Waag het niet om het niveau te verhogen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:08 schreef Daniane het volgende:
Mijn god.
dit topic is echt weer terug op niveau!
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Waag het niet om het niveau te verhogen!
Advercaat zei ze in deel 3 ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
hey superXmacho wat wil je later worden dan jij bent vet cool en slim dus je kan vast wel iets superslims worden groetjes kusje dushi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Ja en ik ben sinterklaas.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:10 schreef Sar2007 het volgende:
Nou nou, jongens, ik heb net alles even doorgelezen, maar SuperXmacho komt over als een hele spontane, knappe en vooral intelligente meid, pest haar niet zo!
Ik de paashaas.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:10 schreef Sar2007 het volgende:
Nou nou, jongens, ik heb net alles even doorgelezen, maar SuperXmacho komt over als een hele spontane, knappe en vooral intelligente meid, pest haar niet zo!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
hey superXmacho wat wil je later worden dan jij bent vet cool en slim dus je kan vast wel iets superslims worden groetjes kusje dushi!
Slijmerd..quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Dat is toch zo'n gerechtquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Slijmerd..
En weet wel wat dushi is..
Wat is dushi dan? Ik geef je 10 minuten voor je slimheid...quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Slijmerd..
Rauwe vis enzo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Slijmerd..
Dushi is schatje in het,,quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:16 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat is dushi dan? Ik geef je 10 minuten voor je slimheid...
Ruim voldoende voor je.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dushi is schatje in het,,
weet niet precies maar geloof marokaan ofzo iets die richting wel uit.
Geloof je in Marokaan? Of een andere richting?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dushi is schatje in het,,
weet niet precies maar geloof marokaan ofzo iets die richting wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |