Ik hoop ook oprecht dat Starbucks op de fles gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:09 schreef solem het volgende:
in amerika moet de helft van starbucks sluiten, sluiten ze de ene zaak na de andere en nu moeten hier ineens van die tentjes komen.
Ik neuk alleen met mensen waar ik het gevoel bij heb dat diegene echt 'de ware' is.quote:
En 6 katten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Starbucks. Ik heb een beginnende starbucksmokkencollectie
.
Je spaart de mokken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Starbucks. Ik heb een beginnende starbucksmokkencollectie
.
Nooit, want ik boycot per definitie elke opgeblazen hype.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:13 schreef geenID het volgende:
Starbucks is wel ok. Is TS er ooit geweest?
Vrouwen zijn pas een grote hype, nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nooit, want ik boycot per definitie elke opgeblazen hype.
Om dezelfde redenen heb ik Hyves ook nooit geprobeerd en daar ben ik nog fier op.
Signature op je profiel is ook een opgeblazen hype maar jij doet er ook aan mee (ookal is ie echt verschrikkelijk slecht)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen heb ik Hyves ook nooit geprobeerd en daar ben ik nog fier op.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:18 schreef geenID het volgende:
[..]
Vrouwen zijn pas een grote hype, nooit aan beginnen.
Redelijk verslavend, net zoals een enkel product bij Starbucks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:22 schreef solem het volgende:
[..]
als je nou nog uit ervaring zou spreken
quote:
fagsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neuk alleen met mensen waar ik het gevoel bij heb dat diegene echt 'de ware' is.
En bij jou heb ik dat gevoel.
Koffie met coke lijkt me anders best een uitvinding. Red Bull x 50.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:30 schreef Strani het volgende:
Over aan maand of drie zit ik weer aan de Juan Valdez in Bogota! En dan te bedenken dat Starbucks ook wel filialen zou willen in Colombia.
In Mexico heb je ook gewoon Starbucks naast Santa Clara.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:30 schreef Strani het volgende:
Over aan maand of drie zit ik weer aan de Juan Valdez in Bogota! En dan te bedenken dat Starbucks ook wel filialen zou willen in Colombia.
Een leuk popcornmoment.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:36 schreef fm07 het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mogen ze van deze wel op elk station een vestiging openen
10 x beter als die overschatte Starbuck shit![]()
Mc Donalds moesten we ook zonodig die Amerikanen nadoen en kijk wat er van gekomen is? allemaal dikke kindjes op de straten en wijven die te lui zijn om fatsoenlijk te koken![]()
Navolging van Amerika straks ook schietpartijen op kantoor door met Starbucks gevulde neurotische managers die het niet meer trekken?
Idd, ik moet ze bij bosjes van me af slaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:52 schreef popolon het volgende:
Vraag en aanbod.
Snap ook niet dat mensen het drinken, er is zoveel beter.
Maar goed, ook Nederlanders gaan als gekken naar de Mac en BK. TJA !
Ja, en vooral ook het onderwerp! Hoor niet bij de kudde, verzet je tegen de maatschappij en kots op alles wat 'hip' is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HIHI WAT IS DAT LOGO GRAPPIG AANGEPAST ZEG!! HIHI LEUK GEDAAN!!
Fok en hipquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:14 schreef Remon het volgende:
fok is ook hip eeb daar doet de ts ook aan mee
Idd, deze jongen:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:13 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ja, en vooral ook het onderwerp! Hoor niet bij de kudde, verzet je tegen de maatschappij en kots op alles wat 'hip' is.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik word nog regelmatig lastiggevallen met dit soort hypes, en ik blijf nee zeggen.quote:
Dat verzint ie omdat ie er zelf niet binnen gelaten werd, omdat ie niet hip genoeg was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:17 schreef BigKahuna het volgende:
TS, hoe kom je er eigelijk bij dat het goor en overhyped is, als je er nog nooit bent geweest ?
De achterlijke namen die Starbucks gebruikt om vloeibare modder aan te prijzen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:17 schreef BigKahuna het volgende:
TS, hoe kom je er eigelijk bij dat het goor en overhyped is, als je er nog nooit bent geweest ?
Alto alertquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De achterlijke namen die Starbucks gebruikt om vloeibare modder aan te prijzen.
Exotische, speciale namen, dat is waar de 'hippe' medemens op geilt.
Je hebt een cafeïneslag opgelopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:20 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Dat verzint ie omdat ie er zelf niet binnen gelaten werd, omdat ie niet hip genoeg was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |