Bij The Jesus and Mary Chain of The Pixies dacht ik hier gebeurt iets nieuws.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:48 schreef MouzurX het volgende:
Tsja wat zou er ná elektronische muziek dan kunnen komen? Aangezien je geluiden al op iedere mogelijke manier kan aanpassen...
I bet you look on the dancefloor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:40 schreef tong80 het volgende:
Arctic Monkeys haakten aan. Maar noem eens één goed nummer van ze dat als een klassieker beschouwd wordt.
Sex Pistols is net zo enerverend als het hoopje as van Sid Vicious, Underworld wordt waarschijnlijk tof. Maar als je alleen daarvoor gaat snap je Lowlands niet. Lowlands is (was?) voor de ontdekkingen, Pinkpop voor de namen.quote:Iggy Pop steelt de show op Lowlands en dit jaar gaan de Sex Pistols het doen samen met Underworld.
Ben denk ik zo'n tien keer naar Lowlands geweest en ik ging idd opzoek naar het nieuwe. Nieuwe als in leuke nieuwe bandjes. Mquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
I bet you look on the dancefloor.
Everyday I love you less and less
Take Me Out.
Gaan allen op gitaarpop-verzamelcd's uit de jaren 00 belanden.
[..]
Sex Pistols is net zo enerverend als het hoopje as van Sid Vicious, Underworld wordt waarschijnlijk tof. Maar als je alleen daarvoor gaat snap je Lowlands niet. Lowlands is (was?) voor de ontdekkingen, Pinkpop voor de namen.
En verder is dit niets meer dan zuurkijkende onzin, want als je verveeld bent met de grote namen, duik je toch lekker de marge in? Gebeuren nog genoeg leuke dingen.
Burial is idd geweldig, maar ik kan het niet echt vernieuwend noemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:18 schreef trebremmit het volgende:
Genoeg nieuwe muziek te ontdekken, zo is dubstep een behoorlijk jong genre en is Burial geniaal! maar goed je moet er wel van houden. Beetje een mentaliteit van vroeger was alles beter hoor.
Gewoon een nieuw klein (sub)genre in de elektronische muziek, nou niet echt iets revolutionairsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:18 schreef trebremmit het volgende:
Genoeg nieuwe muziek te ontdekken, zo is dubstep een behoorlijk jong genre en is Burial geniaal! maar goed je moet er wel van houden. Beetje een mentaliteit van vroeger was alles beter hoor.
Ja dan kan je Deadmau5 ook wel revolutionair noemenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:32 schreef trebremmit het volgende:
Voor jou mischien niet, ik vond het behoorlijk origineel en verfrissend.
Klinkt goed idd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:27 schreef Waaghals het volgende:
Ik vind Cut / Copy geweldig!!
Electronicquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt goed idd.
Doet me denken aan:
Mja, er is natuurlijk de breakcore die zichzelf de laatste jaren steeds blijft overtreffen. Als zoiets TMF zou halen zou dat wel revulutionair zijn. Velen zouden zich vervreemd voelen, en de oudjes hebben weer iets om massaal over te klagen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:48 schreef MouzurX het volgende:
Tsja wat zou er ná elektronische muziek dan kunnen komen? Aangezien je geluiden al op iedere mogelijke manier kan aanpassen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mja, er is natuurlijk de breakcore die zichzelf de laatste jaren steeds blijft overtreffen.
Je kunt natuurlijk veel andere richtingen uit dan die amenbreak. Ik had het eigenlijk over muziek waar de vaste ritmes en melodietjes wegvallen. Voor de meesten zou zoiets echt nieuw zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:42 schreef Yorrit het volgende:
die mening deel ik niet echt.. laatste jaren blijft toch een herhaling van zetten over het algemeen..
er zijn maar zoveel kanten die je opkunt met een opgefokte amenbreak
laat me graag het tegendeel zien, ben over het algemeen wat uitgekeken op breakcore
als je de franse "flashcore" scene rondom het Hangar Liquides label bedoelt, dat is inderdaad wel een nieuw soort sound, ook in benadering.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:55 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk veel andere richtingen uit dan die amenbreak. Ik had het eigenlijk over muziek waar de vaste ritmes en melodietjes wegvallen.
Klopt, maar echt doorbreken bij het grote publiek hebben die nummers nog nooit gedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:58 schreef Yorrit het volgende:
[..]
verder zijn geen vaste ritmes en melodietjes ook al sinds tijden onderdeel van de muziek
nee natuurlijk niet, omdat een vast ritme en prettige melodie nu eenmaal veel geliefder zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Klopt, maar echt doorbreken bij het grote publiek hebben die nummers nog nooit gedaan.
ja als de massa gaat freaken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:18 schreef Bonzai. het volgende:
Wie weet verandert dat ooit, de jeugd wordt toch alsmaar slimmer ... ofzo
De jeugd luistert naar diit soort malligheid:quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:18 schreef Bonzai. het volgende:
Wie weet verandert dat ooit, de jeugd wordt toch alsmaar slimmer ... ofzo
Hahaha, dan drink ik ineens veel waterquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:19 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja als de massa gaat freaken.
toch maar lsd in het water gooien
Revolutie hoeft ook niet gepaard te gaan met politieke teksten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:36 schreef Bonzai. het volgende:
De dag van vandaag zul je met een politiek getinte boodschap echt geen vernieuwende muziek meer maken hoor.
dat is toch een foutieve aanname imoquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:39 schreef Ensenata het volgende:
Alleen zijn de muzikanten niet zo ruim denkend meer ofzo.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:40 schreef tong80 het volgende:
Franz Ferdinand en De Kaiser Chiefs werden omhelsd als het derde werelwonder. Het was al niet veel, maar ze zijn nog steeds de koplopers. Arctic Monkeys haakten aan. Maar noem eens één goed nummer van ze dat als een klassieker beschouwd wordt.
Tuurlijk wel, alleen lust het publiek er niet echt pap van.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:39 schreef Ensenata het volgende:
[..]
Alleen zijn de muzikanten niet zo ruim denkend meer ofzo.
Naja niet vroeger was beter maar meer 13 in een dozijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef OldJeller het volgende:
Revolutionair is geen vereiste, maar nieuw en verfrissend zou wel eens leuk zijn.
Dit wordt vaak gebruikt, maar betreft de échte bandjes (dus niet elektronische muziek) vind ik wel dat het voor een groot deel (muziek / songteksten) geldt: vroeger was het beter.
Ja 13 in een dozijn omdat er 376472394763376432947623754 bands waren per land, en elke band groot wou worden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja niet vroeger was beter maar meer 13 in een dozijn![]()
Als in: ja dit hebben we nou wel gehoord hoor.
Alles draaide er dan ook om, ze waren enorm creatief. Wellicht kwam het door de drugs en zaten ze constant te trippen, maar er werd wel erg goed spul geproduceerd (ook bagger).quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:35 schreef Ensenata het volgende:
[..]
Niemand zou weten hoeveel er is opgenomen in de jaren 60-70,
Iedereen was zwaar aan het trippen, en eigenlijk de hele tijd in de studio
Ja.. het klopt inderdaad dat door al die ideeën en muziek van vroeger, de muziekwereld nu een geldgierige-mediagehypte business is geworden, mede dankzij Apple van The Beatles enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Alles draaide er dan ook om, ze waren enorm creatief. Wellicht kwam het door de drugs en zaten ze constant te trippen, maar er werd wel erg goed spul geproduceerd (ook bagger).
Nieuw geluid, fijne muziek.
Wellicht dat er op een gegeven moment velen hetzelfde gingen maken toen ze zagen dat iemand succes had met een nieuwe sound, maar het was tenminste vernieuwend.
Nu heb je allerlei muziek dat op elkaar lijkt, teksten die simplistisch zijn, muziek die behoorlijk standaard is...
als die vroegere jaren voornamelijk '13 in het dozijn' heeft voortgebracht, dan kunnen we wat door bands (niet elektronisch dus) de laatste jaren geproduceerd wordt nog niet eens een hoop stront noemen.
Ze liepen alleen 40 jaar achterquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:08 schreef tim. het volgende:
[..]
I Bet You Look Good On The Dancefloor en Take Me Out worden net zo goed als klassiekers beschouwd als bijvoorbeeld Last Nite van The Strokes of Seven Nation Army van The White Stripes van de garage rock-revival van begin dit decennium.
History repeats itself, en dus ook in muziek. Veel oude genres/stijlen worden in een nieuw jasje gestoken. Vergelijk The Editors met Joy Division, bijvoorbeeld (er zijn nog tig voorbeelden hiervan te geven). Maar is dat niet het typerende van onze tijdsgeest, het postmodernisme (sommigen zeggen dat wel al in een pospostmodernistiche tijd zitten) en dus ook het herhalen en mengen van genres (eclectisme)?quote:
Zegt hauntology jou iets?quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:28 schreef Meneermax het volgende:
Ik vond persoonlijk ghosts van Nine Inch Nails een vrij vernieuwend album. Niet dat bliepjes en kraakjes op zich zo nieuw zijn, maar wel uitgebracht op een schaal zoals bij ghosts. Ook leuk dat hij zijn nieuwe albums als gratis download beschikbaar stelt, zelfs als losse instrumententracks (dus 'los' de stem, 'los' de synths etc) zodat je zelf kan remixen en deze mixes weer de wereld in kan sturen.
Dat is geen muziek.quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:37 schreef Meneermax het volgende:
nope, vertel? (altijd interesse in voor mij onbekende muziek!)
Da's natuurlijk uiterst subjectief. Ik vind R&B geen muziek.quote:
R&B is wel aangeschreven als een muziekstroming, de bedenker ervan is net dood.quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:40 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Da's natuurlijk uiterst subjectief. Ik vind R&B geen muziek.
Het is meer filosofie en niet zo 1-2-3 uit te leggenquote:Op maandag 18 augustus 2008 06:37 schreef Meneermax het volgende:
nope, vertel? (altijd interesse in voor mij onbekende muziek!)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:28 schreef Meneermax het volgende:
Ook leuk dat hij zijn nieuwe albums als gratis download beschikbaar stelt, zelfs als losse instrumententracks (dus 'los' de stem, 'los' de synths etc) zodat je zelf kan remixen en deze mixes weer de wereld in kan sturen.
crystal castles is gaafquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef Jed1Gam het volgende:
Crystal Castles zijn wel lekker bezig, experimenteel maar wel boeiend.
zijn ook goed ja, maar door de 8bit sound ook wel erg retroquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef Jed1Gam het volgende:
Ken hen vooral van de Alice Practice EP van enkele jaren geleden. Erg cute, maar is die nintendo 8-bit hype nu nog altijd niet over ofzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef Jed1Gam het volgende:
the moog als grote revolutiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op zich zijn er natuurlijk maar twee revoluties geweest in de popmuziek: de uitvinding van de electrische gitaar en de toepassing van (electrische) synthesizers en sampling voor muziek. Alles daarna is evolutie daarvan, soms met kleine stapjes, soms met wat grotere aardverschuivingen.
Daarnaast doe je de electronische muziek te weinig eer aan met "house is iets van 20 jaar geleden". Onzin, want als er in 1 stroming nog ruimte is voor vernieuwing en experiment is dat in die hoek. (bijna) Alles wat op tradionele instrumenten als gitaar, piano en drums leunt is uitgeexperimenteerd en lui.
Dat is het probleem. Wil je nu nog een revolutie ontketenen moet je heel experimenteel bezig zijn denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:22 schreef Tommy2K het volgende:
Ik vind The Mars Volta altijd wel erg vernieuwend. Als je begint met luisteren lijkt alles voor zichzelf te spelen (ik heb het om die reden zelfs een paar jaar zowat gehaat) maar op een gegeven moment valt het kwartje. Een album als Frances The Mute is erg bijzonder.
Maar once again, ontoegankelijke muziek, dus een revolutie zal het wel nooit opleveren.
Waarom zou je nou weer experimenteel zijn? Alsof er iets nieuws en experimenteel was aan bv. grunge. (R)evolutie is gewoon de tijdsgeest weten te pakken en knallen maar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:18 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Wil je nu nog een revolutie ontketenen moet je heel experimenteel bezig zijn denk ik.
En ik vrees dat de massa nooit het hele experimentele geneuzel gaat omarmen.
Ik ben bang dat de muziek steeds "dommer" gaat worden afgaande op wat er in de top 40 verschijnt de laatste aantal jaren. Misschien is dat op zich ook een revolutie te noemen?.
Hoe prikte jij daarin dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik iets revolutionairs zou moeten herkennen in de huidige hysterie. Als er één bandje een scheet in de goede richting laat, dan wordt het meteen tot het belachelijke aan toe de hemel in geprezen. Elke Lolita met een microfoon wordt aangekondigd als "van de MEGAHIT".
De laatste goede inslag was Nirvana, en daar prikte ik ook toen al doorheen.
Ik ben een oud en verbitterd mens en vroeger was alles beter
Klopt ja. Het hoeft inderdaad niet per se experimenteel te zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom zou je nou weer experimenteel zijn? Alsof er iets nieuws en experimenteel was aan bv. grunge. (R)evolutie is gewoon de tijdsgeest weten te pakken en knallen maar.
Vind je? Ik vind 't wel meevallen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef kraakschandaal het volgende:
Wat is experminteel? Dat is aan vele muziek van toepassing.
En terecht natuurlijk. Het is het moment geweest waarop de scheiding mainstream/alternative wegviel en ook nooit meer terugkwam. Er zal nooit meer een muzikale beweging zoveel invloed hebben als tijdens die periode. Je ziet dat bijvoorbeeld aan de mode. Neem als voorbeeld Allstars. Iedereen draagt ze. Het is jammer dat de marketing en commercie destijds de boel heeft overgenomen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:18 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Klopt ja. Het hoeft inderdaad niet per se experimenteel te zijn.
Maar toch werd grunge altijd als iets heel nieuws gezien. En volgens mij nog steeds door sommige mensen.
En Kurt is een of andere messias voor ze.
Maar goed, dat is weer een ander verhaal.
Zoals ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:23 schreef kraakschandaal het volgende:
De muziek die ik te gek vind, heeft niet zoveel liefhebbers.
Uhm... sowieso is muziek die overal op de radio komt enzo niet meer experimenteel, experimenteel is een fase, een ontwikkeling, iets wat nog nooit zo gedaan is, of wel zo gedaan maar dan op een andere manier andere stijl andere context.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef kraakschandaal het volgende:
Wat is experminteel? Dat is aan vele muziek van toepassing.
Dat verzin je er natuurlijk bij, als je je stoelgang dan opneemt en het uitbrengt is dat best experimenteel te noemen ja. Niet dat mensen dat dan geen luisteren ofzo, maar je verzint wel wat anders.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:54 schreef tong80 het volgende:
Anders zegt niks.
Ik kan het geluid opnemen van mijn stoelgang en uitbrengen op een album.
Ben ik dan experimenteel ?
Het moet wel betekenis hebben
Ik prikte nergens inquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoe prikte jij daarin dan?
Nee, Nevermind is niet te vergelijken met Revolver, met geen 1 Beatles Album, Beatles is gewoon iets aparts. En zoiets zal ook nooit meer komen jammer genoeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef Waaghals het volgende:
Natuurlijk was Nirvana niet revolutionair op muzikaal gebied. Nirvana was niks meer dan een kruising tussen The Beatles, The Stooges en vleugje Sonic Youth. De revolutie van Nirvana was zoals eerder opgemerkt dat het massaal door de Top40 kids werd opgepakt. Of je daar nu blij mee bent of niet. Daarmee brak alternatieve muziek door naar de mainstream.
Verder is het natuurlijk gewoon een goed rock-album, het is echter ver verwijderd van bv Revolver waar mee het wel vaak vergeleken wordt.
En één van de redenen waarom is omdat mensen als Roy Orbison, Elton John en de Beatles zelve Idols-technisch gezien niet meer "kunnen". Mensen met evenzoveel talent en vernieuwing blijven tot in de eeuwigheid in de marge heden ten dage. Niet dat ik ze zou weten te vinden hoor, ben niet zo'n connoisseurs-typequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:41 schreef Ensenata het volgende:
[..]
Nee, Nevermind is niet te vergelijken met Revolver, met geen 1 Beatles Album, Beatles is gewoon iets aparts. En zoiets zal ook nooit meer komen jammer genoeg.
Oh pleasequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:41 schreef Ensenata het volgende:
[..]
Nee, Nevermind is niet te vergelijken met Revolver, met geen 1 Beatles Album, Beatles is gewoon iets aparts. En zoiets zal ook nooit meer komen jammer genoeg.
En natuurlijkquote:Spouge is a style of Barbadian popular music created by Jackie Opel in the 1960s. It is said to be primarily a fusion of Jamaican ska with Trinidadian calypso, but is also influenced by a wide variety of musics from the British Isles and United States, include sea shanties, hymns and spirituals. Spouge instrumentation originally consisted of cowbell, bass guitar, trap set and various other electronic and percussion instruments, later augmented by saxophone, trombone and trumpet. Janice Millington, musician and author, lists the American and British influences as including Welsh, Scottish and Irish elements, "transmitted through literature and poetry (Shakespeare and Milton), rhymes, folk songs, sea shanties, classical music, hymns, and other songs of praise (all of which have) been constantly available, providing entertainment, edification and general education to all people of Barbados. North American love songs, parlor songs, African-American spirituals and folk hymns, and hillbilly music have also contributed to a cultural mixture in which the love of a song, the expression through movement, and demand for theater continue to be of paramount importance".
Het ene labeltje werd opgenomen in het andere. Big whoop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het is het moment geweest waarop de scheiding mainstream/alternative wegviel en ook nooit meer terugkwam.
Die Freakbeat is wel leuk, maar vind dit toch wel leuker:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:23 schreef loempiavreter het volgende:
Tijd om gewoon wat obscurdere genre's te gaan opzoeken.
Bijvoorbeeld Freakbeat uit de jaren 60 (neem een Beat band, zoals Beatles in de vroegste jaren, gooi daar een hoop gitaar effecten in feedback, fuzz, distortion en stormende drums en een hoop chaos).
En dan krijg je dit ongeveer:
Chica uit peru (psych gecombineerd met peruaanse volksmuziek).
Spouge (spreek uit als spooge), haal eht ff van wiki vandaan
[..]
En natuurlijk
Northern Soul, obscure vaak moeilijk te krijgen Soul en R&B op hoog en mid tempo.
Early Reggae - Reggae voordat Jackie Mittoo het mellower maakte, Sneller, rauwer en veel organ, maar ook niet vies van een blazersectie, proto-rappers (toasters), harmonisch gezang.
en als uitvloeisel daarvan (samplecultuur) en steeds groter wordende computerkracht in de jaren 90 hardcore, jungle en drum n bass en hun uitvloeiselsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Nirvana/grunge is vergeleken bij hiphop bijvoorbeeld een stuk minder vernieuwend vind ik. Dat is imo de laatste echt grote vernieuwing geweest
Klinkt wel aardig, maar is mij iets te psych. The Misunderstood klinkt nog wel een beetje Freakbeat achtig (die drums, en een 1966 release in UK zou nog best freak kunnen zijn), maar 13th Floor Elevators is onvervalste psychquote:
(vooral *tukutukutukutuku* op de achtergrond is geniaal)
Je snap de gevolgen daarvoor toch wel mag ik hopen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het ene labeltje werd opgenomen in het andere. Big whoop.
arcade fire is erg goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:31 schreef Neontetra het volgende:
Ik vond de albums van Arcade Fire toch wel iets revolutionairs hebben! Ook enorm gehypet natuurlijk, maar bracht toch iets nieuws.
Neon Bible in de lift
Intervention (met kerkorgel) @ Glastonbury
Blijkbaar niet, anders zou ik ze wel op hetzelfde voetstuk plaatsen als jij doet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je snap de gevolgen daarvoor toch wel mag ik hopen?
Denk dat we allebei iets anders bedoelen met deze discussie. Het pure muzikale aspect boeit mij namelijk wat minderquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zou ik ze wel op hetzelfde voetstuk plaatsen als jij doet.
ja, arcade fire en sigur ros zijn zeker vernieuwend, mag ik ook Aux Raus even noemen? Dat is totaal nieuw.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:00 schreef Rubbish11 het volgende:
Tjah vernieuwende dingen zie ik vooral in bands als: Mars Volta, Arcade Fire en Sigur Rós om even wat bekendere voorbeelden te pakken. Geen van deze zal waarschijnlijk ooit worden opgepikt door top40 volk, maar het is toch vrij bijzondere nieuwere muziek.
Helemaal mee eens. En Arcade Fire en Sigur Ros zijn ook niet echt zo groundbreaking.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:36 schreef trebremmit het volgende:
Aux Raus is echt totaal niet vernieuwend, Atari teenage riot deed dat 15 jaar geleden al.
Leuk, dat iedereen zijn ideeën kan uitvoeren zoals hij/zij dat wilt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:33 schreef Rubbish11 het volgende:
Ja Aux Raus is ook erg tof! Maar ik kan wel inkomen met wat jij zegt, deze tijd staat niet meer centraal aan één bepaalde stroming. Iedereen kan zijn ideeën uitvoeren als hij of zij wilt, en er wordt minder raar opgekeken bij nieuwere dingen. Vroeger werden veel dingen controversieel beschouwd en daardoor ook erg groot, maar tegenwoordig is niets meer controversieel in de muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |