quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik weet niet![]()
SuperXmacho vind onderstaande leuk muziek![]()
Lange Frans & Baas B toch ook?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:04 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze Ali B. en Yes-R vet hawt
Ok, zal me vanaf nu inhoudenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Niet spammen, reageer dan gewoon normaal ofzo.
Mooi dan kan er een slotje op dit topic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:23 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga![]()
Tot straks msischien of anders tot morgen
Wel een mooi paard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:37 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is haar overleden pony, toch?
vind ik wel erg hard hoor.
Dit topic is toch gewoon uitermate triestquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:25 schreef Quir het volgende:
1136
Dat gaan we in deel 5 recht trekkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit topic is toch gewoon uitermate triest [ afbeelding ]Deel 1 & 2 waren wel leuk, maar dit gaat bijna niet meer over superXmacho of hoe het naïeve kind ook heet. Laat d'r toch lekker met rust..
![]()
Het is nachtbagger (overdag).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit topic is toch gewoon uitermate triest [ afbeelding ]Deel 1 & 2 waren wel leuk, maar dit gaat bijna niet meer over superXmacho of hoe het naïeve kind ook heet. Laat d'r toch lekker met rust..
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat gaan we in deel 5 recht trekken
Je heb gelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:37 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is haar overleden pony, toch?
vind ik wel erg hard hoor.
Hier nog wat aanvullingenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb wel een moedervlek rechts boven me lip.. is een kleine en niet altijd goed zicht baar op de foto
Kan wel foto soeken waar het wel zicht baar op is..
Nee, mijn naam staat er niet op dit beloofde ze me welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef agter het volgende:
Ik vond die foto leuk met dat briefje...die wil ik hier zien!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:00 schreef GasTurbine het volgende:
Die kin
De becardie druipt er vanaf meng.
Bolsward.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:12 schreef Quir het volgende:
Waar zou onze Macho vandaan komen?
Ze zit onder m'n bureau.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:59 schreef -SG- het volgende:
Waar blijft ze toch? Of is ze zich aan het klemzuipen en laat ze zich palen door 3 grote dikke negers?
Hee, haar foto uitprinten en hem onder jou bureau plaatsen telt niet als 'ze zit onder mijn bureau' hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |