abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60841866
Ik heb onlangs iets gehad met een meisje, nu is ze een tijdje te laat, ze heeft een test gedaan en ze zegt dat ze zwanger is. Ze zegt dat het 100% van mij is, maar, ik weet dat ze ook met anderen heeft gesext, veilig of niet. Is er een manier om er achter te komen of het kindje van mij is, maar nog wel in zo een staat dat abortus mogelijk is. Dus niet dat het te laat is voor een abortus en dat ik er dan achter kom dat het van mij is.

Bedankt alvast
pi_60841887
Nee niet mogelijk

Dus wachten tot het geboren word, dan kan je het testen
pi_60841981
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:48 schreef ffsneljack het volgende:
Ik heb onlangs iets gehad met een meisje, nu is ze een tijdje te laat, ze heeft een test gedaan en ze zegt dat ze zwanger is. Ze zegt dat het 100% van mij is, maar, ik weet dat ze ook met anderen heeft gesext, veilig of niet. Is er een manier om er achter te komen of het kindje van mij is, maar nog wel in zo een staat dat abortus mogelijk is. Dus niet dat het te laat is voor een abortus en dat ik er dan achter kom dat het van mij is.

Bedankt alvast

Heb je handig gedaan , nu mag je minimaal een jaar je eigen druk gaan maken of je de vader bent of niet .

Daarna DNA test , tijdens de zwangerschap kan wel maar is risky voor ongeboren vrucht
pi_60842011
Chanteer of dreig haar zodat ze de waarheid vertelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Krekkelens op 15-08-2008 01:05:35 ]
Ik ben een Tukker
pi_60842027
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:54 schreef Krekkelens het volgende:
Chanteer of dreig haar zodat ze de waarheid verteld.
Misschien is het wel echt zijn kind.
Bier hier.
pi_60842067
Ken je Joran van der Sloot?

Juist, dumpen in zee die handel
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60842316
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:57 schreef behangplakker het volgende:
Ken je Joran van der Sloot?

Juist, dumpen in zee die handel

@Ts: toepasselijke nickname zei de dame in kwestie dat ook ?
pi_60842387
quote:

Bedankt alvast
Dus jij hebt onveilige seks gehad met een meid waarvan je wist dat ze in die periode nog meer mannen neukte?

En wat ben je dan?

Ook maar een SOA-testje erachter aan
pi_60842775
hoelang is onlangs iets gehad?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_60842919
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dus jij hebt onveilige seks gehad met een meid waarvan je wist dat ze in die periode nog meer mannen neukte?

En wat ben je dan?

Ook maar een SOA-testje erachter aan

Met een echo kun je zien hoelang ze zwanger is dan kun je kijken of de periode klopt.
Ze kan ook seks hebben gehad op een dag met jou en met een ander dus dan weet je eigenlijk nog weinig. Maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat ze langer zwanger is of juist korter dan zou het dus al niet van jouw kunnen zijn.

Pas las ik dat er een tweeling geboren is met twee verschillende vaders de vrouw was vreemd geweest
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:56:11 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60843051
Pwn je jezelf daar ff.. lui zoals jij zouden geen nageslacht mogen krijgen.. helaas kán het nog wel
Huilen dan.
pi_60843160
Beste TS,
Helaas voor jou beslis jij niet over het feit of het kindje geaborteerd moet worden of niet.
In Nederland kan die beslissing alleen door de vrouw genomen worden.
Make my day!
pi_60843325
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:07 schreef agter het volgende:
Beste TS,
Helaas voor jou beslis jij niet over het feit of het kindje geaborteerd moet worden of niet.
In Nederland kan die beslissing alleen door de vrouw genomen worden.
Zou je denken ? een duw op de trap werkt anders heel effectief.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_60843421
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:29 schreef agter het volgende:

[..]

volgens mij is dat meteen poging tot moord op de ongeboren vrucht op zoiets...
Dat kan TS wel proberen, maar dan kan ie voor een paar jaartjes niet meer op Fok...
Echt legaal is het ook niet, maar FOK! hebben ze ook in de gevangenis.
maar terechtstaan voor iets wat ongeboren is kan niet, wel voor poging tot moord op haar ect.
ahh, TS moet het maar veilig doen en niet achteraf huilen(hij gaat toch met dr naar bed omdat hij om dr geeft?), wie neukt moet ook de consequenties dragen ookal zijn die minder leuk.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_60843462
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:33 schreef Chinless het volgende:

[..]

Echt legaal is het ook niet, maar FOK! hebben ze ook in de gevangenis.
maar terechtstaan voor iets wat ongeboren is kan niet, wel voor poging tot moord op haar ect.
ahh, TS moet het maar veilig doen en niet achteraf huilen(hij gaat toch met dr naar bed omdat hij om dr geeft?), wie neukt moet ook de consequenties dragen ookal zijn die minder leuk.
Toch wel:
Elf jaar cel voor moord ongeboren baby
Make my day!
pi_60843491
Elf jaar cel of kind, Elf jaar cel of kind....
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 02:56:17 #17
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_60843647
slaap er anders rustig een nachtje over
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_60843752
Kijk vast op het forum van Ouder van nu of zo:
http://www.jongegezinnen.nl/jongegezinnen/forum/Categorie9/

Misschien hebben zij advies voor je.
Make my day!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 04:02:00 #19
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_60844120
quote:

Bedankt alvast
ok niet dat jer veel aan hebt maar via een vruchtwater punctie ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Vruchtwaterpunctie )
zou je vaderschap voor de geboorte vast kunnen stellen. (Denk iet dat een ziekhuis er aan mee wil werken maar ok)
dit kan vanaf 16 weken.

oja en om het nog lastiger te maken, abortus mag tot 24 weken (bij 28 weken is de foetus/baby levensvatbaar, met wat NICU) http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus#Zwangerschapsduur

Sterkte
en oja wie de billen brand moet op de blaren zitten (in dit geval 18 jaar lang)
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_60845083
Nou, ga je bestedings patroon maar vast aanpassen, dat wordt minstens 16 jaar alimentatie betalen als het inderdaad jouw kind blijkt te zijn.

Maar was wel een slimme zet ja, onveilig vrijen en dan ook nog eens met een meid die dat dus blijkbaar vaak doet met allerlei mannen. (wat je sowieso al had kunnen weten, als ze zo debiel is dat ze onveilig met jouw wil vrijen, doet ze dat ook ongetwijfeld met ieder ander)
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_60845103
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:09 schreef InTheDarkness het volgende:

[..]

@Ts: toepasselijke nickname zei de dame in kwestie dat ook ?
pi_60845233
Maak haar wijs dat dit lekkere snoepjes zijn; http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/946884.stm

Ben je meteen van het gezeik af.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:37:39 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60845643
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:39 schreef Dynd het volgende:
Elf jaar cel of kind, Elf jaar cel of kind....
...beetje huilen, zielig doen en zorgen dat je knetterdronken bent. Hoef je niet langer dan een jaar of 2, 3.
pi_60845661
Dat word betalen
pi_60846623
zielige reacties hier. De actie van TS was misschien niet de slimste in de wereld, maar dat betekent niet dat je em een trap na hoeft te geven in de vorm van uitlachende en cynische opmerkingen. Erg laag.
pi_60846673
Eerst maar eens met haar gaan praten en erachter komen of ze van plan is om het kind te houden?
pi_60846679
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:30 schreef Jasonn87 het volgende:
zielige reacties hier. De actie van TS was misschien niet de slimste in de wereld, maar dat betekent niet dat je em een trap na hoeft te geven in de vorm van uitlachende en cynische opmerkingen. Erg laag.
Als je oud genoeg bent om te neuken ben je oud genoeg om de consequenties te dragen.
Hij was er zelf ook bij, waarom heeft hij geen condoom gebruikt?
pi_60846731
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je oud genoeg bent om te neuken ben je oud genoeg om de consequenties te dragen.
In the heat of the moment.. iedereen maakt fouten, maar dit is wel een erg dure.
pi_60846757
Hoe weet je uberhaupt dat ze t ook met anderen (meervoud zelfs ) deed? Is ze prositutee, alcoholverslaafd? Stond je op de hoek te kijken wie er naar binnen ging, of heb je een avontuurtje met ze 3'en gehad? Of is ze gewoon extreem eerlijk, kan ook nog natuurlijk
Where facts are few, experts are many.
pi_60846768
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:34 schreef Devz het volgende:

[..]

In the heat of the moment.. iedereen maakt fouten, maar dit is wel een erg dure.
Hij heeft er toch doelbewust voor gekozen zijn piemel zonder condoom bij haar naar binnen te jassen? Wat is dan de 'fout' ? Het is gewoon een keuze geweest die achteraf hem duur te staan komt, niks geen 'fout'. Als er niks uitgekomen was qua zwangerschap had de TS ook de tijd van zijn leven gehad!
pi_60846776
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de consequenties. Ik heb het over het lollig en cynisch doen over de consequenties door mensen die hier reageren. Is dat nodig?
pi_60846839
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef Jasonn87 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de consequenties. Ik heb het over het lollig en cynisch doen over de consequenties door mensen die hier reageren. Is dat nodig?
Verandert de situatie op het moment dat wij andere reacties gaan geven? Nee. Het kind komt toch wel, en dan pas kan de TS bepalen of hij de vader is of niet.
pi_60846928
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Verandert de situatie op het moment dat wij andere reacties gaan geven? Nee. Het kind komt toch wel, en dan pas kan de TS bepalen of hij de vader is of niet.
Dus jij vindt ook dat als iemand op zn bek gaat het gepast is dat iedereen hem uitlacht? Want wat veranderd het? Of als iemands vader overlijdt aankomen met feesttoeters? Want verandert de situatie op het moment dat er andere reacties gegeven worden? Ga toch weg man. Het is gewoon ongepast en erg laag om dit soort reacties te geven, blijkbaar genietend van iemands situatie.
pi_60847069
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:43 schreef Jasonn87 het volgende:
Dus jij vindt ook dat als iemand op zn bek gaat het gepast is dat iedereen hem uitlacht? Want wat veranderd het? Of als iemands vader overlijdt aankomen met feesttoeters? Want verandert de situatie op het moment dat er andere reacties gegeven worden? Ga toch weg man. Het is gewoon ongepast en erg laag om dit soort reacties te geven, blijkbaar genietend van iemands situatie.
Daar hou je toch rekening mee op een forum. Als je op straat gaat roepen dat je iemand zwanger hebt gemaakt krijg je ook van dit soort reacties. Als ie gepaste reacties wil kan die beter naar een ziekenhuis bellen ofzo.
pi_60847072
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:43 schreef Jasonn87 het volgende:

[..]

Dus jij vindt ook dat als iemand op zn bek gaat het gepast is dat iedereen hem uitlacht?
Sterker nog; ik denk dat 95% van alle mensen dat doet.
quote:
Want wat veranderd het?
Niks!
quote:
Of als iemands vader overlijdt aankomen met feesttoeters? Want verandert de situatie op het moment dat er andere reacties gegeven worden?
Ik snap deze opmerking niet. Care to explain?
quote:
Ga toch weg man. Het is gewoon ongepast en erg laag om dit soort reacties te geven, blijkbaar genietend van iemands situatie.
Het heet leedvermaak. Dat jij je blijkbaar daarboven verheven voelt zegt eigenlijk al genoeg. Je bent waarschijnlijk student en ziet het leven te serieus in. Je gaat vanzelf dingen relativeren, zeker als je wat ouder wordt.
pi_60847091
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:49 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Daar hou je toch rekening mee op een forum. Als je op straat gaat roepen dat je iemand zwanger hebt gemaakt krijg je ook van dit soort reacties. Als ie gepaste reacties wil kan die beter naar een ziekenhuis bellen ofzo.
Volgens Jason moet iedereen in de pas lopen en braaf medeleven tonen met de TS, want stel je voor dat je hem eens de waarheid laat zien. Dat tere zieltje zal daar echt niet tegen kunnen! Is zielug!

Ja, want stel je voor dat je mensen hun eigen domme gedrag laat inzien.
pi_60847165
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:49 schreef Scorpie het volgende:
Het heet leedvermaak. Dat jij je blijkbaar daarboven verheven voelt zegt eigenlijk al genoeg. Je bent waarschijnlijk student en ziet het leven te serieus in. Je gaat vanzelf dingen relativeren, zeker als je wat ouder wordt.
Dan vraag ik me toch echt af waar het bij jou fout is gegaan dat je leedvermaak vanzelfsprekend bent gaan vinden.
pi_60847212
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:49 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ongelofelijk. Daar hou je dus rekening mee... IPV dat je rekening houdt met ZIJN situatie, moet HIJ rekening houden met het feit dat mensen op een forum geen inlevingsvermogen hebben. Dats ook mooi zeg.
pi_60847247
Ik snap iets niet:
quote:
Is er een manier om er achter te komen of het kindje van mij is, maar nog wel in zo een staat dat abortus mogelijk is. Dus niet dat het te laat is voor een abortus en dat ik er dan achter kom dat het van mij is.
Waarom is het van belang dat je nu al weet of je wel of niet de vader bent? Wil je haar dwingen tot abortus als je de vader bent? Want als zij geen abortus wilt laten plegen dan heb je volgens mij gewoon pech..
Fuck the EBU
pi_60847254
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef Jasonn87 het volgende:
Ongelofelijk. Daar hou je dus rekening mee... IPV dat je rekening houdt met ZIJN situatie, moet HIJ rekening houden met het feit dat mensen op een forum geen inlevingsvermogen hebben. Dats ook mooi zeg.
Is dit je eerste account op een forum ofzo. Je gaat t nog moeilijk krijgen
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:00:37 #41
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_60847315
Gewoon het kind niet erkennen VOORDAT je zeker weet dat het jouw kind is. Zodat je niet jarenlang alimentatie hoeft te betalen voor een kind van een ander.
pi_60847442
Waarom heb JIJ een probleem?

Zij is zwanger geraakt, je hebt geen relatie met haar or whatsoever, als zij ervoor kiest dat kind te houden is het haar keuze. Zit jij op een kind te wachten? Nee? Dan krijgt ZIJ een kind, niet jij.

Je zou niet de eerste vent zijn die er op schaamteloze wijze ingeluisd wordt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_60847568
Nouja jack succes jongen, ik ben blij dat mijn ex niet zwanger van me is geraakt, maar was ook wel even zweten hoor toen ze vergat de pil te nemen.

Vraag even of je het bewijs mag zien jack.. misschien houd ze wel voor de gek!

Verders kan je weinig doen.. ookal is die meid een verslaafde crack junkie dan nog is ze een vrouw met een kind, als dat jou kind is kan je er maar beter zo goed mogelijk voor gaan zorgen, zo niet heb je mazzel.

Sterkte
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60847578
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:53 schreef Jasonn87 het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch echt af waar het bij jou fout is gegaan dat je leedvermaak vanzelfsprekend bent gaan vinden.
Ik vraag me eerder af waarom jij blijkbaar een totaal gebrek aan leedvermaak hebt. Jij lacht dus nooit om iemand die uitglijdt ?
pi_60847610
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef Jasonn87 het volgende:

[..]

Nee, waar hij rekening mee heeft te houden is het feit dat reacties op Fok harder en gemeender zijn dan de "AH GOSSIE WAT ZIELIG *KRAS KRAS KRAS* *EMO TOUGH LOVE* " reacties die hij in het echte leven zou krijgen.

R&P is soms hard, eerlijk, recht voor zijn raap en soms ook gemeen ja. Als je dat niet kan handlen, post je het verhaal niet of post je geen reactie. Zo simpel is het. Op een forum is er gewoon geen drempel om te posten wat je denkt.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:32:01 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60847972
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 04:02 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

ok niet dat jer veel aan hebt maar via een vruchtwater punctie ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Vruchtwaterpunctie )
zou je vaderschap voor de geboorte vast kunnen stellen. (Denk iet dat een ziekhuis er aan mee wil werken maar ok)
dit kan vanaf 16 weken.

oja en om het nog lastiger te maken, abortus mag tot 24 weken (bij 28 weken is de foetus/baby levensvatbaar, met wat NICU) http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus#Zwangerschapsduur

Sterkte
en oja wie de billen brand moet op de blaren zitten (in dit geval 18 jaar lang)
Baby is met 25 weken al levensvatbaar...een abortus met 24 weken komt niet vaak voor hoor, in de praktijk voeren artsen tot 21 weken abortus uit, zodat ze zeker binnen de termijn opereren...en daarbij, de vrouw beslist, niet de man. Dus snel testen wie de vader is maakt geen reet uit als zij het kind wil houden.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:32:28 #47
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60847983
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:32:54 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60847996
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:00 schreef Tiemie het volgende:
Gewoon het kind niet erkennen VOORDAT je zeker weet dat het jouw kind is. Zodat je niet jarenlang alimentatie hoeft te betalen voor een kind van een ander.
Zij kan dan alsnog juridisch een vaderschapstest afdwingen, jammer he.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60848110
Een abortus met 24 weken is echt geen gewone abortus trouwens hoor. Dan wordt er gewoon een bevalling opgewekt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:46:54 #50
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_60848323
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Prima toch? Hij wil toch juist weten of hij de vader is?
pi_60848332
zie hierboven dus
Fuck the EBU
pi_60849291
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

nouja, aantonen dat hij de verwekker is. De vader is alleen de man met wie de moeder op het moment van de geboorte is getrouwd. TS is dus niet de vader, mits hij plannen heeft met het meisje te trouwen voor de geboorte.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:58:51 #53
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_60850268
PWND
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_60851352
Waar is TS heen?
pi_60855771
Hoe zit dat eigenlijk juridisch? Stel dat hij tegen haar zegt, ik wil jou en dat kind niet. Neem maar een abortus. Zij weigert en 9 maanden later blijkt uit een DNA test dat TS de vader/verwekker is. Moet hij dan allimentatie betalen?
pi_60856263
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef schwa78 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk juridisch? Stel dat hij tegen haar zegt, ik wil jou en dat kind niet. Neem maar een abortus. Zij weigert en 9 maanden later blijkt uit een DNA test dat TS de vader/verwekker is. Moet hij dan allimentatie betalen?
Ja tuurlijk kan dat.
Komt wel een rechter bij te pas. Kind is dan 100% bewezen ook van hem, en dus is hij ook verantwoordelijk.
Bron:
http://vaderschap.org/cgi(...)=conflict;thread=511
BTW: Zo'n test is ook niet goedkoop en moet ook de vader (gedeeltelijk) betaald worden.
Make my day!
pi_60860350
quote:
Ja doh. Dan had ie voordat ie zo'n sletje zonder condoom neukte maar over de mogelijke gevolgen na moeten denken. 'Ja maar, ik wilde helemaal geen baby ' __!
pi_60862869
quote:
Yep, zodra de vader bekend is, ben je verplicht alimentatie te betalen, ZELFS als de moeder er geen aanspraak op WIL maken. Alimentatie is namlijk ook iets tussen de vader en de staat, en niet alleen tussen de vader en de moeder.

Je bent dus echt volslagen achterlijk, debiel en geestelijk gestoord als je nog onveilige sex hebt tijdens een one-night-stand. Dat nog los van de ziektes die je op kan lopen, want je bent echt niet de eerste one-night-stand van die man/vrouw.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_60869664
Als je het kind niet erkent, en niet mee werkt aan de DNA test kan je volgens mij je centen in je broekzak houden.

Weetje wel zeker dat ze zwanger is? Heb ook zo'n vriendin gehad (nu ex) die zei dat ze zwanger was, had ze getest enzo... Maar toen ik een test gekocht had, had ze geen zin om het te testen. Later bleek ze toch niet zwanger te zijn... Attentionwhore!
pi_60869703
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 01:31 schreef naamloos.txt het volgende:
Als je het kind niet erkent, en niet mee werkt aan de DNA test kan je volgens mij je centen in je broekzak houden.

Weetje wel zeker dat ze zwanger is? Heb ook zo'n vriendin gehad (nu ex) die zei dat ze zwanger was, had ze getest enzo... Maar toen ik een test gekocht had, had ze geen zin om het te testen. Later bleek ze toch niet zwanger te zijn... Attentionwhore!
Het idee achter de wetgeving is dat ze een kind niet naamloos (lees: naam van de vader) achter willen laten.
Als een vrouw 100% zwanger is, maakt het niet uit of het voor of na de geboorte vastgesteld wordt wie de vader is.
Make my day!
pi_60869716
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 01:34 schreef agter het volgende:

[..]

Het idee achter de wetgeving is dat ze een kind niet naamloos (lees: naam van de vader) achter willen laten.
Als een vrouw 100% zwanger is, maakt het niet uit of het voor of na de geboorte vastgesteld wordt wie de vader is.
Een kind kan ook gewoon de achternaam van de moeder krijgen.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:39:17 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60869765
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 01:31 schreef naamloos.txt het volgende:

Als de moeder claimt dat TS de vader is, en hij weigert mee te werken aan een DNA onderzoek, dan zal de rechter waarschijnlijk beslissen dat TS idd de vader is en hem vervolgens met een alimentatieverplichting opzadelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_60869769
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 01:36 schreef naamloos.txt het volgende:

[..]

Een kind kan ook gewoon de achternaam van de moeder krijgen.
Helemaal correct.
Echter, de wetgeving voor de naam van de moeder is nieuwer dan de oude. En is dus bijggevoegd.
Oude wetten (dat een kind dus niet naamloos kan zijn) zijn nog steeds van kracht.

Voorbeeld:
Als je getrouwd bent, en je man overlijdt, dan ben je officieel niet meer getrouwd. Logisch zou je zeggen.
Echter, ieder kind die binnen 9 maanden van dat huwelijk /overlijden geboren wordt, krijgt standaard de naam + erkenning van de overleden vader en is erfgenaam...
Make my day!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:45:19 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60869862
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 01:39 schreef agter het volgende:
[..]
Helemaal correct.
Echter, de wetgeving voor de naam van de moeder is nieuwer dan de oude. En is dus bijggevoegd.
Oude wetten (dat een kind dus niet naamloos kan zijn) zijn nog steeds van kracht.

Voorbeeld:
Als je getrouwd bent, en je man overlijdt, dan ben je officieel niet meer getrouwd. Logisch zou je zeggen.
Echter, ieder kind die binnen 9 maanden van dat huwelijk /overlijden geboren wordt, krijgt standaard de naam + erkenning van de overleden vader en is erfgenaam...
Dat laatste geldt niet alleen na overlijden, ook na een echtscheiding, tenzij de moeder ondertussen met een ander gehuwd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_60869905
Met andere woorden, TS got screwed

Goed, TS heeft dus 3 keuzes denk ik zo.
1. Meewerken, kind erkennen zonder dat hij 100% zeker is dat hij ook daadwerkelijk de biologische vader is.
2. Niet mee werken, met het eventuele gevolg dat moeder een Gerechtelijke vaststelling vaderschap opstart.
3. Zekerheid vragen aan de moeder alvorens het kind te erkennen. Als hij idd de biologische vader blijkt te zijn, daarmee akkoord gaan en dat meisje/moeder en het kind steunen.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:59:37 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60870043
Dat TS genaaid heeft/is lijkt me wel duidelijk, maar op voorhand het kind erkennen zonder zeker te zijn dat hij idd de vader is lijkt me iig niet verstandig, dat is immers erg lastig terug te draaien

Vaststelling door de rechter zal ook pas na geboorte gebeuren en dan heeft TS de keuze wel of niet mee te werken, de kans dat hij opdraait voor de kosten is kleiner als hij wel meewerkt, want dan zou immers nog door DNA-onderzoek kunnen blijken dat hij niet de vader is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_60870207
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 01:59 schreef Leandra het volgende:
Dat TS genaaid heeft/is lijkt me wel duidelijk, maar op voorhand het kind erkennen zonder zeker te zijn dat hij idd de vader is lijkt me iig niet verstandig, dat is immers erg lastig terug te draaien

Vaststelling door de rechter zal ook pas na geboorte gebeuren en dan heeft TS de keuze wel of niet mee te werken, de kans dat hij opdraait voor de kosten is kleiner als hij wel meewerkt, want dan zou immers nog door DNA-onderzoek kunnen blijken dat hij niet de vader is.
Is alleen maar goed voor TS want:
A. Dan kan hij nu vast gaan sparen voor zijn kind
B. Mocht het zijn kind niet zijn, dan heeft hij geld voor condooms.
Make my day!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 02:19:31 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60870225
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 02:17 schreef agter het volgende:
[..]
Is alleen maar goed voor TS want:
A. Dan kan hij nu vast gaan sparen voor zijn kind
B. Mocht het zijn kind niet zijn, dan heeft hij geld voor condooms.
En vooral dat laatste kan hij erg goed gebruiken.... plus het lezen van de gebruiksaanwijzing
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_60870510
Leuk verhaal ook om later aan die kleine te vertellen.. Dat mama zwanger was, maar dat t voor papa nog ff spannend was, omdat t misschien niet zijn bijtje was die t bloempje als eerste had bereikt
pi_60873954
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 02:57 schreef Atreidez het volgende:
Leuk verhaal ook om later aan die kleine te vertellen.. Dat mama zwanger was, maar dat t voor papa nog ff spannend was, omdat t misschien niet zijn bijtje was die t bloempje als eerste had bereikt
Je hoort de scheld kannonades al van zijn/haar klasgenootjes, iets van moeder en hoer enzo
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:17:00 #71
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60883400
Het kind is pas van jou als het geboren is vriend
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_60891277
Heeft het meisje in kwestie ook nog wat te zeggen of moet ze haar/jullie kind maar laten aborteren omdat het jou niet uitkomt...?

Was jij vroeger stoer zware Van Nelle's aan het draaien tijdens de sexuele voorlichting ofzo?
know'm sayin?
word? word.
pi_60891846
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 02:57 schreef Atreidez het volgende:
Martijn Krabbé

Bij hem bleek pas (ruim) ná de geboorte dat het kind toch van hem was. Of je zoiets ook op voorhand kunt testen, bijvoorbeeld met een vruchtwaterpunctie (zoals hierboven staat), vraag ik me af. Zo'n punctie is niet zonder risico voor het kind, dus ook dat is een beslissing van de vrouw.

Sowieso kun je ná de geboorte een vaderschapstest doen - via het ziekenhuis of met een 'thuistest', te koop via internet. Daarbij moet je eht genetische materiaal van het kind (via een hoofdhaar of wangslijmvlies) opsturen naar een laboratorium, samen met jouw eigen genetische materiaal, en enige tijd later valt de uitslag in de bus. (De laatste methode wordt vaak gebruikt door mannen die twijfelen over hun vaderschap).
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:06:22 #74
176740 101251
Make Love, Not War
pi_60897017
Of je erkent het kind gewoon niet
pi_60897250
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 07:30 schreef Sakura het volgende:
Nou, ga je bestedings patroon maar vast aanpassen, dat wordt minstens 16 jaar alimentatie betalen als het inderdaad jouw kind blijkt te zijn.

Maar was wel een slimme zet ja, onveilig vrijen en dan ook nog eens met een meid die dat dus blijkbaar vaak doet met allerlei mannen. (wat je sowieso al had kunnen weten, als ze zo debiel is dat ze onveilig met jouw wil vrijen, doet ze dat ook ongetwijfeld met ieder ander)
wat een onzin! Je betaald helemaal niks als je het kind niet erkend!! Als een neger haar ook heeft geneukt en het kind is wat aan de donkere kant ... dan weet je voldoende!
pi_60898285
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:19 schreef Freezed6 het volgende:

[..]

wat een onzin! Je betaald helemaal niks als je het kind niet erkend!! Als een neger haar ook heeft geneukt en het kind is wat aan de donkere kant ... dan weet je voldoende!
Absoluut geen onzin, als zijn vaderschap vaststaat, heeft het erkennen van zijn kind totaal geen invloed op zijn wettelijke verplichting alimentatie te betalen.
Zolang de moeder volhoudt dat hij de vader is, kan hij hooguit via een DNA onderzoek aan laten tonen dat hij niet de vader zou zijn. Zolang hij niet aan dat onderzoek mee wil werken (of natuurlijk dat dat onderzoek de claim van de moeder bevestigd) zit hij aan alimentatie vast.
En zelfs als de moeder die alimentatie niet zou willen acsepteren, is TS nog steeds verplicht het te betalen.

Zou wel heel erg makkelijk zijn om onder alimentatie uit te komen anders, gewoon kind niet erkennen, maar gelukkig zit de wetgeving niet zo in elkaar.
Als TS de vader blijkt te zijn, is het gewoon hangen en vet betalen.
pi_60898326
goede lemming
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:26:52 #78
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_60898534
Meisje: "Ik heb een test gedaan en ik ben zwanger."
Jongen: "Van mij? "
Meisje: "Ik weet heel zeker dat het van jou is."
Jongen: "Dat kan niet!"
Meisje: "Hoezo niet? "
Jongen: "Je weet toch dat m'n ballen het niet meer doen nadat ik de bof gehad heb?"
Meisje:
pi_60899152
SOA- testje.
pi_60973408
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:26 schreef DemonRage het volgende:
Meisje: "Ik heb een test gedaan en ik ben zwanger."
Jongen: "Van mij? "
Meisje: "Ik weet heel zeker dat het van jou is."
Jongen: "Dat kan niet!"
Meisje: "Hoezo niet? "
Jongen: "Je weet toch dat m'n ballen het niet meer doen nadat ik de bof gehad heb?"
Meisje:
Haha
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:18:43 #81
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60973543
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:05 schreef Sakura het volgende:
Yep, zodra de vader bekend is, ben je verplicht alimentatie te betalen, ZELFS als de moeder er geen aanspraak op WIL maken. Alimentatie is namlijk ook iets tussen de vader en de staat, en niet alleen tussen de vader en de moeder.
Dus jij beweert dat mijn ex nu alimentatie moet betalen aan iemand maar dat ik dat niet krijg?
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 01:39 schreef agter het volgende:

[blabla over naamloze kinderen...]
Helemaal correct.
Voorbeeld:
Niet waar. Moeder mag dan kiezen welke naam de kleine krijgt.
Prrrrr
pi_60983068
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:18 schreef mspoez het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat mijn ex nu alimentatie moet betalen aan iemand maar dat ik dat niet krijg?
Als jouw ex de vader is van jouw kinderen, idd, dan is hij verplicht alimentatie te betalen, of jij moet natuurlijk 6 keer modaal verdienen en je ex in de bijstand zitten, dan zullen ze niet zo snel bij hem aankloppen .

De wetgeving is wat dat betreft heel simpel en heel duidelijk. Zodra er een sexueele handeling plaatsgevonden heeft tussen de partners waarvan gevolg er een zwangerschap ontstaat, is er een alimentatie plicht.
Zelfs als je als alleenstaande vrouw een K.I. kind wil van iemand en jij hem "helpt" om te "produceren" bevind je je al op glad ijs wegens de sexueele handeling, en bestaat er een kleine kans dat de donor als verwekker gezien wordt met alle gevolgen van dien.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:53:48 #83
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60983712
Als ik geen alimentatie wil dan betaalt hij niks. Zo simpel is dat.
Prrrrr
pi_60988142
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:53 schreef mspoez het volgende:
Als ik geen alimentatie wil dan betaalt hij niks. Zo simpel is dat.
Als hij als vader aangegeven staat, is het niet of jij het niet wil of niet, maar wettelijke regeling, tenzij jij natuurlijk dusdanig veel verdiend dat je het helemaal niet nodig hebt.

Zodra jij je hand ophoud bij het rijk voor bijdragen aan je kinderen, klopt het rijk bij de geregistreerde vader aan, dat gaat helemaal buiten jouw om. Dat is gewoon een kwestie dat het rijk het geld wat ze aan jouw betalen proberen terug te vorderen, imho niet meer dan logisch, het is en blijft tenslotte belastinggeld.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:14:33 #85
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60988840
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:47 schreef Sakura het volgende:

[..]
Zodra jij je hand ophoud bij het rijk voor bijdragen aan je kinderen, klopt het rijk bij de geregistreerde vader aan, dat gaat helemaal buiten jouw om.
Fijne aanname van je, dat ik mijn hand ophou. Bedankt.
Prrrrr
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:23:23 #86
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60989066
pwnd
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_60994522
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:14 schreef mspoez het volgende:

[..]

Fijne aanname van je, dat ik mijn hand ophou. Bedankt.
Ach, je kan lezen wat je wil, ik wordt zo verschrikkelijk moe van jouw type mensen die alleen maar zichzelf in de slachtoffer rol willen drukken en dingen willen lezen die er helemaal niet staan

En voor het geval je jezelf uit je slachtoffer rol hebt weten te trekken en weer verder kan gaan met normaal discussieren, hier een leuke link om te lezen.

http://www.spermabank-rijnstate.nl/
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:19:55 #88
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60996022
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef Sakura het volgende:

[..]

Ach, je kan lezen wat je wil, ik wordt zo verschrikkelijk moe van jouw type mensen die alleen maar zichzelf in de slachtoffer rol willen drukken en dingen willen lezen die er helemaal niet staan

Ik hou ook van jou.
Prrrrr
pi_60996590
owned. verder rubbers en deze video eens helemaal afkijken voor het advies!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:16:19 #90
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61017379
dubbel
Prrrrr
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:20:51 #91
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61017473
Wie is er nou geowned eigenlijk en waarom?
*niet snap*
Sakura heeft het verkeerd (als ik geen alimentatie wil en ook geen bijstand krijg (wat hij wel aannam
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:47 schreef Sakura het volgende:
[..]
Zodra jij je hand ophoud bij het rijk voor bijdragen aan je kinderen,[...]
zonder duidelijke reden) dan betaalt de vader niets) en dan ben ik te kakken gezet? Leg me eens uit, dan ben ik wel even superdom, kan ik hebben.
Prrrrr
pi_61017717
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:20 schreef mspoez het volgende:
*niet snap*
Sakura heeft het verkeerd (als ik geen alimentatie wil en ook geen bijstand krijg (wat hij wel aannam
[..]
zonder duidelijke reden) dan betaalt de vader niets) en dan ben ik te kakken gezet? Leg me eens uit, dan ben ik wel even superdom, kan ik hebben.
Joh, laat gaan, het is de meesten overduidelijk hoe jij het bedoelde, en dat hij het niet begreep of wilde begrijpen.
Sommige mannen komen nou eenmaal weinig verder dan aan de ene kant zeiken dat vrouwen berekenende krengen zijn die als enige doel hebben een man zoveel mogelijk uit te knijpen, en aan de andere kant gaan ze er blind vanuit dat diezelfde vrouwen die ze ervan beschuldigen een berekenend kreng te zijn niet in staat zijn in hun eigen inkomen kunnen voorzien en dus in de bijstand zitten.

Dat er genoeg vrouwen zijn die het prima zelf redden en geen berekenend kreng zijn komt kennelijk niet in ze op.
Of misschien komen ze zulke vrouwen niet tegen omdat het eigenlijk een beetje te eng is, zo'n zelfstandige vrouw die een man (of zijn creditcard) niet nodig heeft
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:37:11 #93
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61017810
Leandra.
Prrrrr
pi_61018715
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:20 schreef mspoez het volgende:
*niet snap*
[..]

Lees het nog eens zou ik zeggen, ik zeg NERGENS DAT jij je hand op houdt. Ik zeg alleen dat als jij je hand op houdt

Maar we zullen het er maar op houden dat lezen een vak apart is
pi_61018975
Heeft een man overigens het wettelijke recht om een vaderschapstest te eisen van een vrouw???
pi_61019301
geoon nooit erkennen

en anders werkt hard in de buik stompen ook nog wel eens
hardcoholic
pi_61019307
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:25 schreef katerwater het volgende:
Heeft een man overigens het wettelijke recht om een vaderschapstest te eisen van een vrouw???
nee alleen een vrouw heeft dat recht
hardcoholic
pi_61019718
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:25 schreef katerwater het volgende:
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
nee alleen een vrouw heeft dat recht
Dat is de vraag nog maar, ik denk dat het er aan ligt wie van de twee stelt dat de vader ook de verwekker is.

Als de moeder dat stelt dan lijkt het me niet zo'n probleem voor de vader om dat (desnoods via de rechter) voor elkaar te krijgen.
Als de vader echter stelt dat hij de vader is maar de moeder dat ontkent zou het wel eens wat lastiger kunnen worden, maar ook dan zou het me niet meer verbazen als een rechter dan opdracht tot een test zou geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_61025341
Ja, ga 's terug naar de speelplaats allemaal?
pi_61025838
TS, hoe staat het er nu mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')