abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2008 @ 01:50:51 #151
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61157481
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk dat je hier ff moet kijken Wessiej

http://en.wikipedia.org/w(...))#In_popular_culture
Shoot em up vorige week gekeken dus dat is het

Kelly Kelly is echt met stappen verbeterd ja, heeft zowaar skills nu.
.....Kennedy
pi_61157525
Vind dat de meeste divas het steeds beter doen trouwens. Maar dat is ook volgens plan geloof ik. Dat is ook 1 van de redenen dat ze Gail Kim hebben gehaald volgens mij. Die nu wel 1 van de beste van Amerika is vind ik. (Zover ik bij ROH/WWE/TNA kan zien iig)

Denk dat als ze er een tijdje is wel een goeie leider kan zijn. Vooral omdat er bijna niemand meer is die echt heel veel ervaring heeft. Gail heeft in main events gestaan op Impact en big matches gehad op PPV's. En ook allerlei soorten matches. Met kleine en grote tegenstanders.

Ben benieuwd
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2008 @ 01:57:49 #153
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61157575
En natuurlijk dat ze matige als Michelle lekker wat laten presenteren, ver weg van de ring.
En dan dat ze Cherry hadden ontslagen, die vond ik wel degelijk goed.
.....Kennedy
  woensdag 27 augustus 2008 @ 08:46:53 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61158873
Gail Kim heeft wel iemand nodig die ook een aardig niveau heeft, ze is niet iemand die een mindere kan dragen naar een goede wedstrijd zoals Trish, Mickie, Beth en Victoria dat kunnen maar ze heeft aardige skills en was in haar 1e x voor de WWE gewoon te onervaren en werd meteen voor de leeuwen gegooid.

Ik vond trouwens dit over Thorn en zn nieuwe look en het verhaal wat erbij hoort (4 juni 2008 trouwens)
Shawn Spears def. Kevin Thorn
Shawn Spears pinned Kevin Thorn after ramming him into an exposed turnbuckle then executing a neck breaker. During the match, Kevin Thorn kept getting his attention diverted from the ring because someone's music kept playing off and on. After the match the music was revealed to be Sinn Bowdees'. Sinn Bowdee then came out to the stage cut a promo on Kevin Thorn talking about how he was the dark one of FCW now and that Kevin Thorn is only a shell of his former self.

Sinn Bowdee def. Gabe Tuft
Sinn Bowdee pinned Gabe Tuft after a splash of the second rope. After the match Kevin Thorn ran out to the ring and said that he would bring back his past and show Sinn Bowdee what he is all about.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_61159728
ecw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:01:00 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61163902
Trip to memory lane....

hoe over waren ze in die tijd...1 vd meest ondergewaardere Tag Teams in die tijd...Too Cool

Luck is for losers
pi_61164084
Tof idd

vond Too Cool zeker een heel leuk team
gewoon lol maken en iedereen aan het dansen krijgen

Scotty Too Hotty & Grand master Sexay
Narf!
pi_61171253
Erg sterke ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennedy gaat voor de operatie dus kidkash kan weer een vreugde dans doen. 4-6 maanden geen Kennedy. Gefeliciteerd!

Jamie Noble is misschien ook injured. Ben benieuwd of alle nieuwe talent die opeens komt ook te maken heeft met alle blessures de laatste tijd.
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2008 @ 18:12:56 #159
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61171367
Geen Kennedy @ Brussel is falend

.....Kennedy
pi_61171607
Shit das waar ja. Ook geen Kennedy in Engeland dan voor mij
  Redactie Games woensdag 27 augustus 2008 @ 18:27:33 #161
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61171655
.....Kennedy
pi_61176951
Kennetnie!
beetje vent worsteld gewoon door natuurlijk

men hoe jammer is dat..
Narf!
pi_61177660
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef kidkash19 het volgende:
Trip to memory lane....

hoe over waren ze in die tijd...1 vd meest ondergewaardere Tag Teams in die tijd...Too Cool

Laatst nog een oude RAW gekeken, Big Show verkleed als Rikishi deed ook dat maffe dansje als "Showkishi"
pi_61177803
showkishi deed mij denken aan deze

Edge en christian waren samen ook briljant
Narf!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:25:45 #165
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61178412
meh...could care less about Kennedy....dan had ik wel wat te drinken gaan halen zoals ik ook vorig jaar deed met Mysterio. Je hoeft me niet te feliciteren met iemand zn blessure trouwens, ik haat langdurige blessures en dan mag hij niet mn favoriet zijn dan vind ik het nog wel kut voor hem persoonlijk ook al blijft mn vraag nog steeds of ie van glas is gemaakt, wat ik ooit wel zei is zn blessuregevoeligheid maar goed dat is blijkbaar niet zo
Alleen ik had wel gelijk wat betreft een operatie, de ernst van de blessure en de hersteltijd ervan. Wauw...weer 4-6 maanden + de afgelopen weken.
Het zou me nu echt niks verbazen als hij ergens in de toekomst gereleased word (na zn blessure), maar het zou me ook niks verbazen als hij gewoon lekker blijft en voorlopig aanmoddert in de mid card tot hij aan management laat zien dat hij gezond kan blijven

[ Bericht 12% gewijzigd door kidkash19 op 27-08-2008 22:31:34 ]
Luck is for losers
pi_61181922
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:10 schreef Sickert het volgende:
showkishi deed mij denken aan deze

Edge en christian waren samen ook briljant
Referee Teddy Long

Edge & Christian waren toen ook goed, volgens mij waren ze op die RAW eerder op commentary aan het clownen dat ze een run-in gingen doen. Tegen het einde van die match: "Hey, I think this is where we do our run-in", waarna ze de ring in rennen om de match te onderbreken Zo flauw.
pi_61182734
quote:
- Several sources including The UK's Sun is reporting that several top WWE Superstars are working hurt right now and won't take any time off for fear of losing their main event spot.

Edge is taking some time off to sell the angle from The Undertaker but also to heal up after the recent promo time allowed him not to have to wrestle on TV besides the Hell in a Cell match at SummerSlam. Edge is said to be a man who is constantly in some kind of pain but doesn't want to give up that main event spot.

The Undertaker is also working hurt as he returned from a knee injury early for SummerSlam. One more knee injury for The Dead Man and he could have to call it quits or work a more limited schedule than what he is already working.

The word going around is that the injury bug and wear and tear of WWE's grueling schedule is taking its toll on several WWE Superstars and not just Edge, The Undertaker, Shawn Michaels and John Cena.
Hm, ze moeten echt wat minder house shows doen als ze nog mensen over willen houden heb ik het gevoel.
quote:
Christian Cage, Sting, Team 3D, and Kevin Nash contract with TNA expires before the end of this year. Sting's contract is believed to be near finalization with an extension, as he has stated in the past that he would not appear on television unless his contract has been renewed. He appeared at the TV tapings this week.

The door is still open for a Christian Cage WWE return according to sources within the company. He left on good terms and would be able to make his return with a storyline involving Edge. He has told friends that he's happy with his current situation in TNA, which is what he told people regarding WWE before his departure.
Denk dat ze eigenlijk allemaal wel bij TNA blijven. Al is Christian nu wat meer in de midcard dan in de main events. Maar denk dat hij nog wel even blijft.

Vreemde tijden met alle injurys en contracten en overstappen. Gail naar WWE, Foley naar TNA (Nu wel 100% zeker) jobbers opeens in main events Goldberg die weer gaat worstelen (al is het 1 match) en zelfs geruchten dat Stone Cold een match zal hebben op WM.

Het blijft niet echt rustig zo
  Redactie Games donderdag 28 augustus 2008 @ 01:47:53 #168
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61182958
Mhaw dat van Edge lijkt mij bullshit, hij had al bij Backlash aangegeven op vakantie te gaan, wanneer de tijd dat toelaat, lijkt mij dat dat nu is gewoon.

Even rust van een heel jaar werken.
.....Kennedy
pi_61188657
Waar gaat goldberg worstelen?
pi_61204607
Kennedy mag van mij mooi blijven
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:07:02 #171
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61208040
Hopen dat Kennedy dan net zoals zijn vorige blessure waar die 6 maanden voor weg zou zijn, maar toen na 6 weken weer terug was.
.....Kennedy
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:18:22 #172
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61208270
Ookal heb ik geen Kennedy signature, ik zou het ook zonde vinden als hij stopt / weg gaat
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61217483
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 00:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Ookal heb ik geen Kennedy signature, ik zou het ook zonde vinden als hij stopt / weg gaat
Ik ook
vind hem toch wel leuk
ze zouden iets met Edge en kennedy moeten doen vind ze wle bij elkaar passen
beetje christain edge idee dat was tof!
Narf!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:53:01 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61220254
quote:
Ik ook
vind hem toch wel leuk
ze zouden iets met Edge en kennedy moeten doen vind ze wle bij elkaar passen
beetje christain edge idee dat was tof!
No...just.....no.

Duistere gekke psycho Edge (als ie zo terugkomt) met een loudmouth cocky Kennedy? dat gaat helemaal niet werken.
E&C werkte omdat ze "broers" waren en dezelfde persoonlijkheid hadden.

Edge is een loner, is zn hele Familia kwijt. Mooiste zou zijn als Christian met hem terugkomt onverwachts

Ik zou Kennedy eerder koppelen aan een gast als Colt Cabana, de goofy sidekick en de serieuze loudmouth
quote:
Hopen dat Kennedy dan net zoals zijn vorige blessure waar die 6 maanden voor weg zou zijn, maar toen na 6 weken weer terug was.
Fat chance...die blessure is na een second opinion en het verminderen van de zwelling aangepast, nu heeft hij al weken rust gehad en is ie geopereerd aan zn schouder.

[ Bericht 17% gewijzigd door kidkash19 op 29-08-2008 13:59:27 ]
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:55:41 #175
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_61225041
Mick Foley Agrees To Sign With TNA
Date Added: August 27, 2008
Story By: Cornelius Wilson
It has been confirmed that Mick Foley has agreed to a contract with TNA and will debut once his WWE contract expires on September 1, 2008. His signing will have him involved with other Spike TV projects.
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')