Bron?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:16 schreef Slappy het volgende:
Koffie is zeer ongezond
In de tram.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:28 schreef Chocolate het volgende:
en waar heb je dat nou weer gelezen van die starbucks die zich gaat vestigen in stations?
En nee ik boycot starbucks niet
Natuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:44 schreef Walging het volgende:
Waaaauw je bent tegen Starbucks, WAT STOEEERR.![]()
Mag ik je aanraken?
Goed dat ik niet de enige ben die zo denk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:09 schreef Red_85 het volgende:
MELD ZICH!!!!
echt wat een overschatte bocht dat. BAH. Nope, doe mij maar echte koffie en geen overhypte smerige bocht dat niet eens echt warm is. huuuwl...
Vind je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:17 schreef Chillah.Bee het volgende:
Wat een kut-topic.
quote:Starbucks verovert NS-stations
Koffieketen Starbucks opent vestigingen op de belangrijkste NS stations. De eerste vestiging wordt in het voorjaar van 2009 geopend op Amsterdam centraal station, meldden Starbucks en Servex, de horecadochter van de NS.
In juni maakte de Amerikaanse lattee-gigant al bekend de komende drie jaar 150 nieuwe vestigingen in Europa te openen, met name op treinstations en luchthavens in Groot-Brittannië, Frankrijk en Duitsland. Nu is ook Nederland aan de beurt: ‘De eerste vestiging in Amsterdam CS biedt Starbucks een stevige basis om uit te breiden in Nederland’, aldus topman Martin Coles van Starbucks Coffee International.
Hoewel Starbucks onlangs nog uit 600 van zijn Amerikaanse vestigingen de stekker trok, probeert de coffeeshop nu door te breken in Europa. De samenwerking met Servex voldoet volgens Starbucks aan de groeiende vraag naar kwaliteitskoffie en -diensten in het openbaar vervoer. Later dit jaar wordt ook een vestiging geopend op Brussels Airport.
In Nederland zette het concern nooit echt voet aan de grond, zodat wij het momenteel moeten doen met drie filialen op Schiphol. In 2002 opende Starbucks wel een koffiebranderij in Amsterdam, waar het bedrijf ontvangt, brandt, verpakt en verscheept naar meer dan 1.200 vestigingen. Het is de enige Starbucks-branderij buiten de VS.
Waarom zou je GTST boycotten? Kijk je het normaal wel dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vind je?
Dit is pas een tweede KLB-topic door mij geopend, eerder deze week had ik ook opgeroepen tot het boycot van GTST.
Je bent wel de enige die zo denkt terwijl die het nooit heeft gedronkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Goed dat ik niet de enige ben die zo denk.
Ik keek het nooit vrijwillig, omdat ik het Journaal c.q. een ander belangrijk programma prefereerde boven dit soort trailertrash.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:29 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Waarom zou je GTST boycotten? Kijk je het normaal wel dan?
Wist je dat niet danquote:
Je gebruikt 'c.q.' verkeerd, maar verder kom je wel intelligent overquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik keek het nooit vrijwillig, omdat ik het Journaal c.q. een ander belangrijk programma prefereerde boven dit soort trailertrash.
Omdat GTST (net als ONM) geen goed voorbeeld voor de maatschappij c.q. jeugd is.
Dat zal grotendeels ook het grote aantal comazuipers verklaren. Zien drinken doet drinken.
Het is nog erger dan opium en dat meen ik oprecht.
De tweede keer gebruikte hij het wel goed hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je gebruikt 'c.q.' verkeerd, maar verder kom je wel intelligent over
Je weet dat er in Red Bull minder cafeine zit dan in koffie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zweer bij energiedrankjes. Meer koffie voor minder geld.
Oh de tweede keer zag ik niet eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
De tweede keer gebruikte hij het wel goed hoor.
Moehahahquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vind je?
Dit is pas een tweede KLB-topic door mij geopend, eerder deze week had ik ook opgeroepen tot het boycot van GTST.
Frappuchinoquote:
Starbucksquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Tegenwoordig moet je voor peperdure, gore koffie naar een koffiehuis gaan om hip gevonden te worden.
En als klap op de vuurpijl is Starbucks (![]()
) van plan vestigingen te openen op treinstations, wat wil zeggen: nog meer yuppies die in de pauze naar het station gaan om aan hun quotum onvolprezen motorolie te komen.
Houd deze wildgroei tegen en zorg ervoor dat je euro's niet in de zakken van die overhypete koffiezaak verdwijnen.
Ofyles2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |