abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62291646
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Damn, naruto ziet er wel cool uit in het nieuwe manga chapter
Ik was eerst bang dat hij er heel lelijk uit zou zien net zoals...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_62291715
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_62302464
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_62306926
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 02:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door OnbeschrevenBlad op 11-10-2008 13:07:22 ]
pi_62419072
Anime heeft eindelijk w eer een hoog niveau .
Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
pi_62459558
Manga:
SPOILER
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:08:54 #247
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62459822
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:41 schreef Silver92 het volgende:
Anime heeft eindelijk w eer een hoog niveau .

goede aflevering weer.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:26:17 #248
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62460354
Wat een aflevering.
Zucht.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_62460449
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:26 schreef wdn het volgende:
Wat een aflevering.
Zucht.
Zucht mag je van mij wel weg laten. Asuma is 1 van mijn favo characters.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:52:26 #250
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62461114

Overigens was dat wel een geweldige tekening van die ene gast wiens naam ik niet ken op dat beeld met die uitstekende tong. Die van die witte vogels.
pi_62461656
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:52 schreef wdn het volgende:

Overigens was dat wel een geweldige tekening van die ene gast wiens naam ik niet ken op dat beeld met die uitstekende tong. Die van die witte vogels.
Ik heb uit de episode van gisteren kunnen opmaken die ie de leider is van akatsuki.
pi_62461691
Kut episode.
SPOILER
pi_62461723
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:11 schreef Viro het volgende:

[..]

Ik heb uit de episode van gisteren kunnen opmaken die ie de leider is van akatsuki.
Nee, hij is niet de leider van akatsuki.

En nu verder in spoiler tags.
pi_62461785
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:14 schreef Cahir het volgende:

[..]

Niet?, blijkbaar moet er nog veel komen.
pi_62461876
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:16 schreef Viro het volgende:

[..]

Niet?, blijkbaar moet er nog veel komen.
SPOILER
.
pi_62461979
Ik ga je niet quoten en de spoiler lezen, wil echt niet weten wat er allemaal nog moet gebeuren. K heb dat ik liever onwetend ben dan dat ik het weet. Dan is namelijk de fun eraf voor mij.
pi_62462208
Daarom zeg ik ook, plaats jou ding in de spoilers. NIet iedereen weet zoveel als jou.
pi_62463486
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:14 schreef Cahir het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom dat in spoilertags moet? Helemaal nu je al verklapt dat hij niet de leider van Akatsuki is. Juist dat is een spoiler. Als hij het uit de anime heeft kunnen halen zonder de manga te lezen, laat 'm dan lekker speculeren? Overigens denken de meeste Akatsuki leden zelf wel dat Pein de leider is, maar dat ter zijde..
pi_62464172
Wel of geen spoilertag, een veelvoorkomende vraag de afgelopen 3 weken.
SPOILER
Anime was lang niet slecht, asuma dood dus volgende week weer een begrafenis. Wat heeft dat vriendinnetje van asuma toch rare ogen.
pi_62480742
Verklaart een hoop trouwens.
SPOILER
pi_62489746
Mooie ep
tof dat we Pein al gedeeltelijk al hebben kunnen zien. 2 alleen had ik gehoopt dat hij een wat zwaardere stem had.. wat meer macht uitstraalt.. en ik vind hem zo bleek
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_62499195
Pain is wel erg bleek!
pi_62501093
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Pain is wel erg bleek!
idd lijkt Sai wel.. maargoed misschien heeft kishi hem bleek gemaakt omdat ie eigenlijk soort van een 'lijk' is?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_62502133
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:58 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

idd lijkt Sai wel.. maargoed misschien heeft kishi hem bleek gemaakt omdat ie eigenlijk soort van een 'lijk' is?
Tis lastig te zien in de manga of Pain ook daad werkelijk bleek is (zwart-wit).En ik denk dat de anime makers dit zelf bedacht hebben, want Kishi bemoeit zich volgensmij niet veel met de anime zo lang ze de verhaallijn van de manga volgen. Althans zo heb ik het altijd begrepen.
pi_62502152
Pein heeft in de Opening Song wel een normale kleur zover ik weet.
pi_62509585
Ik vind het maar niks.. zo'n bleke grijze pein enneh waar waren zijn piercings onder zijn onderlip? die waren niet te zien toen ie zei: ''You two really test my patience''
pi_62510633
Is het nou Pain of Pein? Mij nog altijd niet duidelijk. Pain klinkt wel cooler.
pi_62514390
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het nou Pain of Pein? Mij nog altijd niet duidelijk. Pain klinkt wel cooler.
Pein = Japans
Pain = Engels

pi_62531522
SPOILER
pi_62629412
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:42 schreef raaavi het volgende:
Hallooo
ik wil naturo kijken
maar ik zie ook soms staan :
Shippuuden

wat is dat?
pi_62632415
Opvolger van Naruto
pi_62632422
Je kan eigenlijk al bij Naruto 135 stoppen en verder gaan met Shippuuden...
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:37:01 #273
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62632442
Geen aktie deze week
pi_62632496
hmmm
mis ik dan niets?
pi_62632593
Dat stukje met Naruto en Kakashi tegen het eind was wel leuk
pi_62634530
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 07:45 schreef raaavi het volgende:
hmmm
mis ik dan niets?
Alleen fillers, maar die zijn voor het verhaal toch niet belangrijk. Ze zijn immers niet op de manga gebaseerd. En de meeste fillers zijn ook troep. Shippuuden zijn eigenlijk de afleveringen na een tijdsprong van 3 jaar. Naruto en de rest zullen er dus allemaal ouder uitzien, maar voor de rest gaan de verhalen gewoon verder.
pi_62635138
okaay! Dat scheelt me heel wat tyd! X
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:49:48 #278
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62635706
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 08:00 schreef wc-eend het volgende:
Dat stukje met Naruto en Kakashi tegen het eind was wel leuk
Het laatste gedeelte van die zin hadden ze niet moeten uitspreken. Gewoon 'Asuma Sarutobi' en dan stoppen met de aflevering. Dat had meer impact gehad denk ik dan erna na even te zeggen 'is dood'.
(vrije vertaling).
pi_62638330
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:27 schreef raaavi het volgende:
okaay! Dat scheelt me heel wat tyd! X
aflevering 220 zou ik nog wel even kijken, het begin is niet belangrijk, op de helft van de aflevering ongeveer begint het oorspronkelijke verhaal weer. Daarna kun je over naar shippuuden.
pi_62641526
Volgende week weer dus alleen maar praten .
pi_62641551
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:49 schreef wdn het volgende:

[..]

Het laatste gedeelte van die zin hadden ze niet moeten uitspreken. Gewoon 'Asuma Sarutobi' en dan stoppen met de aflevering. Dat had meer impact gehad denk ik dan erna na even te zeggen 'is dood'.
(vrije vertaling).
was slain by Akatsuki klinkt stoeder.
pi_62744212
ik vond het een vette aflevering. Het verhaal achter akatsuki, de kloon die kyuubi ging, yamato in actie, de nieuwe rasengan.

ik vond die paraplu van sai geniaal. Vond trouwens niemand die nieuwe aanval van shikamaru2 weken terug heel vet?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:38:03 #283
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62751558
Dat stukje met Sai en Sakura was leuk. Verder beetje langzame aflevering. Wel interessant dat we eindelijk meer weten van Akatsuki.

Wist trouwens helemaal niet dat kloons van hem ook kyuubi kunnen gaan. Dat vond ik wel raar.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:38:37 #284
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62751580
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef capital_P het volgende:
ik vond het een vette aflevering. Het verhaal achter akatsuki, de kloon die kyuubi ging, yamato in actie, de nieuwe rasengan.

ik vond die paraplu van sai geniaal. Vond trouwens niemand die nieuwe aanval van shikamaru2 weken terug heel vet?
Die was cool ja.
pi_62831809
SPOILER
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:42:49 #286
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62831944
Een rustige aflevering. Nou vooruit dat mag. Als we volgende week dan maar weer actie krijgen.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:50:35 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62832126
Erg rustig ja
Volgende week krijgen we ...

- het standaard 5 tot 10 minuten tussen bomen door vliegen;
- Naruto ontmoet zijn nieuwe sensei;
- Aan het einde van de eps Shikamaru die probeert Hidan te pakken (dat was de preview deze week dus is het het einde van volgende week )

pi_62833355
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER
SPOILER
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:50 schreef wdn het volgende:
Erg rustig ja

Dat is dezelfde als waar hij nu mee traint, hij krijgt dus geen nieuwe sensei maar blijft bij degene die de captain was bij de vorige missie.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:07:23 #289
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62835709
Oh Zie je Strawberry ik lees niet de manga
pi_62837630
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
Link?
pi_62840281
volgende week: 30 minuten akatsuki zoeken en in de laatste minuut gevonden
pi_62840283
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:50 schreef wdn het volgende:
Erg rustig ja

- het standaard 5 tot 10 minuten tussen bomen door vliegen;
- Aan het einde van de eps Shikamaru die probeert Hidan te pakken (dat was de preview deze week dus is het het einde van volgende week )

Same thoughts
pi_63011381
Manga
SPOILER
pi_63013561
Nieuwe manga spoilers zijn nogal... Niet positief.
pi_63017712
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is nogal een understatement. Maar we blijven hoop houden, al is het maar een klein beetje.
pi_63020153
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kom vaak spoilers tegen op youtube als je een scene zoekt vind je een vervelende amv met spoiler in de titel,ik kan dus nu gewoon raden wat je bedoelt aangezien ik alleen anime kijk
pi_63021703
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Dat is nogal een understatement. Maar we blijven hoop houden, al is het maar een klein beetje.
Ik zou het echt slecht vinden als het gebeurd, heel slecht. Daarom kan ik het ook niet geloven.
Maar...
SPOILER
  vrijdag 7 november 2008 @ 07:43:28 #298
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63021787
Deze eps was te snel afgelopen j
pi_63023766
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou het echt slecht vinden als het gebeurd, heel slecht. Daarom kan ik het ook niet geloven.
Maar...
SPOILER
SPOILER
Oh ja, 2 weken wachten tot de volgende chapter....
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:17:56 #300
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_63025609
Wie is/zijn rin obito?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')