Bij The Jesus and Mary Chain of The Pixies dacht ik hier gebeurt iets nieuws.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:48 schreef MouzurX het volgende:
Tsja wat zou er ná elektronische muziek dan kunnen komen? Aangezien je geluiden al op iedere mogelijke manier kan aanpassen...
I bet you look on the dancefloor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:40 schreef tong80 het volgende:
Arctic Monkeys haakten aan. Maar noem eens één goed nummer van ze dat als een klassieker beschouwd wordt.
Sex Pistols is net zo enerverend als het hoopje as van Sid Vicious, Underworld wordt waarschijnlijk tof. Maar als je alleen daarvoor gaat snap je Lowlands niet. Lowlands is (was?) voor de ontdekkingen, Pinkpop voor de namen.quote:Iggy Pop steelt de show op Lowlands en dit jaar gaan de Sex Pistols het doen samen met Underworld.
Ben denk ik zo'n tien keer naar Lowlands geweest en ik ging idd opzoek naar het nieuwe. Nieuwe als in leuke nieuwe bandjes. Mquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
I bet you look on the dancefloor.
Everyday I love you less and less
Take Me Out.
Gaan allen op gitaarpop-verzamelcd's uit de jaren 00 belanden.
[..]
Sex Pistols is net zo enerverend als het hoopje as van Sid Vicious, Underworld wordt waarschijnlijk tof. Maar als je alleen daarvoor gaat snap je Lowlands niet. Lowlands is (was?) voor de ontdekkingen, Pinkpop voor de namen.
En verder is dit niets meer dan zuurkijkende onzin, want als je verveeld bent met de grote namen, duik je toch lekker de marge in? Gebeuren nog genoeg leuke dingen.
Burial is idd geweldig, maar ik kan het niet echt vernieuwend noemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:18 schreef trebremmit het volgende:
Genoeg nieuwe muziek te ontdekken, zo is dubstep een behoorlijk jong genre en is Burial geniaal! maar goed je moet er wel van houden. Beetje een mentaliteit van vroeger was alles beter hoor.
Gewoon een nieuw klein (sub)genre in de elektronische muziek, nou niet echt iets revolutionairsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:18 schreef trebremmit het volgende:
Genoeg nieuwe muziek te ontdekken, zo is dubstep een behoorlijk jong genre en is Burial geniaal! maar goed je moet er wel van houden. Beetje een mentaliteit van vroeger was alles beter hoor.
Ja dan kan je Deadmau5 ook wel revolutionair noemenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:32 schreef trebremmit het volgende:
Voor jou mischien niet, ik vond het behoorlijk origineel en verfrissend.
Klinkt goed idd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:27 schreef Waaghals het volgende:
Ik vind Cut / Copy geweldig!!
Electronicquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt goed idd.
Doet me denken aan:
Mja, er is natuurlijk de breakcore die zichzelf de laatste jaren steeds blijft overtreffen. Als zoiets TMF zou halen zou dat wel revulutionair zijn. Velen zouden zich vervreemd voelen, en de oudjes hebben weer iets om massaal over te klagen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:48 schreef MouzurX het volgende:
Tsja wat zou er ná elektronische muziek dan kunnen komen? Aangezien je geluiden al op iedere mogelijke manier kan aanpassen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mja, er is natuurlijk de breakcore die zichzelf de laatste jaren steeds blijft overtreffen.
Je kunt natuurlijk veel andere richtingen uit dan die amenbreak. Ik had het eigenlijk over muziek waar de vaste ritmes en melodietjes wegvallen. Voor de meesten zou zoiets echt nieuw zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:42 schreef Yorrit het volgende:
die mening deel ik niet echt.. laatste jaren blijft toch een herhaling van zetten over het algemeen..
er zijn maar zoveel kanten die je opkunt met een opgefokte amenbreak
laat me graag het tegendeel zien, ben over het algemeen wat uitgekeken op breakcore
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |