Er wordt verder niets verteld in de manga over die overige tailed beasts... is ook niet nodig eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:24 schreef wdn het volgende:
Die meid in de laatste eps is de 2-tails Kyuubi waarop jacht wordt gemaakt.door Akatsuki. Als ik het me goed herinner was Gaara de 1-tail(?) Conclusie: er zijn er dus 9 met Naruto als top-dog. Of top-fox![]()
Maakt dat Sora de 4-tail Kyuubi waar Akatsuki jacht op maakt? Aan de ene kant omdat voor de Kyuubi sterk leek te zijn en dus wel eens van belang kan zijn voor Akatsuki.
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat dit waar kan zijn want dan raakt deze arc wel erg het verhaal. Is dat al bekend in de manga?(wil ik het antwoord weten?
![]()
)
Of moet deze echt gezien worden als een slechte kopie van de 9-tail en dat er nog een echte 4-tail bestaat?
Sora?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef wdn het volgende:
Ja, klopt. Zoals ik al vertelde: ik heb de laatste paar minuten alleen maar naar het beeld gekeken en niet de subtitels
En Strawberry: wie moet ik vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
De spoilers van het volgende manga chaper!!
Zag er veel belovend uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef Dethroned het volgende:
[..]Ik had ook alleen de spoilers gelezen, niet het hele chapter zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij was top
Ik zie het maar 1 keer staan, in een post en een quote ervan...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef Densha_Otoko het volgende:
Grappig dat mensen termen gebruiken als 2-tailed kyuubi enz. Kyuubi betekent al 9-tailed (kyu = 9 en bi = staart). Telwoorden van 1 t/m 9: ichi, ni, san, shi, go, roku, nana, hachi, kyu.
In geval van 2-tailed is het dus nibi en geen kyuubi. En in geval van 8-tailed Hachibi. En Gaara was de Ichibi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Het is gewoon een verwarring om aan te geven dat men het over zo'n demon heeft. De kyuubi in Naruto is eenmaal het meeste in beeld gekomen en wordt daarom wel eens gebruikt als term voor zo'n 'meerstaartige' demon. Het was mij nog niet echt opgevallen en anders was ik er ook niet over gevallen maar correct is het niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik zie het maar 1 keer staan, in een post en een quote ervan...
Verder kun je het wel degelijk over de 1 tailed kyuubi hebben. Sterker nog we hebben 1 tail, 3 tail, 4 tail en 9 tail kyuubi gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:46 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Het is gewoon een verwarring om aan te geven dat men het over zo'n demon heeft. De kyuubi in Naruto is eenmaal het meeste in beeld gekomen en wordt daarom wel eens gebruikt als term voor zo'n 'meerstaartige' demon. Het was mij nog niet echt opgevallen en anders was ik er ook niet over gevallen maar correct is het niet.
De algemene benaming voor zo'n 'meerstaartige' demon is Bijuu. De host van een bijuu is zoals we weten een Jinchuuriki. Maar wanneer je het over één specifieke demon hebt is het ichibi, nibi, sanbi, kyuubi enz. of het is 1 tailed demon, 2 tailed demon, 9 tailed demon (fox) etc. Wil je toch mixen dan kan je het beste bijv. "1 tailed bijuu" gebruiken, dat kinkt wat beter dan "1 tailed '9 tailed demon'" maar goed.Ik heb het in mijn voorbeeld dan ook daadwerkelijk over de kyuubi die in de anime te zien is met verschillende hoeveelheden staarten. In zijn originele vorm heeft hij 9 staarten, ook hebben we hem als een soort chakra deken om Naruto heen gezien, daar had hij 1,3,4 staarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Densha_Otoko reageerde op deze post (quote onder); jij hebt het over de tweede helft in je voorbeeld (na de knip).quote:Op woensdag 3 september 2008 16:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn voorbeeld dan ook daadwerkelijk over de kyuubi die in de anime te zien is met verschillende hoeveelheden staarten. In zijn originele vorm heeft hij 9 staarten, ook hebben we hem als een soort chakra deken om Naruto heen gezien, daar had hij 1,3,4 staarten.
Bovenste is gewoon een verwarring omdat kyuubi veel voorkomt, en bijuu maar enkele keren voorkomt...quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:24 schreef wdn het volgende:
*knip*
Die meid in de laatste eps is de 2-tails Kyuubi waarop jacht wordt gemaakt.door Akatsuki. Als ik het me goed herinner was Gaara de 1-tail(?) Conclusie: er zijn er dus 9 met Naruto als top-dog. Of top-fox![]()
*knip*
Vanaf episode 72 begint het weer, al heeft deze nog wel een stuk eraan zitten om de fillers vast te breien aan het echte verhaal als het ware.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef DaggerNL het volgende:
Vanaf welke episode begon de normale afleveringen weer?
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef Densha_Otoko het volgende:
Grappig dat mensen termen gebruiken als 2-tailed kyuubi enz. Kyuubi betekent al 9-tailed (kyu = 9 en bi = staart). Telwoorden van 1 t/m 9: ichi, ni, san, shi, go, roku, nana, hachi, kyu.
In geval van 2-tailed is het dus nibi en geen kyuubi. En in geval van 8-tailed Hachibi. En Gaara was de Ichibi.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ArcticBlizzard op 06-09-2008 15:54:51 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik heb maar 1 excuus: mijn Japans is niet zo bestquote:Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef Densha_Otoko het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn leermeester, hopelijk komt hij erachter dat zijn vader niemand minder is dan de minato.Hoop ik ook.
quote:
Het is een manier om aan te geven dat de klinker lang uitgesproken moet worden en niet kort. Noodzakelijk voor de anders taligen die geen onderscheid maken tussen lange (vrije klinkers) en korte klinkers (gedekte klinkers).quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:49 schreef wdn het volgende:
[..]
1 vraag: het is dus ichibi nibi sanbi. Waar komt dan die extra U in Kyuubi vandaan?
SPOILER: manga!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me wel vermaakt..quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
De anime is weer kut hoor ik?
Hint hint.
Het was niks anders dan praten. En dat ramen gedoe nam 10 minuten in beslagquote:
Wat ik dus niet snap is dat ze WEL het "ramen-gedoe" overnemen uit de manga, maar dan niet dezelfde grap zeg maar. In de manga is dat grietje op vakantie en zijn er 2 klungels die telkens het zo verpesten dat Naruto ook niet aan eten toekomt. Zelfs de grap van Kakaeshi aan het eind nemen ze over.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:54 schreef Djalon het volgende:
[..]
Het was niks anders dan praten. En dat ramen gedoe nam 10 minuten in beslagAlleen begin met beetje akatsuki was leuk.
En de openings song waar akatsuki vecht, maar over 2 weken schint het dan echt te beginnen![]()
*voorspelt dat ze pas de laatste 2 minuten gaan vechten*
Volgens mij heb ik die grap blijkbaar gemist in de manga.....waar kan ik hem ongeveer vindenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Wat ik dus niet snap is dat ze WEL het "ramen-gedoe" overnemen uit de manga, maar dan niet dezelfde grap zeg maar. In de manga is dat grietje op vakantie en zijn er 2 klungels die telkens het zo verpesten dat Naruto ook niet aan eten toekomt. Zelfs de grap van Kakaeshi aan het eind nemen ze over.
Waarom moeten ze voor de anime iets anders bedenken dan voor de manga ?
Wel gaar dat er weer een week moeten wachten.... We hebben genoeg fillers gehad.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door -Strawberry- op 19-09-2008 14:34:40 ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Tis wel stil hier.SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |