abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60873550

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja's verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.

In dit topic worden alle uitgekomen afleveringen van de anime besproken.
Dus als je nog niet helemaal bij bent, kan je beter niet te veel lezen.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pi_60873657
Waren dat fillers???

Zo slecht vond ik ze niet... Het einde was kut.
pi_60873797
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Qunix het volgende:
Waren dat fillers???

Ja, want nu begint het oorspronkelijke verhaal van de manga weer.
En dat is altijd beter dan weggooi fillers. Die weinig toe kunnen voegen aan de serie.
Maar valt me wel mee dat iedereen de fillers zo goed schijnt te vinden Als ik me verveel zal ik ze eens gaan kijken.
pi_60873961
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Qunix het volgende:
Waren dat fillers???

Het punt waar de filler eigelijk ophield was daar waar ze (hidan & kakuza/kakuzu(?)) achter het meisje aanzaten, en eigenlijk ook al beetje daarvoor waar Azuma shogi aan het spelen is met zijn student( daar hoort eigenlijk alleen nog iets bij.)

In ieder geval sluit de anime nu weer aan op de manga
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:41:30 #5
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60875956
Als het om fillers gaat was dit toch een mooi setje fillers
Het is 'wel eens' slechter geweest
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_60876127
One word: Mizuki

pi_60877444
Life of Curry setje is niet eens fillers-noem waardig. Dat was gewoon geniaal.
pi_60879431
Die curry fillers???

Die waren té slecht.
pi_60889460
tvp
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_60891256
Mischien binnenkort toch nog maar eens een poging wagen, ik heb Naruto laten vallen...
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60899284
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet, maar ik vergeef het ze als ze ons nu goede kwaliteit episodes geven die niet traag gaan en mooi geanimeerd zijn. Maar dat is wishful thinking. En inderdaad, de manga loopt heel ver voor op de anime.

Ik wil kakashi's gaiden.

Nieuw topic: [Anime&Manga] Naruto #12 - Geen fillers meer!

En volgensmij hebben ze in de manga alle tailed beasts gevangen behalve Naruto en de 8th tails.
Volgens mij wel logisch dat de manga voorloopt op de anime. De anime is gebaseerd op de manga.
En met 1 manga chapter per week, loopt de anime in.
Wat trouwens ook opvalt is hoe die film is geanimeerd. Kijk die trailer maar eens en dan zie je een heel andere stijl dan eerst.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_60901463
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:58 schreef Quir het volgende:
Mischien binnenkort toch nog maar eens een poging wagen, ik heb Naruto laten vallen...
Dat mag helemaal niet
pi_60901733
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 14:07 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Volgens mij wel logisch dat de manga voorloopt op de anime. De anime is gebaseerd op de manga.
Wat trouwens ook opvalt is hoe die film is geanimeerd. Kijk die trailer maar eens en dan zie je een heel andere stijl dan eerst.
Inderdaad, het is veel en veel beter geanimeerd. Zeker de trailer in het laatste stukje waar naruto opeens achter een muur staat met rasengan.
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:29:29 #14
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60902017
quote:

[..]

Hoeveel chapters zitten er dan in een aflevering? En hoeveel chapters loopt de manga voor nu?
pi_60902332
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Hoeveel chapters zitten er dan in een aflevering? En hoeveel chapters loopt de manga voor nu?
Anime is nu ongeveer bij 315/316, chapter 413 moet vrijdag uitkomen dus dat is zo'n 98 chapters. 2 chapters per ep dus zo'n 49 eps totdat ze bij 413 zijn. Kortom de anime loopt flink achter.

[ Bericht 49% gewijzigd door ArcticBlizzard op 17-08-2008 22:35:48 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_60906880
quote:

[..]

Natuurlijk, maar ik denk dat de manga wel zijn einde nadert en zover alsie nu voorloopt op de anime is niet nodig.
pi_60909147
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Anime is nu ongeveer bij 315/316, chapter 413 moet vrijdag uitkomen dus dat is zo'n 98 chapters. 2 chapters per ep dus zo'n 49 eps totdat ze bij 413 zijn. Kortom de anime loopt flink achter.
2 chapters = 1 anime

Dus fillers zullen helaas altijd nog blijven bestaan.

Wat ik nog steeds niet snap dat ze kakashi gaiden saga hebben overgeslagen.
pi_60909934
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:07 schreef Djalon het volgende:

[..]

2 chapters = 1 anime

Dus fillers zullen helaas altijd nog blijven bestaan.

Wat ik nog steeds niet snap dat ze kakashi gaiden saga hebben overgeslagen.
Misschien dat die pas aan de beurt komt wanneer de manga zich ook wat meer concentreert op Kakashi.
pi_60910446
Geen manga......
Ow ik lees net dat japanners ook af en toe vakantie hebben
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:53:09 #20
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60910558
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Dank je.
pi_60913708
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, want nu begint het oorspronkelijke verhaal van de manga weer.
En dat is altijd beter dan weggooi fillers. Die weinig toe kunnen voegen aan de serie.
Maar valt me wel mee dat iedereen de fillers zo goed schijnt te vinden Als ik me verveel zal ik ze eens gaan kijken.
Gelukkig verveel jij je nooit.
pi_60916256
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Misschien dat die pas aan de beurt komt wanneer de manga zich ook wat meer concentreert op Kakashi.
En dat zal wel binnenkort komen, aangezien Kishi zoiets had gezegt in een interview.
Maar ik ben bang dattie toch dood gaat uiteindelijk....
pi_60916267
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:01 schreef Picchia het volgende:

[..]

Gelukkig verveel jij je nooit.

Ik verveel me inderdaad niet vaak.
pi_60916347
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat zal wel binnenkort komen, aangezien Kishi zoiets had gezegt in een interview.
Maar ik ben bang dattie toch dood gaat uiteindelijk....
Misschien is een spoilertag wel handig?

Maar daarom denk ik dat dus ook, dat ze het bij de anime tegelijkertijd willen doen ipv zoals bij de manga waar er jaren tussenzit.
pi_60916382
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Misschien is een spoilertag wel handig?

Maar daarom denk ik dat dus ook, dat ze het bij de anime tegelijkertijd willen doen ipv zoals bij de manga waar er jaren tussenzit.
Hoezo, dat is toch geen spoiler? Het is gewoon wat ik denk, niet gebaseerd op de manga ofzo.
pi_60916521
Het feit dat Kakashi nog leeft en de aankomende gebeurtenissen in de manga, nu weet je voor een deel al de uitkomst. Niet dat mij dat wat uitmaakt want ik lees de manga en kijk de anime.
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:38:04 #27
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_60916696
Kakashi gaat dood ?

De fillers vond ik meestal niet zo slecht, sommige moest ik echt om lachen , ik ben wel blij dat het verhaal nu eindelijk weer verder gaat (als ik jullie goed begrepen heb).

Weten jullie of Gaara nog in het verhaal betrokken word ? (manga lezers, wellicht ?)
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
pi_60916784
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:38 schreef Valkire het volgende:
Kakashi gaat dood ?

De fillers vond ik meestal niet zo slecht, sommige moest ik echt om lachen , ik ben wel blij dat het verhaal nu eindelijk weer verder gaat (als ik jullie goed begrepen heb).

Weten jullie of Gaara nog in het verhaal betrokken word ? (manga lezers, wellicht ?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60918359
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:38 schreef Valkire het volgende:
Kakashi gaat dood ?

Altijd leuk die spoilers

Waarom heeft trouwens Naruto een 7.44 en Naruto Shippuuden een 7.45 op anidb.info en al die pedofiele anime's over bijvoorbeeld kinderen (wat grappig is?) die naar school gaan zo hoge rating?

Zie
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4777
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5101
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3651
pi_60918896
Omdat zij er beter uit zien dan naruto??
pi_60919228
Gaat het echt daarom? Is dat belangrijker dan een verhaal tegenwoordig?
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:57:36 #32
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60919730
Ho! Wil je nu beweren dat het verhaal van Naruto beter is dan dat van Clannad en Haruhi? Lucky Star is puur vermaak meer niet maar het verhaal van die andere 2 is stukken beter.
Naruto anime's grootste probleem zijn de fillers.
pi_60920602
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef wdn het volgende:
Ho! Wil je nu beweren dat het verhaal van Naruto beter is dan dat van Clannad en Haruhi? Lucky Star is puur vermaak meer niet maar het verhaal van die andere 2 is stukken beter.
Naruto anime's grootste probleem zijn de fillers.
Ik heb het over de gewoone afleveringen en niet de fillers

Geen idee trouwens ik heb ooit 1 aflevering van Lucky Star doorgekeken. Nou nou wat een top anime
pi_60920787
Het was eerder en sarcastische opmerking.
Maar ik ken het verhaal van beide Anime's helemaal niet, maar het verhaal van Naruto vind ik goed!
Vermakelijk, actie en redelijk wat diepgang, combineren ze erg goed!

Wat voor soort Anime's zijn Clannad en Haruhi misschien ga ik die ook wel kijken.
pi_60920962
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Het was eerder en sarcastische opmerking.
Maar ik ken het verhaal van beide Anime's helemaal niet, maar het verhaal van Naruto vind ik goed!
Vermakelijk, actie en redelijk wat diepgang, combineren ze erg goed!

Wat voor soort Anime's zijn Clannad en Haruhi misschien ga ik die ook wel kijken.
Geen idee maar het is door martijn.org uitgeroepen als beste anime van 2007.
pi_60921200
Misschien begrijpen zij meer van de japanse cultuur dan wij??

Maar serieus, er zal vast wel een goede rede zijn waarom er op die aangegeven website (nee niet martijn.org ) deze Anime's zulke goede cijfers krijgen.

Ik kan me goed nog een scene herinnere van welcome to the NHK, waar de hoofdpersoon in 1 winkel stond vol met poppen van zulke Anime schoolmeisjes. Oke dat is dan ook wel een Anime, maar ik geloof best dat er zulke winkels zijn in Japan. En als er zulke winkels zijn zegt dat wel iets over de populariteit van het genre. ( Bishōjo of Shōjo, heb ik dat goed?)
pi_60922356
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 09:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het feit dat Kakashi nog leeft en de aankomende gebeurtenissen in de manga, nu weet je voor een deel al de uitkomst. Niet dat mij dat wat uitmaakt want ik lees de manga en kijk de anime.
Ik denk dat mensen over het algemeen wel kunnen na gaan dat Kakashi een groot risico loopt.
Dat dacht ik een hele tijd terug ook al.

En de mensen die meteen bang zijn dat Kakashi ook echt dood gaat...het is maar een speculatie! Het is ook niet zo dat Kakashi nu midden in een gevecht zit in de manga ofzo, maar zijn character loopt wat mij betreft gewoon dat risico.

En wat betreft de discussie hierboven...nou iedereen heeft zijn eigen smaak en favo genre.
pi_60924648
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Altijd leuk die spoilers

Waarom heeft trouwens Naruto een 7.44 en Naruto Shippuuden een 7.45 op anidb.info en al die pedofiele anime's over bijvoorbeeld kinderen (wat grappig is?) die naar school gaan zo hoge rating?

Zie
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4777
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5101
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3651
Je hebt nu m.i. wel 3 hele goede anime gepakt (de laatste is bijna legendarisch volgens mij) om te vergelijken. Ik zelf vind Naruto een 8 waard, dit omdat er verschrikkelijk veel fillers zijn (100 in deel 1 en nu weer een hele partij fillers). De kwaliteit van de animaties soms bedroeven kunnen zijn en sommige dingen nogal langdradig zijn/uitgerekt worden. Daarbij zie je bij lang lopende series bijna altijd lagere cijfers dan kortlopende series, hoe langer iets duurt hoe meer je hebt om over te zeuren.

Vooral de laatst genoemde anime is een aanrader om te kijken.
pi_60924967
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen over het algemeen wel kunnen na gaan dat Kakashi een groot risico loopt.
Dat dacht ik een hele tijd terug ook al.

En de mensen die meteen bang zijn dat Kakashi ook echt dood gaat...het is maar een speculatie! Het is ook niet zo dat Kakashi nu midden in een gevecht zit in de manga ofzo, maar zijn character loopt wat mij betreft gewoon dat risico.

Volgens mij is de enige die dat risico niet loopt Naruto en Tenten. Aangezien die laatste nooit ergens in te bekennen
pi_60925164
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Volgens mij is de enige die dat risico niet loopt Naruto en Tenten. Aangezien die laatste nooit ergens in te bekennen

Goed punt. Maar mijn gevoel heeft dat bij Kakashi toch iets meer. Maar misschien nu...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60925507
SPOILER
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:59:00 #42
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60928058
Ik vond deze fillers wel meevallen, ongeveer dezelfde lijnen als ze met de Bleach - bounto arc hebben gedaan.
Dat is een stuk beter dan die ~100 rommel filler eps van toen imo.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:24:27 #43
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60929851
85 MaxiTitan. Ik heb ze allemaal gezien Helaas. Een periode van 1,5 jaar waar afbreuk werd gedaan aan het hele Naruto verhaal. Die 85 hadden ze meer mee moeten doen: volg dan de andere karakters uit het eerste verhaal (Hinata, Ino etc etc) en probeer langs de manga te lopen met extra verhalen. Vertel het verhaal van Sakura's training. Misschien waren die verhalen dan zelfs goed genoeg om een spin-off te creeeren. Dan had de serie door mij hoger ingeschat geworden.

Shippuden tot nu toe, incluis fillers, is inderdaad leuk. Hopelijk gaat het nivo nu snel omhoog nu deze fillers af zijn

Verhaal met vraag aan het end:

Die meid in de laatste eps is de 2-tails Kyuubi waarop jacht wordt gemaakt.door Akatsuki. Als ik het me goed herinner was Gaara de 1-tail(?) Conclusie: er zijn er dus 9 met Naruto als top-dog. Of top-fox

Maakt dat Sora de 4-tail Kyuubi waar Akatsuki jacht op maakt? Aan de ene kant omdat voor de Kyuubi sterk leek te zijn en dus wel eens van belang kan zijn voor Akatsuki.
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat dit waar kan zijn want dan raakt deze arc wel erg het verhaal. Is dat al bekend in de manga? (wil ik het antwoord weten? )
Of moet deze echt gezien worden als een slechte kopie van de 9-tail en dat er nog een echte 4-tail bestaat?
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:32:39 #44
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60930018
Ik denk dat laatste, wdn. Maar ik lees de manga ook niet, dus kan het niet met zekerheid zeggen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:58:19 #45
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60932433
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:24 schreef wdn het volgende:
85 MaxiTitan. Ik heb ze allemaal gezien Helaas. Een periode van 1,5 jaar waar afbreuk werd gedaan aan het hele Naruto verhaal. Die 85 hadden ze meer mee moeten doen: volg dan de andere karakters uit het eerste verhaal (Hinata, Ino etc etc) en probeer langs de manga te lopen met extra verhalen. Vertel het verhaal van Sakura's training. Misschien waren die verhalen dan zelfs goed genoeg om een spin-off te creeeren. Dan had de serie door mij hoger ingeschat geworden.
Achjah, 15 eps, zit ik er niet ver naast met die fillers. Ik heb ze ook allemaal gezien toch bijna weer 3/4 seizoenen als je de 26 ep maat hanteert

Er had idd wel wat meer mee gedaan mogen worden, zoals je zegt Sakura's training of Hinata's training...
Legio mogelijkheden om langs de manga te gaan die toch wel interessant hadden kunnen zijn... De focus is verschoven, tot nu toe hoor je maar bar weinig van de andere teams in konoha, de laatste fillers gaven wel een idee maar ze werden allemaal weggeblazen, ik weet het, nep-kyuubi enzo maar toch. Alsof er totaal niets veranderd is in al die jaren dat naruto weg was en dat is jammer.
quote:
Shippuden tot nu toe, incluis fillers, is inderdaad leuk. Hopelijk gaat het nivo nu snel omhoog nu deze fillers af zijn

Verhaal met vraag aan het end:

Die meid in de laatste eps is de 2-tails Kyuubi waarop jacht wordt gemaakt.door Akatsuki. Als ik het me goed herinner was Gaara de 1-tail(?) Conclusie: er zijn er dus 9 met Naruto als top-dog. Of top-fox

Maakt dat Sora de 4-tail Kyuubi waar Akatsuki jacht op maakt? Aan de ene kant omdat voor de Kyuubi sterk leek te zijn en dus wel eens van belang kan zijn voor Akatsuki.
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat dit waar kan zijn want dan raakt deze arc wel erg het verhaal. Is dat al bekend in de manga? (wil ik het antwoord weten? )
Of moet deze echt gezien worden als een slechte kopie van de 9-tail en dat er nog een echte 4-tail bestaat?
Ik heb heel die Sora niet in de manga gezien, Sora is uit de dikke duim van de anime-makers gezogen. Al die nep-kyuubi chakra is vervlogen zover ik dat in de laatste ep heb kunnen zien. Het kon geen stand houden zonder lichaam en dus is Sora over gebleven als een gewoon mens. (tenminste dit maakte ik eruit op)
SPOILER
MaxiTitan City
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:03:24 #46
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60932585
Hmmm bij dat stukje was ik teveel op de effecten aan het letten en mijn japans is erg slecht
Toch de laatste 5 minuten nog maar eens kijken van de week
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:45:41 #47
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60937379
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:03 schreef wdn het volgende:
Hmmm bij dat stukje was ik teveel op de effecten aan het letten en mijn japans is erg slecht
Toch de laatste 5 minuten nog maar eens kijken van de week
Mijn japans is anders niet veel beter hoor, het stond in de subs.
MaxiTitan City
pi_60938300
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Achjah, 15 eps, zit ik er niet ver naast met die fillers. Ik heb ze ook allemaal gezien toch bijna weer 3/4 seizoenen als je de 26 ep maat hanteert

Er had idd wel wat meer mee gedaan mogen worden, zoals je zegt Sakura's training of Hinata's training...
Legio mogelijkheden om langs de manga te gaan die toch wel interessant hadden kunnen zijn... De focus is verschoven, tot nu toe hoor je maar bar weinig van de andere teams in konoha, de laatste fillers gaven wel een idee maar ze werden allemaal weggeblazen, ik weet het, nep-kyuubi enzo maar toch. Alsof er totaal niets veranderd is in al die jaren dat naruto weg was en dat is jammer.
[..]

Ik heb heel die Sora niet in de manga gezien, Sora is uit de dikke duim van de anime-makers gezogen. Al die nep-kyuubi chakra is vervlogen zover ik dat in de laatste ep heb kunnen zien. Het kon geen stand houden zonder lichaam en dus is Sora over gebleven als een gewoon mens. (tenminste dit maakte ik eruit op)
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:06:16 #49
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60948475
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
MaxiTitan City
pi_60949824
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:06 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_60955904
quote:

Er wordt verder niets verteld in de manga over die overige tailed beasts... is ook niet nodig eigenlijk.
En Sora is een filler character en ik denk niet dat die overeen komt met de manga. Die kun je maar beter weer vergeten.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:45:07 #52
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_60959973
Sora had toch geen Kyuubi in zicht, alleen maar umm de "essence" van de 9-tailed fox die vrij kwam toen de " leaf-village" aanviel.

Tenminste dat haalde ik eruit
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:15:37 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60960748
Ja, klopt. Zoals ik al vertelde: ik heb de laatste paar minuten alleen maar naar het beeld gekeken en niet de subtitels

En Strawberry: wie moet ik vergeten?
pi_60962896
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef wdn het volgende:
Ja, klopt. Zoals ik al vertelde: ik heb de laatste paar minuten alleen maar naar het beeld gekeken en niet de subtitels

En Strawberry: wie moet ik vergeten?
Sora?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:46:16 #55
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60963210
* wdn zucht

Is al bekend over hoeveel weken we weer fillers krijgen?
pi_60981708
Voorlopig niet hoop ik. En volgensmij maken ze dat niet ver van te voren bekend.
pi_60992448
Het zou zo'n 75 weken duren, dan is de anime waar de manga is. Ik denk dat er dus wel een jaartje normale eps komen. Dat is tenminste wat ik hoop. En dan heb ik liever dat er een keertje een filler tussen zit dan het eindeloze gerek in sommige eps.
pi_61031392
Tvp... 72 is een matige ep..
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:53:58 #59
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61031769
no 10 minuten
pi_61032111
SPOILER
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:49:49 #61
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61033135
Zucht nou dat was een teleurstelling
pi_61045897
Waarom zagen we niks van het gevecht ? Komt er eindelijk iets leuk om te zien, komt het er niet eens.

En volgens de anime zijn er al 5 van de 9 gevangen . Waarvan we 2 hebben gezien en maar 1 uitgebreid.

En volgens het eind krijgen we nog maar 1 extra kyuubi te zien.
pi_61046203
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_61186394
De spoilers van het volgende manga chaper!!
Zag er veel belovend uit!
SPOILER
pi_61186429
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_61186483
SPOILER
pi_61216386
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
De spoilers van het volgende manga chaper!!
Zag er veel belovend uit!
SPOILER
SPOILER
pi_61219024
Einde van EP 73
Lag dubbel door de actie van yamato
pi_61223042
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef Dethroned het volgende:

[..]
SPOILER
Ik had ook alleen de spoilers gelezen, niet het hele chapter zelf.
Maar hij was top
SPOILER
pi_61345715
Grappig dat mensen termen gebruiken als 2-tailed kyuubi enz. Kyuubi betekent al 9-tailed (kyu = 9 en bi = staart). Telwoorden van 1 t/m 9: ichi, ni, san, shi, go, roku, nana, hachi, kyu.
In geval van 2-tailed is het dus nibi en geen kyuubi. En in geval van 8-tailed Hachibi. En Gaara was de Ichibi.
pi_61346478
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef Densha_Otoko het volgende:
Grappig dat mensen termen gebruiken als 2-tailed kyuubi enz. Kyuubi betekent al 9-tailed (kyu = 9 en bi = staart). Telwoorden van 1 t/m 9: ichi, ni, san, shi, go, roku, nana, hachi, kyu.
In geval van 2-tailed is het dus nibi en geen kyuubi. En in geval van 8-tailed Hachibi. En Gaara was de Ichibi.
Ik zie het maar 1 keer staan, in een post en een quote ervan...

Verder kun je het wel degelijk over de 1 tailed kyuubi hebben. Sterker nog we hebben 1 tail, 3 tail, 4 tail en 9 tail kyuubi gezien.
pi_61346600
Oh ja, de spoilers van de manga staan online.
SPOILER
  woensdag 3 september 2008 @ 15:46:02 #73
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_61349270
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik zie het maar 1 keer staan, in een post en een quote ervan...

Verder kun je het wel degelijk over de 1 tailed kyuubi hebben. Sterker nog we hebben 1 tail, 3 tail, 4 tail en 9 tail kyuubi gezien.
Het is gewoon een verwarring om aan te geven dat men het over zo'n demon heeft. De kyuubi in Naruto is eenmaal het meeste in beeld gekomen en wordt daarom wel eens gebruikt als term voor zo'n 'meerstaartige' demon. Het was mij nog niet echt opgevallen en anders was ik er ook niet over gevallen maar correct is het niet.

De algemene benaming voor zo'n 'meerstaartige' demon is Bijuu. De host van een bijuu is zoals we weten een Jinchuuriki. Maar wanneer je het over één specifieke demon hebt is het ichibi, nibi, sanbi, kyuubi enz. of het is 1 tailed demon, 2 tailed demon, 9 tailed demon (fox) etc. Wil je toch mixen dan kan je het beste bijv. "1 tailed bijuu" gebruiken, dat kinkt wat beter dan "1 tailed '9 tailed demon'" maar goed.
SPOILER
MaxiTitan City
pi_61349919
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:46 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Het is gewoon een verwarring om aan te geven dat men het over zo'n demon heeft. De kyuubi in Naruto is eenmaal het meeste in beeld gekomen en wordt daarom wel eens gebruikt als term voor zo'n 'meerstaartige' demon. Het was mij nog niet echt opgevallen en anders was ik er ook niet over gevallen maar correct is het niet.

De algemene benaming voor zo'n 'meerstaartige' demon is Bijuu. De host van een bijuu is zoals we weten een Jinchuuriki. Maar wanneer je het over één specifieke demon hebt is het ichibi, nibi, sanbi, kyuubi enz. of het is 1 tailed demon, 2 tailed demon, 9 tailed demon (fox) etc. Wil je toch mixen dan kan je het beste bijv. "1 tailed bijuu" gebruiken, dat kinkt wat beter dan "1 tailed '9 tailed demon'" maar goed.
SPOILER
Ik heb het in mijn voorbeeld dan ook daadwerkelijk over de kyuubi die in de anime te zien is met verschillende hoeveelheden staarten. In zijn originele vorm heeft hij 9 staarten, ook hebben we hem als een soort chakra deken om Naruto heen gezien, daar had hij 1,3,4 staarten.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:52:54 #75
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_61354202
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik heb het in mijn voorbeeld dan ook daadwerkelijk over de kyuubi die in de anime te zien is met verschillende hoeveelheden staarten. In zijn originele vorm heeft hij 9 staarten, ook hebben we hem als een soort chakra deken om Naruto heen gezien, daar had hij 1,3,4 staarten.
Densha_Otoko reageerde op deze post (quote onder); jij hebt het over de tweede helft in je voorbeeld (na de knip).
quote:
*knip*

*knip*
Bovenste is gewoon een verwarring omdat kyuubi veel voorkomt, en bijuu maar enkele keren voorkomt...
Dat zeg ik, dus we zijn het in feite eens met elkaar.
MaxiTitan City
pi_61354356
Vanaf welke episode begon de normale afleveringen weer?
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  woensdag 3 september 2008 @ 19:11:26 #77
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_61354707
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef DaggerNL het volgende:
Vanaf welke episode begon de normale afleveringen weer?
Vanaf episode 72 begint het weer, al heeft deze nog wel een stuk eraan zitten om de fillers vast te breien aan het echte verhaal als het ware.
MaxiTitan City
pi_61363349
quote:

Bedankt nu kan ik in het japans tot 9 tellen YEAHH!!
pi_61370902
Kan niet wachten op de nieuwe manga. Hopelijk komt dan nu de ommekeer..
pi_61418180
Saaie filler vandaag... (geen filler okee, maar toch saai)
pi_61421412
SPOILER: manga
pi_61422265
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door ArcticBlizzard op 06-09-2008 15:54:51 ]
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:49:37 #83
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61422309
quote:
Ik heb maar 1 excuus: mijn Japans is niet zo best

1 vraag: het is dus ichibi nibi sanbi. Waar komt dan die extra U in Kyuubi vandaan?
pi_61422431
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
zijn leermeester, hopelijk komt hij erachter dat zijn vader niemand minder is dan de minato.
Hoop ik ook.
pi_61422864
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoop ik ook.

Alleen stond en staat die laatste zin ook tussen de spoiler tags............ Vreemd dat hij toch te zien is. Nou ja shit happens.
  zaterdag 6 september 2008 @ 14:16:18 #86
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_61426062
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:49 schreef wdn het volgende:

[..]

1 vraag: het is dus ichibi nibi sanbi. Waar komt dan die extra U in Kyuubi vandaan?
Het is een manier om aan te geven dat de klinker lang uitgesproken moet worden en niet kort. Noodzakelijk voor de anders taligen die geen onderscheid maken tussen lange (vrije klinkers) en korte klinkers (gedekte klinkers).

Het kan ook als ā, ī, ū, ē en ō worden geschreven maar dit levert soms problemen op met karakter codering enzo.

Geheel offtopic maar goed...
MaxiTitan City
pi_61469415
Wat gaat het lezen van de manga toch snel
pi_61470598
Even kijken of er al spoilers zijn.
pi_61473259
Spoilers op maandagmiddag? Dat zou wel lekker vroeg zijn, de laatste weken zijn de spoilers trouwens wel eerder dan de voorgaande maanden.
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:54:41 #90
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61574519
Nou, nou wat een fantastische aflevering met veel vaart weer Dat stukje met Naruto en zijn ramen was voor 5 minuten wel grappig, maar na 10 niet meer. Het stukje op het einde was wel geinig. Weinig Naruto dus voorlopig?
Nou volgende keer een dubbele aflevering, met hopelijk actie.
pi_61576491
SPOILER: manga!
pi_61579355
Kut episode... helemaal niks gebeurd.
pi_61579509
De anime is weer kut hoor ik?
Hint hint.
pi_61584906
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
De anime is weer kut hoor ik?
Hint hint.
Ik heb me wel vermaakt..
pi_61591836
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik heb me wel vermaakt..
Het was niks anders dan praten. En dat ramen gedoe nam 10 minuten in beslag Alleen begin met beetje akatsuki was leuk.

En de openings song waar akatsuki vecht, maar over 2 weken schint het dan echt te beginnen

*voorspelt dat ze pas de laatste 2 minuten gaan vechten *
pi_61730032
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:54 schreef Djalon het volgende:

[..]

Het was niks anders dan praten. En dat ramen gedoe nam 10 minuten in beslag Alleen begin met beetje akatsuki was leuk.

En de openings song waar akatsuki vecht, maar over 2 weken schint het dan echt te beginnen

*voorspelt dat ze pas de laatste 2 minuten gaan vechten *
Wat ik dus niet snap is dat ze WEL het "ramen-gedoe" overnemen uit de manga, maar dan niet dezelfde grap zeg maar. In de manga is dat grietje op vakantie en zijn er 2 klungels die telkens het zo verpesten dat Naruto ook niet aan eten toekomt. Zelfs de grap van Kakaeshi aan het eind nemen ze over.
Waarom moeten ze voor de anime iets anders bedenken dan voor de manga ?

Wel gaar dat er weer een week moeten wachten.... We hebben genoeg fillers gehad.
pi_61734359
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Wat ik dus niet snap is dat ze WEL het "ramen-gedoe" overnemen uit de manga, maar dan niet dezelfde grap zeg maar. In de manga is dat grietje op vakantie en zijn er 2 klungels die telkens het zo verpesten dat Naruto ook niet aan eten toekomt. Zelfs de grap van Kakaeshi aan het eind nemen ze over.
Waarom moeten ze voor de anime iets anders bedenken dan voor de manga ?

Wel gaar dat er weer een week moeten wachten.... We hebben genoeg fillers gehad.
Volgens mij heb ik die grap blijkbaar gemist in de manga.....waar kan ik hem ongeveer vinden
pi_61739054
Naruto Manga Chapter 310 Title
Naruto Manga Chapter 311 Nickname
Naruto Manga Chapter 312 Silent Approaching Threat!!
Naruto Manga Chapter 313 The New Duo!!
Naruto Manga Chapter 314 Akatsuki's Invasion...!!
Naruto Manga Chapter 315 Special Training
Naruto Manga Chapter 316 Training Starts
Naruto Manga Chapter 317 The Nightmare Begins
Naruto Manga Chapter 318 Favorable Training
Naruto Manga Chapter 319 The Motivation

De titels zijn ook anders of niet? Of was dat altijd al zo?
pi_61752735
Tis wel stil hier.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Strawberry- op 19-09-2008 14:34:40 ]
pi_61754616
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Tis wel stil hier.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')