Ik dacht dat ze door haar voet was gegaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:52 schreef marcodej het volgende:
Kastor eruit na 18 minuten met kramp. Dat is zuur.
mannen hebben morgen om 5:10 hun eerste rondequote:Op zondag 17 augustus 2008 13:30 schreef ShadyLane het volgende:
En dan hierna ook series van de 110? Ik was al helemaal benieuwd naar Robles en Liu in de finale morgen, maar die moeten natuurlijk ook eerst gewoon ergens een keer series doorkomen. Of zijn die al geweest voor de mannen?
Niet geheel onverwachtquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:45 schreef TheArt het volgende:
2x Jamaica en 2x Amerika naar de finale.
Die ging vol onderuit over een balk of nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geweldig net, die Spaanse op weg naar een medaille en dan laten haar benen het gewoon compleet afweten ...
Klopt. maar ze was net weer teruggevallen naar vierde positie, nadat ze even tweede was, dacht ik.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die ging vol onderuit over een balk of niet?
Geweldigquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:29 schreef Arcee het volgende:
Jamaica 1, 2 en 3 op de vrouwen 100 meter.
quote:
Ik hoop wel dat die uit Kameroen wintquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:39 schreef ShadyLane het volgende:
Wat een mooie atletiekmiddag nu al! Dat wereldrecord op de 3000m steeple (vrouwen) en hoe die Keniaanse nog net het zilver pakte en die Spaanse volledig onderuit ging, de 1-2-3 voor Jamaica op de 100m sprint, een hinkstapsprongwedstrijd (vrouwen) van hoog niveau en zometeen de 10000m mannen
Hoop dat Haile meekomt, heeft veel op de weg gelopen!quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig team voor Ethiopië: Bekele, Sihine en Haile. Nog een clean sweep
?
Het tempo ligt niet bepaald hoog, Bekele wordt dus niet afgemat. Op de eindsprint is hij eigenlijk onklopbaar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:55 schreef ShadyLane het volgende:
Zal toch uiteindelijk wel gewoon weer Bekele worden zoals het hoort?
Dat zou fantastisch zijn, alleen die kans is niet bepaald realistisch.quote:
Zolang ze er maar niet bij gaan zitten zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:03 schreef ShadyLane het volgende:
Omdat het zo koel is is drinken pakken bij die drinkstandjes nu niet nodig, zegt de Belg. Maar kan me niet voorstellen dat bij hogere temperaturen iemand daadwerkelijk zo ver zou gaan om drinken te gaan pakken, in een race om Olympisch goud. Iemand die toch al kansloos is voor een medaille misschien
Begrijpelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
Tadese wil het iig niet op een eindsprint laten aankomen.
Komt door het volume van hun onderbenen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:08 schreef qonmann het volgende:
geen niet-zwarte te bekennen bij de eerste 10
Inderdaad, en wat een passen.quote:
jazeker, wat zijn ze magerquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Komt door het volume van hun onderbenen.
quote:
USA had al het hele podium bij een of andere schermdiscipline en de Russische dames deden het bij het tennis.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:34 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
Is Jamaica niet het eerste land die dat tot nu toe op deze spelen voor elkaar heeft gekregen??
Kost hem ook geen moeietequote:Op maandag 18 augustus 2008 04:35 schreef AryaMehr het volgende:
Alsof het hem geen enkele moeite kost.
Dat zeker... Ik wist niet wat ik las op TT.. Lui er uit!quote:Op maandag 18 augustus 2008 05:51 schreef TheArt het volgende:
Liu geeft op. Een drama voor de Chinezen.
Slecht geheugen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:20 schreef BonJovi het volgende:
waarom zit hij altijd met zijn handen aan zijn hoofd bij zijn haren terrwijl hij dat niet heeft?
Mooi weer Bolt op die 200 meter. Hij loopt echt hel erg uit. Geweldig. Hoop dat hij Johnsons record breekt.quote:
Dit schema is wel redelijk. Met Ctrl+F kom je dan een heel eind. De semifinals van de 200m zijn morgen om 15:25quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi weer Bolt op die 200 meter. Hij loopt echt hel erg uit. Geweldig. Hoop dat hij Johnsons record breekt.![]()
Zou iemand een link naar het programma van de atletiek in de OP zetten? Ik zoek me suf naar een overzichtelijk programma. Ben vooral benieuwd naar het tijdstip waarop de halve finales van de 200 m sprint morgen zijn.
Bedankt!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:17 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit schema is wel redelijk. Met Ctrl+F kom je dan een heel eind. De semifinals van de 200m zijn morgen om 15:25
Ik heb meelij met hem.quote:Op maandag 18 augustus 2008 05:51 schreef TheArt het volgende:
Liu geeft op. Een drama voor de Chinezen.
De druk op zijn schouders moet echt enorm geweest zijn.quote:
20.29 echt op 30%.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
QF 200m begint nu (BBC), in de eerste heat Bolt.
Ik vind het vreselijk voor hem.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat ben ik blij dat die Liu xiang
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:18 schreef wimderon het volgende:
Murer is haar polsstok kwijt volgens mij
Sjeeeezus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:18 schreef wimderon het volgende:
Murer is haar polsstok kwijt volgens mij
Het op gang krijgen van de race koste meer moeite dan de race zelf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
Martina vrij eenvoudig door.
Was al bekendquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Daar gaat een Zweedse onderuit bij de eerste horde
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |