die zal nu ff beantwoord worden:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Oké Oké. Ik zal veel praten..
Maar, waarom is mijn klacht aan de forumbeheer niet beantwoord, superXmacho?
Zeer professioneel hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
die zal nu ff beantwoord worden:
Beste meneer Vamps.
Wij het beheer van het forum begrijpen uw klacht.
En begrijpen uw verontstelling ook.
Wij nemen aan dat u zelf ook wel eens vloek of scheld .
Wij van het beheer doen dat wel (vaak zelfs)
En het forum is ook niet geschikt geacht voor mensen die daar niet van gedient zijn.
Uw klacht is in behandeling genomen en er wordt veder onderzoek naar gedaan,
Mocht het erger worden kunt u natuurlijk in hogerberoep gaan ,door nog een bericht te sturen.
Dan sturen wij u het klachten-formulier op.
Die u kunt in vullen en u krijgt dan antwoord binnen 20 werk dagen.
Wij hopen dat u begrip heeft voor de lange wachtrij van mensen die met het beheer willen praten.
Wij hopen dat u begrip voor de zaak heeft.
Met vriendelijke groet
Mevrouw S, X macho
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Beste meneer Vamps.
En het forum is ook niet geschikt geacht voor mensen die daar niet van gedient zijn.
Mocht het erger worden kunt u natuurlijk in hogerberoep gaan ,door nog een bericht te sturen.
Wij hopen dat u begrip heeft voor de lange wachtrij van mensen die met het beheer willen praten.
Met vriendelijke groet
Mevrouw S, X macho
Whahahahahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Beste meneer Vamps.
Met vriendelijke groet
Mevrouw S, X macho
zal ik jullie iets verklappen..quote:
Advercaat nog wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
zal ik jullie iets verklappen..
Ik wordt later advercaat, dus als het moet kan ik wel netjes zijn en kan ik wel spellen maar uit luiheid/snelheid doe ik dat niet echt
Een advocaat hoort niet lui te zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik wordt later advercaat, dus als het moet kan ik wel netjes zijn en kan ik wel spellen maar uit luiheid/snelheid doe ik dat niet echt
ja jonges..quote:
Advercaat of advocaat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
Advercaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
daarnaast moet een advocaat er netjes uitzien, een puntkin of kaak kan echt nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En justitututiwat-naaier?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja jonges..
ik wordt een justisureel-naaier..
en ga geld verdiennen..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja jonges..
ik wordt een mooie meid later
en ga geld verdiennen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef Tabloid het volgende:
[..]
daarnaast moet een advocaat er netjes uitzien, een puntkin of kaak kan echt niet
nee, maar wel binnenkort in een kartonnen doos omdat je geen geld hebquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb je mij wel eens in pak gezien??
Nog niet, maar dat gaat vast nog wel komen toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb je mij wel eens in pak gezien??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |