quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:48 schreef ffsneljack het volgende:
Ik heb onlangs iets gehad met een meisje, nu is ze een tijdje te laat, ze heeft een test gedaan en ze zegt dat ze zwanger is. Ze zegt dat het 100% van mij is, maar, ik weet dat ze ook met anderen heeft gesext, veilig of niet. Is er een manier om er achter te komen of het kindje van mij is, maar nog wel in zo een staat dat abortus mogelijk is. Dus niet dat het te laat is voor een abortus en dat ik er dan achter kom dat het van mij is.
Bedankt alvast
Misschien is het wel echt zijn kind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:54 schreef Krekkelens het volgende:
Chanteer of dreig haar zodat ze de waarheid verteld.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:57 schreef behangplakker het volgende:
Ken je Joran van der Sloot?
Juist, dumpen in zee die handel
Dus jij hebt onveilige seks gehad met een meid waarvan je wist dat ze in die periode nog meer mannen neukte?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:48 schreef ffsneljack het volgende:
Ik heb onlangs iets gehad met een meisje, nu is ze een tijdje te laat, ze heeft een test gedaan en ze zegt dat ze zwanger is. Ze zegt dat het 100% van mij is, maar, ik weet dat ze ook met anderen heeft gesext, veilig of niet. Is er een manier om er achter te komen of het kindje van mij is, maar nog wel in zo een staat dat abortus mogelijk is. Dus niet dat het te laat is voor een abortus en dat ik er dan achter kom dat het van mij is.
Bedankt alvast
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus jij hebt onveilige seks gehad met een meid waarvan je wist dat ze in die periode nog meer mannen neukte?
En wat ben je dan?
Ook maar een SOA-testje erachter aan
Zou je denken ? een duw op de trap werkt anders heel effectief.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:07 schreef agter het volgende:
Beste TS,
Helaas voor jou beslis jij niet over het feit of het kindje geaborteerd moet worden of niet.
In Nederland kan die beslissing alleen door de vrouw genomen worden.
Echt legaal is het ook niet, maar FOK! hebben ze ook in de gevangenis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:29 schreef agter het volgende:
[..]
volgens mij is dat meteen poging tot moord op de ongeboren vrucht op zoiets...
Dat kan TS wel proberen, maar dan kan ie voor een paar jaartjes niet meer op Fok...
Toch wel:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:33 schreef Chinless het volgende:
[..]
Echt legaal is het ook niet, maar FOK! hebben ze ook in de gevangenis.
maar terechtstaan voor iets wat ongeboren is kan niet, wel voor poging tot moord op haar ect.
ahh, TS moet het maar veilig doen en niet achteraf huilen(hij gaat toch met dr naar bed omdat hij om dr geeft?), wie neukt moet ook de consequenties dragen ookal zijn die minder leuk.
ok niet dat jer veel aan hebt maar via een vruchtwater punctie ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Vruchtwaterpunctie )quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:48 schreef ffsneljack het volgende:
Bedankt alvast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |