hehe iddquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:14 schreef kidkash19 het volgende:
Ja bizar atletisch is hij (tag teampje ooit met Shelton?;) ) maar ik vind het vooral grappig dat ze hem pushen als exciting young athlete
Dat stoort mij ook ja. Maar soms is hij wel goed uitgevoerd. Kan alleen met perfecte timing.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef Cubeforc3 het volgende:
Scissor kick is de meest achterlijke "finisher" ooit! Het ziet er gewoon zó stom uit als iemand 10 second half voorover gebogen staat te wachten.
Een andere move die dat heeft is de 619, dat is ook altijd zó voorspelbaar dat ze tegen het einde van de match ineens in de touwen hangen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijt tapings![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door kidkash19 op 01-09-2008 14:14:30 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb echt zon hekel aan tapings:
Heb geen spoilers gelezen dus het verklapt in principe niks maar weet nu dus al dat:IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijt tapings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op wwe.com kijken dus mensen! Of gewoon geen wrestling sites tot morgen, lijkt wel of iedereen spoileren normaal vindt..
quote:Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb echt zon hekel aan tapings:
Heb geen spoilers gelezen dus het verklapt in principe niks maar weet nu dus al dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijt tapingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vette Raw
1 return was niet echt big neeDaar heb je wel gelijk in. Hij hoort er gewoon te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:46 schreef Pieter-utd het volgende:
2 dingen over RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Sickert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Sickert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik irriteer me al sinds WCW aan Rey, heb gewoon weinig met hem eigenlijk :SIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hij is ook niet bepaald één van mijn favorieten te noemen, maar niemand kan ontkennen dat Rey een groot aantal geweldige matches heeft gehad en een enorme rol heeft gespeeld in het mainstream brengen van lucha libre.![]()
Dat ontken ik zeker niet, hij heeft veel gedaan voor die bepaalde stijl in de US en misschien wel wereldwijd de grootste invloed heeft gehad op de "kleinere" worstelaarsIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Rey heb ik altijd al een zak hooi gevonden. Zo goed en snel is hij helemaal niet (zeker de laatste tijd niet). Zijn finisher is een van de verschrikkelijkste van allemaal en zijn mic skills kunnen van een 15 jarig kindje zijn. En dan ook nog eens het feit dat hij om de 3 maanden geblesseerd is. Gewoon oprotten naar TNA."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: