Soort van Chinese naam, Tji-Al-Da.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ze heet overigs Tjialda![]()
Ik ben lid geworden van dat forum en kreeg een mailtje van tjialda_love@hotmail.com
Cooooooooooooooooowlquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:00 schreef Tabloid het volgende:
Ik zit trouwens dat hele forum aan het onder spammen
Ohhh, wat ben jij errug!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:43 schreef GasTurbine het volgende:
SUPERXMACHO LAAT ZE MAAR TAKKIE JIJ EN IK ZIJN GEWOON TANTOESPANG LAAT ZE MAAR MEID IK WEET DAT JE GEEN NATZI BENT EN DAT JE GEEN PUNTKIN HEBT ZE LULLEN MENG JE BENT GEWOON EEN LEKKERE MEID DIE VAN DE BECARDIE HOUDT WIL JE NU EEN PLAATJE VAN JE TIETEN STUREN VIA DE PM? OK BEDANKT.
XXX
Onzeker trapsletje.
Misschien mag je hem zelfs aanraken..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Cooooooooooooooooowl!
Mag ik je handtekening!
Wayooooooooooooooooooo!
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
Misschien mag je hem zelfs aanraken..
*raakt aan*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
Misschien mag je hem zelfs aanraken..
*poke*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:04 schreef Tabloid het volgende:
Nee dat mag niet!![]()
Daniane jij mag me wel aanraken want jij bent een geil weif
Daniane is van mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:04 schreef Tabloid het volgende:
Nee dat mag niet!![]()
Daniane jij mag me wel aanraken want jij bent een geil weif
Mooi, kunnen we nog meer googlenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:05 schreef agter het volgende:
op dat paardenforum heeft ze vermeld dat ze soms post onder superxmacho en soms onder supermacho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |