Ja, want nu begint het oorspronkelijke verhaal van de manga weer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Qunix het volgende:
Waren dat fillers???
Zo slecht vond ik ze niet... Het einde was kut.
Het punt waar de filler eigelijk ophield was daar waar ze (hidan & kakuza/kakuzu(?)) achter het meisje aanzaten, en eigenlijk ook al beetje daarvoor waar Azuma shogi aan het spelen is met zijn student( daar hoort eigenlijk alleen nog iets bij.)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef Qunix het volgende:
Waren dat fillers???
Zo slecht vond ik ze niet... Het einde was kut.
Volgens mij wel logisch dat de manga voorloopt op de anime. De anime is gebaseerd op de manga.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, maar ik vergeef het ze als ze ons nu goede kwaliteit episodes geven die niet traag gaan en mooi geanimeerd zijn.Maar dat is wishful thinking. En inderdaad, de manga loopt heel ver voor op de anime.
Ik wil kakashi's gaiden.
Nieuw topic: [Anime&Manga] Naruto #12 - Geen fillers meer!
En volgensmij hebben ze in de manga alle tailed beasts gevangen behalve Naruto en de 8th tails.
Dat mag helemaal nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:58 schreef Quir het volgende:
Mischien binnenkort toch nog maar eens een poging wagen, ik heb Naruto laten vallen...
Inderdaad, het is veel en veel beter geanimeerd. Zeker de trailer in het laatste stukje waar naruto opeens achter een muur staat met rasengan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:07 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Volgens mij wel logisch dat de manga voorloopt op de anime. De anime is gebaseerd op de manga.
En met 1 manga chapter per week, loopt de anime in.
Wat trouwens ook opvalt is hoe die film is geanimeerd. Kijk die trailer maar eens en dan zie je een heel andere stijl dan eerst.
Hoeveel chapters zitten er dan in een aflevering? En hoeveel chapters loopt de manga voor nu?quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:07 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Volgens mij wel logisch dat de manga voorloopt op de anime. De anime is gebaseerd op de manga.
Wat trouwens ook opvalt is hoe die film is geanimeerd. Kijk die trailer maar eens en dan zie je een heel andere stijl dan eerst.
Anime is nu ongeveer bij 315/316, chapter 413 moet vrijdag uitkomen dus dat is zo'n 98 chapters. 2 chapters per ep dus zo'n 49 eps totdat ze bij 413 zijn. Kortom de anime loopt flink achter.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoeveel chapters zitten er dan in een aflevering? En hoeveel chapters loopt de manga voor nu?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:07 schreef Dethroned het volgende:
[..]
2 chapters = 1 animequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Anime is nu ongeveer bij 315/316, chapter 413 moet vrijdag uitkomen dus dat is zo'n 98 chapters. 2 chapters per ep dus zo'n 49 eps totdat ze bij 413 zijn. Kortom de anime loopt flink achter.
Misschien dat die pas aan de beurt komt wanneer de manga zich ook wat meer concentreert op Kakashi.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:07 schreef Djalon het volgende:
[..]
2 chapters = 1 anime
Dus fillers zullen helaas altijd nog blijven bestaan.
Wat ik nog steeds niet snap dat ze kakashi gaiden saga hebben overgeslagen.
Dank je.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Anime is nu ongeveer bij 315/316, chapter 413 moet vrijdag uitkomen dus dat is zo'n 98 chapters. 2 chapters per ep dus zo'n 49 eps totdat ze bij 413 zijn. Kortom de anime loopt flink achter.
Gelukkig verveel jij je nooit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want nu begint het oorspronkelijke verhaal van de manga weer.
En dat is altijd beter dan weggooi fillers.Die weinig toe kunnen voegen aan de serie.
Maar valt me wel mee dat iedereen de fillers zo goed schijnt te vindenAls ik me verveel zal ik ze eens gaan kijken.
En dat zal wel binnenkort komen, aangezien Kishi zoiets had gezegt in een interview.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Misschien dat die pas aan de beurt komt wanneer de manga zich ook wat meer concentreert op Kakashi.
Misschien is een spoilertag wel handig?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat zal wel binnenkort komen, aangezien Kishi zoiets had gezegt in een interview.
Maar ik ben bang dattie toch dood gaat uiteindelijk....
Hoezo, dat is toch geen spoiler? Het is gewoon wat ik denk, niet gebaseerd op de manga ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Misschien is een spoilertag wel handig?
Maar daarom denk ik dat dus ook, dat ze het bij de anime tegelijkertijd willen doen ipv zoals bij de manga waar er jaren tussenzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |