Ik bestel het gewoon bij wweshop.com, haal je 3 shirts betaal je 21 euro per shirt, afhankelijk van de wisselkoers natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef kidkash19 het volgende:
http://www.wweeuroshop.com/products.asp?tal=41&cat=5zoals ik zei....ietsjes duurder maar was wel zo te vinden
daarbij vertrouw ik dat toch iets meer maar dat is persoonlijk natuurlijk
Trouwens bizar dat hetzelfde shirt in de US gewoon 25 dollar kost wat dus neerkomt op ongeveer 17 a 18 euro ofzo itt de 2 shops die we net hebben besproken waar die 33 is ex verzending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINDELIJK
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
ik las ergens dat orton had gezegd dat het maar 30 ft was? dat de wwe dat moest veranderenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef wc-eend het volgende:
Orton die 300 feet door de lucht vliegt is beetje ongeloofwaardig, dat is 90 meter.. dan kom je er echt niet met alleen een schouderbot fractuur vanaf..
Juist andersom. WWE had het op 30ft. En hij zei zelf dat het 300ft was.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik las ergens dat orton had gezegd dat het maar 30 ft was? dat de wwe dat moest veranderen
volgens mij in een linkje van iemand hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Las wel dat Tomko backstage was....apart. Ben niet echt een fan van Tomko maar hij past wel in het WWE plaatje al zou hij wat meer massa kunnen hebbenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
hehe ja ik had iig iets gelezen maar geen idee meer wat het wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Juist andersom. WWE had het op 30ft. En hij zei zelf dat het 300ft was.
Klopt dus niet helemaal al het verhaal
op de wwe site staat dat hij op tour is geweest in Londenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:26 schreef roepdeman het volgende:
Gisteren bij Miami Ink, DJ Skribble met een "I'm Your Papi"- shirtje....was wel even leuk om langs te zien komen:)
Orton zit er gewoon bij op SummerSlam...Er is altijd wel iets bijzonders op SS dus denk dat hij het zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smackdown:
Redelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-08-2008 17:31:33 ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:35 schreef PirE het volgende:
Commentators tijdens ECW:
- Some of these athletes are never heard of again![]()
![]()
Gelukkig hebben we 3 DVDs nog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Hoppaquote:World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of ECW Superstars Stevie Richards and Colin Delaney, Raw tag team Robbie & Rory of The Highlanders, SmackDown Diva Cherry, and WWE referee Wes Adams as of Aug. 15, 2008. WWE wishes them the best in all their future endeavors.
[ Bericht 12% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-08-2008 19:32:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door kidkash19 op 15-08-2008 21:54:27 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:42 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |