abonnement Unibet Coolblue
pi_60879178
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!





Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:



Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Nigel Mcguinnis

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:





Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #36 Thank you Flair! Woooo!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #37 Mike Adamle de beste!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #38 Regal - Lights Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #39 Draft time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #40 Punk wins! Punk wins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #41 Is he alive or dead!?

De OP kan je hier vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-08-2008 20:15:54 ]
pi_60879215
TVP alvast dan maar
pi_60879243
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jeff vs MVP - Lastig.. kan alle kanten op. Of ze gaan met MVP om MVP gelijk te geven. Of met Jeff voor de good feeling. Maar ik ga maar met Jeff wegens de familie aanpak

Punk vs JBL - Ik ga voor Punk, via DQ. (Orton)

Kofi/Mickie vs Santino/Beth - Hoop Santino/Beth maar zal wel Kofi/Mickie worden.

Cena vs Batista - Ook een lastige weer. JR gaat met Batista. En om 1 of andere reden kan ik dat wel zien. Maar Cena blijft Cena. Zou me niks verbazen als dit ook een DQ word eigenlijk en dat ze hem zo nog bewaren voor Wrestlemania. Misschien hier Orton en dat Punk clean wint.

Matt vs Henry - Ook lastig. Henry is nog niet lang champ dus zou best zonde zijn om zo snel de titel te verliezen. En hij doet het best goed vind ik Maar ik zie Matt hem wel winnen.

Triple H vs Khali - Triple H

Undertaker vs Edge - Tja, normaal zou ik Taker zeggen, en die kans is nu ook erg groot omdat hij nu terug komt. Maar Edge is de laatste tijd zo goed bezig.. lastig. Ik ga met Edge

Hm, weinig voorspelbaars op de lijst zo zeg. Heerlijk
Idd moeilijk voorspelbaar, ik hoop het volgende

Jeff vs MVP - MVP
Punk vs JBL - JBL
Kofi/Mickie vs Santino/Beth - Santino/Beth.
Cena vs Batista - Cena
Matt vs Henry - Henry
Triple H vs Khali - Triple H
Undertaker vs Edge - Edge
pi_60879258
Wat was jouw oude avatar Pieter-utd? Dan kan ik hem vervangen in de OP
pi_60879294
Ja, heb al tijdje nieuwe, maar het was de Edge met zonnebril
pi_60879346
Bedankt!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:04:51 #7
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60879603
Jeff vs MVP - MVP
Punk vs JBL - Punk (helaas)
Kofi/Mickie vs Santino/Beth - Kofi/James
Cena vs Batista - Batista
Matt vs Henry - Henry
Triple H vs Khali - Triple H
Undertaker vs Edge - UT
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60881225
kwillook in de op
Narf!
pi_60882291
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:55 schreef Sickert het volgende:
kwillook in de op
van mij mag je
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_60885327
Heeft ie eindelijk zijn sporen verdiend?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:59:42 #11
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60885517
Krijg nou de vinketering, ik sta niet meer in de OP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_60885546
Kennelijk moet er iemand anders hier zn sporen terug verdienen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:07:43 #13
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60885657
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:02 schreef roepdeman het volgende:
Kennelijk moet er iemand anders hier zn sporen terug verdienen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_60885893
Tvp
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_60885982
Die Cherry kan je wel uit de OP verwijderen .

Denk wel dat Taker/Edge wreed gaat worden.
pi_60886211
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:24 schreef John_Locke het volgende:
Die Cherry kan je wel uit de OP verwijderen .

Denk wel dat Taker/Edge wreed gaat worden.
Ze heeft minder kleren aan dan Lillian dus ze gaat voor

Dat ze ontslagen is boeit me niet.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:01:53 #17
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60886795
sick minded freaks hiero, denken ook alleen maar aan naakte geile wijven
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:36:40 #18
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60887444
TVP.
pi_60887578
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:01 schreef Paxlie het volgende:
sick minded freaks hiero, denken ook alleen maar aan naakte geile wijven
'tis verschrikkelijk Paxlie
pi_60887786
Lol hier in Burgh-haamstede (ja ik weet het)

staat in de zomer regelmatig een nachtmarkt met van die Indianen met panfluiten en kraampjes

die hebben al die kraampjes opgebouwd met vlaggen van 3 WWE superstars
alleen geen vette anders had ik er wel een gekocht
ik ziet niet te wachten op een vlag van Batista/Mysterio/Cena
zijn wel allemaal verschillende vlaggen
ook hadden ze wat shirts alleen waren dit allemaal van die voetbal shirtjes (lees glad) en overdreven fel gekleurd etc
anders had ik er wel 1 gekocht
ze hadden 1 shirt ergens van The Undertaker die was wel vet qua print alleen dat was een kindermaatje

Gasten komen overigens allemaal uit Duitsland

@ Smackdown

Edge

[ Bericht 5% gewijzigd door Sickert op 16-08-2008 22:50:11 ]
Narf!
pi_60890017
tvp
pi_60891474
Umaga ook injured, word waarschijnlijk tussen de 4-6 weken.

En Jeff misschien een gebroken nek of iets anders. Maar wat het ook is hij gaat wel nog naar Summerslam.

Gaat lekker zo hoor. Kennedy, Orton, Umaga, Jeff.

Rey nog steeds. Krijgen we weer de jaarlijkse injury regen ?

[ Bericht 74% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-08-2008 03:28:33 ]
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:21:02 #23
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60896225
SD! heeft inderdaad altijd de pech van vele blessures lijkt het wel, ik moet zeggen dat het me niet verbaast van Jeff, zn stijl moest hem natuurlijk een x opbreken. Ben benieuwd of het echt waar is trouwens, je zou toch zeggen dat er dan al meer bekend was nu.

[ Bericht 22% gewijzigd door kidkash19 op 17-08-2008 11:31:12 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60897731
Waarom wordt er nooit meer aandacht gegeven aan de tag titles. Ze hebben 2 hele goede tag teams (Rhodes&DiBiase en Morrison&Mizz) en nog wat minder goede tag-teams. Ik vind het wel een goed idee als ze een tag title weg doen, en dan alle brands laten strijden om 1 tag title.
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:55:12 #25
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60897966
en toch op SS verschijnen?? Dat lijkt me erg sterk.. ik denk dat ze er een storyline van maken dat MVP hem voor de wedstrijd neerslaat met een stoel ofzo.. dat kan toch niet anders?!

en 1 tag title is idd meer dan genoeg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60899245
Het is wel vreemd van Jeff ja. Eerst staat er dat hij een gebroken nek heeft. En dan later weten ze het niet zeker

Cover voor nieuwe DVD



[ Bericht 36% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-08-2008 14:53:15 ]
pi_60900205
Ik vind hem dope! Rood, wit en groene kleuren
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_60900494
Ik heb Eddie helaas niet meegemaakt. Hij zat net in de periode dat ik niet keek. (Totdat ik erachter kwam dat er private sites waren waar je alles kon downloaden) Toen ik begon met kijken was hij al overleden. Maar ik heb de Raw en Smackdown gekeken met de Eddie Tributes. En dat was toch wel even flink slikken.

Heb dus erg veel zin in die DVD. Kan ik mooi al zijn beste momenten bekijken/inhalen
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:00:21 #29
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60901423
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb Eddie helaas niet meegemaakt. Hij zat net in de periode dat ik niet keek. (Totdat ik erachter kwam dat er private sites waren waar je alles kon downloaden) Toen ik begon met kijken was hij al overleden. Maar ik heb de Raw en Smackdown gekeken met de Eddie Tributes. En dat was toch wel even flink slikken.

Heb dus erg veel zin in die DVD. Kan ik mooi al zijn beste momenten bekijken/inhalen
Ik heb die tributes nog als ik het goed heb. Weinig momenten in pro-wrestling waar ik een brok van in mijn keel krijg. Damn
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:04:08 #30
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60901489
Voor mij was het eerste moment waar ik dat kreeg de dood van Owen en de Raw Tribute, eerste x dat zoiets gebeurde in het wereldje. Heb de show nog steeds op mn pc....erg indrukwekkend (indrukwekkender dan die van Eddie vind ik zelf)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60901543
Die van Owen was gewoon ongeloofwaardig. Ik kon het niet bevatten, bij Eddie was ik al wat meer down to earth, maar beiden waren het gewoon verschrikkelijk mooie shows.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games zondag 17 augustus 2008 @ 17:38:56 #32
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60903321
Oh snap, zit nu smackdown te kijken en zie ik Kenny Dykstra daar
Ik haat hem zo erg, liever 10x Khali in beeld als Dykstra, hopelijk one night only.

Over uurtje nog even de preview van SummerSlam
.....Kennedy
pi_60903399
Die tribute van Benoit was ook ok. Alleen waren daar helaas geen matches ter ere van hem. Alleen maar filmpjes van zijn hoogtepunten en worstelaars die wat over hem zeiden.

Jammer dat ze het moesten rechttrekken later
  Redactie Games zondag 17 augustus 2008 @ 20:18:20 #34
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60906515
SummerSlam





Undertaker vs Edge in een Hell in a Cell match
Dong.... Na een paar maanden weg te zijn is The Undertaker weer lid geworden van Smackdown.
Na het mislukte huwelijk van Vickie en Edge (oh no you didn't ) zorge Vickie ervoor dat hij terugkwam,
en zijn eerste match zou tegen Edge zijn op Summerslam, in een Hell in a Cell match (creepy gelach erbij voor mental image, kthx)
Dus nu, Undertaker 2 pond zwaarder en Edge 5x gekker gaan ze in 'Undertakers Playground' eens gezellig los, laten we hopen dat Vickie ook nog even naar binnen gaat en dat UT en Edge op haar mogen uitleven (nee Paxlie niet zo denken).



Triple H (c) vs The Great Khali voor de WWE Championship
Onze Indiase agent gaat het nu nog maar eens proberen om een title binnen te slepen, en nu tegen The King of Kings, Triple H.
Nadat wij allemaal in euforie waren om Khali zijn #1 contendership heb ik nog 1 ding te zeggen tegen hem : Você Khali sim você suga esferas
Maar voor onze gigant kan dit wel de laatste wedstrijd zijn, worden het 1 miljoen tranen in India of 10 tranen van geluk op fok?


CM Punk (c) vs JBL voor de World Heavyweight Championship
Staight-edge vs A wrestling gaaaawd
JBL heeft het dan toch geflikt, onze flubberige miljonair kan de WHC overnemen, of komt er misschien nog een legend killer ?
CM Punk heeft dan zijn MitB gecashed en is nu Champion, maar als underdog gaat hij deze wedstrijd niet positief in, eindigt deze wedstrijd in een GTS, een Clothesline from Hell of een RKO ?


Mark Henry (c) vs Matt Hardy voor de ECW championship
De ronde 'strongest champion' vs de minder leuke helft van de Hardy's gaan tegen elkaar, voor de nieuwe ECW Championship, in het zilver .
Nu Mark Henry zijn hulpje Colin Delaney niet meer heeft zal het een erg lastige taak voor hem worden, wij gaan morgen zien hoe dit allemaal af loopt


Batista vs Cena
MY GAWD, ITS CENA VS BATISTA, FOR THE FIRST TIME EVAH.
De ego's van deze 2 mannen ligt ergens bovenop de Rocky Mountains, maar ze willen nog wel tegen elkaar op SummerSlam vechten.
Deze 2 fan-favorite's (maar Cena heeft wel 73% van de stemmen achter zich, waarop King en Cole niks hadden te zeggen, net zoals bij de vorige poll met Vickie en Edge, ik zou stoppen met de polls WWE )
gaan dus SummerSlam headlinen, in wat een geniale wedstrijd moet worden, krijg je een clean finish en zoja wie wint en is dus nieuw WHC materiaal en wie gaat verliezen en kan thuis uithuilen?



MVP vs Jeff Hardy
Nadat MVP ongeveer alles voor Jeff Hardy heeft lopen verkloten sinds hij bij Smackdown zit, zoals hem vertellen dat hij niet zonder dtrugs kan, dat hij een mislukking is, zijn US title match laten DQ'en, nog meer matches waarin dat gebeurde is Hardy het ondertussen zat en heeft een 1-1 match laten boeken op SS, wat een echte blockbuster is
2 rising main eventers die klaar zijn om een geweldige match er hopelijk van te maken, al ging de geruchten dat hardy zijn nek had gebroken, maar dan zou die wel anders reageren lijkt mij na de match deze vrijdag...


Kofi Kingston en Mickie James (c) vs Santino Marella en Beth Phoenix voor de Women en IC championship.

De 2 love birds kunnen tegelijk de titles winnen als zij hun tag team match maar winnen, en met de triomfantelijke Santino moet dat wel gebeuren, anders is deze PPV wel falend.
This match is sponsored by your new RAW GM, Mike Adamle



HBK gaat vertellen of hij nog door kan gaan in de WWE na zijn zeer ernstige oog injury of hij nu voor altijd moet stoppen voordat hij blind wordt?


http://ss08.wwe.com/
SummerSlam mini site



.....Kennedy
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:25:34 #35
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60908048
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die tribute van Benoit was ook ok. Alleen waren daar helaas geen matches ter ere van hem. Alleen maar filmpjes van zijn hoogtepunten en worstelaars die wat over hem zeiden.

Jammer dat ze het moesten rechttrekken later
Tsja....mij kan het echt geen ene reet meer schelen wat CB ooit in een worstelring heeft gedaan, de man heeft zich geschaard tussen het laagste der aarden met zijn daad
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60913639
Hm zijn volgens mij wel wat dingen aan de hand bij Summerslam.

Smackdown gaat waarschijnlijk dus gewoon live Hoop ik graag, dat maakt shows veel beter. Mede omdat JR niets over hoeft te doen, en omdat Smackdown nu bijna/even groot/groter is dan Raw tegenwoordig, denken ze erover na. Hoop het
  Redactie Games maandag 18 augustus 2008 @ 01:26:01 #37
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60914048
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hm zijn volgens mij wel wat dingen aan de hand bij Summerslam.

Smackdown gaat waarschijnlijk dus gewoon live Hoop ik graag, dat maakt shows veel beter. Mede omdat JR niets over hoeft te doen, en omdat Smackdown nu bijna/even groot/groter is dan Raw tegenwoordig, denken ze erover na. Hoop het
Wat bedoel je met aan de hand?
Show begint toch zo weg.
.....Kennedy
pi_60914336
Ga niet klikken want wil het niet weten

Live chat is erg grappig:

7:50- [Comment From Oz from the UK]
Edge when you win the WWE Title will you bring back your Rated-R Spinner belt?
7:51 - EDGE - No I'll bring in a PG spinner belt

  Redactie Games maandag 18 augustus 2008 @ 01:53:16 #39
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60914344
.....Kennedy
pi_60914414
Het is begonnen, veel plezier iedereen. Ik kijk morgen avond beneden op de grote TV met surround sound
  Redactie Games maandag 18 augustus 2008 @ 03:13:26 #41
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60914811
Zit nu te denken of ik ga wachten tot dinsdag tot de 720p versie of niet, waarschijnlijk toch niet maar ach
.....Kennedy
  Redactie Games maandag 18 augustus 2008 @ 05:56:18 #42
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60915376
SS staat er nog niet op
.....Kennedy
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:39:44 #43
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_60919220
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 05:56 schreef Wessiej het volgende:
SS staat er nog niet op
WWE.SummerSlam.2008.HDTV.XviD-aAF staat in a.b.multimedia .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_60925939
Summerslam al tijdje binnen, maar moet straks werken tot 12 Heb ik wel iets om naar uit te kijken
pi_60926682
me = watching and enjoying goed begin
Narf!
pi_60931953
TvP
pi_60933331
Vond het een heel goede PPV!
zelfs HHH vs die koekenbakker was redelijk

met als hoogtepunt Taker vs Edge natuurlijk
Narf!
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:12:35 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60934764
Vond alleen het einde van Taker-Edge wat onnodig en te gemaakt maar goed....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60936701
Voegde wel wat toe. Was vooral symbolisch denk ik.

Goeie PPV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:30:08 #50
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60936907
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60937103
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:41:59 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60937277
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 37% gewijzigd door kidkash19 op 18-08-2008 22:47:01 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60939619
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:36:32 #54
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60941288
haha, net terug van Aken.. daar stonden ook allemaal kraampjes met t-shirts.. de enige die ze verkochten waren Mysterio en.. wait for it.. .. The Great Khali
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60942116
Summerslam nog:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 07:50:44 #56
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60943128
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een dark match op Raw hadden ze overigens NOAH Heavyweight Champion Takeshi Morishima. Hij versloeg Charlie Haas in drie minuten. Ligt het aan mij of gaat WWE de laatste tijd eindelijk weer eens voor echt talent?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:12:58 #57
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60943995
Ja dat de feud ten einde is lijkt me wel logisch, maar wie word dan de top heel op SD! ?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60949616
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef kidkash19 het volgende:
Ja dat de feud ten einde is lijkt me wel logisch, maar wie word dan de top heel op SD! ?
HHH
Narf!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:55:06 #59
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60949706
oh god nee......
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:10:27 #60
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60950200
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef kidkash19 het volgende:
Ja dat de feud ten einde is lijkt me wel logisch, maar wie word dan de top heel op SD! ?
Orton
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:48:06 #61
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60951459
Wie is dan met Jericho de topheel op Raw? (als ie uberhaupt getrade zal worden wat ik niet zie gebeuren). Bradshaw niet in ieder geval, dan moet Cena of Batista heel worden en ook dat zie ik niet gebeuren.
Al met al hebben ze dus op beide brands nu te weinig echt grote heels
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60953124
Kane op Raw misschien ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60953431
SS erg goede PPV
Edge vs Undertaker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60953641
Wie zei ook alweer dat Jericho geen goede heel is omdat hij te weinig heat krijgt?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:15:28 #65
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60954277
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Wie zei ook alweer dat Jericho geen goede heel is omdat hij te weinig heat krijgt?
Ik zei dat.. nu krijgt ie het wel ja.. maar de storyline blijft triest
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60955024
Vond RAW niet super, maar dat komt denk ik omdat ik SS ervoor heb gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:30:55 #67
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60956746
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60956873
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60957481
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:

http://www.bethphoenixglamazon.com/

[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 19-08-2008 16:59:57 ]
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:21:49 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60958178
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:

http://www.bethphoenixglamazon.com/
Issie gehackt ofwa of is dit een grapje van TNA?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:38:39 #71
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60958588
Lachen die site

weet niet hoe betrouwbaar het is maar meestal is de observer wel betrouwbaar

Source: Wrestling Observer

- It appears the starting price to book WWE Hall of Famer Ric Flair is $12,500. This price doesn't include a plane ticket and hotel room for Flair.

- Sometime this fall Mr. Kennedy’s WWE contract will be expiring and many wouldn’t be surprised to see WWE let Kennedy go considering how this past year has been for him.

- Despite the recent twelve WWE contract releases, backstage belief is that more cuts are on their way and may even happen this week.

Die clowns in het publiek kickte trouwens heel veel Ass

[ Bericht 9% gewijzigd door kidkash19 op 19-08-2008 17:45:29 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:28:42 #72
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60959602
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 73% gewijzigd door Tazmaniac op 19-08-2008 19:07:53 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60959818
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_60961827
WWE vindt ik bagger slecht de laatste jaren, daarom kijk ik alleen nog maar indy's. Misschien in de toekomst dat ik weer WWE ga kijken, maar dan moet er binnen de WWE veel veranderen kwa storyline schrijvers etc.
pi_60963104
Bastard...

Ik ben bang dat je dan nog een tijdje zult moeten gaan wachten.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 20 augustus 2008 @ 03:44:11 #76
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_60971598
tvp from Down Under...
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:34:42 #77
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60978247
SD! main-event op Unforgiven is een behoorlijke shocker. Positief én negatief.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:54:15 #78
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60978713
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60987017
ECW was vet zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60992777
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:38 schreef kidkash19 het volgende:

- Sometime this fall Mr. Kennedy’s WWE contract will be expiring and many wouldn’t be surprised to see WWE let Kennedy go considering how this past year has been for him.
Dus niet hè
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games woensdag 20 augustus 2008 @ 22:12:58 #81
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60994051
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:29 schreef renwan het volgende:

[..]

Dus niet hè
Same thought's
.....Kennedy
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:26:21 #82
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60994452
Ik zie het niet snel gebeuren maar ach....als het gebeurt al ik er geen traan om laten. Dan zie je hem vanzelf in TNA terecht komen als Mr Anderson waar hij in een main event feud terecht komt, misschien nog net even de TNA title pakt om vervolgens die te verliezen aan Angle/Jarrett/Joe om daarna af te zakken naar de midcard waar hij af en toe een tag team vormt met een andere gast die niks te doen heeft
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 20 augustus 2008 @ 22:44:30 #83
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60994950
Is toch anders als in de WWE, hoop gewoon dat die daar blijft, is als sinds het begin dat ik WWE kijk elke keer als Kennedy opkomt ik er even goed voor ga zitten, als enige is dat.
.....Kennedy
pi_60997020
Denk trouwens toch niet dat ze Kennedy kwijt willen, want hij is toch wel een wat grotere naam dan bv Shannon Moore die dan eventueel naar TNA zou gaan.

Al heeft Kennedy geloof ik al eens 1 match bij TNA gehad voor dat hij bij de WWE zat. MVP ook trouwens.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:25:44 #85
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60997501
any thoughts one this: http://whoissuicide.com/
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60997692
Dat is de story mode in het nieuwe spel. En als het goed is gaat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games donderdag 21 augustus 2008 @ 00:41:24 #87
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60997850
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suicide:
http://caws.ws/impact/screens.php?console=&scr=136
Wie gaat er hier over 2 weken de game trouwens kopen en voor welke console, ik haal hem voor de 360, wil wel even iemand aars beaten natuurlijk
.....Kennedy
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:41:40 #88
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_60997858
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:25 schreef Tazmaniac het volgende:
any thoughts one this: http://whoissuicide.com/
Killer (that is Rellik spelled backwards) komt waarschijnlijk terug
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_60998913
Je bedoelt Rellik? (Thats Killer spelled backwards) ?
pi_61000508


Mysterio zit er ook in !

nu weet de WWE meteen waar ze moeten zoeken!
stomme Kane beetje Mysterio bij TNA dumpen
Narf!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:33:15 #91
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61000900
het word wel mooier en mooir
quote:
WWE has plans for Raw General Manager Mike Adamle to wrestle soon. Adamle recently hired a personal trainer in Chicago who works with a number of top athletes because he was told to get ready to wrestle in the near future. Adamle does have an athletic background as he was a very good NFL player at one point, but that was a little over 30 years ago. On another note, Adamle still works as a sportscaster for the NBC affiliate based out of Chicago on a freelance basis.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:17:11 #92
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_61004065
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je bedoelt Rellik? (Thats Killer spelled backwards) ?
Rellik (Thats Killer spelled backwards) is een oude gimmick. Killer (Thats Rellik spelled backwards) gaat het helemaal maken. Mark my words
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_61008716
Gail Kim schijnt dus echt weg te zijn bij TNA

Wat een vreemde actie. Zij was echt 1 van de beste die er was. Ben benieuwd waarom.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:55:59 #94
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61008838
misschien wel een bak geld toegeworpen gekregen van Vince? Of misschien geen bak geld maar een nieuwe kans op meer bekendheid?
Of misschien was ze het wel zat dat gasten als Sting enzo bakken maar dan ook bakken met geld krijgen terwijl ze niks doen voor de ratings en zij als Knockout niks krijgt terwijl hun segmenten het best bekeken worden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61009115
Lijkt me alleen een beetje vreemd om naar Vince over te stappen terwijl je net een maandenlange campagne hebt gehouden dat je Divas haat
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:08:41 #96
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61009501
ach er zijn gekkere dingen gebeurt, Sable is ook terug gekomen nadat ze eerst een rechtzaak tegen Vince wilde beginnen. Bret heeft ook een DVD uitgebracht met de WWE nadat Vince hem heeft genaaid en hij Vince de schuld gaf van Owen zn dood. Hogan die keer op keer terugkomt na een ruzie enz enz enz

Money Talks!
en aangezien er maar 1 show is in de US waar ze een grote carrierestap kan maken is het de WWE wel, anders moet ze naar Japan maar ik denk niet dat Gail dat aankan met die vrouwen daar
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:31:53 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61017695
Gail Kim weg zou ik vrij kut vinden.. maar het is een raar verhaal.. ze waren inmiddels druk aan de storyline met haar 'zus' aant bouwen.. zou ze echt terug gaan naar de WWE? Vreemd.

Ik was vandaag trouwens in Phantastieland daar had je zo'n Xtreme stuntshow en voordat de verschillende stunts werden uitgevoerd kreeg je de heel tijd een melodietje zoals bijv. Mission Impossible of die van American Psycho en opeens komt het entrance liedje van Kane
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61017789
Nou ze gaat dus toch naar de WWE waarschijnlijk. Bijna 100% zeker.

En ze doet het alleen maar voor het geld, en heeft geen slechte gevoelens over TNA. Ach ja. Jammer dat die Taylor Wilde haar dan dus "'vervangt" '
pi_61018259
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Gail Kim weg zou ik vrij kut vinden.. maar het is een raar verhaal.. ze waren inmiddels druk aan de storyline met haar 'zus' aant bouwen.. zou ze echt terug gaan naar de WWE? Vreemd.

Ik was vandaag trouwens in Phantastieland daar had je zo'n Xtreme stuntshow en voordat de verschillende stunts werden uitgevoerd kreeg je de heel tijd een melodietje zoals bijv. Mission Impossible of die van American Psycho en opeens komt het entrance liedje van Kane
en jij om je heen kijken of Kane tevoorschijn kwam
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:09:11 #100
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61018529
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

en jij om je heen kijken of Kane tevoorschijn kwam
Jup.. maar helaas

Nee, maar vroeg me wel af hoe ze er bij kwamen om die 'onbekende' melodie te kiezen tussen al die andere
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 23:10:08 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61024636
Klinkt spooky denk ik dan meteen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61027234
Nou WWE heeft zelfs de patenten op de naam Gail Kim naar actief overgeschakeld. En ze heeft met een talent baas gepraat in Florida. Dus wel 100% zeker nu.

Ben benieuwd of ze het langer volhoudt dan onze goeie vriend Braden Walker
pi_61028235
Schijnbaar heeft de WWE er flink wat geld tegenaan gegooid, meer dan TNA kon bieden dus. Hopen dat ze nu in de 'E ook eens de diva's serieus neerzetten ipv steeds bimbo's als Maria / Ashley en dat soort figuren.
pi_61028268
Ze hebben eigenlijk iemand nodig zoals Kong. En dan goed boeken. Maar ja. Daar zijn er niet veel van. Vind de stable van Kong met de Beautiful People erg leuk trouwens
  Redactie Games vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:34:01 #105
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61028275
Gail Kim vs Natayla ftw
.....Kennedy
pi_61028494
Ik ben erg benieuwd of ze de Womans divisie serieus gaan neerzetten of horen we Gail Kim bonnenkort weer lullen over bla geen respect, geen talent bla....
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 05:38:30 #107
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61029840
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Jup.. maar helaas

Nee, maar vroeg me wel af hoe ze er bij kwamen om die 'onbekende' melodie te kiezen tussen al die andere
zo vreemd is dat niet hoor,
De band Finger Eleven is dan wel niet zo bekend in Europa, maar hier in Australie hoor je ze erg vaak op de radio.


Maar Gail Kim dus terug naar de WWE!!! Yeah, nog een rede om geen TNA meer te volgen.
Als ze maar wel haar leuke pakjes houd,
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:38:39 #108
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61030525
Back where she started ben benieuwd of ze naar Raw of SD! gaat.... op Raw heeft ze Beth en Mickie waar ze heel goed mee kan werken en die zelf ook skill genoeg hebben, op SD! heeft ze vooral Natalya en Victoria die de skill hebben en tsja....Michelle McCool (puke) die redelijk verbeterd is maar nog niet eens gemiddeld is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:44:15 #109
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61032979
Ligt het aan mij of is TNA een beetje uit elkaar aant vallen zo links en rechts? Pfff
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:08:22 #110
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61033575
ik denk dat 90% van de worstelaars in TNA voor het juiste geld zonder na te denken overstappen naar de WWE (ik denk zelfs dat 50-75% al over zou stappen als ze hetzelfde zouden verdienen), de WWE is simpelweg de enige grote federatie in het land en bekend over de gehele wereld. Als je daar terecht kan heb je heel veel bereikt.

Maarre....als de Knockouts dus zeggen in hun commercial..No Divas here bedoelen ze dus eigenlijk....No divas here because this was all the money we could get and would jump ship without thinking about it?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61044592
Impact:

Leuk weer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:

Wtf !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 22-08-2008 18:45:04 ]
  Redactie Games zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:54:07 #112
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61067657
Beste theme songs evah, volgens wwe.com

# 25. Tatanka
# 24: Nation Of Domination
# 23: Gangrel
# 22: 'Million Dollar Man' Ted DiBisase
# 21: The Honky Tonk Man
# 20: Mr. Perfect
# 19: Mankind
# 18: Razor Ramon
# 17: 'Stone Cold' Steve Austin
# 16: Jake 'The Snake' Roberts
# 15: Triple-H
# 14: The Ultimate Warrior
# 13: The Legion Of Doom
# 12: Kane
# 11: Bret 'Hitman' Hart
# 10: Edge
# 9: DX
# 8: The Undertaker
# 7: nWo
# 6: The Rock
# 5: Chris Jericho
# 4: 'Rowdy' Roddy Piper
# 3: Shawn Michaels
# 2: Mr. McMahon
# 1: Hulk Hogan
.....Kennedy
pi_61067729
The Brian Kendrick speelt wel een heel vervelend mannetje zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 36% gewijzigd door Sickert op 23-08-2008 18:08:17 ]
Narf!
pi_61068001
Themesong van Warrior mag wel een stuk hoger van mij hoor, absolutely loved it!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_61068136
Vind het raar dat ze Hogan op #1 zetten. En Vince op #2.

Hulk Hogan raar omdat hij niet meer echt geliefd is door de WWE Maar zijn theme moet wel hoog. Maar Vince vindt ik nou niet echt de nummer 2. Stone Cold had wel in de top 3 gemoeten zeg
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:35:59 #116
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61068478
Austin heeft natuurlijk meerdere themes gehad waarvan de laatste paar toch niet echt de sterkste waren, misschien hebben ze dat wel meegerekend.
Geen enkele theme was zo bekend en kreeg het publiek zo op de banken als die van Hogan, als je ook maar ergens ter wereld zn liedje zingt kent iemand het wel, inderdaad wel apart met alle problemen dat hij toch op 1 staat.
De rest...tsja.....alles kan wel door elkaar gegooid worden maar dat is ook ieder zn smaak natuurlijk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61068789
True, maar het glas hoefde maar te breken en het dak ging eraf toch ?

Vreemd trouwens dat Cena er niet bij staat. Die gebruikt nu toch ook al een aardige tijd hetzelfde en is toch de nummer 1 van de WWE op het moment.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:58:47 #118
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61069056
Inderdaad, Austin had zeker hoger moeten staan als het om zn 1e theme ging, beetje rare lijst zoals ik al zei

Ik ben een redelijke Cena fan maar als je ziet welke nummers erin staan hoort die van Cena er nog niet echt tussen, misschien over een jaartje of wat
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:15:14 #119
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_61076886
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:58 schreef Sickert het volgende:
The Brian Kendrick speelt wel een heel vervelend mannetje zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het 3x niks die nieuwe Brian Kendrick. Ook dat idiotje gedoe met dat jasje wat hij dan niet goed aantrekt, fucking annoying .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_61077775
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:15 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik vind het 3x niks die nieuwe Brian Kendrick. Ook dat idiotje gedoe met dat jasje wat hij dan niet goed aantrekt, fucking annoying .
Hij doet zijn baan dus goed zo te lezen
  zondag 24 augustus 2008 @ 10:31:47 #121
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61080753
Precies.....ik vind hem helemaal geweldig en speelt zn rol echt super gewoon, had hem in ROH enzo al gezien als mega heel en nu doet hij er nog even een schepje bovenop. Ik ben benieuwd de volgende PPV!

'cause im the man with the plan!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61081801
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Hij doet zijn baan dus goed zo te lezen
ja

aan het publiek te horen ook ja
en die Zeke erbij
Narf!
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:13:58 #123
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61082126
Kan niet wachten om ze te zien in Brussel!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61085697
Die main event van Smackdown verbaast me echt nog steeds trouwens

Dit had toch echt NIEMAND kunnen voorspellen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:14:23 #125
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61103310
wat leuke fotos uit FCW

Black Pain, ik weet niet hoe zn skills zijn maar de look is geweldig




Nic Nemeth (NICKYYYYYYY vd Spirit Squad) heeft een metamorfose gehad (Billy Gunn 2??)


Volgens mij is die grote gozer naast Evan die Britse Bodybuilder (HUGE!)


Sinn Bowdee en (zucht) Kevin Thorn (volgens mij zij ze wel met een storyline bezig dat Thorn een watje is geworden volgens Sinn)



Tag champs of the future (???) TJ Wilson en DH Smith


Sinn Bowdee


Sheamus
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61108148
Leuke foto's Sinn en Sheamus zien er goed uit. Nicky lijkt nu wel heel erg veel op Billy Gun ja In TNA heeft hij weer zijn gay gimmick opgepakt ook. Dus het lijkt sprekend.

Weet trouwens wel 99% zeker dat Matt vs Henry in de cage zal worden op Unforgiven.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:17:11 #127
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61108698
Nicky nog erger


Sinn & Kafu


Volgens mij is dit Katie Lea


Ricky Ortiz (begin hem echt leuk te vinden, hij heeft "iets")


Afa (familie van Umaga)


Milena Roucka (denk ik, staat op het punt om opgeroepen te worden zeggen ze)


Kevin Thorn


Bella Twins & Miss angela


Drew McIntyre


De andere DiBiase zoon, Brett
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61109965
Wat doen ze toch met Thorn zeg. Zijn vampier gimmick was geweldig. Goeie moves, hij speelde het goed. Maar moet het weer opeens wat anders worden wat echt zo enorm gay is ook nog eens
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:13:18 #129
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61110114
Ja volgens mij is het een verhaal met Sinn dat Sinn de enige echte "duistere" persoon is in OVW ofzo, heb niet alles gevolgd maar zoiets was het een tijd geleden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61128393
- We're hearing that John Cena is injured. We will have more details on this later this evening but the word is that he has some sort of neck injury. It may have happened at the RAW live event at Madison Square Garden over the weekend. Stay tuned for more details.

John Cena is reportedly having serious problems with his neck, which has caused numbness in one of his arms.
Cena had an MRI done Saturday before the Raw brand house show at Madison Square Garden. He returned to the arena and said, "Long story short, my neck is (expletive) up badly."

En weer 1
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:10:00 #131
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_61128872
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 00:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

John Cena is reportedly having serious problems with his neck, which has caused numbness in one of his arms.
Cena had an MRI done Saturday before the Raw brand house show at Madison Square Garden. He returned to the arena and said, "Long story short, my neck is (expletive) up badly."

En weer 1
En dat terwijl hij amper een half jaar fit is .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:14:27 #132
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61128965
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 01:10 schreef PirE het volgende:

[..]

En dat terwijl hij amper een half jaar fit is .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch gigantisch verkankerd
ik haat nekblessures
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_61128999
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 01:10 schreef PirE het volgende:

[..]

En dat terwijl hij amper een half jaar fit is .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft er de bouw gewoon niet voor! Het is geen atleet, hij moet maar stoppen! Altijd maar weer geblesseerd, wat moet je daar nou mee!
  Redactie Games dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:18:21 #134
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61129027
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 01:14 schreef Paxlie het volgende:

[..]

toch gigantisch verkankerd
ik haat nekblessures
Heb je vaak last van als je je nek beweegt om nog een biertje te bestellen hé pax
.....Kennedy
pi_61129506
- John Cena is currently working through a neck injury. The MSG match this past weekend was changed from a singles match to a tag match with Cena and Batista vs. Kane and Chris Jericho with Cena sitting on the apron for most of the match. Apparently Cena has been having these troubles with his neck for a few weeks now, likely before SummerSlam. One source reports that WWE went John Cena in yesterday for some medical tests on his neck.

Until he is 100% cleared to wrestle, WWE is probably going to book Cena to protect him from getting hurt anymore until the Unforgiven pay-per-view match. We should have more details on Cena's injury later on.

- To update on the John Cena story, the serious problem with his neck is causing numbness in one of his arms. One source reports Cena had an MRI done on Saturday before the MSG show and returned to the arena that night and said, "Long story short, my neck is f****d up badly."

Cena hasn't indicated yet if he's going to take time off or not, but he may be forced to. As posted earlier, the plan is for Cena to appear on RAW tonight but not wrestle.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:35:53 #136
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61130523
Nekblessures zuigen......en dit is echt een blessure die bij het wereldje hoort lijkt het wel. Niet gek natuurlijk als je 3 a 4x per week op je nek/rug gegooid wordt.

Austin
Benoit
Angle
Helms
Rhyno
Edge

en het lijstje gaat verder en verder. Misschien moeten ze zich ook maar eens daar in gaan verdiepen al denk ik niet dat er veel aan te doen is.

Leuk trouwens dat als je een observatie doet over de grote internetheld hier dat men dat gelijk uit context haalt ook al is het sarcastisch

Ga even vergelijken hoevaak Cena geblesseerd is geweest en dan Kennedy.....Ik blijf het zeggen, Kennedy zn lichaam is niet gemaakt voor de sport want zn blessurehistorie reikt verder dan de WWE, in de Indies was hij ook vaak geblesseerd. (vergelijking...Robben, Vlaar, Vincken die ook constant iets hebben)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61130592
Hmm.. verdoofdheid in zijn arm klinkt als een zenuw die beklemd is..
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:14:26 #138
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61130709
Kan van alles zijn, je kan zoiets hebben als Benoit, Angle en eigenlijk dat hele lijstje wat daar staat want die hadden dat ook (Helms kon op een gegeven moment niet eens meer een pushup doen of zn tricep spannen) of inderdaad een hernie/afgeklemde zenuw. Wat het ook is, hij moet ermee oppassen.
Blijkbaar wist hij het al eerder, misschien is dat wel de reden waarom ze Batista/Cena op Summerslam hebben gedaan zonder veel opbouw ipv Wrestlemania.

Postertje gevonden



[ Bericht 34% gewijzigd door kidkash19 op 26-08-2008 08:54:08 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:31:20 #139
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61137302
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:45:52 #140
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61139307
Primo Colon lower card worker uit 96?? Die was toen 14... :S
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61141332
Matige Raw. Beetje vreemd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:29:15 #142
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61143764
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:45 schreef kidkash19 het volgende:
Primo Colon lower card worker uit 96?? Die was toen 14... :S
Hij zou mooi in het rijtje passen van de lower card luchadores van toen..

Ik heb nu al genoeg gezien.. wat een saaie vertoning gaat dat worden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:38:51 #143
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61143980
na 1 week al oordelen, schitterend. Ben blij dat dat niet is gedaan bij : Batista (Deacon), Cena, HHH en bv MVP (Power Ranger chant) om er een paar te noemen die in hun begindagen niet echt sterkvoor de dag kwamen.
Ik ben meer het type van, geef hem een kans en kijk na 2 maanden a een half jaar hoe en wat als hij gewend is en een beetje meer zelfvertrouwen heeft.


Oh ja.... GO GATORS!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:00:56 #144
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61145954
Zijn uitstraling is gewoon doorsnee en hij ziet er saai uit in de ring, na 1week oordelen gaat prima hoor.. kan mijn oordeel altijd nog bijstellen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:16:28 #145
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61149964
Waar ken ik toch die theme van Unforgiven van joh?
Iemand een idee waar die nog meer voorkomt ?

Tot nu toe (na deze RAW aflevering dan) vind ik Unforgiven er érg tof uit zien )
.....Kennedy
pi_61152117
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:16 schreef Wessiej het volgende:
Waar ken ik toch die theme van Unforgiven van joh?
Iemand een idee waar die nog meer voorkomt ?

Tot nu toe (na deze RAW aflevering dan) vind ik Unforgiven er érg tof uit zien )



Rock out van Motorhead

lijkt op een hardere versie van
The ace of spades ook van Motorhead..
iig de intro en het gitaar riddeltje



of bedoel je dat niet zo?
Narf!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:30:35 #147
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61152680
Ik denk dat je hier ff moet kijken Wessiej

http://en.wikipedia.org/w(...))#In_popular_culture
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:34:48 #148
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61154830
Als dit waar is dan heeft hij erg veel geluk gehad! weer een Rumble Return?
quote:
STAMFORD, Conn. – WWE Superstar John Cena is temporarily out of action with a herniated disc in his neck.

UPDATE: WWE.com has learned that Cena's procedure was successful and that Dr. Joseph Maroon, renowned neurosurgeon, Professor of Neurosurgery at the University of Pittsburgh Medical Center and Team Neurosurgeon for the Pittsburgh Steelers.was very positive about Cena's condition.

“We performed a microsurgical removal of a large disk fragment compression on the spinal cord which was weakening the nerve leading to the right arm," Dr. Maroon told WWE.com shortly after the operation. "We created a small incision in the front of the neck using an operating microscope to remove the fragment from the spinal cord and nerve. The operation took approximately an hour and a half.

"I think John’s prognosis is excellent," he added. "He should be able to return to wrestling in two to four months. John will be working out next week. We performed this same procedure on three all pro NFL players; and all three resumed their football careers.”

Please check back later with WWE.COM as we plan another interview with Dr. Maroon following John Cena’s post-surgical recovery treatment.

Cena's injury was the horrific outcome of a high impact Batista Bomb that caught an airborne Cena off the top rope at SummerSlam, resulting in numbness in his right arm and extensive pain in his shoulder. (Watch footage of Cena's injury at SummerSlam)

“You can either do one of two things: be upset or know what you can do to get better,” said former WWE Champion Cena prior to the surgery. “The ultimate goal is to be as strong as I can and get back into the ring as soon as possible.”
Ligt het trouwens aan mij of is Kelly Kelly heel erg verbeterd de laatste maanden?

[ Bericht 3% gewijzigd door kidkash19 op 26-08-2008 23:45:52 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61156103
Denk eerder dat hij bij survivor series in zijn home town terugkeerd helaas.

The earliest he's expected back is the Survivor Series pay-per-view, which is in his hometown of Boston, MA or the Royal Rumble 2009 at the latest.

Weer een rumble "suprise" zou iedereen nu zien aankomen dan. Kunnen ze denk ik niet 2 keer doen
  woensdag 27 augustus 2008 @ 00:49:31 #150
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61156589
ow dat word kicke! Return of Cena in Boston!!! wauw
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2008 @ 01:50:51 #151
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61157481
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk dat je hier ff moet kijken Wessiej

http://en.wikipedia.org/w(...))#In_popular_culture
Shoot em up vorige week gekeken dus dat is het

Kelly Kelly is echt met stappen verbeterd ja, heeft zowaar skills nu.
.....Kennedy
pi_61157525
Vind dat de meeste divas het steeds beter doen trouwens. Maar dat is ook volgens plan geloof ik. Dat is ook 1 van de redenen dat ze Gail Kim hebben gehaald volgens mij. Die nu wel 1 van de beste van Amerika is vind ik. (Zover ik bij ROH/WWE/TNA kan zien iig)

Denk dat als ze er een tijdje is wel een goeie leider kan zijn. Vooral omdat er bijna niemand meer is die echt heel veel ervaring heeft. Gail heeft in main events gestaan op Impact en big matches gehad op PPV's. En ook allerlei soorten matches. Met kleine en grote tegenstanders.

Ben benieuwd
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2008 @ 01:57:49 #153
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61157575
En natuurlijk dat ze matige als Michelle lekker wat laten presenteren, ver weg van de ring.
En dan dat ze Cherry hadden ontslagen, die vond ik wel degelijk goed.
.....Kennedy
  woensdag 27 augustus 2008 @ 08:46:53 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61158873
Gail Kim heeft wel iemand nodig die ook een aardig niveau heeft, ze is niet iemand die een mindere kan dragen naar een goede wedstrijd zoals Trish, Mickie, Beth en Victoria dat kunnen maar ze heeft aardige skills en was in haar 1e x voor de WWE gewoon te onervaren en werd meteen voor de leeuwen gegooid.

Ik vond trouwens dit over Thorn en zn nieuwe look en het verhaal wat erbij hoort (4 juni 2008 trouwens)
Shawn Spears def. Kevin Thorn
Shawn Spears pinned Kevin Thorn after ramming him into an exposed turnbuckle then executing a neck breaker. During the match, Kevin Thorn kept getting his attention diverted from the ring because someone's music kept playing off and on. After the match the music was revealed to be Sinn Bowdees'. Sinn Bowdee then came out to the stage cut a promo on Kevin Thorn talking about how he was the dark one of FCW now and that Kevin Thorn is only a shell of his former self.

Sinn Bowdee def. Gabe Tuft
Sinn Bowdee pinned Gabe Tuft after a splash of the second rope. After the match Kevin Thorn ran out to the ring and said that he would bring back his past and show Sinn Bowdee what he is all about.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61159728
ecw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:01:00 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61163902
Trip to memory lane....

hoe over waren ze in die tijd...1 vd meest ondergewaardere Tag Teams in die tijd...Too Cool





Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61164084
Tof idd

vond Too Cool zeker een heel leuk team
gewoon lol maken en iedereen aan het dansen krijgen

Scotty Too Hotty & Grand master Sexay
Narf!
pi_61171253
Erg sterke ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennedy gaat voor de operatie dus kidkash kan weer een vreugde dans doen. 4-6 maanden geen Kennedy. Gefeliciteerd!

Jamie Noble is misschien ook injured. Ben benieuwd of alle nieuwe talent die opeens komt ook te maken heeft met alle blessures de laatste tijd.
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2008 @ 18:12:56 #159
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61171367
Geen Kennedy @ Brussel is falend




.....Kennedy
pi_61171607
Shit das waar ja. Ook geen Kennedy in Engeland dan voor mij
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2008 @ 18:27:33 #161
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61171655
.....Kennedy
pi_61176951
Kennetnie!
beetje vent worsteld gewoon door natuurlijk

men hoe jammer is dat..
Narf!
pi_61177660
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef kidkash19 het volgende:
Trip to memory lane....

hoe over waren ze in die tijd...1 vd meest ondergewaardere Tag Teams in die tijd...Too Cool





Laatst nog een oude RAW gekeken, Big Show verkleed als Rikishi deed ook dat maffe dansje als "Showkishi"
pi_61177803
showkishi deed mij denken aan deze


Edge en christian waren samen ook briljant
Narf!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:25:45 #165
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61178412
meh...could care less about Kennedy....dan had ik wel wat te drinken gaan halen zoals ik ook vorig jaar deed met Mysterio. Je hoeft me niet te feliciteren met iemand zn blessure trouwens, ik haat langdurige blessures en dan mag hij niet mn favoriet zijn dan vind ik het nog wel kut voor hem persoonlijk ook al blijft mn vraag nog steeds of ie van glas is gemaakt, wat ik ooit wel zei is zn blessuregevoeligheid maar goed dat is blijkbaar niet zo
Alleen ik had wel gelijk wat betreft een operatie, de ernst van de blessure en de hersteltijd ervan. Wauw...weer 4-6 maanden + de afgelopen weken.
Het zou me nu echt niks verbazen als hij ergens in de toekomst gereleased word (na zn blessure), maar het zou me ook niks verbazen als hij gewoon lekker blijft en voorlopig aanmoddert in de mid card tot hij aan management laat zien dat hij gezond kan blijven

[ Bericht 12% gewijzigd door kidkash19 op 27-08-2008 22:31:34 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61181922
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:10 schreef Sickert het volgende:
showkishi deed mij denken aan deze


Edge en christian waren samen ook briljant
Referee Teddy Long

Edge & Christian waren toen ook goed, volgens mij waren ze op die RAW eerder op commentary aan het clownen dat ze een run-in gingen doen. Tegen het einde van die match: "Hey, I think this is where we do our run-in", waarna ze de ring in rennen om de match te onderbreken Zo flauw.
pi_61182734
quote:
- Several sources including The UK's Sun is reporting that several top WWE Superstars are working hurt right now and won't take any time off for fear of losing their main event spot.

Edge is taking some time off to sell the angle from The Undertaker but also to heal up after the recent promo time allowed him not to have to wrestle on TV besides the Hell in a Cell match at SummerSlam. Edge is said to be a man who is constantly in some kind of pain but doesn't want to give up that main event spot.

The Undertaker is also working hurt as he returned from a knee injury early for SummerSlam. One more knee injury for The Dead Man and he could have to call it quits or work a more limited schedule than what he is already working.

The word going around is that the injury bug and wear and tear of WWE's grueling schedule is taking its toll on several WWE Superstars and not just Edge, The Undertaker, Shawn Michaels and John Cena.
Hm, ze moeten echt wat minder house shows doen als ze nog mensen over willen houden heb ik het gevoel.
quote:
Christian Cage, Sting, Team 3D, and Kevin Nash contract with TNA expires before the end of this year. Sting's contract is believed to be near finalization with an extension, as he has stated in the past that he would not appear on television unless his contract has been renewed. He appeared at the TV tapings this week.

The door is still open for a Christian Cage WWE return according to sources within the company. He left on good terms and would be able to make his return with a storyline involving Edge. He has told friends that he's happy with his current situation in TNA, which is what he told people regarding WWE before his departure.
Denk dat ze eigenlijk allemaal wel bij TNA blijven. Al is Christian nu wat meer in de midcard dan in de main events. Maar denk dat hij nog wel even blijft.

Vreemde tijden met alle injurys en contracten en overstappen. Gail naar WWE, Foley naar TNA (Nu wel 100% zeker) jobbers opeens in main events Goldberg die weer gaat worstelen (al is het 1 match) en zelfs geruchten dat Stone Cold een match zal hebben op WM.

Het blijft niet echt rustig zo
  Redactie Games donderdag 28 augustus 2008 @ 01:47:53 #168
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61182958
Mhaw dat van Edge lijkt mij bullshit, hij had al bij Backlash aangegeven op vakantie te gaan, wanneer de tijd dat toelaat, lijkt mij dat dat nu is gewoon.

Even rust van een heel jaar werken.
.....Kennedy
pi_61188657
Waar gaat goldberg worstelen?
pi_61204607
Kennedy mag van mij mooi blijven
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:07:02 #171
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61208040
Hopen dat Kennedy dan net zoals zijn vorige blessure waar die 6 maanden voor weg zou zijn, maar toen na 6 weken weer terug was.
.....Kennedy
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:18:22 #172
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61208270
Ookal heb ik geen Kennedy signature, ik zou het ook zonde vinden als hij stopt / weg gaat
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61217483
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 00:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Ookal heb ik geen Kennedy signature, ik zou het ook zonde vinden als hij stopt / weg gaat
Ik ook
vind hem toch wel leuk
ze zouden iets met Edge en kennedy moeten doen vind ze wle bij elkaar passen
beetje christain edge idee dat was tof!
Narf!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:53:01 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61220254
quote:
Ik ook
vind hem toch wel leuk
ze zouden iets met Edge en kennedy moeten doen vind ze wle bij elkaar passen
beetje christain edge idee dat was tof!
No...just.....no.

Duistere gekke psycho Edge (als ie zo terugkomt) met een loudmouth cocky Kennedy? dat gaat helemaal niet werken.
E&C werkte omdat ze "broers" waren en dezelfde persoonlijkheid hadden.

Edge is een loner, is zn hele Familia kwijt. Mooiste zou zijn als Christian met hem terugkomt onverwachts

Ik zou Kennedy eerder koppelen aan een gast als Colt Cabana, de goofy sidekick en de serieuze loudmouth
quote:
Hopen dat Kennedy dan net zoals zijn vorige blessure waar die 6 maanden voor weg zou zijn, maar toen na 6 weken weer terug was.
Fat chance...die blessure is na een second opinion en het verminderen van de zwelling aangepast, nu heeft hij al weken rust gehad en is ie geopereerd aan zn schouder.

[ Bericht 17% gewijzigd door kidkash19 op 29-08-2008 13:59:27 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:55:41 #175
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61225041
Mick Foley Agrees To Sign With TNA
Date Added: August 27, 2008
Story By: Cornelius Wilson
It has been confirmed that Mick Foley has agreed to a contract with TNA and will debut once his WWE contract expires on September 1, 2008. His signing will have him involved with other Spike TV projects.
.....Kennedy
pi_61226495
kan me nog een docu herinneren op sbs6 (met dramatische ondertiteling) waarbij Foley werd gevolgd... toen spraken ze er over dat hij eigenlijk moest stoppen omdat z'n lichaam kapot was en hij te oud ervoor werd.

en nu gaat ie naar TNA die kerel weet echt van geen ophouden.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:32:36 #178
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61226920
Is dat die met 'de dodengraver'??

Edit: Ja dus.. ik weet nog hoe we toen allemaal dubbel lagen om dat achterlijke commentaar van die presentator en geweldige ondertiteling

[ Bericht 49% gewijzigd door Tazmaniac op 29-08-2008 18:44:22 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:45:33 #179
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61227172
Wie zegt dat Foley ECHT gaat worstelen?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61229613
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Sickert op 29-08-2008 21:02:00 ]
Narf!
pi_61233569
Ze hadden me internet gister dus al afgelosten inplaats van zondag. Dus zit nu in nieuwe huis. Maar geen tijd meer om Smackdown en TNA te downloaden. Morgen hopelijk.
  Redactie Games zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:43:53 #182
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61237180
Misschien een spoiler van No Mercy, maar ik zag deze ava ervan, misschien is het waar....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_61237255
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:54 schreef Wessiej het volgende:
Beste theme songs evah, volgens wwe.com

# 25. Tatanka
# 24: Nation Of Domination
# 23: Gangrel
# 22: 'Million Dollar Man' Ted DiBisase
# 21: The Honky Tonk Man
# 20: Mr. Perfect
# 19: Mankind
# 18: Razor Ramon
# 17: 'Stone Cold' Steve Austin
# 16: Jake 'The Snake' Roberts
# 15: Triple-H
# 14: The Ultimate Warrior
# 13: The Legion Of Doom
# 12: Kane
# 11: Bret 'Hitman' Hart
# 10: Edge
# 9: DX
# 8: The Undertaker
# 7: nWo
# 6: The Rock
# 5: Chris Jericho
# 4: 'Rowdy' Roddy Piper
# 3: Shawn Michaels
# 2: Mr. McMahon
# 1: Hulk Hogan
Geen Randy Savage

Terug van vakantie, vannacht even SD! x2 en RAW inhalen
pi_61238479
RAW was niet echt boeiend.. Rey
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:07:42 #185
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61240499
R-Truth exciting young athlete jammer dat ie al 36 is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:24:41 #186
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61240659
Matige Impact deze week!

Smackdown was beter, maar ook niks bijzonders eigenlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 48% gewijzigd door Tazmaniac op 30-08-2008 13:15:25 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:17:39 #187
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61246725
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:23:26 #188
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61246899
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
are they any good?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61249328
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:24 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze geen lekker wijf is maar wel als "lekker" wordt neergezet. ik irriteer me al vanaf dag 1 aan haar.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:52:04 #190
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61249598
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:23 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

are they any good?
Models turned wrestlers, veel tag teams gewerkt met/tegen Natalya dus daar word je wel beter van, zijn redelijk, zeker niet slechter dan een Maria of Maryse. Doen natuurlijk de typische Twins dingen, zoals je al kon zien
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61253754
Jammer dat ze dan alleen was

Smackdown en Impact waren allebei wel ok. Niks bijzonders te melden eigenlijk. Killings debut was leuk en de 1e helft van de Bella twin ook

En McCool vind ik al zolang irritant. Met die vreselijke stem ook
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:49:14 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61253804
quote:
Jammer dat ze dan alleen was

Ja Jammer dat er een andere Bella Victoria pinde dan degene die de wedstrijd begon
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61254024
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ja Jammer dat er een andere Bella Victoria pinde dan degene die de wedstrijd begon
Ja maar dat mag niemand weten heh!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:04:59 #194
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61254092
Oh nee sorry

als goedmakertje....Burke die de soulja Boy doet

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61254319
Truth

Rouwe gangster muziek als intro en dan een dansje doen waar zelfs Gerard Joling jaloers op zou zijn
Wtf hey




ik haat m nu al
Narf!
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:50:18 #196
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61260455
Moet Sickert idd gelijk geven in die belachelijke dans pasjes van R-Truth.. waar sloeg dat in hemelsnaam op
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:20:22 #197
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61261371
Hoe vonden jullie hem in TNA? Aangezien dit EXACT dezelfde gimmick is incl muziek....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:56:17 #198
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61261912
In TNA zag ik hem niet als Ganstah.. meer een crowd favorite die af en toe mee mocht doen

De jaren dat ie op zijn top zat in TNA heb ik nooit 'live' gezien

en lag dat aan mij of leken zijn dansmoves veel dommer? Zag er imo iig anders uit
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 31 augustus 2008 @ 11:59:57 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61261991
Mijn god hij moet dus tegen Kenny Dykstra? Ben nu al fan van hem, even Smackdown aanzetten
.....Kennedy
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:06:41 #200
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61262108
quote:
Mick Foley recently attended a Cleveland Indians game to throw out the opening pitch, and Matt Loder of Letstalkwrestling.com reported that Foley has NOT signed with TNA as of yet. Foley reportedly said "well, I can say that is NOT true, though I may try out a PPV with them." Foley was attending the game through a WWE sanctioned autograph signing and apparently was unaware of internet rumors claiming he was leaving WWE in favor of TNA. Foley's WWE contract is set to expire this Monday, so legally he cannot sign a TNA contract until then even if he wanted to.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61266984
In TNA vond ik hem ook goed. Maar daar dansde hij wel wat beter

En hij heeft vette moves. Echt ziek hoe hij vanuit die sciccor kick nog een kurketrekker haalt NA de kick. Knap hoor.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:14:17 #202
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61267469
Ja bizar atletisch is hij (tag teampje ooit met Shelton?;) ) maar ik vind het vooral grappig dat ze hem pushen als exciting young athlete
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:27:06 #203
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61267841
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:14 schreef kidkash19 het volgende:
Ja bizar atletisch is hij (tag teampje ooit met Shelton?;) ) maar ik vind het vooral grappig dat ze hem pushen als exciting young athlete
hehe idd

mss kan ie een stable met Cryme Tyme beginnen als ze op hetzelfde roster terecht komen maar ik denk dat ie na een tijdje wel in de race is voor de US championship
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61267876
Scissor kick is de meest achterlijke "finisher" ooit! Het ziet er gewoon zó stom uit als iemand 10 second half voorover gebogen staat te wachten .
Een andere move die dat heeft is de 619, dat is ook altijd zó voorspelbaar dat ze tegen het einde van de match ineens in de touwen hangen..
pi_61269322
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef Cubeforc3 het volgende:
Scissor kick is de meest achterlijke "finisher" ooit! Het ziet er gewoon zó stom uit als iemand 10 second half voorover gebogen staat te wachten .
Een andere move die dat heeft is de 619, dat is ook altijd zó voorspelbaar dat ze tegen het einde van de match ineens in de touwen hangen..
Dat stoort mij ook ja. Maar soms is hij wel goed uitgevoerd. Kan alleen met perfecte timing.
pi_61289687
Heb echt zon hekel aan tapings:

Heb geen spoilers gelezen dus het verklapt in principe niks maar weet nu dus al dat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijt tapings
  maandag 1 september 2008 @ 14:07:57 #207
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61291167
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 41% gewijzigd door kidkash19 op 01-09-2008 14:14:30 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 1 september 2008 @ 15:48:47 #208
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61293995
Sow, ik heb vandaag even een aantal shows gekeken, want ik heb in mijn vakantie niets kunnen zien.
Goeie punten:
- The Brian Kendrick, wat een geweldige nieuwe gimmick heeft hij toch
- Alles met Shelton Benjamin en Edge
- Maryse
- De combinatie van Santino en Phoenix
- Hopelijk snelle return voor de mooie Gail Kim
- The Dirt Sheet
- Feud van MVP/Jeff

Het is nog maar afwachten wat er precies met al die nieuwe lui gaat gebeuren, want geen een kon me echt boeien.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_61296496
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb echt zon hekel aan tapings:

Heb geen spoilers gelezen dus het verklapt in principe niks maar weet nu dus al dat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijt tapings
Idd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet op wwe.com kijken dus mensen! Of gewoon geen wrestling sites tot morgen, lijkt wel of iedereen spoileren normaal vindt..
  maandag 1 september 2008 @ 18:06:36 #210
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61297631
op WWE.com gaat het natuurlijk om de ratings dus is het niet meer dan logisch dat het een beetje weggeven
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61298671
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb echt zon hekel aan tapings:

Heb geen spoilers gelezen dus het verklapt in principe niks maar weet nu dus al dat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijt tapings
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:00:55 #212
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61321364
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_61323916
Vette Raw

1 return was niet echt big nee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:17:33 #214
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61324835
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vette Raw

1 return was niet echt big nee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je wel gelijk in. Hij hoort er gewoon te zijn.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_61329986
Narf!
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:25:13 #216
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61331500
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61331759
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_61334138
2 dingen over RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61334228
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:46 schreef Pieter-utd het volgende:
2 dingen over RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_61335042
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Sickert het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:21:10 #221
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_61335203
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Sickert het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:59:40 #222
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61336311
Ik irriteer me al sinds WCW aan Rey, heb gewoon weinig met hem eigenlijk :S
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 3 september 2008 @ 01:23:17 #223
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_61337896
Hij is ook niet bepaald één van mijn favorieten te noemen, maar niemand kan ontkennen dat Rey een groot aantal geweldige matches heeft gehad en een enorme rol heeft gespeeld in het mainstream brengen van lucha libre.
  woensdag 3 september 2008 @ 07:43:09 #224
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61339102
Dat ontken ik zeker niet, hij heeft veel gedaan voor die bepaalde stijl in de US en misschien wel wereldwijd de grootste invloed heeft gehad op de "kleinere" worstelaars
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 3 september 2008 @ 17:17:09 #225
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61351878
Rey heb ik altijd al een zak hooi gevonden. Zo goed en snel is hij helemaal niet (zeker de laatste tijd niet). Zijn finisher is een van de verschrikkelijkste van allemaal en zijn mic skills kunnen van een 15 jarig kindje zijn. En dan ook nog eens het feit dat hij om de 3 maanden geblesseerd is. Gewoon oprotten naar TNA.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_61353444
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61354984
Rey kan gewoon niet overtuigend overkomen. Hij is gewoon te klein om tegen een Kane/Batista/Edge/iedereen te worstelen. Daarnaast is de 619 echt te triest voor worden. Normaal gesproken hangt er nooit iemand in de touwen, maar als iemand tegen Rey worstelt gebeurt het ineens 3/4 keer.

Daarnaast zijn ze mic skills bagger
pi_61355230
Op IGN is de Smackdown vs.Raw 2009 countdown weer begonnen, tot nu toe entrance's en finishers van Finlay en Santino
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games woensdag 3 september 2008 @ 19:51:21 #229
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61355940
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:29 schreef renwan het volgende:
Op IGN is de Smackdown vs.Raw 2009 countdown weer begonnen, tot nu toe entrance's en finishers van Finlay en Santino
Zie Svr09 topic
.....Kennedy
  woensdag 3 september 2008 @ 20:03:16 #230
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61356283
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_61357172
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Zie Svr09 topic
Oh, die was er al? Ff tvp'en daar dan
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 3 september 2008 @ 20:42:46 #232
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61357591
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Zie Svr09 topic
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 3 september 2008 @ 20:43:01 #233
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61357597
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:29 schreef renwan het volgende:

[..]

Oh, die was er al? Ff tvp'en daar dan
al mijn liefde en zaligheid in gestopt
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 3 september 2008 @ 21:16:04 #234
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61358744
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61362839
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
  donderdag 4 september 2008 @ 00:11:26 #236
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61365128
I like Ricky Ortiz, het is weer eens anders dan de arrogante jonge heel of hardwerkende jonge face.
De vergelijking met Carlito slaat nog steeds nergens op, het enige wat een klein beetje overeenkomt is de Afro, maar die van Ortiz is tig keer beter Verder lijken ze in helemaal niks op elkaar, zelfs geen luie uitstraling, Ortiz is juist de happy go lucky charismatische gozer die overenthousiast is over zn ongeslagen status

I like him
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61365355
  Redactie Games donderdag 4 september 2008 @ 00:29:54 #238
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61365437
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[ afbeelding ]
En Abyss zei vorige week dat hij morgen dan een open challenge heeft, oh snap
.....Kennedy
pi_61365450
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:29 schreef Wessiej het volgende:

[..]

En Abyss zei vorige week dat hij morgen dan een open challenge heeft, oh snap
Jammer dat alle Impacts al opgenomen zijn voor de komende weken en Foley toen nog aan zijn WWE contract zat
  Redactie Games donderdag 4 september 2008 @ 00:31:19 #240
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61365460
Oja tapings.
Misschien op de volgende ppv (naam kwijt ja )
.....Kennedy
pi_61365508
Waarschijnlijk ja. No Surrender is binnenkort. Denk dat hij daar wel komt
  Redactie Games donderdag 4 september 2008 @ 00:36:03 #242
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61365538
Als Mankind of Cactus Jack is dan nog de enige vraag
.....Kennedy
pi_61365647
Of Dude Love
pi_61367434
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef kidkash19 het volgende:
I like Ricky Ortiz, het is weer eens anders dan de arrogante jonge heel of hardwerkende jonge face.
De vergelijking met Carlito slaat nog steeds nergens op, het enige wat een klein beetje overeenkomt is de Afro, maar die van Ortiz is tig keer beter Verder lijken ze in helemaal niks op elkaar, zelfs geen luie uitstraling, Ortiz is juist de happy go lucky charismatische gozer die overenthousiast is over zn ongeslagen status

I like him
ik niet Carlito it is
Narf!
pi_61367436
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Of Dude Love
the Dude
Narf!
  donderdag 4 september 2008 @ 08:21:05 #246
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61367621
quote:
Als Mankind of Cactus Jack is dan nog de enige vraag
Als de WWE niet al zn gimmicks heeft vastgelegd is dat de vraag ja, ik denk gewoon als Foley
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 4 september 2008 @ 11:34:33 #247
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61371601
waarschijnlijk zal hij gewoon binnenkomen als Mick foley en heeft de WWE gewoon recht op zijn andere namen. Achjah misschien denkt TNA dat ze nu echt ratings gaan krijgen.
Sting heeft destijds ook zoveel geholpen *kuch*
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 4 september 2008 @ 12:06:35 #248
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61372293
Inderdaad

Ik hoop alleen dat ze Foley niet gebruiken om te worstelen, Foley is nooit een atleet geweest die veel voor zn lichaam zorgde en 1 of 2 hersenschuddingen erbij en de enige boeken die hij nog leest zijn van Nijntje.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 4 september 2008 @ 19:07:15 #249
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61382034
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 4 september 2008 @ 19:52:46 #250
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61383169
3 augustus belde, ze wilende hun plaatje terug.
.....Kennedy
  donderdag 4 september 2008 @ 20:04:48 #251
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61383477
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:52 schreef Wessiej het volgende:
3 augustus belde, ze wilende hun plaatje terug.
Is dat al gepost dan? of wat bedoel je
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 4 september 2008 @ 20:05:31 #252
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61383499
Ja, gister nacht , door Brahma, maar plaatje is weg, maar de tekst eronder geeft wel duidelijkheid
.....Kennedy
  donderdag 4 september 2008 @ 20:27:39 #253
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61384087
Oei.. nooit gezien haha
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61384202
Erg up 2 date Tazz

Ze hebben de naam veranderd van Foley.jpg naar haveaniceday.jpg Maar de alt tekst is nog steeds Foley.jpg

(daarom doet het plaatje het ook niet meer in mijn post tijd terug)
  donderdag 4 september 2008 @ 20:42:33 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61384543
ik heb tegenwoordig stage.. de hele dag weg en geen kans om ff tussendoor op FOK te komen.. vandaar
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 4 september 2008 @ 21:44:14 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61386268
hmmmmmm dacht dat we dit net gehad hadden maar blijkbaar is er een nieuwe melding van gemaakt
quote:
There are some rumors going around that WWE could release Mr. Kennedy once his current contract expires. A source close to Kennedy believes there is something to the speculation, reports ProWrestling.NET. Kennedy is said to have lost his confidence as he is constantly being pulled in different directions by various officials. This has caused him to second guess himself. Kennedy will be out four to six months following shoulder surgery.

+

MVP upset management following a recent incident in which he made a derogatory comment to one of the drug testing monitors who watches the WWE performers while they submit urine samples.

Following the implementation of the WWE Wellness policy a few years ago, some wrestlers were submitting fake urine samples to beat the drug tests. One wrestler was eventually caught cheating in WWE developmental wrestler Afa Anoa'i, Jr. As a result, Anoa'i was suspended by WWE for 30 days, on March 20, 2008, as cheating is an obvious violation of the WWE's Wellness policy. Following the incident, WWE instituted a new rule in which the performers have to be bare from their chest down to their knees while giving urine in front of a doctor to make sure they're not cheating. A number of the wrestlers are grouchy to the monitors as you would imagine. However, MVP went too far in what he said to one of them.

MVP asked the monitor if he graduated from college. The monitor said yet. MVP then insulted him, saying something along the lines of, "So you went to school for four years to watch people's (expletive)?"

The monitor promptly complained to WWE head of talent relations John Laurinaitis as well as Bruce Prichard. Soon after, Laurinaitis indirectly addressed the matter in locker room meeting, instructing talent to be respectful of the testers and to not harass them. People aware of the MVP incident felt it was obvious that the meeting was held due to it.

Since the incident, MVP has been getting the cold shoulder from a few officials. Suddenly, the word backstage is that he doesn't know how to work as a heel to get heat. At last week's SmackDown/ECW tapings in Pittsburgh, Shelton Benjamin - who's been in-and-out of favor with WWE officials for a number of years - was given high praise in that he knows to work as an effective heel. They liked his smiling facials after he laid out MVP with his "Paydirt" finisher and more so later in the show after clocking Triple H with a belt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61386536
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:44 schreef kidkash19 het volgende:
MVP asked the monitor if he graduated from college. The monitor said yet. MVP then insulted him, saying something along the lines of, "So you went to school for four years to watch people's (expletive)?"
pi_61387585
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:44 schreef kidkash19 het volgende:
There are some rumors going around that WWE could release Mr. Kennedy once his current contract expires. A source close to Kennedy believes there is something to the speculation, reports ProWrestling.NET. Kennedy is said to have lost his confidence as he is constantly being pulled in different directions by various officials. This has caused him to second guess himself. Kennedy will be out four to six months following shoulder surgery.[
Ik blijf staan bij m'n NEE
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:54:55 #259
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_61401131
Zo snel laten ze Kennedy niet gaan denk ik. Als hij in TNA zal komen en ze gebruiken hem daar wel goed, word hij daar zeker de topstar. Het is gewoon jammer dat de man zo vaak geblesseerd is geraakt, dit zorgt er o.a. voor dat hij niet zo snel een world title zou krijgen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, want mr. blessure himself heeft ook de title ooit gewonnen (ja ik heb het over onze superheld Mysterio).
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_61401333
Cena = superman
Mysterio = superboy
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:28:56 #261
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61402127
Toen was Mysterio nog niet zo blessuregevoelig als nu (is al wat jaren geleden) de laatste paar jaar is het echt heel erg qua blessures bij hem.
Misschien is het wel goed dat Kennedy naar TNA gaat voor hemzelf, geen hoge werkdruk, minder wedstrijden dus meer rust voor zn lichaam = minder blessures.
Als je alles ook hoort is hij een beetje paranoide over zn hele presteren
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61402404
Kurt Angle shoot interview (van 3 uur!) is echt geweldig. Zeker een aanrader
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:47:54 #263
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61406047
sorry maar......FAIL (???)

Glennsoe: What about stamina ?? From watching the clips, it seems the wrestlers "never" gets tired..

MIDWAY: Stamina affects how long your wrestler stays in a stunned state.

Glennsoe: How many caw slots for ps3 and xbox ???

MIDWAY: 5

Glennsoe: Other then Create a wrestler, what other create modes is there?(Create a belt Create a PPV, etc...)

MIDWAY: None in this version.

Glennsoe: The Smackdown series has recently attracted more fans to the series by including a "legends" roster as a portion of the game. Has midway thought to incorporate anything like this? Possibly making a "TNA Pioneers" section of the roster for guys like Jeff Jarrett, Raven, Ken Shamrock, Sabu, Monty Brown, D-lo Brown,and Jerry Lynn?

MIDWAY: Great idea. We will look at that in the future. So much to do!

My_ddt: About how many moves were motion-captured for the game?

MIDWAY: Over the 2.5 years of development, we captured about 2000 moves and reactions. We didn't have time to process and script all of them, but we will!

http://xbox360.ign.com/articles/906/906281p4.html
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 5 september 2008 @ 17:03:03 #264
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61406526
Spel moest gewoon in Februari uitkomen en dan alles erin, alle match types en blood, wapens, moves.

Dit is een heel uitgeklede versie, haal ik alsnog omdat het spel mij alsnog lijkt, maar toch wel jammer.
.....Kennedy
pi_61408275
Wat is er fail aan dan?

Ze zijn trouwens toch al bezig met deel 2. Dus alles wat er niet in zit komt er daar wel bij. Hij schijnt nog steeds beter te zijn dan alle WWE games bij elkaar dus kan je nagaan hoe goed het 2de spel dan wel niet zal worden

TNA:

Leuke show, alles gaat ze gangetje eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:

Zelfde als TNA, redelijke show.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 5 september 2008 @ 18:14:07 #266
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61408326
Fail kant? Heel veel aankondigen en een kwart daarvan in het eindproduct zetten.
Ze maken nu al een 2e spel wat dus zuigt, je betaald eigenlijk voor een uitgeklede versie, en of die beter wordt zien we volgende week wel

Trouwens bij tna, Joseph

Moest lachen.
.....Kennedy
pi_61408504
Laten we eerst maar spelen en zelf kijken hoe het is eigenlijk, dan kijken we wel verder

En verder daarover praten doen we maar hier [Multi] TNA Impact!
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:30:59 #268
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61408813
Fail kant voor een game die 2.5 jaar in ontwikkeling is geweest??? Niet dat SvR zo goed is want dat is ook crap en ga ik zeker niet kopen.
No Mercy N64 4 Life!

-Glennsoe: Other then Create a wrestler, what other create modes is there?(Create a belt Create a PPV, etc...)
MIDWAY: None in this version.

Creepyspencer12bacon: How many people can play online?
MIDWAY: 2

Creepyspencer12bacon: How many people can be in the ring at the same time?
MIDWAY: 4. We will expand upon this in the future.

Adam_I3OMB: From what I've seen from the game, many superstars are missing their famous moves, for example Joe's Island Driver, AJ's springboard 450, to what extent will the wrestlers have their genuine moveset?
MIDWAY: We understand. We did the best we could in the time we had, but again, move accuracy is our #1 priority moving forward.

Oneway23: Are there any double-team moves for either tag team or multi-man matches?
MIDWAY: No, not in this version. We understand the importance of this, but really wanted to focus on making the game as fun and responsive as possible.

Xear_226: With the exception of season mode are there belts (ie TNA World, X Division, Tag) that can be defended on the game?
MIDWAY: We really focused on the in-the-ring experience and Story Mode. Going forward, we have big plans to expand the game to possibly include belts and other suggestions.

SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61409029
TNA fans zijn beter in de zin van meedoen. Zag bij Smackdown ook weer. Helft van de show is het publiek gewoon dood stil En goeie worstelaars vinden ze saai.

Snap wel waarom, het zijn casual fans. Daarom vind ik in die zin TNA fans beter.

WWE fans zijn meer de milkcows die Cena merch kopen. En worstelaars als Benoit etc saai vinden. Zo is het gewoon, niks mis mee, je mag vinden wat je wilt. Maar met dat zijn TNA fans beter. Eerlijk is eerlijk. Dat ze een kleine zaal hebben helpt natuurlijk wel want dan hoor je het beter, en doet iedereen makkelijker mee.
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:11:19 #270
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61411634
Ik vind SD! niet echt een graadmeter omdat je nooit weet wat echt is en wat niet door het editen van de show .
Ik denk toch zoals je ook zegt dat de grootte vd zaal meespeelt in het meedoen van het publiek, zet hetzelfde publiek uit de Impactzone in een WWE arena (+ de rest vd WWE fans) en dan doet het grootste gedeelte ook minder mee en zul je ze niet horen. Het zijn in ieder geval 2 hele verschillende groepen heb ik het idee
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 5 september 2008 @ 20:16:36 #271
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61411787
Zoals 2 weken geleden bij Smackdown, het geluid was volgens een inzittende ge-edit zodat niemand boo-de bij Vickie omdat ze proberen haar face te maken, terwijl iedereen ging booen als een gek.
.....Kennedy
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:20:43 #272
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61411897
Vickie is de grootste heel die er ongeveer is , echt bizar dat je haar blijkbaar amper hoort in de arena als ze er is

Heb trouwens net het stukje gezien van Truth en ik vind dat ze na de wedstrijd toch best wel aardig meedoen, voor de wedstrijd hoor je het wat minder door zn eigen geschreeuw, ik had het minder verwacht.

Maryse is trouwens best goed voor iemand met haar ervaring, ze is erg gegroeid

[ Bericht 21% gewijzigd door kidkash19 op 05-09-2008 20:31:50 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61412350
De Taker - Vickie angle is vreemd, wat voor een match gaat hier uit voortkomen? =/
pi_61412586
Geen match, meer een in-ring promo lijkt mij. Beetje zoals HBK's vaarwel op Summerslam gok ik.

Vraag me nu echt alleen af hoe ze Edge terug will laten komen. Misschien liet hij vorige week wel het licht uitgaan bij Vickie? En deed hij de deur op slot

Zoiets zou me wel vet lijken iig
pi_61414961
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu maar heel Smackdown kijken
Narf!
  Redactie Games vrijdag 5 september 2008 @ 22:14:18 #276
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61415424
Jezus na het zien van TNA heb ik geeneens meer zin in de game, 1 uur over het spel, 35 minuutjes show ongeveer
.....Kennedy
pi_61417332
zeer goede Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_61418632
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Jezus na het zien van TNA heb ik geeneens meer zin in de game, 1 uur over het spel, 35 minuutjes show ongeveer
Overdrijven is ook een vak

Ze zijn er gewoon erg blij mee, hun eerste spel, reviews zo ver zeggen allemaal dat het beter is dan alle WWE spellen tegenwoordig, en het spel heeft ze al veel geld opgeleverd. En het heeft ook enorm veel reclame gehad/gekregen door midway. Ik heb ook allemaal shit ervan van toen ik naar de show ging.

Dus ze zijn gewoon trots en blij
  zaterdag 6 september 2008 @ 00:24:08 #279
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61418793
het spel is fucking arcade

beetje knoppen bashen om een move te veroorzaken. Sorry maar dat kan geen worstelspel zijn. In een worstelspel vind je het juist cool om toffe dingen uit te halen. Button bashen doe je maar met Soul Calibur
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 6 september 2008 @ 00:25:03 #280
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61418815
De eerste die mij met argumenten goed kan uitleggen waarom SD vs Raw 2008 slechter is dan die TNA paupertroep en mij kan overtuigen krijgt 30 euro
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zaterdag 6 september 2008 @ 00:34:36 #281
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61418965
Ja Pax we weten je haat tegen TNA the game, en zeggen dat Soul Calibur button bashen is

Maar arcade betekent nooit slecht
.....Kennedy
pi_61418991
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:24 schreef Paxlie het volgende:
het spel is fucking arcade

beetje knoppen bashen om een move te veroorzaken. Sorry maar dat kan geen worstelspel zijn. In een worstelspel vind je het juist cool om toffe dingen uit te halen. Button bashen doe je maar met Soul Calibur
Jij hebt het al gespeeld?
  zaterdag 6 september 2008 @ 00:37:30 #283
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61419010
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:34 schreef Wessiej het volgende:
Ja Pax we weten je haat tegen TNA the game, en zeggen dat Soul Calibur button bashen is

Maar arcade betekent nooit slecht
in mijn boekje wel

en ik weet ook wel dat Soul Calibur meer is dan button bashen, maar met bashen win je wel
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 6 september 2008 @ 00:37:53 #284
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61419019
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij hebt het al gespeeld?
je hebt geen argument?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_61419218
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:37 schreef Paxlie het volgende:

[..]

je hebt geen argument?
Ik vraag alleen of je het al gespeeld hebt?
  Redactie Games zaterdag 6 september 2008 @ 00:57:10 #286
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61419278
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:37 schreef Paxlie het volgende:

[..]

in mijn boekje wel

en ik weet ook wel dat Soul Calibur meer is dan button bashen, maar met bashen win je wel
Dan vind JIJ het dus niet leuk en kunnen wij ervan gaan genieten, je hoeft niet alles leuk te vinden, als je wodka maar smaakt.
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 6 september 2008 @ 01:03:23 #287
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61419349
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:25 schreef Paxlie het volgende:
De eerste die mij met argumenten goed kan uitleggen waarom SD vs Raw 2008 slechter is dan die TNA paupertroep en mij kan overtuigen krijgt 30 euro
Oja, er zit hier een scripted storyline in, eentje die leuk is om te spelen, geen grootste pauper troep story mode zoals in svr 08.

30 please, kthx.
.....Kennedy
pi_61419413
Verder hebben ze motion captures gedaan met veel worstelaars. Hebben AJ en Joe bijna dagelijks geholpen met het spel. Zit er een gefilmde match bij als extra. Hidden characters van midway characters, Ultimate-X, house show arenas over de hele wereld, online tournooien. Een verhaal wat ze zelfs ook naar TV gaan brengen.

Redenen zat geloof ik Ook erg leuk dat de arena waar ik naar toe ben geweest om TNA te zien in het spel zit (Liverpool Olympia) Ben daar ook erg blij mee.

Edit: oh en downloadbare content
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:32:56 #289
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61422039
quote:
Verder hebben ze motion captures gedaan met veel worstelaars. Hebben AJ en Joe bijna dagelijks geholpen met het spel. Zit er een gefilmde match bij als extra. Hidden characters van midway characters, Ultimate-X, house show arenas over de hele wereld,
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn wat is er anders dan SvR ?? op de gefilmde match (WAUW!!!! die ruimte hadden ze ergens anders voor kunnen gebruiken) na....
Ik bash het spel niet maar meer de hype machine die weer eens op volle toeren draait, ik heb ook veel negatieve reacties gehoord over de beperkte mogelijkheden die het spel heeft. Zo heeft iedereen altijd wat te zeiken over een spel.

IGN heeft dit filmpje van SvR http://ps3.ign.com/articles/908/908111p1.html en sorry maar het ziet er goed uit (zeker als je de compressie meerekent op IGN), ik zal hem eerst een x zelf moeten spelen voor ik hem uberhaupt koop want de vorige edities waren ruk.
Finlay zn oude muziek , beter dan zn happy Hornswoggle shit!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:40:11 #290
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_61422171
Ik vind TNA veel te veel arcade, beetje puntjes scoren gaat het mij niet om. Ik wil gewoon toffe matches en ik heb het idee dat dat veel beter kan met SvR

Derhalve vind ik TNA gewoon kut. Scripted storylines zijn fantastisch, maar maar 1x leuk dus saai. Daarbij lees ik in ieder interview met de designers dat er dingen niet inzitten die in deel2 wel zitten, wat vet
Daar heb je dus geen kut aan bij deze versie

Vind het overigens wel grappig dat SvR de snelheid omhoog heeft gegooid
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:30:10 #291
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61423036
Gail Kim maybe back in TNA
quote:
The Wrestling Observer is reporting that Gail Kim has NOT signed a deal yet with WWE and that there is a chance she may be heading back to TNA.

We initially reported that Kim did not want to leave TNA, however the money deal offered to her from WWE was just too large to pass up. We're now receiving word that both Kim and Dixie Carter were not happy with how negotiations went and have decided to try working out a deal personally. It's being said that Kim felt terrible about leaving TNA, therefore she is going to try as hard ss she can to stick with the company as long as they are willing to offer her something close to what WWE is offering. At this point WWE's offer is rumored to be about three times as much as TNA's, and that does not include PPV bonuses, merchandising, etc.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61425938
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:32 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn wat is er anders dan SvR ?? op de gefilmde match (WAUW!!!! die ruimte hadden ze ergens anders voor kunnen gebruiken) na....
Ik bash het spel niet maar meer de hype machine die weer eens op volle toeren draait, ik heb ook veel negatieve reacties gehoord over de beperkte mogelijkheden die het spel heeft. Zo heeft iedereen altijd wat te zeiken over een spel.
Op die match na zit alles wat ik gezegd hebt niet in SvR. Wat dus aardig veel is.
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:05:48 #293
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61427990
quote:
Verder hebben ze motion captures gedaan met veel worstelaars. Hebben AJ en Joe bijna dagelijks geholpen met het spel
- SvR heeft dat al gedaan en daar zijn ook worstelaars bij betrokken geweest, het verschil is is dat TNA van niks begonnen is
quote:
Hidden characters van midway characters
-WWE Legends....stuk leuker dan Midway characters
quote:
Ultimate-X
*zucht* moet dit echt? gaan we de Ultimate X vergelijken met.....
Inferno match, Hell in the Cell, Ladder, Extreme rules, Backstage Brawl en nog veel meer.....
quote:
house show arenas over de hele wereld,
Alle PPV arenas...

+

Create-a-Finisher (beste feature van alles denk ik), custom entrance and post match animatie, Tag Team is STERK verbeterd, Downloadable content, betere online mogelijkheden, Road to Wrestlemania, Co-op story mode, Roster van ongeveer 60 superstars.

Met andere woorden, er zit meer niet in TNA Impact wat wel in WWE zit dan andersom...punt is?

Dat bedoel ik met de hele hype machine en blinde TNA gedoe, van alles wat je ziet is TNA Impact op dit moment voor een eerste versie niet slecht, maar een groot deel komt pas in deel 2 allemaal in het spel. Voor een ontwikkelingstijd van 2.5 jaar vind ik dat erg teleurstellend.
Volgens mij is SvR09 erg verbeterd....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61428624
SvR is al jaren lang hetzelfde. Steeds een kopie van de versie het jaar ervoor. Dan is het ook logisch dat hun meer hebben niet?

Ze hebben 2 jaar gewerkt aan de engine. Liever een sterke engine en weinig modes dan een shit spel met veel modes (zoals SvR meestal het geval is)

Ik speel SvR ook met plezier hoor. Maar kijk gewoon erg uit naar Impact.

En alle PPV arenas worden snel saai vind ik. En zijn in principe altijd hetzelfde. Gaat bij Impact natuurlijk ook komen maar het is iig wat anders dan steeds dezelfde arenas met alleen maar een andere set.
  Redactie Games zaterdag 6 september 2008 @ 19:03:14 #295
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61432065

Als Mick Foley dus
.....Kennedy
pi_61432389
De video is ook grappig, maar zal er wel snel af worden gehaald zoals alle andere videos.

Ben benieuwd naar zijn TV debut
pi_61433911
Hmm een debut bij TNA, ik neig naar "run in" als debut
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:18:31 #298
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61434135
Of wekenlang bepaalde "hints" geven die met de 1e week al weggeven wie het is OF een paar weken zn muziek laten spelen (wat natuurlijk een WWE rip off is) en dan verbaasd zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61434276
COULD IT BE!?!
pi_61434344
Nou ik spam deze even dicht
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:25:50 #301
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61434352
juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuist
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')