quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou dat ziet er mooi uit, lijkt me vrij logisch dat ik daar mijn internetcarriere ga vervolgen
Ja als deze vrouw een advercaat wordt word het een echte justisureel-naaier..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:27 schreef Sar2007 het volgende:
tvp, voor als ik een advercaat nodig heb...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja jonges..
ik wordt een justisureel-naaier..
en ga geld verdiennen..
Daniane!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daniane!Halfgod!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef Smijn. het volgende:
..Waarom heet ze eigenlijk superxmacho?
Ik was er nog nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:26 schreef drummerdude het volgende:
wow, bijna de hele oude garde is er weer
Je bent er best wel erg aan toe als je hoofd op een foto van Onur word geplaatst...quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je bent er best wel erg aan toe als je hoofd op een foto van Onur word geplaatst...
Neuj, maar daar kunnen we wel voor zorgen als zij zijn msn geeftquote:
Mijn schuld, sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je bent er best wel erg aan toe als je hoofd op een foto van Onur word geplaatst...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:10 schreef Flepke het volgende:
Focking hell, heb iets gemist geloof ik
En waarom staat je trouwe photoshopper op geen een briefje?
En nog even over het uitbetalen in natura, ik dacht per gephotoshopte foto 3kwartier....
Ja diequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:44 schreef -SG- het volgende:
bedoel je superXmacho@hotmail.com? Volgens mij is superXmacho@hotmail.com nog niet via google te vinden.
Ze heet overigs Tjialdaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:52 schreef Tabloid het volgende:
superXmacho heeft nog een forum!
http://dreamhorse.yourbb.nl/viewtopic.php?t=6
Bewijs: http://dreamhorse.yourbb.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |