Ik heb uit de episode van gisteren kunnen opmaken die ie de leider is van akatsuki.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:52 schreef wdn het volgende:
Overigens was dat wel een geweldige tekening van die ene gast wiens naam ik niet ken op dat beeld met die uitstekende tong. Die van die witte vogels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij is niet de leider van akatsuki.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb uit de episode van gisteren kunnen opmaken die ie de leider is van akatsuki.
Niet?, blijkbaar moet er nog veel komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, hij is niet de leider van akatsuki.
En nu verder in spoiler tags.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet?, blijkbaar moet er nog veel komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik snap niet waarom dat in spoilertags moet? Helemaal nu je al verklapt dat hij niet de leider van Akatsuki is. Juist dat is een spoiler. Als hij het uit de anime heeft kunnen halen zonder de manga te lezen, laat 'm dan lekker speculeren? Overigens denken de meeste Akatsuki leden zelf wel dat Pein de leider is, maar dat ter zijde..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, hij is niet de leider van akatsuki.
En nu verder in spoiler tags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime was lang niet slecht, asuma dood dus volgende week weer een begrafenis. Wat heeft dat vriendinnetje van asuma toch rare ogen.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd lijkt Sai wel.. maargoed misschien heeft kishi hem bleek gemaakt omdat ie eigenlijk soort van een 'lijk' is?quote:
Tis lastig te zien in de manga of Pain ook daad werkelijk bleek is (zwart-wit).En ik denk dat de anime makers dit zelf bedacht hebben, want Kishi bemoeit zich volgensmij niet veel met de anime zo lang ze de verhaallijn van de manga volgen. Althans zo heb ik het altijd begrepen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:58 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
idd lijkt Sai wel.. maargoed misschien heeft kishi hem bleek gemaakt omdat ie eigenlijk soort van een 'lijk' is?
Pein = Japansquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het nou Pain of Pein?Mij nog altijd niet duidelijk. Pain klinkt wel cooler.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:42 schreef raaavi het volgende:
Hallooo
ik wil naturo kijken
maar ik zie ook soms staan :
Shippuuden
wat is dat?
Alleen fillers, maar die zijn voor het verhaal toch niet belangrijk. Ze zijn immers niet op de manga gebaseerd. En de meeste fillers zijn ook troep. Shippuuden zijn eigenlijk de afleveringen na een tijdsprong van 3 jaar. Naruto en de rest zullen er dus allemaal ouder uitzien, maar voor de rest gaan de verhalen gewoon verder.quote:
Het laatste gedeelte van die zin hadden ze niet moeten uitspreken. Gewoon 'Asuma Sarutobi' en dan stoppen met de aflevering. Dat had meer impact gehad denk ik dan erna na even te zeggen 'is dood'.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:00 schreef wc-eend het volgende:
Dat stukje met Naruto en Kakashi tegen het eind was wel leuk
aflevering 220 zou ik nog wel even kijken, het begin is niet belangrijk, op de helft van de aflevering ongeveer begint het oorspronkelijke verhaal weer. Daarna kun je over naar shippuuden.quote:
was slain by Akatsuki klinkt stoeder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Het laatste gedeelte van die zin hadden ze niet moeten uitspreken. Gewoon 'Asuma Sarutobi' en dan stoppen met de aflevering. Dat had meer impact gehad denk ik dan erna na even te zeggen 'is dood'.
(vrije vertaling).
Die was cool ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef capital_P het volgende:
ik vond het een vette aflevering. Het verhaal achter akatsuki, de kloon die kyuubi ging, yamato in actie, de nieuwe rasengan.
ik vond die paraplu van sai geniaal. Vond trouwens niemand die nieuwe aanval van shikamaru2 weken terug heel vet?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dezelfde als waar hij nu mee traint, hij krijgt dus geen nieuwe sensei maar blijft bij degene die de captain was bij de vorige missie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:50 schreef wdn het volgende:
Erg rustig ja![]()
Volgende week krijgen we ...
- Naruto ontmoet zijn nieuwe sensei;
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]Link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same thoughtsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:50 schreef wdn het volgende:
Erg rustig ja![]()
Volgende week krijgen we ...
- het standaard 5 tot 10 minuten tussen bomen door vliegen;
- Naruto ontmoet zijn nieuwe sensei;
- Aan het einde van de eps Shikamaru die probeert Hidan te pakken (dat was de preview deze week dus is het het einde van volgende week)
Dat is nogal een understatement. Maar we blijven hoop houden, al is het maar een klein beetje.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe manga spoilers zijn nogal...Niet positief.
Ik kom vaak spoilers tegen op youtube als je een scene zoekt vind je een vervelende amv met spoiler in de titel,ik kan dus nu gewoon raden wat je bedoelt aangezien ik alleen anime kijkquote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe manga spoilers zijn nogal...Niet positief.
Ik zou het echt slecht vinden als het gebeurd, heel slecht. Daarom kan ik het ook niet geloven.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat is nogal een understatement. Maar we blijven hoop houden, al is het maar een klein beetje.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het echt slecht vinden als het gebeurd, heel slecht. Daarom kan ik het ook niet geloven.
Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, 2 weken wachten tot de volgende chapter....I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |