Ik hoop ook oprecht dat Starbucks op de fles gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:09 schreef solem het volgende:
in amerika moet de helft van starbucks sluiten, sluiten ze de ene zaak na de andere en nu moeten hier ineens van die tentjes komen.
Ik neuk alleen met mensen waar ik het gevoel bij heb dat diegene echt 'de ware' is.quote:
En 6 katten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Starbucks. Ik heb een beginnende starbucksmokkencollectie
.
Je spaart de mokken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Starbucks. Ik heb een beginnende starbucksmokkencollectie
.
Nooit, want ik boycot per definitie elke opgeblazen hype.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:13 schreef geenID het volgende:
Starbucks is wel ok. Is TS er ooit geweest?
Vrouwen zijn pas een grote hype, nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nooit, want ik boycot per definitie elke opgeblazen hype.
Om dezelfde redenen heb ik Hyves ook nooit geprobeerd en daar ben ik nog fier op.
Signature op je profiel is ook een opgeblazen hype maar jij doet er ook aan mee (ookal is ie echt verschrikkelijk slecht)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nooit, want ik boycot per definitie elke opgeblazen hype.
Om dezelfde redenen heb ik Hyves ook nooit geprobeerd en daar ben ik nog fier op.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:18 schreef geenID het volgende:
[..]
Vrouwen zijn pas een grote hype, nooit aan beginnen.
Redelijk verslavend, net zoals een enkel product bij Starbucks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:22 schreef solem het volgende:
[..]
als je nou nog uit ervaring zou spreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |