Dat is balen. Ik heb nog een week vakantie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef superXmacho het volgende:
Laat jullie 1 dag alleen en meteen posten jullie 4 pagina's vol.
En ik was op school me aan het dood vervelen,
Ga dan spijbelen en blijf bij ons.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef superXmacho het volgende:
Laat jullie 1 dag alleen en meteen posten jullie 4 pagina's vol.
En ik was op school me aan het dood vervelen,
ik werd vrijdag gebelt door de directeur, omdat ik de laaste maand geschorst was, moest ik vandaag om half 9 op school kommen , en mocht ik niet mee op kamp(wat ik alleen maar beter vind)quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is balen. Ik heb nog een week vakantie.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga dan spijbelen en blijf bij ons..
Aan te watte?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik werd vrijdag gebelt door de directeur, omdat ik de laaste maand geschorst was, moest ik vandaag om half 9 op school kommen , en mocht ik niet mee op kamp(wat ik alleen maar beter vind)
moest helpen, hb eigelijk alleen maar in de kantine gezeten, al die brugjes zaten me aan te strunen
De laatste maand geschorst? Je weet dat het de laatste maand vakantie was?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik werd vrijdag gebelt door de directeur, omdat ik de laaste maand geschorst was, moest ik vandaag om half 9 op school kommen , en mocht ik niet mee op kamp(wat ik alleen maar beter vind)
moest helpen, hb eigelijk alleen maar in de kantine gezeten, al die brugjes zaten me aan te strunen
Ik ga Kl doen , in de eeste deed ik 2-talig havo, toen ging ik gt doen , en toen kl , en heb een pest hekel aan duits en pas als je Kl doet heb je geen duits meerquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, laat me raden...
Je doet VMBO-K?
Waarom was je geschorst?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waarom was je zo stout geweest dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Laaste maand voor de vakantie..quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef santax het volgende:
[..]
De laatste maand geschorst? Je weet dat het de laatste maand vakantie was?
KL?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ga Kl doen , in de eeste deed ik 2-talig havo, toen ging ik gt doen , en toen kl , en heb een pest hekel aan duits en pas als je Kl doet heb je geen duits meer
DaT Is zO SuPeR LeIp1!111! hIhI LoL VmBo iS 3gT $uP3R G4Vv jOh 3Gt 4LtIjD $uPeR VeL Vr1ienD1nN¤N 3NzO EgT SuPeR GaF Je wEt tOgquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ga Kl doen , in de eeste deed ik 2-talig havo, toen ging ik gt doen , en toen kl , en heb een pest hekel aan duits en pas als je Kl doet heb je geen duits meer
Vries? Dan woon jij vast in Vriesland.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Laaste maand voor de vakantie..
en aanstrunen , is aankijken heel erg aan kijken , aan staren ,
Is niet echt vries maar zeggen we hier wel veel.
Hier vriest het niet hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Laaste maand voor de vakantie..
en aanstrunen , is aankijken heel erg aan kijken , aan staren ,
Is niet echt vries maar zeggen we hier wel veel.
Oh. ik begon met vmbo-t/havo toen was ik lui en deed ik niks toen moest ik naar vmbo-t (die leraren hadden 't idee dat ik keihard leerde maar gewoon geen havo konquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Vries schrijf je wel zo en de provincie heet Friesland.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vries? Dan woon jij vast in Vriesland.
Kaderquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
KL?.
Ik begrijp er niks meer van.. Ik voel me dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |