abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60879178
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:

Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Nigel Mcguinnis

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:

Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #36 Thank you Flair! Woooo!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #37 Mike Adamle de beste!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #38 Regal - Lights Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #39 Draft time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #40 Punk wins! Punk wins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #41 Is he alive or dead!?

De OP kan je hier vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-08-2008 20:15:54 ]
pi_60879215
TVP alvast dan maar
pi_60879243
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jeff vs MVP - Lastig.. kan alle kanten op. Of ze gaan met MVP om MVP gelijk te geven. Of met Jeff voor de good feeling. Maar ik ga maar met Jeff wegens de familie aanpak

Punk vs JBL - Ik ga voor Punk, via DQ. (Orton)

Kofi/Mickie vs Santino/Beth - Hoop Santino/Beth maar zal wel Kofi/Mickie worden.

Cena vs Batista - Ook een lastige weer. JR gaat met Batista. En om 1 of andere reden kan ik dat wel zien. Maar Cena blijft Cena. Zou me niks verbazen als dit ook een DQ word eigenlijk en dat ze hem zo nog bewaren voor Wrestlemania. Misschien hier Orton en dat Punk clean wint.

Matt vs Henry - Ook lastig. Henry is nog niet lang champ dus zou best zonde zijn om zo snel de titel te verliezen. En hij doet het best goed vind ik Maar ik zie Matt hem wel winnen.

Triple H vs Khali - Triple H

Undertaker vs Edge - Tja, normaal zou ik Taker zeggen, en die kans is nu ook erg groot omdat hij nu terug komt. Maar Edge is de laatste tijd zo goed bezig.. lastig. Ik ga met Edge

Hm, weinig voorspelbaars op de lijst zo zeg. Heerlijk
Idd moeilijk voorspelbaar, ik hoop het volgende

Jeff vs MVP - MVP
Punk vs JBL - JBL
Kofi/Mickie vs Santino/Beth - Santino/Beth.
Cena vs Batista - Cena
Matt vs Henry - Henry
Undertaker vs Edge - Edge
pi_60879258
Wat was jouw oude avatar Pieter-utd? Dan kan ik hem vervangen in de OP
pi_60879294
Ja, heb al tijdje nieuwe, maar het was de Edge met zonnebril
pi_60879346
Bedankt!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:04:51 #7
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60879603
Jeff vs MVP - MVP
Punk vs JBL - Punk (helaas)
Kofi/Mickie vs Santino/Beth - Kofi/James
Cena vs Batista - Batista
Matt vs Henry - Henry
Undertaker vs Edge - UT
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60881225
kwillook in de op
Narf!
pi_60882291
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:55 schreef Sickert het volgende:
kwillook in de op
van mij mag je
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_60885327
Heeft ie eindelijk zijn sporen verdiend?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:59:42 #11
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60885517
Krijg nou de vinketering, ik sta niet meer in de OP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60885546
Kennelijk moet er iemand anders hier zn sporen terug verdienen
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:07:43 #13
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60885657
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:02 schreef roepdeman het volgende:
Kennelijk moet er iemand anders hier zn sporen terug verdienen
pi_60885893
Tvp
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_60885982
Die Cherry kan je wel uit de OP verwijderen .

Denk wel dat Taker/Edge wreed gaat worden.
pi_60886211
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:24 schreef John_Locke het volgende:
Die Cherry kan je wel uit de OP verwijderen .

Denk wel dat Taker/Edge wreed gaat worden.
Ze heeft minder kleren aan dan Lillian dus ze gaat voor

Dat ze ontslagen is boeit me niet.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:01:53 #17
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60886795
sick minded freaks hiero, denken ook alleen maar aan naakte geile wijven
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:36:40 #18
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60887444
TVP.
pi_60887578
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:01 schreef Paxlie het volgende:
sick minded freaks hiero, denken ook alleen maar aan naakte geile wijven
'tis verschrikkelijk Paxlie
pi_60887786
Lol hier in Burgh-haamstede (ja ik weet het)

staat in de zomer regelmatig een nachtmarkt met van die Indianen met panfluiten en kraampjes

die hebben al die kraampjes opgebouwd met vlaggen van 3 WWE superstars
alleen geen vette anders had ik er wel een gekocht
ik ziet niet te wachten op een vlag van Batista/Mysterio/Cena
zijn wel allemaal verschillende vlaggen
ook hadden ze wat shirts alleen waren dit allemaal van die voetbal shirtjes (lees glad) en overdreven fel gekleurd etc
anders had ik er wel 1 gekocht
ze hadden 1 shirt ergens van The Undertaker die was wel vet qua print alleen dat was een kindermaatje

Gasten komen overigens allemaal uit Duitsland

@ Smackdown

Edge

[ Bericht 5% gewijzigd door Sickert op 16-08-2008 22:50:11 ]
Narf!
pi_60890017
tvp
pi_60891474
Umaga ook injured, word waarschijnlijk tussen de 4-6 weken.

En Jeff misschien een gebroken nek of iets anders. Maar wat het ook is hij gaat wel nog naar Summerslam.

Gaat lekker zo hoor. Kennedy, Orton, Umaga, Jeff.

Rey nog steeds. Krijgen we weer de jaarlijkse injury regen ?

[ Bericht 74% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-08-2008 03:28:33 ]
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:21:02 #23
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60896225
SD! heeft inderdaad altijd de pech van vele blessures lijkt het wel, ik moet zeggen dat het me niet verbaast van Jeff, zn stijl moest hem natuurlijk een x opbreken. Ben benieuwd of het echt waar is trouwens, je zou toch zeggen dat er dan al meer bekend was nu.

[ Bericht 22% gewijzigd door kidkash19 op 17-08-2008 11:31:12 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60897731
Waarom wordt er nooit meer aandacht gegeven aan de tag titles. Ze hebben 2 hele goede tag teams (Rhodes&DiBiase en Morrison&Mizz) en nog wat minder goede tag-teams. Ik vind het wel een goed idee als ze een tag title weg doen, en dan alle brands laten strijden om 1 tag title.
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:55:12 #25
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60897966
en toch op SS verschijnen?? Dat lijkt me erg sterk.. ik denk dat ze er een storyline van maken dat MVP hem voor de wedstrijd neerslaat met een stoel ofzo.. dat kan toch niet anders?!

en 1 tag title is idd meer dan genoeg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_60899245
Het is wel vreemd van Jeff ja. Eerst staat er dat hij een gebroken nek heeft. En dan later weten ze het niet zeker

Cover voor nieuwe DVD

[ Bericht 36% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-08-2008 14:53:15 ]
pi_60900205
Ik vind hem dope! Rood, wit en groene kleuren
pi_60900494
Ik heb Eddie helaas niet meegemaakt. Hij zat net in de periode dat ik niet keek. (Totdat ik erachter kwam dat er private sites waren waar je alles kon downloaden) Toen ik begon met kijken was hij al overleden. Maar ik heb de Raw en Smackdown gekeken met de Eddie Tributes. En dat was toch wel even flink slikken.

Heb dus erg veel zin in die DVD. Kan ik mooi al zijn beste momenten bekijken/inhalen
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:00:21 #29
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60901423
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb Eddie helaas niet meegemaakt. Hij zat net in de periode dat ik niet keek. (Totdat ik erachter kwam dat er private sites waren waar je alles kon downloaden) Toen ik begon met kijken was hij al overleden. Maar ik heb de Raw en Smackdown gekeken met de Eddie Tributes. En dat was toch wel even flink slikken.

Heb dus erg veel zin in die DVD. Kan ik mooi al zijn beste momenten bekijken/inhalen
Ik heb die tributes nog als ik het goed heb. Weinig momenten in pro-wrestling waar ik een brok van in mijn keel krijg. Damn
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:04:08 #30
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60901489
Voor mij was het eerste moment waar ik dat kreeg de dood van Owen en de Raw Tribute, eerste x dat zoiets gebeurde in het wereldje. Heb de show nog steeds op mn pc....erg indrukwekkend (indrukwekkender dan die van Eddie vind ik zelf)
Luck is for losers
pi_60901543
Die van Owen was gewoon ongeloofwaardig. Ik kon het niet bevatten, bij Eddie was ik al wat meer down to earth, maar beiden waren het gewoon verschrikkelijk mooie shows.
  Redactie Games zondag 17 augustus 2008 @ 17:38:56 #32
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60903321
Oh snap, zit nu smackdown te kijken en zie ik Kenny Dykstra daar
Ik haat hem zo erg, liever 10x Khali in beeld als Dykstra, hopelijk one night only.

Over uurtje nog even de preview van SummerSlam
.....Kennedy
pi_60903399
Die tribute van Benoit was ook ok. Alleen waren daar helaas geen matches ter ere van hem. Alleen maar filmpjes van zijn hoogtepunten en worstelaars die wat over hem zeiden.

Jammer dat ze het moesten rechttrekken later
  Redactie Games zondag 17 augustus 2008 @ 20:18:20 #34
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60906515
SummerSlam

Undertaker vs Edge in een Hell in a Cell match
Dong.... Na een paar maanden weg te zijn is The Undertaker weer lid geworden van Smackdown.
Na het mislukte huwelijk van Vickie en Edge (oh no you didn't ) zorge Vickie ervoor dat hij terugkwam,
en zijn eerste match zou tegen Edge zijn op Summerslam, in een Hell in a Cell match (creepy gelach erbij voor mental image, kthx)
Dus nu, Undertaker 2 pond zwaarder en Edge 5x gekker gaan ze in 'Undertakers Playground' eens gezellig los, laten we hopen dat Vickie ook nog even naar binnen gaat en dat UT en Edge op haar mogen uitleven (nee Paxlie niet zo denken).

Triple H (c) vs The Great Khali voor de WWE Championship
Onze Indiase agent gaat het nu nog maar eens proberen om een title binnen te slepen, en nu tegen The King of Kings, Triple H.
Nadat wij allemaal in euforie waren om Khali zijn #1 contendership heb ik nog 1 ding te zeggen tegen hem : Você Khali sim você suga esferas
Maar voor onze gigant kan dit wel de laatste wedstrijd zijn, worden het 1 miljoen tranen in India of 10 tranen van geluk op fok?

CM Punk (c) vs JBL voor de World Heavyweight Championship
Staight-edge vs A wrestling gaaaawd
JBL heeft het dan toch geflikt, onze flubberige miljonair kan de WHC overnemen, of komt er misschien nog een legend killer ?
CM Punk heeft dan zijn MitB gecashed en is nu Champion, maar als underdog gaat hij deze wedstrijd niet positief in, eindigt deze wedstrijd in een GTS, een Clothesline from Hell of een RKO ?

Mark Henry (c) vs Matt Hardy voor de ECW championship
De ronde 'strongest champion' vs de minder leuke helft van de Hardy's gaan tegen elkaar, voor de nieuwe ECW Championship, in het zilver .
Nu Mark Henry zijn hulpje Colin Delaney niet meer heeft zal het een erg lastige taak voor hem worden, wij gaan morgen zien hoe dit allemaal af loopt

Batista vs Cena
MY GAWD, ITS CENA VS BATISTA, FOR THE FIRST TIME EVAH.
De ego's van deze 2 mannen ligt ergens bovenop de Rocky Mountains, maar ze willen nog wel tegen elkaar op SummerSlam vechten.
Deze 2 fan-favorite's (maar Cena heeft wel 73% van de stemmen achter zich, waarop King en Cole niks hadden te zeggen, net zoals bij de vorige poll met Vickie en Edge, ik zou stoppen met de polls WWE )
gaan dus SummerSlam headlinen, in wat een geniale wedstrijd moet worden, krijg je een clean finish en zoja wie wint en is dus nieuw WHC materiaal en wie gaat verliezen en kan thuis uithuilen?

MVP vs Jeff Hardy
Nadat MVP ongeveer alles voor Jeff Hardy heeft lopen verkloten sinds hij bij Smackdown zit, zoals hem vertellen dat hij niet zonder dtrugs kan, dat hij een mislukking is, zijn US title match laten DQ'en, nog meer matches waarin dat gebeurde is Hardy het ondertussen zat en heeft een 1-1 match laten boeken op SS, wat een echte blockbuster is
2 rising main eventers die klaar zijn om een geweldige match er hopelijk van te maken, al ging de geruchten dat hardy zijn nek had gebroken, maar dan zou die wel anders reageren lijkt mij na de match deze vrijdag...

Kofi Kingston en Mickie James (c) vs Santino Marella en Beth Phoenix voor de Women en IC championship.

De 2 love birds kunnen tegelijk de titles winnen als zij hun tag team match maar winnen, en met de triomfantelijke Santino moet dat wel gebeuren, anders is deze PPV wel falend.
This match is sponsored by your new RAW GM, Mike Adamle

HBK gaat vertellen of hij nog door kan gaan in de WWE na zijn zeer ernstige oog injury of hij nu voor altijd moet stoppen voordat hij blind wordt?

http://ss08.wwe.com/
SummerSlam mini site

.....Kennedy
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:25:34 #35
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60908048
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die tribute van Benoit was ook ok. Alleen waren daar helaas geen matches ter ere van hem. Alleen maar filmpjes van zijn hoogtepunten en worstelaars die wat over hem zeiden.

Jammer dat ze het moesten rechttrekken later
Tsja....mij kan het echt geen ene reet meer schelen wat CB ooit in een worstelring heeft gedaan, de man heeft zich geschaard tussen het laagste der aarden met zijn daad
Luck is for losers
pi_60913639
Hm zijn volgens mij wel wat dingen aan de hand bij Summerslam.

Smackdown gaat waarschijnlijk dus gewoon live Hoop ik graag, dat maakt shows veel beter. Mede omdat JR niets over hoeft te doen, en omdat Smackdown nu bijna/even groot/groter is dan Raw tegenwoordig, denken ze erover na. Hoop het
  Redactie Games maandag 18 augustus 2008 @ 01:26:01 #37
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60914048
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hm zijn volgens mij wel wat dingen aan de hand bij Summerslam.

Smackdown gaat waarschijnlijk dus gewoon live Hoop ik graag, dat maakt shows veel beter. Mede omdat JR niets over hoeft te doen, en omdat Smackdown nu bijna/even groot/groter is dan Raw tegenwoordig, denken ze erover na. Hoop het
Wat bedoel je met aan de hand?
Show begint toch zo weg.
.....Kennedy
pi_60914336
Ga niet klikken want wil het niet weten

Live chat is erg grappig:

7:50- [Comment From Oz from the UK]
Edge when you win the WWE Title will you bring back your Rated-R Spinner belt?
7:51 - EDGE - No I'll bring in a PG spinner belt

Redactie Games maandag 18 augustus 2008 @ 01:53:16 #39
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60914344
.....Kennedy
pi_60914414
Het is begonnen, veel plezier iedereen. Ik kijk morgen avond beneden op de grote TV met surround sound
  Redactie Games maandag 18 augustus 2008 @ 03:13:26 #41
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60914811
Zit nu te denken of ik ga wachten tot dinsdag tot de 720p versie of niet, waarschijnlijk toch niet maar ach
.....Kennedy
  Redactie Games maandag 18 augustus 2008 @ 05:56:18 #42
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60915376
SS staat er nog niet op
.....Kennedy
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:39:44 #43
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_60919220
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 05:56 schreef Wessiej het volgende:
SS staat er nog niet op
WWE.SummerSlam.2008.HDTV.XviD-aAF staat in a.b.multimedia .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_60925939
Summerslam al tijdje binnen, maar moet straks werken tot 12 Heb ik wel iets om naar uit te kijken
pi_60926682
me = watching and enjoying goed begin
Narf!
pi_60931953
TvP
pi_60933331
Vond het een heel goede PPV!
zelfs HHH vs die koekenbakker was redelijk

met als hoogtepunt Taker vs Edge natuurlijk
Narf!
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:12:35 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60934764
Vond alleen het einde van Taker-Edge wat onnodig en te gemaakt maar goed....
Luck is for losers
pi_60936701
Voegde wel wat toe. Was vooral symbolisch denk ik.

Goeie PPV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:30:08 #50
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60936907
SPOILER
Luck is for losers
pi_60937103
SPOILER
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:41:59 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60937277
SPOILER

[ Bericht 37% gewijzigd door kidkash19 op 18-08-2008 22:47:01 ]
Luck is for losers
pi_60939619
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:36:32 #54
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60941288
haha, net terug van Aken.. daar stonden ook allemaal kraampjes met t-shirts.. de enige die ze verkochten waren Mysterio en.. wait for it.. .. The Great Khali
pi_60942116
Summerslam nog:
SPOILER
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 07:50:44 #56
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60943128
SPOILER
In een dark match op Raw hadden ze overigens NOAH Heavyweight Champion Takeshi Morishima. Hij versloeg Charlie Haas in drie minuten. Ligt het aan mij of gaat WWE de laatste tijd eindelijk weer eens voor echt talent?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:12:58 #57
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60943995
Ja dat de feud ten einde is lijkt me wel logisch, maar wie word dan de top heel op SD! ?
Luck is for losers
pi_60949616
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef kidkash19 het volgende:
Ja dat de feud ten einde is lijkt me wel logisch, maar wie word dan de top heel op SD! ?
HHH
Narf!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:55:06 #59
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60949706
oh god nee......
Luck is for losers
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:10:27 #60
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60950200
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef kidkash19 het volgende:
Orton
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:48:06 #61
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60951459
Wie is dan met Jericho de topheel op Raw? (als ie uberhaupt getrade zal worden wat ik niet zie gebeuren). Bradshaw niet in ieder geval, dan moet Cena of Batista heel worden en ook dat zie ik niet gebeuren.
Al met al hebben ze dus op beide brands nu te weinig echt grote heels
Luck is for losers
pi_60953124
Kane op Raw misschien ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60953431
SS erg goede PPV
Edge vs Undertaker
SPOILER
pi_60953641
Wie zei ook alweer dat Jericho geen goede heel is omdat hij te weinig heat krijgt?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:15:28 #65
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60954277
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Wie zei ook alweer dat Jericho geen goede heel is omdat hij te weinig heat krijgt?
Ik zei dat.. nu krijgt ie het wel ja.. maar de storyline blijft triest
pi_60955024
Vond RAW niet super, maar dat komt denk ik omdat ik SS ervoor heb gekeken
SPOILER
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:30:55 #67
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60956746
SPOILER
Luck is for losers
pi_60956873
SPOILER
pi_60957481
Raw:
SPOILER
Edit:

http://www.bethphoenixglamazon.com/

[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 19-08-2008 16:59:57 ]
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:21:49 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60958178
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw:
SPOILER
Edit:

http://www.bethphoenixglamazon.com/
Issie gehackt ofwa of is dit een grapje van TNA?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:38:39 #71
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60958588
Lachen die site

weet niet hoe betrouwbaar het is maar meestal is de observer wel betrouwbaar

Source: Wrestling Observer

- It appears the starting price to book WWE Hall of Famer Ric Flair is $12,500. This price doesn't include a plane ticket and hotel room for Flair.

- Sometime this fall Mr. Kennedy’s WWE contract will be expiring and many wouldn’t be surprised to see WWE let Kennedy go considering how this past year has been for him.

- Despite the recent twelve WWE contract releases, backstage belief is that more cuts are on their way and may even happen this week.

Die clowns in het publiek kickte trouwens heel veel Ass

[ Bericht 9% gewijzigd door kidkash19 op 19-08-2008 17:45:29 ]
Luck is for losers
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:28:42 #72
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60959602
RAW
SPOILER

[ Bericht 73% gewijzigd door Tazmaniac op 19-08-2008 19:07:53 ]
pi_60959818
SPOILER
Narf!
pi_60961827
WWE vindt ik bagger slecht de laatste jaren, daarom kijk ik alleen nog maar indy's. Misschien in de toekomst dat ik weer WWE ga kijken, maar dan moet er binnen de WWE veel veranderen kwa storyline schrijvers etc.
pi_60963104
Bastard...

Ik ben bang dat je dan nog een tijdje zult moeten gaan wachten.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 03:44:11 #76
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_60971598
tvp from Down Under...
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:34:42 #77
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60978247
SD! main-event op Unforgiven is een behoorlijke shocker. Positief én negatief.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:54:15 #78
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60978713
SPOILER
Luck is for losers
pi_60987017
ECW was vet zeg
SPOILER
pi_60992777
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:38 schreef kidkash19 het volgende:

- Sometime this fall Mr. Kennedy’s WWE contract will be expiring and many wouldn’t be surprised to see WWE let Kennedy go considering how this past year has been for him.
Dus niet hè
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games woensdag 20 augustus 2008 @ 22:12:58 #81
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60994051
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:29 schreef renwan het volgende:

[..]

Dus niet hè
Same thought's
.....Kennedy
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:26:21 #82
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60994452
Ik zie het niet snel gebeuren maar ach....als het gebeurt al ik er geen traan om laten. Dan zie je hem vanzelf in TNA terecht komen als Mr Anderson waar hij in een main event feud terecht komt, misschien nog net even de TNA title pakt om vervolgens die te verliezen aan Angle/Jarrett/Joe om daarna af te zakken naar de midcard waar hij af en toe een tag team vormt met een andere gast die niks te doen heeft
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 20 augustus 2008 @ 22:44:30 #83
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60994950
Is toch anders als in de WWE, hoop gewoon dat die daar blijft, is als sinds het begin dat ik WWE kijk elke keer als Kennedy opkomt ik er even goed voor ga zitten, als enige is dat.
.....Kennedy
pi_60997020
Denk trouwens toch niet dat ze Kennedy kwijt willen, want hij is toch wel een wat grotere naam dan bv Shannon Moore die dan eventueel naar TNA zou gaan.

Al heeft Kennedy geloof ik al eens 1 match bij TNA gehad voor dat hij bij de WWE zat. MVP ook trouwens.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:25:44 #85
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60997501
any thoughts one this: http://whoissuicide.com/
pi_60997692
Dat is de story mode in het nieuwe spel. En als het goed is gaat
SPOILER
  Redactie Games donderdag 21 augustus 2008 @ 00:41:24 #87
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60997850
SPOILER
Suicide:
http://caws.ws/impact/screens.php?console=&scr=136
Wie gaat er hier over 2 weken de game trouwens kopen en voor welke console, ik haal hem voor de 360, wil wel even iemand aars beaten natuurlijk
.....Kennedy
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:41:40 #88
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_60997858
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:25 schreef Tazmaniac het volgende:
any thoughts one this: http://whoissuicide.com/
Killer (that is Rellik spelled backwards) komt waarschijnlijk terug
SPOILER
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_60998913
Je bedoelt Rellik? (Thats Killer spelled backwards) ?
pi_61000508

Mysterio zit er ook in !

nu weet de WWE meteen waar ze moeten zoeken!
stomme Kane beetje Mysterio bij TNA dumpen
Narf!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:33:15 #91
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61000900
het word wel mooier en mooir
quote:
WWE has plans for Raw General Manager Mike Adamle to wrestle soon. Adamle recently hired a personal trainer in Chicago who works with a number of top athletes because he was told to get ready to wrestle in the near future. Adamle does have an athletic background as he was a very good NFL player at one point, but that was a little over 30 years ago. On another note, Adamle still works as a sportscaster for the NBC affiliate based out of Chicago on a freelance basis.
Luck is for losers
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:17:11 #92
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_61004065
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Je bedoelt Rellik? (Thats Killer spelled backwards) ?
Rellik (Thats Killer spelled backwards) is een oude gimmick. Killer (Thats Rellik spelled backwards) gaat het helemaal maken. Mark my words
pi_61008716
Gail Kim schijnt dus echt weg te zijn bij TNA

Wat een vreemde actie. Zij was echt 1 van de beste die er was. Ben benieuwd waarom.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:55:59 #94
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61008838
misschien wel een bak geld toegeworpen gekregen van Vince? Of misschien geen bak geld maar een nieuwe kans op meer bekendheid?
Of misschien was ze het wel zat dat gasten als Sting enzo bakken maar dan ook bakken met geld krijgen terwijl ze niks doen voor de ratings en zij als Knockout niks krijgt terwijl hun segmenten het best bekeken worden
Luck is for losers
pi_61009115
Lijkt me alleen een beetje vreemd om naar Vince over te stappen terwijl je net een maandenlange campagne hebt gehouden dat je Divas haat
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:08:41 #96
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_61009501
ach er zijn gekkere dingen gebeurt, Sable is ook terug gekomen nadat ze eerst een rechtzaak tegen Vince wilde beginnen. Bret heeft ook een DVD uitgebracht met de WWE nadat Vince hem heeft genaaid en hij Vince de schuld gaf van Owen zn dood. Hogan die keer op keer terugkomt na een ruzie enz enz enz

Money Talks!
en aangezien er maar 1 show is in de US waar ze een grote carrierestap kan maken is het de WWE wel, anders moet ze naar Japan maar ik denk niet dat Gail dat aankan met die vrouwen daar
Luck is for losers
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:31:53 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61017695
Gail Kim weg zou ik vrij kut vinden.. maar het is een raar verhaal.. ze waren inmiddels druk aan de storyline met haar 'zus' aant bouwen.. zou ze echt terug gaan naar de WWE? Vreemd.

Ik was vandaag trouwens in Phantastieland daar had je zo'n Xtreme stuntshow en voordat de verschillende stunts werden uitgevoerd kreeg je de heel tijd een melodietje zoals bijv. Mission Impossible of die van American Psycho en opeens komt het entrance liedje van Kane
pi_61017789
Nou ze gaat dus toch naar de WWE waarschijnlijk. Bijna 100% zeker.

En ze doet het alleen maar voor het geld, en heeft geen slechte gevoelens over TNA. Ach ja. Jammer dat die Taylor Wilde haar dan dus "'vervangt" '
pi_61018259
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Gail Kim weg zou ik vrij kut vinden.. maar het is een raar verhaal.. ze waren inmiddels druk aan de storyline met haar 'zus' aant bouwen.. zou ze echt terug gaan naar de WWE? Vreemd.

Ik was vandaag trouwens in Phantastieland daar had je zo'n Xtreme stuntshow en voordat de verschillende stunts werden uitgevoerd kreeg je de heel tijd een melodietje zoals bijv. Mission Impossible of die van American Psycho en opeens komt het entrance liedje van Kane
en jij om je heen kijken of Kane tevoorschijn kwam
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:09:11 #100
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61018529
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

en jij om je heen kijken of Kane tevoorschijn kwam
Jup.. maar helaas

Nee, maar vroeg me wel af hoe ze er bij kwamen om die 'onbekende' melodie te kiezen tussen al die andere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')