Verschillende medailles op WK/EK'squote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:27 schreef At_Fundum het volgende:
Waarom zouden wij Ruckstuhl ooit kansen op een medaille hebben toegedicht, haar PR zit toch ook ver van de medailleplaatsen af?
Ik dacht dat ze door haar voet was gegaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:52 schreef marcodej het volgende:
Kastor eruit na 18 minuten met kramp. Dat is zuur.
mannen hebben morgen om 5:10 hun eerste rondequote:Op zondag 17 augustus 2008 13:30 schreef ShadyLane het volgende:
En dan hierna ook series van de 110? Ik was al helemaal benieuwd naar Robles en Liu in de finale morgen, maar die moeten natuurlijk ook eerst gewoon ergens een keer series doorkomen. Of zijn die al geweest voor de mannen?
Niet geheel onverwachtquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:45 schreef TheArt het volgende:
2x Jamaica en 2x Amerika naar de finale.
Die ging vol onderuit over een balk of nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geweldig net, die Spaanse op weg naar een medaille en dan laten haar benen het gewoon compleet afweten ...
Klopt. maar ze was net weer teruggevallen naar vierde positie, nadat ze even tweede was, dacht ik.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die ging vol onderuit over een balk of niet?
Geweldigquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:29 schreef Arcee het volgende:
Jamaica 1, 2 en 3 op de vrouwen 100 meter.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |