Kost hem ook geen moeietequote:Op maandag 18 augustus 2008 04:35 schreef AryaMehr het volgende:
Alsof het hem geen enkele moeite kost.
Dat zeker... Ik wist niet wat ik las op TT.. Lui er uit!quote:Op maandag 18 augustus 2008 05:51 schreef TheArt het volgende:
Liu geeft op. Een drama voor de Chinezen.
Slecht geheugen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:20 schreef BonJovi het volgende:
waarom zit hij altijd met zijn handen aan zijn hoofd bij zijn haren terrwijl hij dat niet heeft?
Mooi weer Bolt op die 200 meter. Hij loopt echt hel erg uit. Geweldig. Hoop dat hij Johnsons record breekt.quote:
Dit schema is wel redelijk. Met Ctrl+F kom je dan een heel eind. De semifinals van de 200m zijn morgen om 15:25quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi weer Bolt op die 200 meter. Hij loopt echt hel erg uit. Geweldig. Hoop dat hij Johnsons record breekt.![]()
Zou iemand een link naar het programma van de atletiek in de OP zetten? Ik zoek me suf naar een overzichtelijk programma. Ben vooral benieuwd naar het tijdstip waarop de halve finales van de 200 m sprint morgen zijn.
Bedankt!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:17 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit schema is wel redelijk. Met Ctrl+F kom je dan een heel eind. De semifinals van de 200m zijn morgen om 15:25
Ik heb meelij met hem.quote:Op maandag 18 augustus 2008 05:51 schreef TheArt het volgende:
Liu geeft op. Een drama voor de Chinezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |