gerechtquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Slijmerd..
En weet wel wat dushi is..
Wat is dushi dan? Ik geef je 10 minuten voor je slimheid...quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Slijmerd..
Rauwe vis enzo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Slijmerd..
Dushi is schatje in het,,quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:16 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat is dushi dan? Ik geef je 10 minuten voor je slimheid...
Ruim voldoende voor je.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dushi is schatje in het,,
weet niet precies maar geloof marokaan ofzo iets die richting wel uit.
Geloof je in Marokaan? Of een andere richting?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Straattaal.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:20 schreef Tabloid het volgende:
Moet ik nu net naar het postkantoor toe.![]()
Lees straks alles wel weer terug.![]()
superXmacho wel blijven he, want ik kan niet zonder je.
Huuuuuuuuuuuuh?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha
heb dus mooi sabotage middel. gwn zeggen anders ga ik weg..
moet ik miss het klote bedrijf van me pa over nemenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:21 schreef Vamps het volgende:
SuperXmacho, wat ga je doen als bijvoorbeeld advocaat worden niet lijkt?
Wat voor bedrijf heeft je vader?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
moet ik miss het klote bedrijf van me pa over nemen![]()
Laat ik mensen voor me werken.
Ga ik iets met paarden doen.
Ze maken machienes voor anderen,quote:
Je weet, dat als je dat overneemt, er ook veel bij komt kijken...quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ze maken machienes voor anderen,
Me vander is computer ingenieur & computer progameur.
Dus hij ontwerpt machienes.
En progameerd ze wat ze moetne doen hoe snel ze moeten lopen en dat soort spul.
Ze worden allemaal verkocht, en dan onderhoudt hij ze nog.
Dus eigelijk maakt hij ze alleen.
Als ik zelf op het bedrijf moet werken wordt nix!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:31 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je weet, dat als je dat overneemt, er ook veel bij komt kijken...
Wie weet nog wel meer dan bij een advocaat...
Maar wat nou als dat bedrijf overnemen ook niets wordt?
Laat me raden, jij bent zijn eerste kind? De beta-versie zeg maar?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ze maken machienes voor anderen,
Me vander is computer ingenieur & computer progameur.
Dus hij ontwerpt machienes.
En progameerd ze wat ze moetne doen hoe snel ze moeten lopen en dat soort spul.
Ze worden allemaal verkocht, en dan onderhoudt hij ze nog.
Dus eigelijk maakt hij ze alleen.
Of de genetische troep van het werkelijke eerste kindje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:34 schreef santax het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zijn eerste kind? De beta-versie zeg maar?
zijn eerste en laaste.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:34 schreef santax het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zijn eerste kind? De beta-versie zeg maar?
Met een beetje geluk zijn zij ook goed in luisteren en opvolgen dan..quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als ik zelf op het bedrijf moet werken wordt nix!!
maar ze comanderen wel,, daar ben ik goed in!
Dan ga ik in de paarden houderij werken..
Als ik werk dan doe ik dat ook
En je vader en moeder hebben ook alletwee een eigen vader? Of dat niet?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:36 schreef superXmacho het volgende:
[..]
zijn eerste en laaste.
Heb wel een broer maar die heeft zijn eigen vader , dus eigelijk me half broer.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:38 schreef santax het volgende:
[..]
En je vader en moeder hebben ook alletwee een eigen vader? Of dat niet?
haha wrm dat..quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:37 schreef Vamps het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zijn zij ook goed in luisteren en opvolgen dan..
Anders is het een beetje een probleem.
Wel eens aan een carriere als belspel-mevrouwtje gedacht?
Als je goed bent wordt je heel rijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:39 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha wrm dat..
wow eerste prof-kickboxster worden..
tot me pa me vertelde dat doe je hoogsten tot je 35ste , en dan heb je der nix meer aan..
En dan ben je ook goed inelkaar gerost.
Je moet een hele goeie verzekering hebben want je wordt dan wel vaste klant op de eerste hulp..
ja maar 35 dan ben je te oud..quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je goed bent wordt je heel rijk.
Dan kan je altijd nog belspelletjes gaan presenteren..quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:39 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha wrm dat..
wow eerste prof-kickboxster worden..
tot me pa me vertelde dat doe je hoogsten tot je 35ste , en dan heb je der nix meer aan..
En dan ben je ook goed inelkaar gerost.
Je moet een hele goeie verzekering hebben want je wordt dan wel vaste klant op de eerste hulp..
wrm zou ik dat kunnen??quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:44 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog belspelletjes gaan presenteren..
Word je meteen beroemd ook.
Dat duurt nog 24 jaar ofzo? En dan ben je zo rijk dat je de hele dag kan paardrijden en mensen commanderen en zulksquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja maar 35 dan ben je te oud..
zo veel geld verdien je dara mee niet hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat duurt nog 24 jaar ofzo? En dan ben je zo rijk dat je de hele dag kan paardrijden en mensen commanderen en zulks
zo veel geld verdien je dara mee niet hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat duurt nog 24 jaar ofzo? En dan ben je zo rijk dat je de hele dag kan paardrijden en mensen commanderen en zulks
Oh.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja maar 35 dan ben je te oud..
Nee oke, dat knappe heb je niet echt mee.. Maar achterlijk...quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wrm zou ik dat kunnen??
ga maar een kijken naar die meisje..
zijn allemaal zo knap als dat ze dom zijn.,.
Die zijn echt achterlijk.
maar hebben het van hun uiterlijk.
Worden ze achter in de 30 dan kan je dat ook niet meer doen.
Ik vind alleen dat je er een geschikt koppie voor hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wrm zou ik dat kunnen??
ga maar een kijken naar die meisje..
zijn allemaal zo knap als dat ze dom zijn.,.
Die zijn echt achterlijk.
maar hebben het van hun uiterlijk.
Worden ze achter in de 30 dan kan je dat ook niet meer doen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:51 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat je er een geschikt koppie voor hebt.
Die was gemeen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee oke, dat knappe heb je niet echt mee.. Maar achterlijk...
Ja...
Was hij diegene met die buik?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:52 schreef superXmacho het volgende:
Ps. in welke topic nummer stond ook al weer die foto van no-limit?
Toch iets van 4 ofzo?
HEEEEEEEEEEUY!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ze is echt kk lekker, wil je daten dan
No-Limit. Dat paard van haar. Zal vast wel een buik hebbenquote:
Als ik goed kijk zit je op het paard hoor, en lig je er niet op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:01 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
Naam : No-Limits
Geboorte datum : weet ik niet precies hij was 7
Eigenschap : hij had nooit een limit ,hij heeft zijn naam waar gemaakt geen enkele hindernis was te hoog.
Overleden :15-04-06
Reed L1+2 met hem
we hebben hem in laten slapen na dat hij 3 jaar ziek is geweest.
Hij had een spierziekte.
De foto is genomen op onze laaste wedstrijd
Dit is 1 van de weinige foto's waar ik op lag
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee oke, dat knappe heb je niet echt mee.. Maar achterlijk...
Ja...
Lag van lachen..quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:03 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Als ik goed kijk zit je op het paard hoor, en lig je er niet op.
Dus omdat het beestje het niet meer goed deed heb je hem laten vermoorden?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:01 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
Naam : No-Limits
Geboorte datum : weet ik niet precies hij was 7
Eigenschap : hij had nooit een limit ,hij heeft zijn naam waar gemaakt geen enkele hindernis was te hoog.
Overleden :15-04-06
Reed L1+2 met hem
we hebben hem in laten slapen na dat hij 3 jaar ziek is geweest.
Hij had een spierziekte.
De foto is genomen op onze laaste wedstrijd
Dit is 1 van de weinige foto's waar ik op lag
Oh, lach dus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:06 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Lag van lachen..
waar ik vriendelijk op kijk beter gezegt
Ok, nu snap ik het.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:06 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Lag van lachen..
we konden niet anders.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:07 schreef santax het volgende:
[..]
Dus omdat het beestje het niet meer goed deed heb je hem laten vermoorden?![]()
Sorry hoor, daarvan zak je toch in mijn achting.
]quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
we konden niet anders.
Want op een gegeven moment was hij mank. toen hebben we hem nog gewopn gehouden maar op een dag kon hij niet meer opstaan.
Als je hem laat leven is dat dieren mishandeling.
En zouw hij dood gaan van de honger / de dorst
Hah.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
paar x goed ruzie gehad met een jonge .
Laaste x is er echt gevochten.
En omdat hij bloede kreeg ik overal de schuld van.
En kreeg ik ook te horen van de onderbouw-cordinator: ja , je weet het wel met die kickboxer's ,kunnen nooit hun handtjes thuis houden,
Ze kommen overal achter.
En toen kreeg die jonge dus te horen dat ik aan kickboxen deed.
Ik zei dus zo tegen de onderbouw-cordinator. Dat ik en die jonge al vaker rusie hadden gehad.
En hij viel mij aan.
Ik heb uit verdedeging terug geslagen.
En ze zeiden zo : Haha denk je echt dat hij je aan zal vallen als hij weet dat hij geen schein van kans heeft??
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:13 schreef santax het volgende:
[..]
]
Ik ben blij dat ik je opa niet ben
doe datquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:26 schreef superXmacho het volgende:
ik ga ff wat anders doen.. gebeurt hiero nie echt veel meer.
Etenstijd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:26 schreef superXmacho het volgende:
Kom je wel terug danquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:26 schreef superXmacho het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:52 schreef Vamps het volgende:
SuperXmacho is een werkelijk bizar kind te noemen.
Wat dom van ons zegquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:06 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Lag van lachen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |