Ik hoop ook oprecht dat Starbucks op de fles gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:09 schreef solem het volgende:
in amerika moet de helft van starbucks sluiten, sluiten ze de ene zaak na de andere en nu moeten hier ineens van die tentjes komen.
Ik neuk alleen met mensen waar ik het gevoel bij heb dat diegene echt 'de ware' is.quote:
En 6 katten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Starbucks. Ik heb een beginnende starbucksmokkencollectie
.
Je spaart de mokken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Starbucks. Ik heb een beginnende starbucksmokkencollectie
.
Nooit, want ik boycot per definitie elke opgeblazen hype.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:13 schreef geenID het volgende:
Starbucks is wel ok. Is TS er ooit geweest?
Vrouwen zijn pas een grote hype, nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nooit, want ik boycot per definitie elke opgeblazen hype.
Om dezelfde redenen heb ik Hyves ook nooit geprobeerd en daar ben ik nog fier op.
Signature op je profiel is ook een opgeblazen hype maar jij doet er ook aan mee (ookal is ie echt verschrikkelijk slecht)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen heb ik Hyves ook nooit geprobeerd en daar ben ik nog fier op.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:18 schreef geenID het volgende:
[..]
Vrouwen zijn pas een grote hype, nooit aan beginnen.
Redelijk verslavend, net zoals een enkel product bij Starbucks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:22 schreef solem het volgende:
[..]
als je nou nog uit ervaring zou spreken
quote:
fagsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neuk alleen met mensen waar ik het gevoel bij heb dat diegene echt 'de ware' is.
En bij jou heb ik dat gevoel.
Koffie met coke lijkt me anders best een uitvinding. Red Bull x 50.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:30 schreef Strani het volgende:
Over aan maand of drie zit ik weer aan de Juan Valdez in Bogota! En dan te bedenken dat Starbucks ook wel filialen zou willen in Colombia.
In Mexico heb je ook gewoon Starbucks naast Santa Clara.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:30 schreef Strani het volgende:
Over aan maand of drie zit ik weer aan de Juan Valdez in Bogota! En dan te bedenken dat Starbucks ook wel filialen zou willen in Colombia.
Een leuk popcornmoment.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:36 schreef fm07 het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mogen ze van deze wel op elk station een vestiging openen
10 x beter als die overschatte Starbuck shit![]()
Mc Donalds moesten we ook zonodig die Amerikanen nadoen en kijk wat er van gekomen is? allemaal dikke kindjes op de straten en wijven die te lui zijn om fatsoenlijk te koken![]()
Navolging van Amerika straks ook schietpartijen op kantoor door met Starbucks gevulde neurotische managers die het niet meer trekken?
Idd, ik moet ze bij bosjes van me af slaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:52 schreef popolon het volgende:
Vraag en aanbod.
Snap ook niet dat mensen het drinken, er is zoveel beter.
Maar goed, ook Nederlanders gaan als gekken naar de Mac en BK. TJA !
Ja, en vooral ook het onderwerp! Hoor niet bij de kudde, verzet je tegen de maatschappij en kots op alles wat 'hip' is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HIHI WAT IS DAT LOGO GRAPPIG AANGEPAST ZEG!! HIHI LEUK GEDAAN!!
Fok en hipquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:14 schreef Remon het volgende:
fok is ook hip eeb daar doet de ts ook aan mee
Idd, deze jongen:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:13 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ja, en vooral ook het onderwerp! Hoor niet bij de kudde, verzet je tegen de maatschappij en kots op alles wat 'hip' is.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik word nog regelmatig lastiggevallen met dit soort hypes, en ik blijf nee zeggen.quote:
Dat verzint ie omdat ie er zelf niet binnen gelaten werd, omdat ie niet hip genoeg was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:17 schreef BigKahuna het volgende:
TS, hoe kom je er eigelijk bij dat het goor en overhyped is, als je er nog nooit bent geweest ?
De achterlijke namen die Starbucks gebruikt om vloeibare modder aan te prijzen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:17 schreef BigKahuna het volgende:
TS, hoe kom je er eigelijk bij dat het goor en overhyped is, als je er nog nooit bent geweest ?
Alto alertquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De achterlijke namen die Starbucks gebruikt om vloeibare modder aan te prijzen.
Exotische, speciale namen, dat is waar de 'hippe' medemens op geilt.
Je hebt een cafeïneslag opgelopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:20 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Dat verzint ie omdat ie er zelf niet binnen gelaten werd, omdat ie niet hip genoeg was.
Ik schop gewoon tegen misplaatste hypes aan. Niets meer, niets minder.quote:
Dus vanwege de naam die het heeft is het gelijk goor?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De achterlijke namen die Starbucks gebruikt om vloeibare modder aan te prijzen.
Exotische, speciale namen, dat is waar de 'hippe' medemens op geilt.
Zwaar leven zal die jongen hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dus vanwege de naam die het heeft is het gelijk goor?
Apart persoon ben jij.
Zoals jij het in die eerste post verwoordde, was het meer alsof je je een Braveheart voelde die ondanks alle hypes en trends, zich dapper blijft verweren tegen dit soort dingen, puur omdat het 'gehyped' is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik word nog regelmatig lastiggevallen met dit soort hypes, en ik blijf nee zeggen.
Is daar iets mis mee ofzo?
Nee, alleen als je bepaalde koffie niet wilt drinken omdat het 'hip' is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben je ook alto als je geen koffie drinkt?
Was al bang dat je het als afzetten tegen de massa zou zienquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:26 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, alleen als je bepaalde koffie niet wilt drinken omdat het 'hip' is.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was al bang dat je het als afzetten tegen de massa zou zien.
Nee, de namen die Starbucks gebruikt om slootwater aan te prijzen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dus vanwege de naam die het heeft is het gelijk goor?
Apart persoon ben jij.
Zou me niet verbazen als je die mensen hier nog had ook. "Ik drink alleen appelsap en thee, want iedereen drinkt koffie en ik ben geen kuddedierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was al bang dat je het als afzetten tegen de massa zou zien.
Nee, zo erg ben ik niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:29 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als je die mensen hier nog had ook. "Ik drink alleen appelsap en thee, want iedereen drinkt koffie en ik ben geen kuddedier!!!"
Maar hoe weet je nou precies dat het goor is, terwijl je er nooit bent geweest?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, de namen die Starbucks gebruikt om slootwater aan te prijzen.
Dus omdat je een mening hebt die de massa niet deelt , ben je per definitie verkeerd bezig in jouw ogen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:29 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als je die mensen hier nog had ook. "Ik drink alleen appelsap en thee, want iedereen drinkt koffie en ik ben geen kuddedier!!!"
Wel mooiere sites vaakquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, zo erg ben ik niet.
Koffie gaat er wel in, maar geen Starbucks-koffie.
Net zoals je als internetter meer hebt aan een functionele website dan een site die hevig afhankelijk is van Adobe Flash.
Begrijpend lezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:32 schreef fm07 het volgende:
[..]
Dus omdat je een mening hebt die de massa niet deelt , ben je per definitie verkeerd bezig in jouw ogen?
Het is maar net welke conclusie je eruit haaltquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:34 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Begrijpend lezenEen andere mening hebben OMDAT 'de massa' (alleen die benaming al
) een mening deelt, dát vind ik verkeerd.
Dat zou het geval zijn als TS naar Starbucks is geweest, het niet lekker vond, en daarom de hype rondom Starbucks onterecht vindt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:37 schreef fm07 het volgende:
[..]
Het is maar net welke conclusie je eruit haalt![]()
Als je een mening hebt die afwijkt van de massa en je krijgt vervolgens de massa over je heen bevestigd dit alleen wat ik net zeg
Die gast heeft nog nooit die koffie gedronkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:37 schreef fm07 het volgende:
[..]
Het is maar net welke conclusie je eruit haalt![]()
Als je een mening hebt die afwijkt van de massa en je krijgt vervolgens de massa over je heen bevestigd dit alleen wat ik net zeg
Onderbuikgevoel gok ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou precies dat het goor is, terwijl je er nooit bent geweest?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:43 schreef fm07 het volgende:
Oke excuus , in dat geval is TS een nerd met een vooroordeel en zijn wij dom dat we uberhaupt meewerken door zijn topic vol te posten
Nee, geen vooroordeel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:43 schreef fm07 het volgende:
Oke excuus , in dat geval is TS een nerd met een vooroordeel en zijn wij dom dat we uberhaupt meewerken door zijn topic vol te posten
Mensen zoals jij blazen het op. Ik snap werkelijk niet waar je je druk over maakt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, geen vooroordeel.
Ik vind het niet kunnen dat iets nutteloos toch wordt opgeblazen.
Net zoals Amy Winehouse en Paris Hilton, jeweetz?
Terwijl je er nooit bent geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Tegenwoordig moet je voor peperdure, gore koffie naar een koffiehuis gaan om hip gevonden te worden.
Je bedoelt 9/11 ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet wel eerst kennisnemen van iets voor je er een oordeel over kunt vellen, anders is je oordeel gebaseerd op niets en kun je niet verwachten dat mensen geinteresseert zijn in je meningquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, geen vooroordeel.
Net zoals Amy Winehouse en Paris Hilton, jeweetz?
Van Amy Winehouse en Paris Hilton heb ik wel kennis vernomen op het nieuws in het Internet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:50 schreef fm07 het volgende:
[..]
Je moet wel eerst kennisnemen van iets voor je er een oordeel over kunt vellen, anders is je oordeel gebaseerd op niets en kun je niet verwachten dat mensen geinteresseert zijn in je mening
Ik had het over onbenullige hypes groter laten lijken dan dat ze zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
huh?
In welk opzicht hap ik precies?
Zal er nooit aan toekomen. Misschien wil ik het ook niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:52 schreef fm07 het volgende:
Misschien kun je Amy Whinehouse eens bellen om te vragen hoe de koffie bij Starbucks is , ik denk dat ze daar regelmatig een bakkie drinkt
Oh ik had het over dingen nutteloos opblazen zoals het WTCquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had het over onbenullige hypes groter laten lijken dan dat ze zijn.
Jij bedoelde Al-Qaeda, wellicht ongemeend.
Bellenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:52 schreef fm07 het volgende:
Misschien kun je Amy Whinehouse eens bellen om te vragen hoe de koffie bij Starbucks is , ik denk dat ze daar regelmatig een bakkie drinkt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Fuck Starbucks, wordt eens tijd dat Dunkin Donuts naar Nederland komt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Fuck Starbucks, wordt eens tijd dat Dunkin Donuts naar Nederland komt.
ik ken mensen die in buitenland wonen en zij boycotten starfucksquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Tegenwoordig moet je voor peperdure, gore koffie naar een koffiehuis gaan om hip gevonden te worden.
En als klap op de vuurpijl is Starbucks (![]()
) van plan vestigingen te openen op treinstations, wat wil zeggen: nog meer yuppies die in de pauze naar het station gaan om aan hun quotum onvolprezen motorolie te komen.
Houd deze wildgroei tegen en zorg ervoor dat je euro's niet in de zakken van die overhypete koffiezaak verdwijnen.
Ofyles2
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:09 schreef solem het volgende:
in amerika moet de helft van starbucks sluiten, sluiten ze de ene zaak na de andere en nu moeten hier ineens van die tentjes komen.
Wie geeft er uberhaupt geld uit voor iets dat je zelf voor 1/5 van de prijs maakt? Al die domme sukkels die daar dagelijks 4x koffie halen geven ongetwijfeld hun geld aan allerhande onzin uit. En dan vragen ze zich af waarom ze nooit iets kunnen sparen of iets moois en groots kopen. A fool and his money are soon parted. Maar ach, laat ze maar, des te rijker word ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
) van plan vestigingen te openen op treinstations, wat wil zeggen: nog meer yuppies die in de pauze naar het station gaan om aan hun quotum onvolprezen motorolie te komen.
Houd deze wildgroei tegen en zorg ervoor dat je euro's niet in de zakken van die overhypete koffiezaak verdwijnen.
Ofyles2
Bron?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:16 schreef Slappy het volgende:
Koffie is zeer ongezond
In de tram.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:28 schreef Chocolate het volgende:
en waar heb je dat nou weer gelezen van die starbucks die zich gaat vestigen in stations?
En nee ik boycot starbucks niet
Natuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:44 schreef Walging het volgende:
Waaaauw je bent tegen Starbucks, WAT STOEEERR.![]()
Mag ik je aanraken?
Goed dat ik niet de enige ben die zo denk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:09 schreef Red_85 het volgende:
MELD ZICH!!!!
echt wat een overschatte bocht dat. BAH. Nope, doe mij maar echte koffie en geen overhypte smerige bocht dat niet eens echt warm is. huuuwl...
Vind je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:17 schreef Chillah.Bee het volgende:
Wat een kut-topic.
quote:Starbucks verovert NS-stations
Koffieketen Starbucks opent vestigingen op de belangrijkste NS stations. De eerste vestiging wordt in het voorjaar van 2009 geopend op Amsterdam centraal station, meldden Starbucks en Servex, de horecadochter van de NS.
In juni maakte de Amerikaanse lattee-gigant al bekend de komende drie jaar 150 nieuwe vestigingen in Europa te openen, met name op treinstations en luchthavens in Groot-Brittannië, Frankrijk en Duitsland. Nu is ook Nederland aan de beurt: ‘De eerste vestiging in Amsterdam CS biedt Starbucks een stevige basis om uit te breiden in Nederland’, aldus topman Martin Coles van Starbucks Coffee International.
Hoewel Starbucks onlangs nog uit 600 van zijn Amerikaanse vestigingen de stekker trok, probeert de coffeeshop nu door te breken in Europa. De samenwerking met Servex voldoet volgens Starbucks aan de groeiende vraag naar kwaliteitskoffie en -diensten in het openbaar vervoer. Later dit jaar wordt ook een vestiging geopend op Brussels Airport.
In Nederland zette het concern nooit echt voet aan de grond, zodat wij het momenteel moeten doen met drie filialen op Schiphol. In 2002 opende Starbucks wel een koffiebranderij in Amsterdam, waar het bedrijf ontvangt, brandt, verpakt en verscheept naar meer dan 1.200 vestigingen. Het is de enige Starbucks-branderij buiten de VS.
Waarom zou je GTST boycotten? Kijk je het normaal wel dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vind je?
Dit is pas een tweede KLB-topic door mij geopend, eerder deze week had ik ook opgeroepen tot het boycot van GTST.
Je bent wel de enige die zo denkt terwijl die het nooit heeft gedronkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Goed dat ik niet de enige ben die zo denk.
Ik keek het nooit vrijwillig, omdat ik het Journaal c.q. een ander belangrijk programma prefereerde boven dit soort trailertrash.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:29 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Waarom zou je GTST boycotten? Kijk je het normaal wel dan?
Wist je dat niet danquote:
Je gebruikt 'c.q.' verkeerd, maar verder kom je wel intelligent overquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik keek het nooit vrijwillig, omdat ik het Journaal c.q. een ander belangrijk programma prefereerde boven dit soort trailertrash.
Omdat GTST (net als ONM) geen goed voorbeeld voor de maatschappij c.q. jeugd is.
Dat zal grotendeels ook het grote aantal comazuipers verklaren. Zien drinken doet drinken.
Het is nog erger dan opium en dat meen ik oprecht.
De tweede keer gebruikte hij het wel goed hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je gebruikt 'c.q.' verkeerd, maar verder kom je wel intelligent over
Je weet dat er in Red Bull minder cafeine zit dan in koffie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zweer bij energiedrankjes. Meer koffie voor minder geld.
Oh de tweede keer zag ik niet eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
De tweede keer gebruikte hij het wel goed hoor.
Moehahahquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vind je?
Dit is pas een tweede KLB-topic door mij geopend, eerder deze week had ik ook opgeroepen tot het boycot van GTST.
Frappuchinoquote:
Starbucksquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Ofyles2
Over ranzige troep gesprokenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zweer bij energiedrankjes. Meer koffie voor minder geld.
elke hype wordt ontweken door de kenners.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:29 schreef Syheriat het volgende:
Ik werk bij 'n koffiebar, dus kan elke dag gratis koffie scorenMaar Starbucks is zo kankersmerig, gewoon een overhypde belediging van elke goeie kop koffie die er is. Het is een bedrijf wat iedereen prijst, maar elke koffiekenner ontwijkt.
Dus ik boycot het niet zozeer, ik vind het gewoon fucking vies spul, en drink het daarom niet
Hmm, is dat niet ontkennen om rebels te lijken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:07 schreef roburt het volgende:
[..]
elke hype wordt ontweken door de kenners.
Ik vind het zelf een leuk germanisme. In het Duits gebruikt men ook bzw., nuttige afkorting.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je gebruikt 'c.q.' verkeerd, maar verder kom je wel intelligent over
Ik neem mijn boycot zeer serieus. Anders had ik dit topic niet geopend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:19 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hmm, is dat niet ontkennen om rebels te lijken?![]()
Urban Espresso in de Pannekoekstraat in Rotterdam heeft ook perfecte koffie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:19 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hmm, is dat niet ontkennen om rebels te lijken?Ik vind het gewoon echt smerig spul, en ik weet wat goede koffie is. De koffiebar waar ik werk heeft ook de 3e prijs "lekkerste koffie" van het koffiecomité, en dat zegt toch wel wat.
Ik boycot liever Total.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:34 schreef hupseflupse het volgende:
ga liever de Shell boycotten.. of Schiphol.. nee TS maakt zich liever druk om een winkelketen die goeie koffie aan de man brengt
Ik vind Starbucks ranzig, en al helemaal als ik het vergelijk met de koffie van m'n werk. Het zal niet de beste koffie zijn, maar het is verdomd goede koffiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:18 schreef fm07 het volgende:
[..]
Urban Espresso in de Pannekoekstraat in Rotterdam heeft ook perfecte koffie.
Daarnaast hebben ze ook lekker broodjes (geroosterd marokkaans brood met wisselend (seizoensgebonden) beleg![]()
Maja ff ontopic , jij hebt die Starbucks koffie dus wél op , of ben je bij voorbaat al van mening dat de koffie die ze bij jullie serveren de beste is?
Ja precies. Van die lui die met een beker starbucks in de ene hand, bak Ben & Jerry's in de andere naar superhippe britpop indiecrap op hun iPod luisteren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:15 schreef rycemasta het volgende:
StarbucksNet zo'n pandemie als Apple. Om een of andere reden erop geilen, maar 95% kan geen concrete argumenten verzinnen om zijn verheerlijkte merk te verdedigen.
Wat heb ik een hekel aan die 15-jarige quasi-populaire kutpubers die bij het zien van Starbucks zich als volgt gedragen: OEEEEH STARBUUUUUCKS, DAAR MOET IK FF LANGS HEUR
Alsof zo'n kutpuber die op school slootwater drinkt en dat al lekker vindt, redelijk kan bepalen van lekkere koffie is. Als het maar populair is.
birak artik yaquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:34 schreef Triggershot het volgende:
Eerst nog mango kopen, iemand was gierig en heeft het niet met me gedeeld, daarna doe ik mee
InshaAllah de dag dat jij in Istanbul er bent is Ahmedinejad er ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:39 schreef cikolata het volgende:
Ik neem altijd mangosap bij Starbucks, heerlijk zo'n verfrissende beker voor mij alleen
Ja, Ahmedinejad gaat vast naar de Capitol in Uskudarquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
InshaAllah de dag dat jij in Istanbul er bent is Ahmedinejad er ook
En is starbucks onbereikbaar, gierige
Geloofwaardiger dan als Shiet in een Soenitische moskee bidden van je middeleeuwse grootste rivaal lijkt mequote:Op maandag 18 augustus 2008 01:45 schreef cikolata het volgende:
[..]
Ja, Ahmedinejad gaat vast naar de Capitol in Uskudar
Dikke care joh, dan ga ik over op visne suyuquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloofwaardiger dan als Shiet in een Soenitische moskee bidden van je middeleeuwse grootste rivaal lijkt me
Hoe dan ook, volgende keer neem ik de laatste mangosap
En daarna starbucks bij boycotte en voor jou
Oké, jij wintquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:50 schreef cikolata het volgende:
[..]
Dikke care joh, dan ga ik over op visne suyu
Jij bent toch Turks?quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Op deze manier blijven er natuurlijk geen Turkse Foksters over om ZarGon aan te koppelen he.
Relatieve toestanden.quote:
Inderdaad, inhoudelijk gezien vrij weinig mis met starbucks, eerder met mensen die er tegen zijn.quote:En Starbucksfan, om het ontopic te houden.
Ik sta paf. Een Turkse die van Amerikaanse koffie houdt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En bezet, ja.
En Starbucksfan, om het ontopic te houden.
Massa? een massa pubers, die niet weten wat koffie is, bedoel je. Als je alleen maar Nescafe en automatenslootwater uit de kantine kent, is Starbucks inderdaad beter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:32 schreef fm07 het volgende:
[..]
Dus omdat je een mening hebt die de massa niet deelt , ben je per definitie verkeerd bezig in jouw ogen?
Ik drink nooit koffie bij Starbucks, alleen mangosap en frappucinoquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Massa? een massa pubers, die niet weten wat koffie is, bedoel je. Als je alleen maar Nescafe en automatenslootwater uit de kantine kent, is Starbucks inderdaad beter.
Voor op het werk zou een Starbucks wel een uitkomst zijn vanwege de grote hoeveelheden
maar om van een lekker bakkie te genieten ga ik toch liever naar een cappucinobar.
Beter dat dan dat ze een beetje thuis van een uitkering zitten te leven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:16 schreef solem het volgende:
Drie maal raden wat er weer achter de kassa staat bij starbucks dan: allochtone kansloze jongeren.
Dit topic is niet tegen Amerika, het is tegen Starbucks!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:01 schreef spy08 het volgende:
Ik vind dit een kuttopic omdat het tegen Amerika is,en ik alles wat Amerika doet, tot zekere hoogte, steun, dus ook StarBucks.
Agree.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Ofyles2
Het is gewone, goedkope automaten choco met een scheut siroop dr in.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef Morrigan het volgende:
Ik had er pas geleden op Schiphol nog warme choco gedronken, maar ik vond het nou niet echt bijzonder lekker. Waarschijnlijk had ik gewoon iets te veel van verwacht.
Berlin en Istanbul, en beide was matig. En je betaald er de hoofdprijs voor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:59 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ze een beetje thuis van een uitkering zitten te leven.
Anyways, ik ben een aantal keren bij Starbucks geweest (Londen, New York) en ik moet toegeven dat ik het eigenlijk allemaal wel lekker vind.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik eigenlijk niet van koffie houd.
En dat is wat de meute niet wil/kan begrijpen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is gewone, goedkope automaten choco met een scheut siroop dr in.
Zal me inderdaad niks verbazen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is gewone, goedkope automaten choco met een scheut siroop dr in.
Kunnen we het er niet gewoon op houden dat over smaak niet te twisten valt?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit topic is niet tegen Amerika, het is tegen Starbucks!!
En dat ik me dooderger aan al die makke schapen die dat baggerhuisje de hemel in prijzen!
For God's sake!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |