SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:Klopt, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:33 schreef Lynxie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Suicide Clubquote:Op woensdag 24 september 2008 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker DB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef Cahir het volgende:
Wat een kut aflevering
Ja daar ergerde ik me ook aan, ik had het wel verwacht maar wilde het niet weten.quote:Op zondag 28 september 2008 11:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuke trouwens die spoiler in de titel van volgende week
dat heb ik sowieso na een goede aflevering.quote:Op zondag 28 september 2008 18:08 schreef wdn het volgende:
Ik wil het niet weten Dj_Day_V
En ik vond het wel leukAlleen het is zo'n aflevering die de opzet maakt voor de volgende episodes.
Zo'n wij_willen_meer_nu_epiosode.
Zeker omdat ze daar allemaal manga lezen?quote:Op zondag 28 september 2008 17:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja daar ergerde ik me ook aan, ik had het wel verwacht maar wilde het niet weten.
at mensen die alleen anime kijken en dan is zo'n spoiler irritant jaquote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker omdat ze daar allemaal manga lezen?
ze kunnen toch moeilijk 25 minuten vechtenquote:Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef Cahir het volgende:
Ik vond het gewoon geen goeie episode sorry, ik had veel meer vechten verwacht.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef Cahir het volgende:
Ik vond het gewoon geen goeie episode sorry, ik had veel meer vechten verwacht.
dat is hopelijk volgende aflevering, al ben ik bang voor flashbacks.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]ik ook. het was weer 35minuten geren, gezoek en gepraat voor 5 minuten vechten. Met als dieptepunt al die andere teams op plekken waar we toch al lang wisten dat ze niet waren.
Vroeger werd er ook gewoon een hele aflevering lang gevecht.
Vroegâh, toen de anime nog goed was. Die afleveringen waren (soms) constant spannend.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]ik ook. het was weer 35minuten geren, gezoek en gepraat voor 5 minuten vechten. Met als dieptepunt al die andere teams op plekken waar we toch al lang wisten dat ze niet waren.
Vroeger werd er ook gewoon een hele aflevering lang gevecht.
alleen de 4e lijkt mij, en sarutobi.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:02 schreef capital_P het volgende:
ik heb een paar vrienden aangestoken met het kijken van de anime. Ik zat laatst bij ze te kijken naar het gevecht tussen orochimaru en sarutobi. Sarutobi zegt dat hij dezelfde techniek gebruikt die de 4e heeft gebruikt om de kyuubi in naruto te sealen. Later zegt hij dat de sealer en de gesealde nooit naar de hemel kunnen, maar in de maag van de death god voor eeuwig zullen vechten. Zijn kage bunshins sealen de reincarnaties van de 1e en de 2e. Vlak voor sarutobi sterft zegt hij dat hij orochimaru zal zien in het niernamaals.
Zitten nou de eerste 4 hokages allemaal in eeuwige limbo?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef capital_P het volgende:
waarom zit de kyuubi eigenlijk niet in diezelfde maag?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]ahh, ik durf die spoiler niet te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar blijft de dubbele ep van deze week eigenlijk?
kut dattebayo af en toe.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
Ik dacht ik breng er een beetje spanning in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:05 schreef capital_P het volgende:
[..]
ahh, ik durf die spoiler niet te openen.
waar blijft de dubbele ep van deze week eigenlijk?
kut dattebayo af en toe.
http://www.onemanga.com/Naruto/123/10/quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:02 schreef capital_P het volgende:
ok, dat verklaart een boel. Maar welke hokages zitten nu wel of niet in die maag?
Gezellig, 4 hokages vechten met de kyuubi tot in de eeuwigheid.
Hoe zijn de 1e en de 2e eigenlijk in eerste instantie gestorven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |