abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61755266
Naruto Shitpooden Movie Suicide Bonds
pi_61755311
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_61759767
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar...
SPOILER
pi_61760096
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, maar...
SPOILER
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_61760757
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_61766693
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_61777042
shippuuden de movie BONDS is UIT mensen en downloadbaar op http://www.dattebayo.com/ veel plezier mensen hijs gaaf
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_61777240
Shitpooden?
pi_61777277
Ik zie dat die nep is
pi_61871116
Te Veel sPoilers
pi_61871537
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_61872825
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:33 schreef Lynxie het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_61880439
Ik ga ook even op zoek naar spoilers.

http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=425927
pi_61880645
Ik heb de spoilers gezien
Hij ziet er zoooo cool uit

[ Bericht 70% gewijzigd door ArcticBlizzard op 24-09-2008 16:58:02 ]
pi_61888086
spoilers zijn gruwlijk, ik kan niet wachten!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_61889002
download movie
pi_61889775
Kanker DB
pi_61896011
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker DB
YHBT?
pi_61896051
quote:
Kanker DB
Dat je er intrapt....
pi_61896527
quote:
Kanker DB
Suicide Club

Ik heb die film nooit helemaal gezien maar het slaat nergens op
Ze gaan lachend met zn allen van het dak springen.
pi_61930728
Waar blijft de manga?
Ik heb wel 3 gescande pagina's van jojohot bekeken en ziet er wel cool uit maar wil toch echt de hele manga. Ze zijn ook met bleach laat. Hopen dat ze er straks opstaan als ik terugkom.
pi_61937002
Naruto Shitpooden Movie Suicide Bonds

!
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:37:26 #123
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61938490
Deze is ook weer geweldig:
http://www.dattebayo.com/pr/91

Iemand 76/77 al gezien? Kwam pas rond 7:30 uit dus ik was al weg
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_61945728
SPOILER
pi_61960949
Wat een kut aflevering
pi_61964058
niet vloeken met dingen die je niet kent!
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_61966678
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef Cahir het volgende:
Wat een kut aflevering

Leuke trouwens die spoiler in de titel van volgende week
pi_61975068
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Leuke trouwens die spoiler in de titel van volgende week
Ja daar ergerde ik me ook aan, ik had het wel verwacht maar wilde het niet weten.
Verder vond ik het wel een goede aflevering.
  zondag 28 september 2008 @ 18:08:48 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61975540
Ik wil het niet weten Dj_Day_V

En ik vond het wel leuk Alleen het is zo'n aflevering die de opzet maakt voor de volgende episodes.
Zo'n wij_willen_meer_nu_epiosode.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_61979251
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:08 schreef wdn het volgende:
Ik wil het niet weten Dj_Day_V

En ik vond het wel leuk Alleen het is zo'n aflevering die de opzet maakt voor de volgende episodes.
Zo'n wij_willen_meer_nu_epiosode.
dat heb ik sowieso na een goede aflevering.
pi_61981470
Ik vond het gewoon geen goeie episode sorry, ik had veel meer vechten verwacht.
pi_61984142
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja daar ergerde ik me ook aan, ik had het wel verwacht maar wilde het niet weten.
Zeker omdat ze daar allemaal manga lezen?
pi_61984268
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zeker omdat ze daar allemaal manga lezen?
at mensen die alleen anime kijken en dan is zo'n spoiler irritant ja
pi_61984351
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef Cahir het volgende:
ze kunnen toch moeilijk 25 minuten vechten wat mij wel irriteert is het rekken vooral het "they are not in here, not here either" we are almost there! gedeelte was 10 minuten duurde
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:25:27 #135
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62028449
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef Cahir het volgende:
ik ook. het was weer 35minuten geren, gezoek en gepraat voor 5 minuten vechten. Met als dieptepunt al die andere teams op plekken waar we toch al lang wisten dat ze niet waren. Vroeger werd er ook gewoon een hele aflevering lang gevecht.
pi_62033882
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

ik ook. het was weer 35minuten geren, gezoek en gepraat voor 5 minuten vechten. Met als dieptepunt al die andere teams op plekken waar we toch al lang wisten dat ze niet waren. Vroeger werd er ook gewoon een hele aflevering lang gevecht.
dat is hopelijk volgende aflevering, al ben ik bang voor flashbacks.
pi_62042193
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Vroegâh, toen de anime nog goed was. Die afleveringen waren (soms) constant spannend.
Al dat gerek en filler materiaal in de anime nu verpest echt de afleveringen. Dé reden dat ik ook niet meer kijk.
pi_62072982
ik heb een paar vrienden aangestoken met het kijken van de anime. Ik zat laatst bij ze te kijken naar het gevecht tussen orochimaru en sarutobi. Sarutobi zegt dat hij dezelfde techniek gebruikt die de 4e heeft gebruikt om de kyuubi in naruto te sealen. Later zegt hij dat de sealer en de gesealde nooit naar de hemel kunnen, maar in de maag van de death god voor eeuwig zullen vechten. Zijn kage bunshins sealen de reincarnaties van de 1e en de 2e. Vlak voor sarutobi sterft zegt hij dat hij orochimaru zal zien in het niernamaals.

Zitten nou de eerste 4 hokages allemaal in eeuwige limbo?
pi_62074316
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:02 schreef capital_P het volgende:
ik heb een paar vrienden aangestoken met het kijken van de anime. Ik zat laatst bij ze te kijken naar het gevecht tussen orochimaru en sarutobi. Sarutobi zegt dat hij dezelfde techniek gebruikt die de 4e heeft gebruikt om de kyuubi in naruto te sealen. Later zegt hij dat de sealer en de gesealde nooit naar de hemel kunnen, maar in de maag van de death god voor eeuwig zullen vechten. Zijn kage bunshins sealen de reincarnaties van de 1e en de 2e. Vlak voor sarutobi sterft zegt hij dat hij orochimaru zal zien in het niernamaals.

Zitten nou de eerste 4 hokages allemaal in eeuwige limbo?
alleen de 4e lijkt mij, en sarutobi.
pi_62087535
Maar waarom zegt sarutobi dan tegen orochiomaru dat hij hem zal zien in het hiernamaals? Hij heeft natuurlijk wel een deel van zijn ziel geseald.

Waarom zouden de eerste en de 2e dan niet in die maag zitten volgens jou?

waarom zit de kyuubi eigenlijk niet in diezelfde maag?
pi_62088810
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef capital_P het volgende:
waarom zit de kyuubi eigenlijk niet in diezelfde maag?
SPOILER
pi_62098187
deze week toch een release?
pi_62098259
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
ahh, ik durf die spoiler niet te openen.

waar blijft de dubbele ep van deze week eigenlijk?

kut dattebayo af en toe.
pi_62098320
Oh, die spoiler kan je wel lezen hoor.
pi_62099805
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 07:05 schreef capital_P het volgende:

[..]

ahh, ik durf die spoiler niet te openen.

waar blijft de dubbele ep van deze week eigenlijk?

kut dattebayo af en toe.
Ik dacht ik breng er een beetje spanning in.

Eigenlijk wist ik gwn niet of dit al in de anime is voorgekomen, en al verklapt het practisch niets, een spoilertag is zo neergezet.
pi_62100012
De manga
SPOILER
pi_62100062
ok, dat verklaart een boel. Maar welke hokages zitten nu wel of niet in die maag?

Gezellig, 4 hokages vechten met de kyuubi tot in de eeuwigheid.

Hoe zijn de 1e en de 2e eigenlijk in eerste instantie gestorven?
pi_62100341
ik denk alle hokages, aangezien hun zielen werden opgegeten en Sarutobi zich heeft verontschuldigd tegen hen, zegt genoeg vond ik.
pi_62100853
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:02 schreef capital_P het volgende:
ok, dat verklaart een boel. Maar welke hokages zitten nu wel of niet in die maag?

Gezellig, 4 hokages vechten met de kyuubi tot in de eeuwigheid.

Hoe zijn de 1e en de 2e eigenlijk in eerste instantie gestorven?
http://www.onemanga.com/Naruto/123/10/
Als je vanaf daar leest dan krijg je vanzelf het antwoord.

Hoe de 1e en 2e zijn gestorven is onbekend, dit staat ook niet in de databooks.
pi_62108047
http://www.dattebayo.com/

Offline? Troll?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')