quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef superXmacho het volgende:
Ik wist niet precies wat voor titel ik het moest geven.![]()
Maar ik heb nog al een rare combinatie van ogen en haar kleur,
Ben van mezelf goud blond, en heb donker bruine ogen,
De arts zij dat dit heel weinig voor komt,
Voor de op heldering heb ik wel een foto (het lijkt op de foto of ik een punt kaak heb maar dat heb ik niet , komt hier gezeik over plaats ik nog wel een foto als bewijs.)
[ afbeelding ]
En wat vinden julie van de combinatie?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja kan je voor behandelt worden..
we d8ten dat ik het had omdat een paar uit de vrienden groep het ook hadden en ik ookw el eens een slokje drinken van hun had en ik was heel vaak moe en suf.
Maar ik had een begin er van en was ff 2 weken ziek,
maar toen was het ook klaar
deel 5 is voor haarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:21 schreef zarGon het volgende:
Als je nou even wacht totdat zij het opent, zou dat ervoor zorgen dat haar posts een kleurtje zouden krijgen doordat zij de TS zou zijn.
Het is je vergeven hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry. in deel 5 is de eer voor jou.
TS van deze deel is hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef Quir het volgende:
Maar, waar is de TS? De puntjes op de i!
Okquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:27 schreef Quir het volgende:
Ik wacht een reactie af, ik zit op het puntje van mijn stoel!
(ja, ik verveel me)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:29 schreef Aarsappel het volgende:
Ze zal wel haar buurjongen aan het plezieren zijn voor een paar nieuwe schoenen ofzo
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef superXmacho het volgende:
[..]
is hij nu alweer bijna vol??
en ga strax weg..
Ah, heeft ze weer 50 euro erbij van het "wedden" en een katje die Becardie heet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:48 schreef agter het volgende:
Tja, vrijdagavond he...denk dat ze zich even gaat indrinken, zo te lezen.
Het is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:48 schreef agter het volgende:
Tja, vrijdagavond he...denk dat ze zich even gaat indrinken, zo te lezen.
Cool.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zal altijd terug komen, tussen mijn leven door enzo!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou dat ziet er mooi uit, lijkt me vrij logisch dat ik daar mijn internetcarriere ga vervolgen
Ja als deze vrouw een advercaat wordt word het een echte justisureel-naaier..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:27 schreef Sar2007 het volgende:
tvp, voor als ik een advercaat nodig heb...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja jonges..
ik wordt een justisureel-naaier..
en ga geld verdiennen..
Daniane!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daniane!Halfgod!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef Smijn. het volgende:
..Waarom heet ze eigenlijk superxmacho?
Ik was er nog nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:26 schreef drummerdude het volgende:
wow, bijna de hele oude garde is er weer
Je bent er best wel erg aan toe als je hoofd op een foto van Onur word geplaatst...quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je bent er best wel erg aan toe als je hoofd op een foto van Onur word geplaatst...
Neuj, maar daar kunnen we wel voor zorgen als zij zijn msn geeftquote:
Mijn schuld, sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je bent er best wel erg aan toe als je hoofd op een foto van Onur word geplaatst...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:10 schreef Flepke het volgende:
Focking hell, heb iets gemist geloof ik
En waarom staat je trouwe photoshopper op geen een briefje?
En nog even over het uitbetalen in natura, ik dacht per gephotoshopte foto 3kwartier....
Ja diequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:44 schreef -SG- het volgende:
bedoel je superXmacho@hotmail.com? Volgens mij is superXmacho@hotmail.com nog niet via google te vinden.
Ze heet overigs Tjialdaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:52 schreef Tabloid het volgende:
superXmacho heeft nog een forum!
http://dreamhorse.yourbb.nl/viewtopic.php?t=6
Bewijs: http://dreamhorse.yourbb.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=2
Soort van Chinese naam, Tji-Al-Da.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ze heet overigs Tjialda![]()
Ik ben lid geworden van dat forum en kreeg een mailtje van tjialda_love@hotmail.com
Cooooooooooooooooowlquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:00 schreef Tabloid het volgende:
Ik zit trouwens dat hele forum aan het onder spammen
Ohhh, wat ben jij errug!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:43 schreef GasTurbine het volgende:
SUPERXMACHO LAAT ZE MAAR TAKKIE JIJ EN IK ZIJN GEWOON TANTOESPANG LAAT ZE MAAR MEID IK WEET DAT JE GEEN NATZI BENT EN DAT JE GEEN PUNTKIN HEBT ZE LULLEN MENG JE BENT GEWOON EEN LEKKERE MEID DIE VAN DE BECARDIE HOUDT WIL JE NU EEN PLAATJE VAN JE TIETEN STUREN VIA DE PM? OK BEDANKT.
XXX
Onzeker trapsletje.
Misschien mag je hem zelfs aanraken..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Cooooooooooooooooowl!
Mag ik je handtekening!
Wayooooooooooooooooooo!
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
Misschien mag je hem zelfs aanraken..
*raakt aan*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
Misschien mag je hem zelfs aanraken..
*poke*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:04 schreef Tabloid het volgende:
Nee dat mag niet!![]()
Daniane jij mag me wel aanraken want jij bent een geil weif
Daniane is van mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:04 schreef Tabloid het volgende:
Nee dat mag niet!![]()
Daniane jij mag me wel aanraken want jij bent een geil weif
Mooi, kunnen we nog meer googlenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:05 schreef agter het volgende:
op dat paardenforum heeft ze vermeld dat ze soms post onder superxmacho en soms onder supermacho.
Iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:05 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja he![]()
Een aarsappel wat een mens aanraakt
Ja, dan kan ze nog wat leuks teruglezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef Quir het volgende:
Gaan we dit topic volbageren zonder onze hoekige vriendin?
Brabandersquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Jij bent zeker van eigen volk eerst he![]()
Brabanders
Ik wil jou anders ook best volbaggeren hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef Quir het volgende:
Gaan we dit topic volbageren zonder onze hoekige vriendin?
Je realiseert je wel dat dat zeer fout was hè? Mallerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:09 schreef Aarsappel het volgende:
[..]
Ik wil jou anders ook best volbaggeren hoorKlinkt schmutzig!
@ Tabs - of was ik dan de enige die moest betalen![]()
Tja, met drank op doe je malle en zeer foute dingen. Luister maar naar onze vriendin...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat dat zeer fout was hè? Mallerd.
Ja maar boeren zijn coolquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:11 schreef -SG- het volgende:
Boeiend, het gaat er niet om waar je vandaan komt. Het gaat om superXmacho.
Waar blijft ze!
Ja dat deed je toen ook toen ik m'n pinpas vergeten was. Blij dat alles er nog aan zitquote:
Ze heeft gewoon een heel harem aan mannen joh... wij zijn haar mannelijke hofdames blijkt?quote:
Spits nieuws, wat een garp!1!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:14 schreef Aarsappel het volgende:
Ik weet waarom dat meiske zoveel breezers drinkt: spitsnieuws > alcohol_maakt_knap.html
Weheheh die fipoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:14 schreef agter het volgende:
Dees is ook geweldig zeg:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=928037
En ze is nog maar 14...
Inmddels heeft ze een ban op dat forum.
quote:Nou, misschien moet je beginnen met minder becardie drinken, je pimp aan de kant zetten, je Friese hengst in een andere wei zetten dan je KWPN merrie en normaal ABN praten??
Ze wil roken&blowen afleren.. haha 14 jaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:14 schreef agter het volgende:
Dees is ook geweldig zeg:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=928037
En ze is nog maar 14...
Inmddels heeft ze een ban op dat forum.
Helaas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:18 schreef Quir het volgende:
Het is een mix, maar haar soort vermeerdert zich.
Idd, zoiets heb ik wel 's gehad bij biologie, iets met voortplanting ofzo... moet ik niet aan denken bij dit meiskequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:18 schreef Quir het volgende:
Het is een mix, maar haar soort vermeerdert zich.
Kei vet liedje + clipquote:
Leuk liedje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:24 schreef Quir het volgende:
Zie dat "Sharada Sharada" maar 's uit je kop te krijgen.
quote:Naam : No-Limits
Geboorte datum : weet ik niet precies hij was 7
Eigenschap : hij had nooit een limit ,hij heeft zijn naam waar gemaakt geen enkele hindernis was te hoog.
Overleden :15-04-06
Reed L1+2 met hem
we hebben hem in laten slapen na dat hij 3 jaar ziek is geweest.
Hij had een spierziekte.
De foto is genomen op onze laaste wedstrijd
Bron: http://sleipnir.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=151&t=597114&start=125 (Ergens onderaan)
Dat is haar wel, zo te zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:29 schreef Tabloid het volgende:
Nog meer van superxmacho:![]()
- http://www.snekersonline.nu/profiel/superXmacho
- http://horziz.yourbb.nl/
-
[..]
Ik zal je missen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:29 schreef -SG- het volgende:
Waar blijft superXmacho! Ik ben zo weg.
Dat vraag ik me inderdaad af...of ze een beetje een gespleten persoonlijkheid heeft of zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:34 schreef -SG- het volgende:
Ja maar jij als vrouw moet toch weten dat elke vrouw 2 kanten heeft?
quote:
Coool.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Snap ik, wie mist mij niet
.
Ben naar helmond naar Tribute2BobMarley..
Ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
.
Bob Marley!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
.
Blijf van haar af!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:41 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik![]()
Want nu kan ik flirten met Daniane
Maar waar is die meisje dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:59 schreef Tabloid het volgende:
[..]
ja en deel vijf komt als we snel doorgaan vandaag ook nog
Ik weet nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Maar waar is die meisje dan?SuperXmacho
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik weet niet![]()
SuperXmacho vind onderstaande leuk muziek![]()
Lange Frans & Baas B toch ook?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:04 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze Ali B. en Yes-R vet hawt
Ok, zal me vanaf nu inhoudenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Niet spammen, reageer dan gewoon normaal ofzo.
Mooi dan kan er een slotje op dit topic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:23 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga![]()
Tot straks msischien of anders tot morgen
Wel een mooi paard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:37 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is haar overleden pony, toch?
vind ik wel erg hard hoor.
Dit topic is toch gewoon uitermate triestquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:25 schreef Quir het volgende:
1136
Dat gaan we in deel 5 recht trekkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit topic is toch gewoon uitermate triest [ afbeelding ]Deel 1 & 2 waren wel leuk, maar dit gaat bijna niet meer over superXmacho of hoe het naïeve kind ook heet. Laat d'r toch lekker met rust..
![]()
Het is nachtbagger (overdag).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit topic is toch gewoon uitermate triest [ afbeelding ]Deel 1 & 2 waren wel leuk, maar dit gaat bijna niet meer over superXmacho of hoe het naïeve kind ook heet. Laat d'r toch lekker met rust..
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat gaan we in deel 5 recht trekken
Je heb gelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:37 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is haar overleden pony, toch?
vind ik wel erg hard hoor.
Hier nog wat aanvullingenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb wel een moedervlek rechts boven me lip.. is een kleine en niet altijd goed zicht baar op de foto
Kan wel foto soeken waar het wel zicht baar op is..
Nee, mijn naam staat er niet op dit beloofde ze me welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef agter het volgende:
Ik vond die foto leuk met dat briefje...die wil ik hier zien!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:00 schreef GasTurbine het volgende:
Die kin
De becardie druipt er vanaf meng.
Bolsward.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:12 schreef Quir het volgende:
Waar zou onze Macho vandaan komen?
Ze zit onder m'n bureau.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:59 schreef -SG- het volgende:
Waar blijft ze toch? Of is ze zich aan het klemzuipen en laat ze zich palen door 3 grote dikke negers?
Hee, haar foto uitprinten en hem onder jou bureau plaatsen telt niet als 'ze zit onder mijn bureau' hoor.quote:
Noh, reallyquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:36 schreef Kuytje het volgende:
Wat een geweldig forum hier.
Meisje, al wil je afgezeken worden en een beetje om veel aandacht gaan vragen dan moet je juist je foto's gaan posten, juist bij je vriendinnen gaan zeggen dat je jezelf oo zo lelijk vind, veel huilen en veel om aandacht vragen, dan kom je er wel!
Dan zullen er echt geen mensen zijn die je uiteindelijk aanzien voor een briezah die om aandacht vraagt, dan zal niemand je gaan troosten en gebruiken als goedkope inval voor zijn dagelijkse behoeften, gewoon om veel aandacht gaan vragen.
Man zeg, je bent nog geen 18+ en nog niet klaar met alles, als je er dan uitziet als een of andere blokkendoos, dan mag je een nieuwe topic openen.
groeten
Nou als zei een paard trek zit ze volgens mijn meteen onder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik denk niet d'r mond. zit d'r kin in de weg.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik denk niet d'r mond. zit d'r kin in de weg.
Nee maar doet ze wel.quote:
Gewoon van een klant van haarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee maar doet ze wel.
ze was dronken ofzo, had ze opeens 50 euro van het 'wedden'. juuuuuuuuuuist.
Wedden op paardenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee maar doet ze wel.
ze was dronken ofzo, had ze opeens 50 euro van het 'wedden'. juuuuuuuuuuist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Raar Uiterlijk'' archief:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja kan je voor behandelt worden..
we d8ten dat ik het had omdat een paar uit de vrienden groep het ook hadden en ik ookw el eens een slokje drinken van hun had en ik was heel vaak moe en suf.
Maar ik had een begin er van en was ff 2 weken ziek,
maar toen was het ook klaar
raar uiterlijk..
raar uiterlijk 2
Raar uiterlijk 3
Raar uiterlijk #4 - Je kan je behandelen tegen vijver!
Wedden van niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:44 schreef mstr het volgende:
[..]
'Wedden voor 50 euro dat ik in je kan klaarkomen?'
Ik iedergeval niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:46 schreef Tabloid het volgende:
Gaan jullie vandaag nog wat nuttigs doen?
Collega van vader komt en dan gaan we BBQ'en.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:46 schreef Tabloid het volgende:
Gaan jullie vandaag nog wat nuttigs doen?
Komt ''Grote Oma'' ook?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Collega van vader komt en dan gaan we BBQ'en.
Raar uiterlijk #5 - Waar superXmacho becardie van haar kin laat lopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:48 schreef Tabloid het volgende:
Weten jullie een leuke TT voor deel 5?
OP is er al.
Raar uiterlijk #5 - Waar superXmacho paarden ruktquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
Raar uiterlijk #5 - Waar superXmacho becardie van haar kin laat lopen.
aight nee dies niet leuk.
Raar uiterlijk #5 - De reeks word serieusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:50 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Raar uiterlijk #5 - Waar superXmacho paarden rukt
Ja dat word hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:52 schreef -SG- het volgende:
Goedemorgen.
Raar uiterlijk #5 Waar we wachten op de ondergespoten superXmacho.
TT te langquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:52 schreef -SG- het volgende:
Goedemorgen.
Heeeeey!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:52 schreef -SG- het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heeeeey!Hoe was Tribute2BobMarley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |