Je bedoelt 9/11 ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat iets nutteloos toch wordt opgeblazen.
Je moet wel eerst kennisnemen van iets voor je er een oordeel over kunt vellen, anders is je oordeel gebaseerd op niets en kun je niet verwachten dat mensen geinteresseert zijn in je meningquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, geen vooroordeel.
Ik vind het niet kunnen dat iets nutteloos toch wordt opgeblazen.
Net zoals Amy Winehouse en Paris Hilton, jeweetz?
Van Amy Winehouse en Paris Hilton heb ik wel kennis vernomen op het nieuws in het Internet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:50 schreef fm07 het volgende:
[..]
Je moet wel eerst kennisnemen van iets voor je er een oordeel over kunt vellen, anders is je oordeel gebaseerd op niets en kun je niet verwachten dat mensen geinteresseert zijn in je mening
Ik had het over onbenullige hypes groter laten lijken dan dat ze zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
huh?
In welk opzicht hap ik precies?
Zal er nooit aan toekomen. Misschien wil ik het ook niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:52 schreef fm07 het volgende:
Misschien kun je Amy Whinehouse eens bellen om te vragen hoe de koffie bij Starbucks is , ik denk dat ze daar regelmatig een bakkie drinkt
Oh ik had het over dingen nutteloos opblazen zoals het WTCquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had het over onbenullige hypes groter laten lijken dan dat ze zijn.
Jij bedoelde Al-Qaeda, wellicht ongemeend.
Bellenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:52 schreef fm07 het volgende:
Misschien kun je Amy Whinehouse eens bellen om te vragen hoe de koffie bij Starbucks is , ik denk dat ze daar regelmatig een bakkie drinkt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Fuck Starbucks, wordt eens tijd dat Dunkin Donuts naar Nederland komt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Fuck Starbucks, wordt eens tijd dat Dunkin Donuts naar Nederland komt.
ik ken mensen die in buitenland wonen en zij boycotten starfucksquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Tegenwoordig moet je voor peperdure, gore koffie naar een koffiehuis gaan om hip gevonden te worden.
En als klap op de vuurpijl is Starbucks (![]()
) van plan vestigingen te openen op treinstations, wat wil zeggen: nog meer yuppies die in de pauze naar het station gaan om aan hun quotum onvolprezen motorolie te komen.
Houd deze wildgroei tegen en zorg ervoor dat je euro's niet in de zakken van die overhypete koffiezaak verdwijnen.
Ofyles2
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:09 schreef solem het volgende:
in amerika moet de helft van starbucks sluiten, sluiten ze de ene zaak na de andere en nu moeten hier ineens van die tentjes komen.
Wie geeft er uberhaupt geld uit voor iets dat je zelf voor 1/5 van de prijs maakt? Al die domme sukkels die daar dagelijks 4x koffie halen geven ongetwijfeld hun geld aan allerhande onzin uit. En dan vragen ze zich af waarom ze nooit iets kunnen sparen of iets moois en groots kopen. A fool and his money are soon parted. Maar ach, laat ze maar, des te rijker word ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Tegenwoordig moet je voor peperdure, gore koffie naar een koffiehuis gaan om hip gevonden te worden.
En als klap op de vuurpijl is Starbucks (![]()
) van plan vestigingen te openen op treinstations, wat wil zeggen: nog meer yuppies die in de pauze naar het station gaan om aan hun quotum onvolprezen motorolie te komen.
Houd deze wildgroei tegen en zorg ervoor dat je euro's niet in de zakken van die overhypete koffiezaak verdwijnen.
Ofyles2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |