Idd moeilijk voorspelbaar, ik hoop het volgendequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jeff vs MVP - Lastig.. kan alle kanten op. Of ze gaan met MVP om MVP gelijk te geven. Of met Jeff voor de good feeling. Maar ik ga maar met Jeff wegens de familie aanpak
Punk vs JBL - Ik ga voor Punk, via DQ. (Orton)
Kofi/Mickie vs Santino/Beth - Hoop Santino/Beth maar zal wel Kofi/Mickie worden.
Cena vs Batista - Ook een lastige weer. JR gaat met Batista. En om 1 of andere reden kan ik dat wel zien. Maar Cena blijft Cena. Zou me niks verbazen als dit ook een DQ word eigenlijk en dat ze hem zo nog bewaren voor Wrestlemania. Misschien hier Orton en dat Punk clean wint.
Matt vs Henry - Ook lastig. Henry is nog niet lang champ dus zou best zonde zijn om zo snel de titel te verliezen. En hij doet het best goed vind ikMaar ik zie Matt hem wel winnen.
Triple H vs Khali - Triple H
Undertaker vs Edge - Tja, normaal zou ik Taker zeggen, en die kans is nu ook erg groot omdat hij nu terug komt. Maar Edge is de laatste tijd zo goed bezig.. lastig. Ik ga met Edge
Hm, weinig voorspelbaars op de lijst zo zeg. Heerlijk
van mij mag jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:02 schreef roepdeman het volgende:
Kennelijk moet er iemand anders hier zn sporen terug verdienen![]()
![]()
Ze heeft minder kleren aan dan Lillian dus ze gaat voorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:24 schreef John_Locke het volgende:
Die Cherry kan je wel uit de OP verwijderen.
Denk wel dat Taker/Edge wreed gaat worden.
'tis verschrikkelijk Paxliequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:01 schreef Paxlie het volgende:
sick minded freaks hiero, denken ook alleen maar aan naakte geile wijven
Ik heb die tributes nog als ik het goed heb. Weinig momenten in pro-wrestling waar ik een brok van in mijn keel krijg. Damnquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb Eddie helaas niet meegemaakt. Hij zat net in de periode dat ik niet keek. (Totdat ik erachter kwam dat er private sites waren waar je alles kon downloaden) Toen ik begon met kijken was hij al overleden. Maar ik heb de Raw en Smackdown gekeken met de Eddie Tributes. En dat was toch wel even flink slikken.
Heb dus erg veel zin in die DVD. Kan ik mooi al zijn beste momenten bekijken/inhalen
Tsja....mij kan het echt geen ene reet meer schelen wat CB ooit in een worstelring heeft gedaan, de man heeft zich geschaard tussen het laagste der aarden met zijn daadquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die tribute van Benoit was ook ok. Alleen waren daar helaas geen matches ter ere van hem. Alleen maar filmpjes van zijn hoogtepunten en worstelaars die wat over hem zeiden.
Jammer dat ze het moesten rechttrekken later
Wat bedoel je met aan de hand?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hm zijn volgens mij wel wat dingen aan de hand bij Summerslam.
Smackdown gaat waarschijnlijk dus gewoon liveHoop ik graag, dat maakt shows veel beter. Mede omdat JR niets over hoeft te doen, en omdat Smackdown nu bijna/even groot/groter is dan Raw tegenwoordig, denken ze erover na. Hoop het
WWE.SummerSlam.2008.HDTV.XviD-aAF staat in a.b.multimediaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door kidkash19 op 18-08-2008 22:47:01 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een dark match op Raw hadden ze overigens NOAH Heavyweight Champion Takeshi Morishima.Hij versloeg Charlie Haas in drie minuten. Ligt het aan mij of gaat WWE de laatste tijd eindelijk weer eens voor echt talent?
HHHquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef kidkash19 het volgende:
Ja dat de feud ten einde is lijkt me wel logisch, maar wie word dan de top heel op SD! ?
Ortonquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef kidkash19 het volgende:
Ja dat de feud ten einde is lijkt me wel logisch, maar wie word dan de top heel op SD! ?
Ik zei dat.. nu krijgt ie het wel ja.. maar de storyline blijft triestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Wie zei ook alweer dat Jericho geen goede heel is omdat hij te weinig heat krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
http://www.bethphoenixglamazon.com/
[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 19-08-2008 16:59:57 ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw:Issie gehackt ofwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
http://www.bethphoenixglamazon.com/
of is dit een grapje van TNA?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
[ Bericht 73% gewijzigd door Tazmaniac op 19-08-2008 19:07:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Luck is for losers
Dus niet hèquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:38 schreef kidkash19 het volgende:
- Sometime this fall Mr. Kennedy’s WWE contract will be expiring and many wouldn’t be surprised to see WWE let Kennedy go considering how this past year has been for him.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suicide:
http://caws.ws/impact/screens.php?console=&scr=136
Wie gaat er hier over 2 weken de game trouwens kopen en voor welke console, ik haal hem voor de 360, wil wel even iemand aars beaten natuurlijk
.....Kennedy
Killer (that is Rellik spelled backwards) komt waarschijnlijk terugquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:25 schreef Tazmaniac het volgende:
any thoughts one this: http://whoissuicide.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:WWE has plans for Raw General Manager Mike Adamle to wrestle soon. Adamle recently hired a personal trainer in Chicago who works with a number of top athletes because he was told to get ready to wrestle in the near future. Adamle does have an athletic background as he was a very good NFL player at one point, but that was a little over 30 years ago. On another note, Adamle still works as a sportscaster for the NBC affiliate based out of Chicago on a freelance basis.
Rellik (Thats Killer spelled backwards) is een oude gimmick. Killer (Thats Rellik spelled backwards) gaat het helemaal maken. Mark my wordsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je bedoelt Rellik? (Thats Killer spelled backwards)?
en jij om je heen kijken of Kane tevoorschijn kwamquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Gail Kim weg zou ik vrij kut vinden.. maar het is een raar verhaal.. ze waren inmiddels druk aan de storyline met haar 'zus' aant bouwen.. zou ze echt terug gaan naar de WWE? Vreemd.
Ik was vandaag trouwens in Phantastieland daar had je zo'n Xtreme stuntshow en voordat de verschillende stunts werden uitgevoerd kreeg je de heel tijd een melodietje zoals bijv. Mission Impossible of die van American Psycho en opeens komt het entrance liedje van Kane
Jup.. maar helaasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en jij om je heen kijken of Kane tevoorschijn kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |