Ja, want nu begint het oorspronkelijke verhaal van de manga weer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Qunix het volgende:
Waren dat fillers???
Zo slecht vond ik ze niet... Het einde was kut.
Het punt waar de filler eigelijk ophield was daar waar ze (hidan & kakuza/kakuzu(?)) achter het meisje aanzaten, en eigenlijk ook al beetje daarvoor waar Azuma shogi aan het spelen is met zijn student( daar hoort eigenlijk alleen nog iets bij.)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Qunix het volgende:
Waren dat fillers???
Zo slecht vond ik ze niet... Het einde was kut.
Volgens mij wel logisch dat de manga voorloopt op de anime. De anime is gebaseerd op de manga.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, maar ik vergeef het ze als ze ons nu goede kwaliteit episodes geven die niet traag gaan en mooi geanimeerd zijn.Maar dat is wishful thinking. En inderdaad, de manga loopt heel ver voor op de anime.
Ik wil kakashi's gaiden.
Nieuw topic: [Anime&Manga] Naruto #12 - Geen fillers meer!
En volgensmij hebben ze in de manga alle tailed beasts gevangen behalve Naruto en de 8th tails.
Dat mag helemaal nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:58 schreef Quir het volgende:
Mischien binnenkort toch nog maar eens een poging wagen, ik heb Naruto laten vallen...
Inderdaad, het is veel en veel beter geanimeerd. Zeker de trailer in het laatste stukje waar naruto opeens achter een muur staat met rasengan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:07 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Volgens mij wel logisch dat de manga voorloopt op de anime. De anime is gebaseerd op de manga.
En met 1 manga chapter per week, loopt de anime in.
Wat trouwens ook opvalt is hoe die film is geanimeerd. Kijk die trailer maar eens en dan zie je een heel andere stijl dan eerst.
Hoeveel chapters zitten er dan in een aflevering? En hoeveel chapters loopt de manga voor nu?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:07 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Volgens mij wel logisch dat de manga voorloopt op de anime. De anime is gebaseerd op de manga.
Wat trouwens ook opvalt is hoe die film is geanimeerd. Kijk die trailer maar eens en dan zie je een heel andere stijl dan eerst.
Anime is nu ongeveer bij 315/316, chapter 413 moet vrijdag uitkomen dus dat is zo'n 98 chapters. 2 chapters per ep dus zo'n 49 eps totdat ze bij 413 zijn. Kortom de anime loopt flink achter.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoeveel chapters zitten er dan in een aflevering? En hoeveel chapters loopt de manga voor nu?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:07 schreef Dethroned het volgende:
[..]
2 chapters = 1 animequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Anime is nu ongeveer bij 315/316, chapter 413 moet vrijdag uitkomen dus dat is zo'n 98 chapters. 2 chapters per ep dus zo'n 49 eps totdat ze bij 413 zijn. Kortom de anime loopt flink achter.
Misschien dat die pas aan de beurt komt wanneer de manga zich ook wat meer concentreert op Kakashi.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:07 schreef Djalon het volgende:
[..]
2 chapters = 1 anime
Dus fillers zullen helaas altijd nog blijven bestaan.
Wat ik nog steeds niet snap dat ze kakashi gaiden saga hebben overgeslagen.
Dank je.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Anime is nu ongeveer bij 315/316, chapter 413 moet vrijdag uitkomen dus dat is zo'n 98 chapters. 2 chapters per ep dus zo'n 49 eps totdat ze bij 413 zijn. Kortom de anime loopt flink achter.
Gelukkig verveel jij je nooit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want nu begint het oorspronkelijke verhaal van de manga weer.
En dat is altijd beter dan weggooi fillers.Die weinig toe kunnen voegen aan de serie.
Maar valt me wel mee dat iedereen de fillers zo goed schijnt te vindenAls ik me verveel zal ik ze eens gaan kijken.
En dat zal wel binnenkort komen, aangezien Kishi zoiets had gezegt in een interview.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Misschien dat die pas aan de beurt komt wanneer de manga zich ook wat meer concentreert op Kakashi.
Misschien is een spoilertag wel handig?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat zal wel binnenkort komen, aangezien Kishi zoiets had gezegt in een interview.
Maar ik ben bang dattie toch dood gaat uiteindelijk....
Hoezo, dat is toch geen spoiler? Het is gewoon wat ik denk, niet gebaseerd op de manga ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Misschien is een spoilertag wel handig?
Maar daarom denk ik dat dus ook, dat ze het bij de anime tegelijkertijd willen doen ipv zoals bij de manga waar er jaren tussenzit.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:38 schreef Valkire het volgende:
Kakashi gaat dood ?![]()
De fillers vond ik meestal niet zo slecht, sommige moest ik echt om lachen, ik ben wel blij dat het verhaal nu eindelijk weer verder gaat (als ik jullie goed begrepen heb).
Weten jullie of Gaara nog in het verhaal betrokken word ? (manga lezers, wellicht ?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:
Ik heb het over de gewoone afleveringen en niet de fillersquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef wdn het volgende:
Ho! Wil je nu beweren dat het verhaal van Naruto beter is dan dat van Clannad en Haruhi? Lucky Star is puur vermaak meer niet maar het verhaal van die andere 2 is stukken beter.
Naruto anime's grootste probleem zijn de fillers.
Geen idee maar het is door martijn.org uitgeroepen als beste anime van 2007.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Het was eerder en sarcastische opmerking.
Maar ik ken het verhaal van beide Anime's helemaal niet, maar het verhaal van Naruto vind ik goed!
Vermakelijk, actie en redelijk wat diepgang, combineren ze erg goed!
Wat voor soort Anime's zijn Clannad en Haruhi misschien ga ik die ook wel kijken.
Ik denk dat mensen over het algemeen wel kunnen na gaan dat Kakashi een groot risico loopt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het feit dat Kakashi nog leeft en de aankomende gebeurtenissen in de manga, nu weet je voor een deel al de uitkomst. Niet dat mij dat wat uitmaakt want ik lees de manga en kijk de anime.
Je hebt nu m.i. wel 3 hele goede anime gepakt (de laatste is bijna legendarisch volgens mij) om te vergelijken. Ik zelf vind Naruto een 8 waard, dit omdat er verschrikkelijk veel fillers zijn (100 in deel 1 en nu weer een hele partij fillers). De kwaliteit van de animaties soms bedroeven kunnen zijn en sommige dingen nogal langdradig zijn/uitgerekt worden. Daarbij zie je bij lang lopende series bijna altijd lagere cijfers dan kortlopende series, hoe langer iets duurt hoe meer je hebt om over te zeuren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd leuk die spoilers
Waarom heeft trouwens Naruto een 7.44 en Naruto Shippuuden een 7.45 op anidb.info en al die pedofiele anime's over bijvoorbeeld kinderen (wat grappig is?) die naar school gaan zo hoge rating?
Zie
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4777
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5101
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3651
Volgens mij is de enige die dat risico niet loopt Naruto en Tenten. Aangezien die laatste nooit ergens in te bekennenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen over het algemeen wel kunnen na gaan dat Kakashi een groot risico loopt.
Dat dacht ik een hele tijd terug ook al.
En de mensen die meteen bang zijn dat Kakashi ook echt dood gaat...het is maar een speculatie! Het is ook niet zo dat Kakashi nu midden in een gevecht zit in de manga ofzo, maar zijn character loopt wat mij betreft gewoon dat risico.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Volgens mij is de enige die dat risico niet loopt Naruto en Tenten. Aangezien die laatste nooit ergens in te bekennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Achjah, 15 eps, zit ik er niet ver naast met die fillers. Ik heb ze ook allemaal gezien toch bijna weer 3/4 seizoenen als je de 26 ep maat hanteertquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:24 schreef wdn het volgende:
85 MaxiTitan. Ik heb ze allemaal gezienHelaas. Een periode van 1,5 jaar waar afbreuk werd gedaan aan het hele Naruto verhaal. Die 85 hadden ze meer mee moeten doen: volg dan de andere karakters uit het eerste verhaal (Hinata, Ino etc etc) en probeer langs de manga te lopen met extra verhalen. Vertel het verhaal van Sakura's training. Misschien waren die verhalen dan zelfs goed genoeg om een spin-off te creeeren. Dan had de serie door mij hoger ingeschat geworden.
Ik heb heel die Sora niet in de manga gezien, Sora is uit de dikke duim van de anime-makers gezogen. Al die nep-kyuubi chakra is vervlogen zover ik dat in de laatste ep heb kunnen zien. Het kon geen stand houden zonder lichaam en dus is Sora over gebleven als een gewoon mens. (tenminste dit maakte ik eruit op)quote:Shippuden tot nu toe, incluis fillers, is inderdaad leuk. Hopelijk gaat het nivo nu snel omhoog nu deze fillers af zijn![]()
Verhaal met vraag aan het end:
Die meid in de laatste eps is de 2-tails Kyuubi waarop jacht wordt gemaakt.door Akatsuki. Als ik het me goed herinner was Gaara de 1-tail(?) Conclusie: er zijn er dus 9 met Naruto als top-dog. Of top-fox![]()
Maakt dat Sora de 4-tail Kyuubi waar Akatsuki jacht op maakt? Aan de ene kant omdat voor de Kyuubi sterk leek te zijn en dus wel eens van belang kan zijn voor Akatsuki.
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat dit waar kan zijn want dan raakt deze arc wel erg het verhaal. Is dat al bekend in de manga?(wil ik het antwoord weten?
![]()
)
Of moet deze echt gezien worden als een slechte kopie van de 9-tail en dat er nog een echte 4-tail bestaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Mijn japans is anders niet veel beter hoor, het stond in de subs.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:03 schreef wdn het volgende:
Hmmm bij dat stukje was ik teveel op de effecten aan het letten en mijn japans is erg slecht
Toch de laatste 5 minuten nog maar eens kijken van de week
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Achjah, 15 eps, zit ik er niet ver naast met die fillers. Ik heb ze ook allemaal gezien toch bijna weer 3/4 seizoenen als je de 26 ep maat hanteert
Er had idd wel wat meer mee gedaan mogen worden, zoals je zegt Sakura's training of Hinata's training...
Legio mogelijkheden om langs de manga te gaan die toch wel interessant hadden kunnen zijn... De focus is verschoven, tot nu toe hoor je maar bar weinig van de andere teams in konoha, de laatste fillers gaven wel een idee maar ze werden allemaal weggeblazen, ik weet het, nep-kyuubi enzo maar toch. Alsof er totaal niets veranderd is in al die jaren dat naruto weg was en dat is jammer.
[..]
Ik heb heel die Sora niet in de manga gezien, Sora is uit de dikke duim van de anime-makers gezogen. Al die nep-kyuubi chakra is vervlogen zover ik dat in de laatste ep heb kunnen zien. Het kon geen stand houden zonder lichaam en dus is Sora over gebleven als een gewoon mens. (tenminste dit maakte ik eruit op)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:06 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Er wordt verder niets verteld in de manga over die overige tailed beasts... is ook niet nodig eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:24 schreef wdn het volgende:
Die meid in de laatste eps is de 2-tails Kyuubi waarop jacht wordt gemaakt.door Akatsuki. Als ik het me goed herinner was Gaara de 1-tail(?) Conclusie: er zijn er dus 9 met Naruto als top-dog. Of top-fox![]()
Maakt dat Sora de 4-tail Kyuubi waar Akatsuki jacht op maakt? Aan de ene kant omdat voor de Kyuubi sterk leek te zijn en dus wel eens van belang kan zijn voor Akatsuki.
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat dit waar kan zijn want dan raakt deze arc wel erg het verhaal. Is dat al bekend in de manga?(wil ik het antwoord weten?
![]()
)
Of moet deze echt gezien worden als een slechte kopie van de 9-tail en dat er nog een echte 4-tail bestaat?
Sora?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef wdn het volgende:
Ja, klopt. Zoals ik al vertelde: ik heb de laatste paar minuten alleen maar naar het beeld gekeken en niet de subtitels
En Strawberry: wie moet ik vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
De spoilers van het volgende manga chaper!!
Zag er veel belovend uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef Dethroned het volgende:
[..]Ik had ook alleen de spoilers gelezen, niet het hele chapter zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij was top
Ik zie het maar 1 keer staan, in een post en een quote ervan...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef Densha_Otoko het volgende:
Grappig dat mensen termen gebruiken als 2-tailed kyuubi enz. Kyuubi betekent al 9-tailed (kyu = 9 en bi = staart). Telwoorden van 1 t/m 9: ichi, ni, san, shi, go, roku, nana, hachi, kyu.
In geval van 2-tailed is het dus nibi en geen kyuubi. En in geval van 8-tailed Hachibi. En Gaara was de Ichibi.
Het is gewoon een verwarring om aan te geven dat men het over zo'n demon heeft. De kyuubi in Naruto is eenmaal het meeste in beeld gekomen en wordt daarom wel eens gebruikt als term voor zo'n 'meerstaartige' demon. Het was mij nog niet echt opgevallen en anders was ik er ook niet over gevallen maar correct is het niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik zie het maar 1 keer staan, in een post en een quote ervan...
Verder kun je het wel degelijk over de 1 tailed kyuubi hebben. Sterker nog we hebben 1 tail, 3 tail, 4 tail en 9 tail kyuubi gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:46 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Het is gewoon een verwarring om aan te geven dat men het over zo'n demon heeft. De kyuubi in Naruto is eenmaal het meeste in beeld gekomen en wordt daarom wel eens gebruikt als term voor zo'n 'meerstaartige' demon. Het was mij nog niet echt opgevallen en anders was ik er ook niet over gevallen maar correct is het niet.
De algemene benaming voor zo'n 'meerstaartige' demon is Bijuu. De host van een bijuu is zoals we weten een Jinchuuriki. Maar wanneer je het over één specifieke demon hebt is het ichibi, nibi, sanbi, kyuubi enz. of het is 1 tailed demon, 2 tailed demon, 9 tailed demon (fox) etc. Wil je toch mixen dan kan je het beste bijv. "1 tailed bijuu" gebruiken, dat kinkt wat beter dan "1 tailed '9 tailed demon'" maar goed.Ik heb het in mijn voorbeeld dan ook daadwerkelijk over de kyuubi die in de anime te zien is met verschillende hoeveelheden staarten. In zijn originele vorm heeft hij 9 staarten, ook hebben we hem als een soort chakra deken om Naruto heen gezien, daar had hij 1,3,4 staarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Densha_Otoko reageerde op deze post (quote onder); jij hebt het over de tweede helft in je voorbeeld (na de knip).quote:Op woensdag 3 september 2008 16:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn voorbeeld dan ook daadwerkelijk over de kyuubi die in de anime te zien is met verschillende hoeveelheden staarten. In zijn originele vorm heeft hij 9 staarten, ook hebben we hem als een soort chakra deken om Naruto heen gezien, daar had hij 1,3,4 staarten.
Bovenste is gewoon een verwarring omdat kyuubi veel voorkomt, en bijuu maar enkele keren voorkomt...quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:24 schreef wdn het volgende:
*knip*
*knip*
Vanaf episode 72 begint het weer, al heeft deze nog wel een stuk eraan zitten om de fillers vast te breien aan het echte verhaal als het ware.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef DaggerNL het volgende:
Vanaf welke episode begon de normale afleveringen weer?
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef Densha_Otoko het volgende:
Grappig dat mensen termen gebruiken als 2-tailed kyuubi enz. Kyuubi betekent al 9-tailed (kyu = 9 en bi = staart). Telwoorden van 1 t/m 9: ichi, ni, san, shi, go, roku, nana, hachi, kyu.
In geval van 2-tailed is het dus nibi en geen kyuubi. En in geval van 8-tailed Hachibi. En Gaara was de Ichibi.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ArcticBlizzard op 06-09-2008 15:54:51 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik heb maar 1 excuus: mijn Japans is niet zo bestquote:Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef Densha_Otoko het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn leermeester, hopelijk komt hij erachter dat zijn vader niemand minder is dan de minato.Hoop ik ook.
quote:
Het is een manier om aan te geven dat de klinker lang uitgesproken moet worden en niet kort. Noodzakelijk voor de anders taligen die geen onderscheid maken tussen lange (vrije klinkers) en korte klinkers (gedekte klinkers).quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:49 schreef wdn het volgende:
[..]
1 vraag: het is dus ichibi nibi sanbi. Waar komt dan die extra U in Kyuubi vandaan?
SPOILER: manga!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me wel vermaakt..quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
De anime is weer kut hoor ik?
Hint hint.
Het was niks anders dan praten. En dat ramen gedoe nam 10 minuten in beslagquote:
Wat ik dus niet snap is dat ze WEL het "ramen-gedoe" overnemen uit de manga, maar dan niet dezelfde grap zeg maar. In de manga is dat grietje op vakantie en zijn er 2 klungels die telkens het zo verpesten dat Naruto ook niet aan eten toekomt. Zelfs de grap van Kakaeshi aan het eind nemen ze over.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:54 schreef Djalon het volgende:
[..]
Het was niks anders dan praten. En dat ramen gedoe nam 10 minuten in beslagAlleen begin met beetje akatsuki was leuk.
En de openings song waar akatsuki vecht, maar over 2 weken schint het dan echt te beginnen![]()
*voorspelt dat ze pas de laatste 2 minuten gaan vechten*
Volgens mij heb ik die grap blijkbaar gemist in de manga.....waar kan ik hem ongeveer vindenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Wat ik dus niet snap is dat ze WEL het "ramen-gedoe" overnemen uit de manga, maar dan niet dezelfde grap zeg maar. In de manga is dat grietje op vakantie en zijn er 2 klungels die telkens het zo verpesten dat Naruto ook niet aan eten toekomt. Zelfs de grap van Kakaeshi aan het eind nemen ze over.
Waarom moeten ze voor de anime iets anders bedenken dan voor de manga ?
Wel gaar dat er weer een week moeten wachten.... We hebben genoeg fillers gehad.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door -Strawberry- op 19-09-2008 14:34:40 ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Tis wel stil hier.SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:Klopt, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:33 schreef Lynxie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Suicide Clubquote:Op woensdag 24 september 2008 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker DB
quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef Cahir het volgende:
Wat een kut aflevering
Ja daar ergerde ik me ook aan, ik had het wel verwacht maar wilde het niet weten.quote:Op zondag 28 september 2008 11:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuke trouwens die spoiler in de titel van volgende week
dat heb ik sowieso na een goede aflevering.quote:Op zondag 28 september 2008 18:08 schreef wdn het volgende:
Ik wil het niet weten Dj_Day_V
En ik vond het wel leukAlleen het is zo'n aflevering die de opzet maakt voor de volgende episodes.
Zo'n wij_willen_meer_nu_epiosode.
Zeker omdat ze daar allemaal manga lezen?quote:Op zondag 28 september 2008 17:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja daar ergerde ik me ook aan, ik had het wel verwacht maar wilde het niet weten.
at mensen die alleen anime kijken en dan is zo'n spoiler irritant jaquote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker omdat ze daar allemaal manga lezen?
ze kunnen toch moeilijk 25 minuten vechtenquote:Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef Cahir het volgende:
Ik vond het gewoon geen goeie episode sorry, ik had veel meer vechten verwacht.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef Cahir het volgende:
Ik vond het gewoon geen goeie episode sorry, ik had veel meer vechten verwacht.
dat is hopelijk volgende aflevering, al ben ik bang voor flashbacks.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]ik ook. het was weer 35minuten geren, gezoek en gepraat voor 5 minuten vechten. Met als dieptepunt al die andere teams op plekken waar we toch al lang wisten dat ze niet waren.
Vroeger werd er ook gewoon een hele aflevering lang gevecht.
Vroegâh, toen de anime nog goed was. Die afleveringen waren (soms) constant spannend.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]ik ook. het was weer 35minuten geren, gezoek en gepraat voor 5 minuten vechten. Met als dieptepunt al die andere teams op plekken waar we toch al lang wisten dat ze niet waren.
Vroeger werd er ook gewoon een hele aflevering lang gevecht.
alleen de 4e lijkt mij, en sarutobi.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:02 schreef capital_P het volgende:
ik heb een paar vrienden aangestoken met het kijken van de anime. Ik zat laatst bij ze te kijken naar het gevecht tussen orochimaru en sarutobi. Sarutobi zegt dat hij dezelfde techniek gebruikt die de 4e heeft gebruikt om de kyuubi in naruto te sealen. Later zegt hij dat de sealer en de gesealde nooit naar de hemel kunnen, maar in de maag van de death god voor eeuwig zullen vechten. Zijn kage bunshins sealen de reincarnaties van de 1e en de 2e. Vlak voor sarutobi sterft zegt hij dat hij orochimaru zal zien in het niernamaals.
Zitten nou de eerste 4 hokages allemaal in eeuwige limbo?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef capital_P het volgende:
waarom zit de kyuubi eigenlijk niet in diezelfde maag?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]ahh, ik durf die spoiler niet te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar blijft de dubbele ep van deze week eigenlijk?
kut dattebayo af en toe.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
Ik dacht ik breng er een beetje spanning in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:05 schreef capital_P het volgende:
[..]
ahh, ik durf die spoiler niet te openen.
waar blijft de dubbele ep van deze week eigenlijk?
kut dattebayo af en toe.
http://www.onemanga.com/Naruto/123/10/quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:02 schreef capital_P het volgende:
ok, dat verklaart een boel. Maar welke hokages zitten nu wel of niet in die maag?
Gezellig, 4 hokages vechten met de kyuubi tot in de eeuwigheid.
Hoe zijn de 1e en de 2e eigenlijk in eerste instantie gestorven?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek net ff de raw (HDquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja.Lijkt met toch niet dat zo'n 20 minuten extra zo veel extra tijd kost om te vertalen?
Dat is de titel van de ep.quote:
Gastquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat is de titel van de ep.
Het is dus vrij logisch!
Oh, zijn jullie daar nu al?quote:
nou het is niet de eerste keer dat ze bewust laat afleveringen subben of dreigen ermee te stoppen.quote:
1. Zo heet de titel van episodequote:
Wel mooi beeld voor niet HD kwaliteit danquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:41 schreef Cahir het volgende:
Naruto is niet eens in HD.
Ze hebben wel de stap gemaakt naar 16:9.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Looking good.
Moet de draad toch maar weer oppakken dan.Wat is de eerste aflevering na de shippuuden fillers?
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef MaxiTitan het volgende:
Vanaf episode 72 begint het weer, al heeft deze nog wel een stuk eraan zitten om de fillers vast te breien aan het echte verhaal als het ware.
Muxen = subtitles toevoegen aan een raw. Dus niet zelf vertalen. Meestal een baggerkwaliteitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:13 schreef capital_P het volgende:
DB is weer online, maar 78/79 nog niet.
Wdn, wat bedoel je met raw+subs gemuxed (gemixed neem ik aan)? waar kan je die vinden en wat is het nadeel ervan?
Dank je. De website geeft een 404. Deze link niet. Weet alleen niet of ze dit op fok! leuk vinden zo'n linkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
spoilertags!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:43 schreef Cahir het volgende:
Trouwens, Deidara staat als dood gemarkeerd bij Konoha, ghehe
quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:25 schreef wdn het volgende:
Wat een aflevering.![]()
Alleen de preview is vreemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
SPOILER: naam van akatsukiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:30 schreef Cahir het volgende:
Zover ik weet is Tobi de enige die ik mis op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:30 schreef Cahir het volgende:
Zover ik weet is Tobi de enige die ik mis op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:26 schreef Cahir het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:21 schreef m3nster het volgende:Je begrijpt toch wel dat ze dat niet kunnen doen i.v.m. de manga hè?SPOILER: filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe manga spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler stomme hoerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:21 schreef m3nster het volgende:
nu we het toch over naruto hebben wie heeft de 5e film ik heb hem in raw format en zo denderend is ie eigenlijk niet saskue en naruto komen heel even bij elkaar om die demon te verslaan
had het leuker gevonden als saskue terug ging naar konoha
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat ze dat niet kunnen doen i.v.m. de manga hè?
Toffe manga spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Deze week geen Naruto hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is bij Naruto (net als bij Bleach) de dag dat het wordt uitgezonden veranderd of zo?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Damn, naruto ziet er wel cool uit in het nieuwe manga chapter![]()
![]()
Ik was eerst bang dat hij er heel lelijk uit zou zien net zoals...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ Bericht 14% gewijzigd door OnbeschrevenBlad op 11-10-2008 13:07:22 ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:41 schreef Silver92 het volgende:
Anime heeft eindelijk w eer een hoog niveau.
Ik heb uit de episode van gisteren kunnen opmaken die ie de leider is van akatsuki.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:52 schreef wdn het volgende:
Overigens was dat wel een geweldige tekening van die ene gast wiens naam ik niet ken op dat beeld met die uitstekende tong. Die van die witte vogels.
Nee, hij is niet de leider van akatsuki.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb uit de episode van gisteren kunnen opmaken die ie de leider is van akatsuki.
Niet?, blijkbaar moet er nog veel komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, hij is niet de leider van akatsuki.
En nu verder in spoiler tags.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet?, blijkbaar moet er nog veel komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik snap niet waarom dat in spoilertags moet? Helemaal nu je al verklapt dat hij niet de leider van Akatsuki is. Juist dat is een spoiler. Als hij het uit de anime heeft kunnen halen zonder de manga te lezen, laat 'm dan lekker speculeren? Overigens denken de meeste Akatsuki leden zelf wel dat Pein de leider is, maar dat ter zijde..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, hij is niet de leider van akatsuki.
En nu verder in spoiler tags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime was lang niet slecht, asuma dood dus volgende week weer een begrafenis. Wat heeft dat vriendinnetje van asuma toch rare ogen.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
idd lijkt Sai wel.. maargoed misschien heeft kishi hem bleek gemaakt omdat ie eigenlijk soort van een 'lijk' is?quote:
Tis lastig te zien in de manga of Pain ook daad werkelijk bleek is (zwart-wit).En ik denk dat de anime makers dit zelf bedacht hebben, want Kishi bemoeit zich volgensmij niet veel met de anime zo lang ze de verhaallijn van de manga volgen. Althans zo heb ik het altijd begrepen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:58 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
idd lijkt Sai wel.. maargoed misschien heeft kishi hem bleek gemaakt omdat ie eigenlijk soort van een 'lijk' is?
Pein = Japansquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het nou Pain of Pein?Mij nog altijd niet duidelijk. Pain klinkt wel cooler.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:42 schreef raaavi het volgende:
Hallooo
ik wil naturo kijken
maar ik zie ook soms staan :
Shippuuden
wat is dat?
Alleen fillers, maar die zijn voor het verhaal toch niet belangrijk. Ze zijn immers niet op de manga gebaseerd. En de meeste fillers zijn ook troep. Shippuuden zijn eigenlijk de afleveringen na een tijdsprong van 3 jaar. Naruto en de rest zullen er dus allemaal ouder uitzien, maar voor de rest gaan de verhalen gewoon verder.quote:
Het laatste gedeelte van die zin hadden ze niet moeten uitspreken. Gewoon 'Asuma Sarutobi' en dan stoppen met de aflevering. Dat had meer impact gehad denk ik dan erna na even te zeggen 'is dood'.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:00 schreef wc-eend het volgende:
Dat stukje met Naruto en Kakashi tegen het eind was wel leuk
aflevering 220 zou ik nog wel even kijken, het begin is niet belangrijk, op de helft van de aflevering ongeveer begint het oorspronkelijke verhaal weer. Daarna kun je over naar shippuuden.quote:
was slain by Akatsuki klinkt stoeder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Het laatste gedeelte van die zin hadden ze niet moeten uitspreken. Gewoon 'Asuma Sarutobi' en dan stoppen met de aflevering. Dat had meer impact gehad denk ik dan erna na even te zeggen 'is dood'.
(vrije vertaling).
Die was cool ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef capital_P het volgende:
ik vond het een vette aflevering. Het verhaal achter akatsuki, de kloon die kyuubi ging, yamato in actie, de nieuwe rasengan.
ik vond die paraplu van sai geniaal. Vond trouwens niemand die nieuwe aanval van shikamaru2 weken terug heel vet?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dezelfde als waar hij nu mee traint, hij krijgt dus geen nieuwe sensei maar blijft bij degene die de captain was bij de vorige missie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:50 schreef wdn het volgende:
Erg rustig ja![]()
Volgende week krijgen we ...
- Naruto ontmoet zijn nieuwe sensei;
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]Link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same thoughtsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:50 schreef wdn het volgende:
Erg rustig ja![]()
Volgende week krijgen we ...
- het standaard 5 tot 10 minuten tussen bomen door vliegen;
- Naruto ontmoet zijn nieuwe sensei;
- Aan het einde van de eps Shikamaru die probeert Hidan te pakken (dat was de preview deze week dus is het het einde van volgende week)
Dat is nogal een understatement. Maar we blijven hoop houden, al is het maar een klein beetje.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe manga spoilers zijn nogal...Niet positief.
Ik kom vaak spoilers tegen op youtube als je een scene zoekt vind je een vervelende amv met spoiler in de titel,ik kan dus nu gewoon raden wat je bedoelt aangezien ik alleen anime kijkquote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe manga spoilers zijn nogal...Niet positief.
Ik zou het echt slecht vinden als het gebeurd, heel slecht. Daarom kan ik het ook niet geloven.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat is nogal een understatement. Maar we blijven hoop houden, al is het maar een klein beetje.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het echt slecht vinden als het gebeurd, heel slecht. Daarom kan ik het ook niet geloven.
Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, 2 weken wachten tot de volgende chapter....I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
2 andere team genoten van Kakashi in zijn jeugd.. toen ze alle 3 onder de leiding waren van de 4thquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |